Welke bedoel je?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:17 schreef Nezhi het volgende:
Zijn witte A&F shirtjes een beetje goed, dus niet doorzichtig?
Voor vrouwen is het altijd een stuk dunner, teminste dat is mijn ervaring.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:25 schreef Nora.. het volgende:
Ik heb een vrij doorschijnend wit shirtje van A&F
Heb zelf we'll een aantal witte shirts van Abercrombie, die schijnen juist totaal niet door. Goede dikke kwaliteit. Heb trouwens geen ervaring met Abercrombie Kids, maar dat zal ook we'll goed zijn.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:28 schreef Nezhi het volgende:
[..]
Gewoon witte shirts in het algemeen, of de polo's.
Zoiets als dit [ afbeelding ]
Van Abercrombie kids.
Aha, dat verklaard veel. Ik wil ook best even een S opmeten als je dat wilt?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:36 schreef Nezhi het volgende:
Ik ben maar 1.53m, ik denk dat Abercrombie S al te groot is helaas.
Daarnaast is kids volgens mij gewoon hetzelfde maar dan in kleinere maten
Bedankt, ik hoop dat alles wat ik wil er volgende maand nog is ^^
Zouden ze hem dan niet automatisch annuleren, omdat het veel clearance items zijn? Ik bedoel, die van JacqS zijn ook pas gisteren verzonden.quote:
Ja, daar heb je wel gelijk in. Wacht anders deze dag nog even af, en dan kun ja altijd nog e-mailen. Want dit duurt nu wel echt absurd lang.quote:Op woensdag 6 juli 2011 11:18 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Zouden ze hem dan niet automatisch annuleren, omdat het veel clearance items zijn? Ik bedoel, die van JacqS zijn ook pas gisteren verzonden.
Heb je geluk, dan heb je het vrijdag binnen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:17 schreef BigSmurf het volgende:
Hij is gedeeltelijk shipped, 3 items in de backorder, ook prima!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |