Denk je dat je het zou kunnen? 100% tevreden zijn? Ik geloof dat een deel van mijn tevredenheid juist bestaat uit nieuwe uitdagingenquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:23 schreef Tinkepink het volgende:
Ik weet niet of ik 100% tevreden zou willen zijn. Volgens mij zou ik me al heel snel vervelen
Ik hou van verandering.Stapjes terug doe ik liever niet, maar met vooruit of opzij heb ik geen problemen. Neemt niet weg dat mijn leven verder erg oke is op het moment.
Waarom zou je daarmee wachten? Je hebt een hartstikke moeilijke studie af, je hebt een baan, een vriendje, je krijgt binnenkort je eigen huisje, dat heb je toch al allemaal bereikt?quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:19 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ohik hoop dat ik dat ook ga kunnen zeggen!
Niet gemist en ik begrijp je redenatie dan ook volkomen! Je moet dingen niet uit de weg gaan omdat je zulke leuke collega's hebt. Anders was ik ook wel bij mijn vorige baan gebleven, maar daar was ik dus helemaal niets mee opgeschoten carrière-technisch.quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:13 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Je hebt mijn post van gisteren gemist geloof ik.Ik heb een managementpositie gehad, freelance gewerkt en nu weer in loondienst als gewoon 'medewerker'. En ik wil dus echt weer terug het management in, hoe leuk ik mijn huidige baan ook vind.
quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:26 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Denk je dat je het zou kunnen? 100% tevreden zijn? Ik geloof dat een deel van mijn tevredenheid juist bestaat uit nieuwe uitdagingen.
Ja, maar die amerikanen huilen altijd wel héél snel en veelquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:26 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Denk je dat je het zou kunnen? 100% tevreden zijn? Ik geloof dat een deel van mijn tevredenheid juist bestaat uit nieuwe uitdagingen.
@LadyBlack: home make-over is soms zo zielig. Vooral als die mensen gaan huilen (dat kleine meisje dat vertelt dat ze het niet leuk vindt dat dr broertje er niet is
).
Kun je m niet afleiden met iets anders dan? Of zeggen dat je het zelf ook even niet in je hebt nu? Kun je gewoon een beetje tegen elkaar aan miepenquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:27 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Waarom zou je daarmee wachten? Je hebt een hartstikke moeilijke studie af, je hebt een baan, een vriendje, je krijgt binnenkort je eigen huisje, dat heb je toch al allemaal bereikt?
LB: waar is je vriend dan?
Buh, ik ben de mijne wel weer even zat. Hij heeft weer eens een peptalk nodig, en die heb ik echt even niet in me.Hij wou zonodig eigen baas zijn, niet ik.
Ja echt hequote:Op zondag 31 oktober 2010 19:29 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja, maar die amerikanen huilen altijd wel héél snel en veelIn dit geval is het natuurlijk vreselijk, maar soms zitten er ook echt huilies tussen!
En why for heaven's sake krijgen die mensen zoveel kinderen????Dit zijn er 9 ofzo
Echt welquote:
Het voelt nog best 'aan het begin van' en ook gewoon dat ik nog geen echte richting bedacht heb. Al hoeft dat natuurlijk nog niet (behalve als het aan mn pa ligt, maar die snapt t niet).quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:27 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Waarom zou je daarmee wachten? Je hebt een hartstikke moeilijke studie af, je hebt een baan, een vriendje, je krijgt binnenkort je eigen huisje, dat heb je toch al allemaal bereikt?
Voor hem is het natuurlijk ook niet leuk, maar je kan hem toch niet concreet helpen. Ziet ie wel dat t voor jou ook minder is dat ie niet gaat langskomen?quote:Buh, ik ben de mijne wel weer even zat. Hij heeft weer eens een peptalk nodig, en die heb ik echt even niet in me.Hij wou zonodig eigen baas zijn, niet ik.
Ik zie mijn oude collega's ook nog steeds, zo leuk! Als ik ze weer zie is het gelijk weer helemaal tofquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:31 schreef Merel het volgende:
Ik mis de collega's van mijn vorige baan ook nog steeds, die waren veel leuker dan m'n huidige collega's. Maar de baan die ik nu heb is inhoudelijk zo veel leuker! Ook al heb ik hier ook genoeg over te zeuren hoorEn m'n oude collega's zie ik nog vrij regelmatig buiten werk om, ook leuk!
Ik mis collega'squote:Op zondag 31 oktober 2010 19:31 schreef Merel het volgende:
Ik mis de collega's van mijn vorige baan ook nog steeds, die waren veel leuker dan m'n huidige collega's. Maar de baan die ik nu heb is inhoudelijk zo veel leuker! Ook al heb ik hier ook genoeg over te zeuren hoorEn m'n oude collega's zie ik nog vrij regelmatig buiten werk om, ook leuk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Het is ook nog het begin, als je maar niet vergeet om af en toe ook eens te kijken naar wat je nu hebt, in plaats van altijd maar op weg te zijn naar iets.quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:34 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Het voelt nog best 'aan het begin van' en ook gewoon dat ik nog geen echte richting bedacht heb. Al hoeft dat natuurlijk nog niet (behalve als het aan mn pa ligt, maar die snapt t niet).
Over een paar jaar voelt t misschien wel voor het echie!
Wat hem vooral bezighoudt is de reden dat hij niet kan langskomen, dat het niet zo lekker gaat met zijn bedrijf. Daar kan ik hem ook niet echt van afleiden want hij moet nu ook even flink aanpakken. Maar ja, als hij daar voor de zoveelste keer over gaat zeuren (dat hij dingen moet doen die hij niet kan/wil) heb ik daar echt geen geduld meer voor. Ik heb hem al 100 keer dezelfde speech gegeven, bij wijze van spreken, en het zijn allemaal dingen die je van tevoren weet als je voor jezelf begint.quote:[..]
Voor hem is het natuurlijk ook niet leuk, maar je kan hem toch niet concreet helpen. Ziet ie wel dat t voor jou ook minder is dat ie niet gaat langskomen?
Je mist sowieso meer dan dat je meemaakt..quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:08 schreef ihatefastcars het volgende:
[..]
Heel herkenbaar, het hogerop willen. Ik ben dan alleen gewoon niet blij met wat ik heb, want ik mis teveel en wat ik heb maakt me ongelukkig. Gras is op dit moment elders ook echt groener.
Ik heb echt een hekel aan die té Amerikaanse programma'squote:Op zondag 31 oktober 2010 19:45 schreef Merel het volgende:
Doe gillende mensen bij Extreme Home Makeover doen het er gewoon om hè? "Kom, gaan we eens even lekker gillen.. WHAAAAAA! WHAAAAAA! WHAAAAA!"
Oh en ik zat er juist aan te denken om nog wat te doen met restjes!quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:42 schreef -marz- het volgende:
Gekleurde vlakken op de muur zijn heel erg voorbij volgens mij!
Sommige begonnen al te schreeuwen voordat ze binnen warenquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:45 schreef Merel het volgende:
Doe gillende mensen bij Extreme Home Makeover doen het er gewoon om hè? "Kom, gaan we eens even lekker gillen.. WHAAAAAA! WHAAAAAA! WHAAAAA!"
quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:47 schreef Merel het volgende:
WE HAVE A FOUR SLICE TOASTER!!! WHAAAAAA!!!
Echt hè, ook de hele buurt komt dan met een bouwhelm op tv en de zeggen ook zo WAAAAquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:47 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik heb echt een hekel aan die té Amerikaanse programma's
quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:39 schreef Goodbye het volgende:
Ik had trouwens het receptje van mijn avondmaal voor iemand in een ander topic even uitgetikt, misschien vindt één van jullie het ook wel leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
*slaat op voor een van de komende dagen!*
Maareh kan dit ook met iets anders dan wijn?Ik heb nooit wijn in huis
En kopen voor een scheutje vind ik zonde
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Verf je alleen de omtrekquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:48 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Oh en ik zat er juist aan te denken om nog wat te doen met restjes!
Daarom is het maar goed dat ik er niet meteen aan ben begonnenquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:41 schreef sigme het volgende:
Echt heeeeeeeeeeel lang geleden, meer dan een half mensenleven, werkte ik in de bibliotheek. Als ik nu in de bieb kom, dan ken ik bijna alle medewerkers nog. Die werken er meer dan 20 jaar. Wat als ik destijds niet gekozen had voor bier & jongens? Ik was vast heel gelukkig geweest als biebdame. Over 3 jaar had ik dan 25-jarig jubileum kunnen vieren.
Bier en jongens waren misschien niet de verstandigste keuze, maar euh.. wel lekker, haha.
quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:50 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
*slaat op voor een van de komende dagen!*
Maareh kan dit ook met iets anders dan wijn?Ik heb nooit wijn in huis
En kopen voor een scheutje vind ik zonde
Hoeft niet hoor, lekker scheutje olijfolie vind ik zelf lekkerder.
Waarom hebben al die kinderen een gedeelde kamer, behalve de oudsten? Die kleintjes moeten de rest van hun leven een kamer delen, dat is toch stom?quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:47 schreef Merel het volgende:
Uniekje kan nog steeds niet quotenquote:
Yay, grazie!quote:
Gewoon een groot huis kopenquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:54 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik wil al 20 jaar alleen wonen maar ja toen ging ik samenwonen, trouwen, scheiden, samenwonen..
Stiekem wil ik nog steeds een appartementje kopen voor mijzelf alleen maar ja ik wil helemaal niet zonder meneer..
Het liefst had ik een latrelatie maar dat je dan altijd wel bij elkaar bent
Als het mooi is op mn kladpapiertje kan ik het altijd proberenquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:50 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Verf je alleen de omtrek![]()
Trouwens, als jij het leuk vindt, gewoon doen. Ik heb hier handgeknoopte jaren '70 tapijten op de grond liggen en niets past bij elkaar
De hypotheekmeneer vindt het werk van Syrena idd ook heel interessantquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:55 schreef -marz- het volgende:
Mis ik nou een hele obvious reden waarom in een bieb werken en jongens (en bier) niet samengaan?
En de hamvraag: vrijgezel?quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:57 schreef Syrena het volgende:
Ik heb Gijs gevonden
Hij is nog cute gebleven ook
Omg, dit is een blijvertje geloof ikquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:57 schreef -marz- het volgende:
Je weet wat je te doen staat: smsen of spreek z'n voicemail in
Ja!quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:48 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Sommige begonnen al te schreeuwen voordat ze binnen waren.
Relatie onbekend staat erquote:
Leuk!quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:55 schreef Merel het volgende:
Zo, terugblikken in Grenzeloos Verliefd. Altijd fijn om te zien als het bij anderen ook niet gelukt is![]()
quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:47 schreef Merel het volgende:
Jaquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
De hypotheekmeneer vindt het werk van Syrena idd ook heel interessant.
Geen chocola in huis en te lui om naar de supermarkt te gaanquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:01 schreef Merel het volgende:
Probleem: geen chips in huis en de supermarkten zijn al dicht
Hier hebben ze ook chips te koop bij de snackbar en je bent nog niet verhuisd. Je hoeft geen hypotheekadviseur te zijn om 1 bij 1 op te tellen.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:01 schreef Merel het volgende:
Oh hou op, ik moet zo boodschappen doen.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:03 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Geen chocola in huis en te lui om naar de supermarkt te gaan
Misschien dat ik vriendje wel bel of ie iets meeneemt van een tankstation![]()
Misschien, als je tandarts aardig is, kost het wel niet zoveel geldquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:03 schreef Viking84 het volgende:
Bah ik heb nog steeds veel kiespijn. Al 1,5 week. Echt zo'n zeurende pijn. En ik moet dus eigenlijk terug naar de tandarts maar 1) Wanneer? (ik wil niet onder werktijd moeten maar ja) en 2) Het kost mij weer geld, want ik heb de maximumvergoeding ook al opgebruikt
. Snelste optie lijkt zaterdag te zijn (alleen op do en zat is een tandarts aanwezig?), maar ja, als ze weer gaat verdoven zit ik er gezellig bij dan, op de meet
.
Ik denk dat ik toch een andere tandarts ga zoeken, eentje die ook op woensdag open is.
Neenquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:04 schreef neen het volgende:
[..]
Hier hebben ze ook chips te koop bij de snackbar en je bent nog niet verhuisd. Je hoeft geen hypotheekadviseur te zijn om 1 bij 1 op te tellen.
waar-wanneerquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:05 schreef MevrouwPuff het volgende:
Selah Sue is echt tofheb dr nu twee keer gezien en vond t echt leuk!
Ja maar bij mij zijn vullingen vervangen hè?quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:09 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ik had ook een week ofzo kiespijn en het ging over, de tandarts heeft grondig gekeken en een foto gemaakt, maar hij kon niets vinden (behalve dat andere gaatje). Het hoeft dus geen slecht nieuws te zijn.
Nou nee, ik keek even verder en kwam zijn Hyves-blog tegen, zijn zoontje en vrouw hebben een auto-ongeluk gehad vorig jaar op Aruba en met name zijn zoontje heeft er flink wat aan overgehoudenquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:05 schreef Tinkepink het volgende:
Klinkt niet goed vik.Dit duurt te lang.
En syrena, wat -marz- zegt
Ja maar dat is zo onhandiggg, met uitleg enzo. Maar goed, als de boel straks springt, lig ik er nog langer uit natuurlijkquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:10 schreef Merel het volgende:
Vik, als het moet dan ga je maar tijdens werk hoor!
Is het geen zenuwpijn, nog van je verstandkiezen? Ik heb daar best lang last van gehad en het deed af en toe gemeen zeerquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja maar bij mij zijn vullingen vervangen hè?. Vorige week dodag.
Dus ik vrees dat ze te diep heeft geboord oid. Er zijn ook momenten dat ik totaal geen last heb (ook zonder pijnstiller) en dan speelt het ineens weer op.
Haha.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:13 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
O en DaD, over dat wat je zei in het vorige topic:
TOLD YOU SOIk werd een beetje misselijk/fade out de eerste keer
Nee, het is de andere kant. Verstandskies is allang weer in ordequote:Op zondag 31 oktober 2010 20:13 schreef Syrena het volgende:
[..]
Is het geen zenuwpijn, nog van je verstandkiezen? Ik heb daar best lang last van gehad en het deed af en toe gemeen zeer(heil aan de zakjes ibu idd)
Ik dacht echt dat ik out ging en had de eerste keer ook echt buikpijn (was denk ik van de spanningquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Haha.. Ja ik heb ook echt buikpijn nu! En ik heb best moeite om 'm ver genoeg te krijgen. Wat een raar ding.
.
Ahhh ok! Ik hoop dat je tandarts er wat aan kan doen dan, pijn aan je tanden suckt.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, het is de andere kant. Verstandskies is allang weer in orde.
Ze was ook op lowlands. Ik geloof dat ik er niet heel bijzonder vond. Maar ik concerten van zachte muziek sowieso niet zo leuk. In een concert moet het hard zijn, moet ik kunnen springen enzo. En thuis mag het wel zacht en lief zijn enzoquote:
De eerste keer Nuvaring? Toen was ik een weekje in Friesland met mijn schoonfamilie. Heel handig als je continu denkt "aah, ik voel niks meer, zit hij er nog wel?"quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:16 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik dacht echt dat ik out ging en had de eerste keer ook echt buikpijn (was denk ik van de spanning)!
Huh?quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:17 schreef uniekhoorn het volgende:
Waarom wil je dan zelfdestructie doen? Die neiging heb ik constant...
stom
Als hij op de grond ligt - en je ziet dat terwijl je schoonmoeder langs loop - snel oppakken en omdoen als armband - voordat zij dat doet.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:17 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
De eerste keer Nuvaring? Toen was ik een weekje in Friesland met mijn schoonfamilie. Heel handig als je continu denkt "aah, ik voel niks meer, zit hij er nog wel?"
quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:19 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Als hij op de grond ligt - en je ziet dat terwijl je schoonmoeder langs loop - snel oppakken en omdoen als armband - voordat zij dat doet.!
Misschien zijn mensen niet gemaakt om "gewoon" tevreden te zijn...quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:17 schreef uniekhoorn het volgende:
Het kan ook maar zo zijn dat het ineens zomaar over is Vik...
Dat gebeurt mij altijd als ik een afspraak maak
NOg even over gelukkig..
Dan heb je alles, de liefste meneer, een mooi huis, leuke familie, fantastisch werk..
stom
Ik kan quotenquote:
Hoezo??quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:22 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ik kan quoten
Nee, maar zodra ik een ' tevreden' gevoel heb dan wl ik weer wat anders
Aan de andere kant, volgend weekend dus in den Haag en meneer vind het helemaal niks en dan voel ik me weer schuldig..
Als ze hiphop doet is het niet echt lieve meisjesmuziekquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:17 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ze was ook op lowlands. Ik geloof dat ik er niet heel bijzonder vond. Maar ik concerten van zachte muziek sowieso niet zo leuk. In een concert moet het hard zijn, moet ik kunnen springen enzo. En thuis mag het wel zacht en lief zijn enzo.
tankstationquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:01 schreef Merel het volgende:
Ook iets met het gras is altijd groener misschien? In vergelijkbare situatie heb ik overigens waarschijnlijk precies hetzelfde maar ik heb dan ook een enorme commitment fobie.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:17 schreef uniekhoorn het volgende:
NOg even over gelukkig..
Dan heb je alles, de liefste meneer, een mooi huis, leuke familie, fantastisch werk..
stom
Langzame muziek kan heel mooi zijn. Maar als ik dan in de zaal sta, ga ik me vervelen. Heeft verder niets met de kwaliteit van de muziek te makenquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:23 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Als ze hiphop doet is het niet echt lieve meisjesmuziek.
Of muziek goed is of niet hangt voor mij niet af van hard of zacht, maar ik kan me voorstellen dat je liever meer tempo hebt.
Ja, Slankquote:
Wat is er zo moeilijk aan uitleggen dat je naar de tandarts moetquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja maar dat is zo onhandiggg, met uitleg enzo. Maar goed, als de boel straks springt, lig ik er nog langer uit natuurlijk.
Me too, ook om die reden Selah Sue niet gezien @ Pukkelpopquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:25 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Langzame muziek kan heel mooi zijn. Maar als ik dan in de zaal sta, ga ik me vervelen. Heeft verder niets met de kwaliteit van de muziek te maken. Daarom luister ik dat soort muziek liever als ik thuis ben.
Uitleg aan de leerlingen, die in de planning staat, gok ikquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:28 schreef Merel het volgende:
[..]
Wat is er zo moeilijk aan uitleggen dat je naar de tandarts moet
ik had d'r ook een PM kunnen sturenquote:
Ik heb dus ook een zak chips gehaaldquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:26 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ja, Slanker ligt een lege zak patatje-Joppiesaus-chips naast me.
I needz me a guy. Liefst een dikkeNee garpje hoor. Ieh.
*nods* Mooi!quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:28 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
mooi toch!
You fell and I tried to get you,
You fell and I tried to get you up,
cause when things don't work out " Oh, no!"
You shut yourself up let it all just drop,
But that's not the way it works,
That is not the way it works,
And I know that it's easy, it's easy to hurt yourself,
but then you must realize, the black parts need to be loved as well, oh yeah
The black parts need to be loved as well,
Dat iddquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:29 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Uitleg aan de leerlingen, die in de planning staat, gok ik
Ik ga binnenkort wel naar Caro Emerald, dus ben benieuwd hoe ik dat ga vindenquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:29 schreef -marz- het volgende:
[..]
Me too, ook om die reden Selah Sue niet gezien @ Pukkelpop
Jaloers! Ik wil ook naar Caro Emerald!quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:33 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort wel naar Caro Emerald, dus ben benieuwd hoe ik dat ga vinden.
En ik zie dat ik een excursie heb op mn verjaardag, en daar laat van thuis ben. Daar kan ik echt van balen
. Want het is niet met mn eigen studie.
Grad Damen (net als Matt Damon ja) en Fransie Duijtsquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:45 schreef Merel het volgende:
Ik ga over 2 weken Frans Bauer zien, en Frans Duijts, Thomas Berge, René Schuurmans, Wolter Kroes, Rob van Daal, Grad Damen, One Two Trio, Feestteam, Alex, Charlene, en DJ MauriceMet de mensen met wie ik ook naar dat Tiroler feestje ben geweest. Zo fijn om mensen te kennen die ook de lol inzien van een verschrikkelijk fout feest, we hebben altijd zo'n lol
Wat voor weirde ervaringen?quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:46 schreef -marz- het volgende:
Och, Lowlands. Zat eerder vanavond nog te denken aan de mooie weirde ervaringen in de X-Ray vorig jaar.![]()
Volgende week heb ik ook nog wat op de concertplanning en daarna de 21e weer.
Ja gewoon, met keiharde beats, een dude met een monitor als hoofd en iedereen erg leuk en gaaf en vinden enzoquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:48 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Wat voor weirde ervaringen?![]()
Oeh bloody beetroots, 8 uur 's avonds, hele bravo die springt, iedereen die tegelijkertijd gaat zitten en opspringt. En daarna al die drijfnatte mensen met nat haar enzo
.
Tja geen idee. Ik weet alleen dat opeens de hele zaal op de grond zat en bij het eerste hardere akkoord omhoog sprong. Heerlijk gevoelquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:54 schreef -marz- het volgende:
[..]
Ja gewoon, met keiharde beats, een dude met een monitor als hoofd en iedereen erg leuk en gaaf en vinden enzo![]()
En wat is dat toch met dat zitten/opspringen tegenwoordig?! Ik voel me dan een beetje oud
quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:54 schreef -marz- het volgende:
[..]
Ja gewoon, met keiharde beats, een dude met een monitor als hoofd en iedereen erg leuk en gaaf en vinden enzo![]()
En wat is dat toch met dat zitten/opspringen tegenwoordig?! Ik voel me dan een beetje oud
Volgens mij vind jij Go Back To The Zoo ook wel aardig, niet speciaal maar wel leuk. Binnenkort dus een nieuwe tour ofzo dus zullen ze Amsterdam ook wel aandoen. Leeuwarden en Arnhem iig welquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:55 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Tja geen idee. Ik weet alleen dat opeens de hele zaal op de grond zat en bij het eerste hardere akkoord omhoog sprong. Heerlijk gevoel. Verder heb ik helemaal geen ervaring met concerten. Het was mn eerste festival en komende week wordt mn eerste concert
.
Aha, de spontane ontkenning. Iedereen weet wat dat betekent.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:56 schreef Merel het volgende:
Hey maar dat jullie niet denken dat ik echt van die Hollandse hits hou hè? Dat is maar voor de gein!
quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:56 schreef Merel het volgende:
Hey maar dat jullie niet denken dat ik echt van die Hollandse hits hou hè? Dat is maar voor de gein!
*haalt de poster van Frans Bauer snel boven haar bed weg*quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:57 schreef -marz- het volgende:
[..]
Aha, de spontane ontkenning. Iedereen weet wat dat betekent.
Oh dat is maar een tientje, dat is een fijne prijs inderdaadquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:57 schreef neen het volgende:
[..]
Volgens mij vind jij Go Back To The Zoo ook wel aardig, niet speciaal maar wel leuk. Binnenkort dus een nieuwe tour ofzo dus zullen ze Amsterdam ook wel aandoen. Leeuwarden en Arnhem iig welen goedkoop
Nog een paar kilotjes en ik word ook volkszanger
Ze waren tringelingeling ofzo op 3fm, geen idee hoe dat daar heet ik luister niet naar die zender. Dus er zullen wel veel 16 jarige meisjes zijnquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:02 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Oh dat is maar een tientje, dat is een fijne prijs inderdaad. En geloof dat ik er al weleens van gehoord heb en het leuk vond.
Oh dat is fijn, dan val ik niet zo op.quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:02 schreef neen het volgende:
[..]
Ze waren tringelingeling ofzo op 3fm, geen idee hoe dat daar heet ik luister niet naar die zender. Dus er zullen wel veel 16 jarige meisjes zijn
Concertsfeer -> festivalsfeerquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:06 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Oh dat is fijn, dan val ik niet zo op.
Ik zie net dat bloody beetroots ook binnenkort naar Amsterdam komen. En er zijn nog kaartjes. Voor 16 euro. Maar ik denk niet dat ze ooit het concert van lowlands kunnen verbeteren, die sfeer was te geweldig. En de muziek is niet 100% mijn smaak. Dus tja.
Nou, en toch vond ik de sfeer vies tegenvallen toen ik hier in de Oosterpoort naar Skunk Anansie gingquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:08 schreef neen het volgende:
[..]
Concertsfeer -> festivalsfeer
Vind ik tenminste, op een festival bezoek je gauw iets omdat het toevallig speelt en er niets beters is te zien. Bij een concert komen meer liefhebbers die de muziek ook kennen, sfeer is dan wat beter vind ik.
Ik krijg het idee dat mensen bij een festival wat sneller enthousiast en wat losser zijn. Omdat je de hele dag naar concerten gaat, je dus wat minder dat "even erin komen" hebt. Maar dat is gebaseerd op een gevoel, ga binnenkort zien of dat inderdaad waar isquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:08 schreef neen het volgende:
[..]
Concertsfeer -> festivalsfeer
Vind ik tenminste, op een festival bezoek je gauw iets omdat het toevallig speelt en er niets beters is te zien. Bij een concert komen meer liefhebbers die de muziek ook kennen, sfeer is dan wat beter vind ik.
Oh ik had het andersom (ik viel, een minuut voor het begon, bijna flauw tegen de persoon achter me). Dat is best rot, want je wil het concert zien en dat gaat wat lastig als je niet meer op je benen kunt staanquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:31 schreef -marz- het volgende:
Of dat er een Griek bovenop je flauwvalt (had ik twee weken terug).
Oh ja, dat is vervelend ja! Een tijdje terug was het ook irritant, ik ging met een groepje met een gezonde hollandse knaap van 2m+ en een kleine koreaan van 1.50 ofzoquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:28 schreef MevrouwPuff het volgende:
Of juist dat je een mooi plekje hebt gevonden en net in het begin komt er een boomlange kerel voor je staan.
Oh dat is mooiquote:
Roep je even als het interessant wordt (lees: als het interview begint), want Peter kennende volgt er eerst een ellenlange voorbeschouwingquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:37 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Oh dat is mooi.
Ik kijk peter R.
Oh, ga je ook naar het Nationaal Songfestival?quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:04 schreef Merel het volgende:
Ik heb ook het Songfestival al op de planning staan trouwensZoals een van de jongens van de groep laatst zei: "wij gaan niet naar dit soort dingen om de artiesten en de muziek, we gaan erheen omdat we er zo verschrikkelijk veel lol om hebben met z'n allen"
Netjes hoorquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:04 schreef MariaEtcetera het volgende:
Zondagslijstje.
O/L: volkorenbroodkaastosti
T: 3 blokjes chocola
T: thee met melk en een beetje suiker
D: noodles met woksausje en broccoli/peultjes/champignon/lenteui
T: glaasje cola en een kokoskoekje
Neejoh, naar Deutschland! Met vlaggetjes zwaaien voor de camera enzoquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:04 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, ga je ook naar het Nationaal Songfestival?
Oh, ik ga al naar het Nationaal Songfestival voor de lol. Moet ook kunnenquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:05 schreef Merel het volgende:
[..]
Neejoh, naar Deutschland! Met vlaggetjes zwaaien voor de camera enzo
Care to share?quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:08 schreef Blurred86 het volgende:
zeg, ben ik nou de enige die LB's subtiele hints oppikt? of zie ik dingen die er niet zijn?![]()
Benne gij aan het grappen?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.enquote:Op zondag 31 oktober 2010 16:06 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat is anders! dan krijg ik sowieso een compleet ander ritme en de eerste tijd geen nacht aan één stuk doorEn dat weet ik vantevoren, en heb ik ervoor over
en nee ik wacht al
quote:Op zondag 31 oktober 2010 17:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
En dat vergelijken de hele tijd is één van de redenen dat ik van Hyves ben gegaan. Op FB heb ik vooral Slankies en die zijn (nog?) kinderloos en zodra ze kinderen krijgen, gooi ik ze eruit.
en nog iets dacht ik maar dat kan ik niet meer terugvindenquote:![]()
quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:55 schreef Merel het volgende:
Zo, terugblikken in Grenzeloos Verliefd. Altijd fijn om te zien als het bij anderen ook niet gelukt is![]()
Ja, wat is het nou?quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:24 schreef Merel het volgende:
Ik vind het leuk dat het goed met ze gaat hoor!
quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:28 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
Ik ben een beetje labielquote:
quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:34 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:35 schreef Chicolate het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
Wel een beetje tekst van wat mijn mams het ' baby blauw ik hou van jou'-kaliber noemt! Es kijken of het geluid het beter maaktquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:56 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Had ik deze al gepost?
No no no
You don't love me
as I know now
Coz you left me
Baby
And I got no place to go now
Mja.... nog steedsquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ze was immers net ongesteld! Wel op blijven letten allemaal, hoor..
Wel onwijs spannend en leuk zeg..
De Dolly Dots, ook mooiquote:Op zondag 31 oktober 2010 23:05 schreef loveli het volgende:
Smaken verschillen geloof ik.
*zet Dolly maar weer op*
Idd meer mijn ding, en dan dezequote:Op zondag 31 oktober 2010 23:06 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Dolly vind ik ook leuk hahaha!
Dit meer jouw ding?
Tot over een half uurtjequote:Op zondag 31 oktober 2010 23:23 schreef neen het volgende:
Ik post in november wel weer in dit topic, doei hè.
dat kloptquote:Op zondag 31 oktober 2010 23:56 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
sinaasappel chocolade is vies..
Nee juist lekkerquote:Op zondag 31 oktober 2010 23:56 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
sinaasappel chocolade is vies..
Lekker, een vrije dag.quote:Op maandag 1 november 2010 01:02 schreef uniekhoorn het volgende:
Mini, wat een keurig lijstje!
Morgen vrij![]()
Hoe gaat het met u?
quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:16 schreef uniekhoorn het volgende:
Sigme, denk dat je helemaal gelijk hebt.
En we hoeven niet samen te treinreizen he? sms ik welke coupe ik zit en dan ga je in een andereHoeven we ook niet verplicht te praten enzo (enzo??
)
quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
OhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Maar goed, ik weet het wel vaker niet als iets 'algemeen bekend' is.
Niet meer actief op Fok!
Hè man/vrouw?quote:Op maandag 1 november 2010 08:06 schreef Jessiiie het volgende:
Goedemorgen,
zo, lang verhaal, en ga nu jullie verhalen lezen!
quote:Op maandag 1 november 2010 08:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
November! Aanmelden voor Secret Santa!.
meisjesjessiiie!quote:Op maandag 1 november 2010 08:22 schreef sigme het volgende:
Welkom Jessiiie!
Ben je een jongensjessiiie of een meisjesjessiiie ?
Verder is het de kunst om te vinden wat voor jou werkt. Zowel in bewegen (teamsport niks voor je?) als in eten: de een floreert hier op grote porties groente, de ander op koolhydraatarme vullende maaltijden.
Ontbijten met crackers klinkt mij niet heel goed - voor de meeste mensen is het beter om FLINK te ontbijten en in de loop van de dag minder te eten. Groot ontbijt, flinke lunch, bescheiden avondmaaltijd. En tussendoortjes voor wie dat nodig heeft (de een zweert erbij, ik eet ze nooit).
Ja op die manier heeft het tuurlijk een doel!! ik bedoel weg gaan met idee dat ik nergens heen loop, en dan denk ik na een stuk lopen, shit zou ik verder lopen of omdraaien? want ik moet ook nog terug en houd ik dat dan nog wel vol? en dan draai ik om en kom ik thuis en denk ik shit had ik nu maar verder gelopen... Lopen op bijvoorbeeld een loopband zou dan bijvoorbeeld geen probleem zijn.. maar die heb ik niet....quote:quote:
Op maandag 1 november 2010 08:06 schreef Jessiiie het volgende:
Goedemorgen,
zo, lang verhaal, en ga nu jullie verhalen lezen!
Hè man/vrouw?
Anywaya, sporten heeft toch wel een doel als je wil afvallen? Want als je gaat sporten waar je eerst niet sportte merk je vaak al gauw verschil
Jij ook alquote:
ook hoi!quote:
Heb ik gedaan hoor.. Maar kan daar niet echt terug vinden wie er afvalt (of niet aankomt) door een dieet te volgen, of door te sporten, of wat dan ook.. En was wel benieuwd eigenlijk...quote:Op maandag 1 november 2010 08:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Welkom en lees de eerste post van het topic?
Dieet is tijdelijk, leuk om een kickstart te krijgen. Voor de lange termijn is het beter om je leefstijl aan te passen. Bewegen is goed en gezond, niet alleen om af te vallen. Mensen die bewegen zijn minder depressief en bewegen is een goed middel tegen diabetes.quote:Op maandag 1 november 2010 08:57 schreef Jessiiie het volgende:
[..]
ook hoi!
Trouwens, wat doen jullie allemaal verder aan dieeten? (of kan ik beter gewoon alles even doorlezen?) puur meer bewegen? Volgen jullie een dieet? Leven jullie gezond?
O, dat zou wel fijn zijn ja. Maar ik verwacht er al niet zoveel meer van... als ze erg enthousiast waren geweest, had ik al wel iets gehoord denk ik...quote:Op maandag 1 november 2010 09:01 schreef motorbloempje het volgende:
xm, mn mams zou vandaag even achter de boel aanmailen!
quote:Op maandag 1 november 2010 09:00 schreef motorbloempje het volgende:
dieten zijn de bron van alle kwaad!
Broccoli is heilig...
hij staat nog steeds ook intern en er was nog niets mee gebeurd, uberhauptquote:Op maandag 1 november 2010 09:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
O, dat zou wel fijn zijn ja. Maar ik verwacht er al niet zoveel meer van... als ze erg enthousiast waren geweest, had ik al wel iets gehoord denk ik...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 1 november 2010 09:32 schreef Cocotrimonium het volgende:
Afgelopen weekend gaan winkelen. Wat was dat deprimerendPics enzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
quote:Op maandag 1 november 2010 09:32 schreef Cocotrimonium het volgende:
Afgelopen weekend gaan winkelen. Wat was dat deprimerendzo herkenbaar.. Helemaal nu ik zoveel ben aangekomen de laatste tijd.. En dan toch steeds maatje 36 pakken (gotver het moet toch kunnen) om daarna teleurgesteld weeer 1 of 2 maten groter aan te moeten doen...... maar de andere keer pas ik dan wel ineens in 36, dus denk ook dat het vaak aan de kleren ligt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha, ja, in mijn hoofd ben ik vaak nog heel slank. Maar dat is zo'n 8-10 kilo geledenquote:Op maandag 1 november 2010 09:46 schreef Jessiiie het volgende:
[..]
zo herkenbaar.. Helemaal nu ik zoveel ben aangekomen de laatste tijd.. En dan toch steeds maatje 36 pakken (gotver het moet toch kunnen) om daarna teleurgesteld weeer 1 of 2 maten groter aan te moeten doen...... maar de andere keer pas ik dan wel ineens in 36, dus denk ook dat het vaak aan de kleren ligt.
Mooiquote:Op maandag 1 november 2010 09:50 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ben op 't werk, dus even snel fotootje gezocht. Kon de laarzen niet vinden. De pumps wel![]()
[ afbeelding ]
Past het wel binnen je vakgebied (wat is je vakgebied eigenlijk?)? Want dan ben je straks in ieder geval geen starter meerquote:Op maandag 1 november 2010 09:42 schreef AKnynke het volgende:
Jullie hebben wel interessante gesprekken gehad zeg!
Ik ben absoluut niet tevreden met m'n werk noch met m'n collega's. Ik ben hard bezig met wat anders vinden, maar het is lastig om 2 redenen: er is weinig werk voor starters op mijn gebied, en ik weet helemaal niet zo goed wat ik wil. Ja, een afwisselende baan waarin ik met veel mensen samenwerk, maar that's it. Dus, maar eens kijken wat er op m'n pad terecht komt....
Deze zijn wel best sexy jaquote:Op maandag 1 november 2010 09:52 schreef -marz- het volgende:
[..]
Mooi![]()
Heb ook heel erg nieuwe zwarte pumps nodig, maar dan iets minder sexy.
wat mooooooooiquote:Op maandag 1 november 2010 09:50 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ben op 't werk, dus even snel fotootje gezocht. Kon de laarzen niet vinden. De pumps wel![]()
[ afbeelding ]
Tsja, wat is m'n vakgebied? Ik heb peace and conflct research gestudeerd, en wil me ook in die hoek ophouden, samen met humanitaire en ontwikkelingszaken...Het onderwerp van m'n werk past best in het vakgebied, maar het werk zelf niet, zeg maar. Ik verzamel data over geweld tegen peacekeepers (wat zijn die n het Nederlands?) Dus, veel lezen en dat vertalen in 1'tjes en 0'tjes. Niet het meest intelligente werk, en ook niet het meest inspirerende...Maar goed, het is wel werk...quote:Op maandag 1 november 2010 09:53 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Past het wel binnen je vakgebied (wat is je vakgebied eigenlijk?)? Want dan ben je straks in ieder geval geen starter meer
Denk het wel, maar is erg duur. Ga kijken of ik dat kan betalen en anders wordt het een soort thuis fitness denk ik.. Misschien wat dingen als springtouwen, buikspieroefeningen en wandelen met de hond...quote:Op maandag 1 november 2010 09:48 schreef -marz- het volgende:
Hoi MoBlo![]()
Hoi meisjesJessieis fitness niet iets voor je?
Hoi Nynke in Dld![]()
Ah, ok. Dat klinkt idd niet als een vakgebied waarin de banen voor het oprapen liggen.quote:Op maandag 1 november 2010 09:59 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Tsja, wat is m'n vakgebied? Ik heb peace and conflct research gestudeerd, en wil me ook in die hoek ophouden, samen met humanitaire en ontwikkelingszaken...Het onderwerp van m'n werk past best in het vakgebied, maar het werk zelf niet, zeg maar. Ik verzamel data over geweld tegen peacekeepers (wat zijn die n het Nederlands?) Dus, veel lezen en dat vertalen in 1'tjes en 0'tjes. Niet het meest intelligente werk, en ook niet het meest inspirerende...Maar goed, het is wel werk...
Op dit moment valt er niet echt een lijstje te maken omdat mijn opa dus in het ziekenhuis ligt en de dagen niet lopen zoals ze moeten en eten dus ook gebeurd op tijden dat het niet hoort ( "lunch" pas om 3 uur en "avond eten" om 8 uur) maar hiervoor, toen ik probeerde af te vallen, at ik ongeveer dit:quote:Op maandag 1 november 2010 10:42 schreef Chicolate het volgende:
Welkom meisjesjessie! Post eens een lijstje van wat je zoal op een dag eet? Want crackers ontbijt - broccoli lunch - vette hap 's avonds klinkt niet als een gebalanceerd eetpatroon en vooral alsof je overdag véél te weinig eet.
Onverwacht een dag vrij, ook leuk.
ik volg southbeach en ik moet zeggen, dat bevalt me prima..quote:Op maandag 1 november 2010 08:57 schreef Jessiiie het volgende:
[..]
ook hoi!
Trouwens, wat doen jullie allemaal verder aan dieeten? (of kan ik beter gewoon alles even doorlezen?) puur meer bewegen? Volgen jullie een dieet? Leven jullie gezond?
Het is ook niet veel, maar weet ook niet echt wat ik er bij kan eten wat gezond is.. Minder koolhydraten scheelt bij mij gewoon veel... En weet niet wat ik er bij kan nemen wat gezond is.. een eitje ofzo? iemand tips?quote:Op maandag 1 november 2010 10:58 schreef -marz- het volgende:
Volgens mij eet je overdag juist vrij weinig? Weet niet hoe actief je bent, maar op alleen groente als lunch kan ik iig niet leven en je hebt kans dat daardoor ook die enorme honger in de namiddag ontstaat.
Het kan ook zijn dat je nu nog moet 'afkicken' van veel brood eten, dat heb ik ook gehad.
Gekookt eitje inderdaad, of een lekker stukje vis. Vis is dan ook weer heel goed voor je blij!quote:Op maandag 1 november 2010 11:13 schreef Jessiiie het volgende:
[..]
Het is ook niet veel, maar weet ook niet echt wat ik er bij kan eten wat gezond is.. Minder koolhydraten scheelt bij mij gewoon veel... En weet niet wat ik er bij kan nemen wat gezond is.. een eitje ofzo? iemand tips?
We hebben een boek van dat dieet, werk ook een beetje vanuit dat principe altijd (weinig koolhydraten) en heb dus ook een tijdje prodimed gedaan, wat ook een beetje hetzelfde principe is. Ik mis het eten waar die koolhydraten inzitten alleen zo erg, dat het begin wel erg lastig is. en dat is ook een beetje de reden dat ik hier mee doe nu, ik hoop dat julie een beetje kunnen motiveren om door te gaan. Met tips voor als je zin hebt om te snacken en jullie kunnen dan ook een stukje afleiding zijn als ik vreet-zin heb..En door andersmans verhalen raak ik altijd erg gemotiveerd. Heb er nu gewoon al weer zin in! ook doordat ik het idee heb dat jullie me ook wel "steunen"....quote:Op maandag 1 november 2010 11:00 schreef progje het volgende:
[..]
ik volg southbeach en ik moet zeggen, dat bevalt me prima..
Ik kom helaas erg snel aan van de koolhydraten en dan vooral de snelle koolhydraten..
Southbeach helpt me gewoon met goede tips voor lekker eten en je mag echt heel veel eten..
Maar ja de eerste 2 weken dus geen brood... Na 2 weken kom je in fase 2 en mag je ook weer (volkoren) brood en pasta en 2 rijstsoorten en zoete aardappels.
Ik moet eerlijk zeggen dat het ongelooflijk is wat die eerste 2 weken southbeach met je doen.
Ik ben compleet mijn vreetbuien kwijt.. Nu had ik die al niet zo heel erg.. Maar hier op het werk liggen altijd koekjes en snoepjes en normaal moest ik daar altijd wat van hebben zo rond 4 uur.. maar nu kan ik het echt zonder problemen laten liggen...
owja het is ook niet echt een dieet, het leert je gewoon heel duidelijk wat gezonde voedingsmiddelen zijn.. Uiteindelijk ga je over naar "fase-3" en dat is de rest van je leven
quote:
Noten zijn redelijk vet dacht ik altijd? Of is dat alleen een bepaald soort noten?quote:Op maandag 1 november 2010 11:15 schreef -marz- het volgende:
Eitje/omelet, kwark, noten bijvoorbeeld. Eiwitten geven ook (langer) een gevuld gevoel geloof ik.
Gefeliciteerd Merel!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bepaald noten moet je inderdaad hebben. Ben zelf fan van walnoten, amandelen en cashews (alhoewel cashews niet de beste zijn) en altijd ongezouten nemen.quote:Op maandag 1 november 2010 11:20 schreef Jessiiie het volgende:
[..]
Noten zijn redelijk vet dacht ik altijd? Of is dat alleen een bepaald soort noten?
Edit: Shit verkeerd gequote. Maar als reactie op de vis dus:
VIS! natuuuurlijk!! dat ik daar niet aan gedacht heb. Ben gek op vis dus dat moet goed komen! dankje!!
@merel, heb niet alles gelezen maar de sleutel van je huisje zo te zien? gefeliciteerd dan maar!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |