abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 31 oktober 2010 @ 19:24:59 #1
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_88182100
Het vorige deel: Slank #1237 - de cijfers liegen niet

De Slankreeks

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden

• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.

• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.

• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.

• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.

• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!

Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop: • O Ontbijt • T Tussendoortje • L Lunch • D Diner • S Sport

Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.

BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Dieetweb Op dieetweb wordt een lijstje bijgehouden dat hier geplaatst wordt. Wil je in dat lijstje komen, ga dan naar Dieet-web en maak daar een account aan. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst. Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM. Update minmaal eens per maand om in het lijstje te blijven staan. Dit lijstje is niet verplicht hoor!!

Linkjes Heel heel vroeger hadden we een hele lijst met linkjes, ik denk dat niemand hier meer kijkt, geef anders een gil, ben wel benieuwd; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden
Niet meer actief op Fok!
  zondag 31 oktober 2010 @ 19:25:19 #2
171422 LadyBlack
paint it black
pi_88182108
Shiny happy *O*
pi_88182141
Alleenwonen O+
pi_88182143
quote:
1.gif Op zondag 31 oktober 2010 19:23 schreef Tinkepink het volgende:
Ik weet niet of ik 100% tevreden zou willen zijn. Volgens mij zou ik me al heel snel vervelen
Ik hou van verandering. O+ Stapjes terug doe ik liever niet, maar met vooruit of opzij heb ik geen problemen. Neemt niet weg dat mijn leven verder erg oke is op het moment.
Denk je dat je het zou kunnen? 100% tevreden zijn? Ik geloof dat een deel van mijn tevredenheid juist bestaat uit nieuwe uitdagingen :@.

@LadyBlack: home make-over is soms zo zielig :o. Vooral als die mensen gaan huilen (dat kleine meisje dat vertelt dat ze het niet leuk vindt dat dr broertje er niet is ;().
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_88182162
Nou, mensen aantrekken doe ik dan weer liever niet.
Vandaag bij wandelen ook weer veel te veel volk tegengekomen, en met Hond leidt dat tot praatjes. Huuh!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_88182168
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 19:19 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Oh :s) ik hoop dat ik dat ook ga kunnen zeggen!
Waarom zou je daarmee wachten? Je hebt een hartstikke moeilijke studie af, je hebt een baan, een vriendje, je krijgt binnenkort je eigen huisje, dat heb je toch al allemaal bereikt?

LB: waar is je vriend dan?

Buh, ik ben de mijne wel weer even zat. Hij heeft weer eens een peptalk nodig, en die heb ik echt even niet in me. :{ Hij wou zonodig eigen baas zijn, niet ik.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_88182207
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 19:13 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Je hebt mijn post van gisteren gemist geloof ik. :P Ik heb een managementpositie gehad, freelance gewerkt en nu weer in loondienst als gewoon 'medewerker'. En ik wil dus echt weer terug het management in, hoe leuk ik mijn huidige baan ook vind.
Niet gemist en ik begrijp je redenatie dan ook volkomen! Je moet dingen niet uit de weg gaan omdat je zulke leuke collega's hebt. Anders was ik ook wel bij mijn vorige baan gebleven, maar daar was ik dus helemaal niets mee opgeschoten carrière-technisch.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  zondag 31 oktober 2010 @ 19:28:52 #8
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_88182228
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 19:26 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Denk je dat je het zou kunnen? 100% tevreden zijn? Ik geloof dat een deel van mijn tevredenheid juist bestaat uit nieuwe uitdagingen :@.
:Y Jazeker. Ik heb iedere dag meerdere momenten dat ik 100% tevreden ben. Het is geen 'dauerzustand', en dat zal het ook nooit worden. Gelukkig. Want mijn geluk zit inderdaad -net als bij jou- in beweging.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  zondag 31 oktober 2010 @ 19:29:23 #9
171422 LadyBlack
paint it black
pi_88182247
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 19:26 schreef Chicolate het volgende:

[..]

@LadyBlack: home make-over is soms zo zielig :o. Vooral als die mensen gaan huilen (dat kleine meisje dat vertelt dat ze het niet leuk vindt dat dr broertje er niet is ;().
Ja, maar die amerikanen huilen altijd wel héél snel en veel :') In dit geval is het natuurlijk vreselijk, maar soms zitten er ook echt huilies tussen!

En why for heaven's sake krijgen die mensen zoveel kinderen???? :o Dit zijn er 9 ofzo :?
pi_88182287
There's no time to cry
Happy, happy

Boh ik haat dat nummer :')
Springfield's looking pretty dusty today
  zondag 31 oktober 2010 @ 19:31:06 #11
171422 LadyBlack
paint it black
pi_88182313
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 19:27 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Waarom zou je daarmee wachten? Je hebt een hartstikke moeilijke studie af, je hebt een baan, een vriendje, je krijgt binnenkort je eigen huisje, dat heb je toch al allemaal bereikt?

LB: waar is je vriend dan?

Buh, ik ben de mijne wel weer even zat. Hij heeft weer eens een peptalk nodig, en die heb ik echt even niet in me. :{ Hij wou zonodig eigen baas zijn, niet ik.
Kun je m niet afleiden met iets anders dan? Of zeggen dat je het zelf ook even niet in je hebt nu? Kun je gewoon een beetje tegen elkaar aan miepen :')

Mijn vriendje is gewoon een nacht en dag naar zn ouders geweest, kerk'verplichtingen'.... niks bijzonders dus en hij komt straks ook weer thuis. Ik ben gewoon een muts :')
pi_88182344
quote:
1.gif Op zondag 31 oktober 2010 19:29 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Ja, maar die amerikanen huilen altijd wel héél snel en veel :') In dit geval is het natuurlijk vreselijk, maar soms zitten er ook echt huilies tussen!

En why for heaven's sake krijgen die mensen zoveel kinderen???? :o Dit zijn er 9 ofzo :?
Ja echt he :P (ze gillen ook snel, die meid daarnet). Maar van dat kleine meisje, daarvan kon ik me voorstellen dat ze verdrietig was. Ze vocht er ook echt tegen.

Ja zoveel :o.
  zondag 31 oktober 2010 @ 19:31:59 #13
331 Merel
Be here now.
pi_88182359
Ik mis de collega's van mijn vorige baan ook nog steeds, die waren veel leuker dan m'n huidige collega's. Maar de baan die ik nu heb is inhoudelijk zo veel leuker! Ook al heb ik hier ook genoeg over te zeuren hoor :P En m'n oude collega's zie ik nog vrij regelmatig buiten werk om, ook leuk!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_88182362
Recycle-TT.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_88182431
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 19:26 schreef MevrouwPuff het volgende:
Alleenwonen O+
Echt wel :D Ik vind het heerlijk.
En eens met Sigme *doet biblio-boks*. Volgens mij vind ik het vooral leuk omdat anderen zeggen dat je heel slim bent omdat je precies vindt wat zij zoeken 8-) Wat ik ook ben verdomme, ik ben keislim }:|
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_88182440
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 19:27 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Het voelt nog best 'aan het begin van' en ook gewoon dat ik nog geen echte richting bedacht heb. Al hoeft dat natuurlijk nog niet (behalve als het aan mn pa ligt, maar die snapt t niet).
Over een paar jaar voelt t misschien wel voor het echie!
quote:
Voor hem is het natuurlijk ook niet leuk, maar je kan hem toch niet concreet helpen. Ziet ie wel dat t voor jou ook minder is dat ie niet gaat langskomen?
pi_88182612
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 19:31 schreef Merel het volgende:
Ik mis de collega's van mijn vorige baan ook nog steeds, die waren veel leuker dan m'n huidige collega's. Maar de baan die ik nu heb is inhoudelijk zo veel leuker! Ook al heb ik hier ook genoeg over te zeuren hoor :P En m'n oude collega's zie ik nog vrij regelmatig buiten werk om, ook leuk!
Ik zie mijn oude collega's ook nog steeds, zo leuk! Als ik ze weer zie is het gelijk weer helemaal tof O+
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  zondag 31 oktober 2010 @ 19:38:16 #18
171422 LadyBlack
paint it black
pi_88182613
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 19:31 schreef Merel het volgende:
Ik mis collega's :{

Het lijkt me echt zo tof, weer samenwerken met mensen O+
Een vriendin van mij is redacteur en zij had misschien binnenkort een klusje voor me! *O* lijkt me vet gaaf als ik zo ergens in kan rollen *O*
pi_88182683
Ik wou alleen dat ik ook fabuleus was in keuzes maken en huizen inrichten oO< al heb ik net een stukje nieuw laminaat bij mijn slaapkamermeubels gehouden en volgens mij staat het wel sjiek O+ Nu de muren nog ;(

Mijn moeder: Dan maak je een vlak achter je bed!
Ik: NOEOEOEOEOS GEEN VLAK!
(ik heb nu twee bruine in de woonkamer en die vind ik al lelijk sinds ze erop zitten _O- )
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_88182688
Ik had trouwens het receptje van mijn avondmaal voor iemand in een ander topic even uitgetikt, misschien vindt één van jullie het ook wel leuk! :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_88182756
Echt heeeeeeeeeeel lang geleden, meer dan een half mensenleven, werkte ik in de bibliotheek. Als ik nu in de bieb kom, dan ken ik bijna alle medewerkers nog. Die werken er meer dan 20 jaar. Wat als ik destijds niet gekozen had voor bier & jongens? Ik was vast heel gelukkig geweest als biebdame. Over 3 jaar had ik dan 25-jarig jubileum kunnen vieren.

Bier en jongens waren misschien niet de verstandigste keuze, maar euh.. wel lekker, haha.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_88182797
Gekleurde vlakken op de muur zijn heel erg voorbij volgens mij!
pi_88182928
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 19:34 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Het voelt nog best 'aan het begin van' en ook gewoon dat ik nog geen echte richting bedacht heb. Al hoeft dat natuurlijk nog niet (behalve als het aan mn pa ligt, maar die snapt t niet).
Over een paar jaar voelt t misschien wel voor het echie!
Het is ook nog het begin, als je maar niet vergeet om af en toe ook eens te kijken naar wat je nu hebt, in plaats van altijd maar op weg te zijn naar iets. :)
quote:
[..]

Voor hem is het natuurlijk ook niet leuk, maar je kan hem toch niet concreet helpen. Ziet ie wel dat t voor jou ook minder is dat ie niet gaat langskomen?
Wat hem vooral bezighoudt is de reden dat hij niet kan langskomen, dat het niet zo lekker gaat met zijn bedrijf. Daar kan ik hem ook niet echt van afleiden want hij moet nu ook even flink aanpakken. Maar ja, als hij daar voor de zoveelste keer over gaat zeuren (dat hij dingen moet doen die hij niet kan/wil) heb ik daar echt geen geduld meer voor. Ik heb hem al 100 keer dezelfde speech gegeven, bij wijze van spreken, en het zijn allemaal dingen die je van tevoren weet als je voor jezelf begint.
Gisteren heb ik hem wel verteld dat ik me er echt op had verheugd dat hij de 20e hier zou zijn en dat ik graag wil weten of en wanneer hij nou komt, zodat ik me er op z'n minst op kan instellen. Hij zegt dat hij nog wel komt, alleen later. Maar goed, hij heeft op moment al zo veel aan zijn hoofd dat ik verder ook niet veel van hem hoef te verwachten. Dat neem ik hem ook niet kwalijk, er zijn hier alleen niet zoveel andere mensen die mij eens een keer een peptalk geven. :{
  zondag 31 oktober 2010 @ 19:45:37 #24
331 Merel
Be here now.
pi_88182943
Doe gillende mensen bij Extreme Home Makeover doen het er gewoon om hè? "Kom, gaan we eens even lekker gillen.. WHAAAAAA! WHAAAAAA! WHAAAAA!"
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  zondag 31 oktober 2010 @ 19:46:48 #25
236335 neen
schone schijn
pi_88182993
Ja, O+ ja
het lijkt niet wat het is
pi_88183015
quote:
17s.gif Op zondag 31 oktober 2010 19:46 schreef neen het volgende:
Ja, O+ ja
Wie is de gelukkige?
  zondag 31 oktober 2010 @ 19:47:33 #27
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_88183031
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 19:08 schreef ihatefastcars het volgende:

[..]

Heel herkenbaar, het hogerop willen. Ik ben dan alleen gewoon niet blij met wat ik heb, want ik mis teveel en wat ik heb maakt me ongelukkig. Gras is op dit moment elders ook echt groener.
Je mist sowieso meer dan dat je meemaakt..

100 procent alles wat je wil? Moet er niet aan denken, dan pas heb je een saai leven denk ik
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zondag 31 oktober 2010 @ 19:47:51 #28
331 Merel
Be here now.
pi_88183042
WE HAVE A FOUR SLICE TOASTER!!! WHAAAAAA!!!
pi_88183048
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 19:45 schreef Merel het volgende:
Doe gillende mensen bij Extreme Home Makeover doen het er gewoon om hè? "Kom, gaan we eens even lekker gillen.. WHAAAAAA! WHAAAAAA! WHAAAAA!"
Ik heb echt een hekel aan die té Amerikaanse programma's :@
pi_88183049
Goedenavond!
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_88183074
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 19:42 schreef -marz- het volgende:
Gekleurde vlakken op de muur zijn heel erg voorbij volgens mij!
Oh en ik zat er juist aan te denken om nog wat te doen met restjes!
pi_88183082
quote:
1.gif Op zondag 31 oktober 2010 19:45 schreef Merel het volgende:
Sommige begonnen al te schreeuwen voordat ze binnen waren :').
  zondag 31 oktober 2010 @ 19:49:12 #33
236335 neen
schone schijn
pi_88183106
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 19:47 schreef Merel het volgende:
:D

quote:
Op zondag 31 oktober 2010 19:47 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ik heb echt een hekel aan die té Amerikaanse programma's :@
Echt hè, ook de hele buurt komt dan met een bouwhelm op tv en de zeggen ook zo WAAAA :')
  zondag 31 oktober 2010 @ 19:50:42 #34
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_88183176
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 19:39 schreef Goodbye het volgende:
Ik had trouwens het receptje van mijn avondmaal voor iemand in een ander topic even uitgetikt, misschien vindt één van jullie het ook wel leuk! :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:9~

*slaat op voor een van de komende dagen!*

Maareh kan dit ook met iets anders dan wijn? :o Ik heb nooit wijn in huis :@ En kopen voor een scheutje vind ik zonde :')
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  zondag 31 oktober 2010 @ 19:50:47 #35
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_88183182
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 19:48 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Oh en ik zat er juist aan te denken om nog wat te doen met restjes!
Verf je alleen de omtrek :P
Trouwens, als jij het leuk vindt, gewoon doen. Ik heb hier handgeknoopte jaren '70 tapijten op de grond liggen en niets past bij elkaar O+
pi_88183205
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 19:41 schreef sigme het volgende:
Echt heeeeeeeeeeel lang geleden, meer dan een half mensenleven, werkte ik in de bibliotheek. Als ik nu in de bieb kom, dan ken ik bijna alle medewerkers nog. Die werken er meer dan 20 jaar. Wat als ik destijds niet gekozen had voor bier & jongens? Ik was vast heel gelukkig geweest als biebdame. Over 3 jaar had ik dan 25-jarig jubileum kunnen vieren.

Bier en jongens waren misschien niet de verstandigste keuze, maar euh.. wel lekker, haha.
Daarom is het maar goed dat ik er niet meteen aan ben begonnen :7 ik werk er nu 7 jaar.
Achteraf bezien had ik wel meer jongens kunnen scoren in mijn jonge tijd, maar ja.
Zoals die ene leuke van mijn studie, waar ik alleen nog van weet dat hij Gijs heette en krulletjes had. En mij wel leuk vond, maar ja, ik had een 10 jaar oudere kunstenaar :|W
  zondag 31 oktober 2010 @ 19:51:54 #37
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_88183221
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 19:50 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

:9~

*slaat op voor een van de komende dagen!*

Maareh kan dit ook met iets anders dan wijn? :o Ik heb nooit wijn in huis :@ En kopen voor een scheutje vind ik zonde :')
Hoeft niet hoor, lekker scheutje olijfolie vind ik zelf lekkerder.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_88183261
quote:
1.gif Op zondag 31 oktober 2010 19:47 schreef Merel het volgende:
Waarom hebben al die kinderen een gedeelde kamer, behalve de oudsten? Die kleintjes moeten de rest van hun leven een kamer delen, dat is toch stom?
pi_88183316
Zo, ingesmeerd en aangekleed, nu even lunchen en dan maar eens naar buiten. De zon schijnt. O+
  zondag 31 oktober 2010 @ 19:54:20 #40
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_88183342
Ik wil al 20 jaar alleen wonen maar ja toen ging ik samenwonen, trouwen, scheiden, samenwonen..
Stiekem wil ik nog steeds een appartementje kopen voor mijzelf alleen maar ja ik wil helemaal niet zonder meneer..
Het liefst had ik een latrelatie maar dat je dan altijd wel bij elkaar bent :')
  zondag 31 oktober 2010 @ 19:54:59 #41
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_88183380
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 19:51 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Uniekje kan nog steeds niet quoten :6.

En een latrelatie dat je altijd bij elkaar bent _O-.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 31 oktober 2010 @ 19:55:00 #42
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_88183381
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 19:51 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Yay, grazie! O+ Olijfolie heb ik uiteraard wel 8-)

Vandaag eet ik noodles met sausje en peultjes, champs, lente-ui en broccoli *O*
pi_88183412
Mis ik nou een hele obvious reden waarom in een bieb werken en jongens (en bier) niet samengaan?

En ja ook al kunnen gekleurde vlakken niet, als ik gekleurde vlakken mooi zou vinden zou ik er ook voor gaan hoor. ^O^
  zondag 31 oktober 2010 @ 19:55:45 #44
331 Merel
Be here now.
pi_88183414
Zo, terugblikken in Grenzeloos Verliefd. Altijd fijn om te zien als het bij anderen ook niet gelukt is >:) ;)
  zondag 31 oktober 2010 @ 19:55:54 #45
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_88183422
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 19:54 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik wil al 20 jaar alleen wonen maar ja toen ging ik samenwonen, trouwen, scheiden, samenwonen..
Stiekem wil ik nog steeds een appartementje kopen voor mijzelf alleen maar ja ik wil helemaal niet zonder meneer..
Het liefst had ik een latrelatie maar dat je dan altijd wel bij elkaar bent :')
Gewoon een groot huis kopen :Y We gaan binnenkort beginnen met mijn eigen kamer. Die van mijn man is al klaar. Heb ik altijd een plekje voor mezelf O+
pi_88183443
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 19:50 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Verf je alleen de omtrek :P
Trouwens, als jij het leuk vindt, gewoon doen. Ik heb hier handgeknoopte jaren '70 tapijten op de grond liggen en niets past bij elkaar O+
Als het mooi is op mn kladpapiertje kan ik het altijd proberen :) . Trends gaan toch te snel voorbij voor mij :P .
Het wordt toch nog steeds wel een beetje een zooitje, anders past het niet meer bij mij :s) .
pi_88183487
:o Ik heb Gijs gevonden oO< Hij is nog cute gebleven ook _O-
  zondag 31 oktober 2010 @ 19:57:35 #48
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_88183499
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 19:55 schreef -marz- het volgende:
Mis ik nou een hele obvious reden waarom in een bieb werken en jongens (en bier) niet samengaan?

De hypotheekmeneer vindt het werk van Syrena idd ook heel interessant :Y.
Niet meer actief op Fok!
pi_88183515
Je weet wat je te doen staat: smsen of spreek z'n voicemail in :')
  zondag 31 oktober 2010 @ 19:58:08 #50
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_88183530
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 19:57 schreef Syrena het volgende:
:o Ik heb Gijs gevonden oO< Hij is nog cute gebleven ook _O-
En de hamvraag: vrijgezel?
  zondag 31 oktober 2010 @ 19:58:22 #51
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_88183540
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 19:57 schreef -marz- het volgende:
Je weet wat je te doen staat: smsen of spreek z'n voicemail in :')
Omg, dit is een blijvertje geloof ik _O-.
Niet meer actief op Fok!
pi_88183562
Als ik al zou willen samenwonen ooit weer, dan nog zou ik het huisje waar ik nu woon erbij houden. Ik weet van mezelf dat ik beter gedij als ik op zijn minst 2 dagen per week even alleen ben.

M'n kippetje was heerlijk! Heb nog een poot en wat filet in de koeling gedaan en nu staat van de rest een soepie te trekken! O+

/huiselijk

Nu ga ik SYTYCD kijken.
  zondag 31 oktober 2010 @ 19:59:29 #53
171422 LadyBlack
paint it black
pi_88183596
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 19:48 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Sommige begonnen al te schreeuwen voordat ze binnen waren :').
Ja!
pi_88183617
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 19:58 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

En de hamvraag: vrijgezel?
Relatie onbekend staat er :7 Darn, had ik nu nog maar FB, kijken of ie daar ook op staat _O-
pi_88183628
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 19:55 schreef Merel het volgende:
Zo, terugblikken in Grenzeloos Verliefd. Altijd fijn om te zien als het bij anderen ook niet gelukt is >:) ;)
Leuk!
pi_88183656
Mooi O+!

i'm not feeling so well lately, lying to myself just wait and see.
time of the months will go and blame it all on that.
But wont we glitter, surprise surprise.
nothing to detect here in my eyes, no reason why i feel so damn depressed.

so shrink tell me whats going on, i hate myself so bad just cant hold on.
the feeling that im locked inside myself.
But, but sally girl come on.. dont be sad yea, just be strong.
dont see black or white lets see things more in grey. yea yea

But i need explanations and some fitting solutions cuz
i am turning in a stranger more and more yea
i need explanations and some fitting solutions
cuz my emotions make me feel so insecure.
  zondag 31 oktober 2010 @ 20:01:05 #57
331 Merel
Be here now.
pi_88183672
Probleem: geen chips in huis en de supermarkten zijn al dicht :(
pi_88183686
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 19:47 schreef Merel het volgende:
:')!
pi_88183726
quote:
10s.gif Op zondag 31 oktober 2010 19:57 schreef Viking84 het volgende:

[..]
De hypotheekmeneer vindt het werk van Syrena idd ook heel interessant :Y.
Ja oO< Op zich waren we wel een goede match, hij kan heel goed rekenen en ik niet :'(
pi_88183760
Oei, ik spot een foto van Gijs waarop hij precies mijn ex is maar dan in het blond :o
  zondag 31 oktober 2010 @ 20:03:35 #61
171422 LadyBlack
paint it black
pi_88183795
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 20:01 schreef Merel het volgende:
Geen chocola in huis en te lui om naar de supermarkt te gaan :')

Misschien dat ik vriendje wel bel of ie iets meeneemt van een tankstation :9 :@
  zondag 31 oktober 2010 @ 20:03:50 #62
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_88183815
Bah ik heb nog steeds veel kiespijn :{. Al 1,5 week. Echt zo'n zeurende pijn. En ik moet dus eigenlijk terug naar de tandarts maar 1) Wanneer? (ik wil niet onder werktijd moeten maar ja) en 2) Het kost mij weer geld, want ik heb de maximumvergoeding ook al opgebruikt :{w. Snelste optie lijkt zaterdag te zijn (alleen op do en zat is een tandarts aanwezig?), maar ja, als ze weer gaat verdoven zit ik er gezellig bij dan, op de meet :').

Ik denk dat ik toch een andere tandarts ga zoeken, eentje die ook op woensdag open is.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 31 oktober 2010 @ 20:04:10 #63
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_88183827
Ik geloof dat ik heb gemist wie Gijs is!
  zondag 31 oktober 2010 @ 20:04:40 #64
236335 neen
schone schijn
pi_88183853
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 20:01 schreef Merel het volgende:
Hier hebben ze ook chips te koop bij de snackbar en je bent nog niet verhuisd. Je hoeft geen hypotheekadviseur te zijn om 1 bij 1 op te tellen.
pi_88183856
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 20:03 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Geen chocola in huis en te lui om naar de supermarkt te gaan :')

Misschien dat ik vriendje wel bel of ie iets meeneemt van een tankstation :9 :@
Oh hou op, ik moet zo boodschappen doen. :D

Syrena: nu maak je ons wel erg nieuwsgierig! Of mij in elk geval.
  zondag 31 oktober 2010 @ 20:04:53 #66
171422 LadyBlack
paint it black
pi_88183861
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 20:03 schreef Viking84 het volgende:
Bah ik heb nog steeds veel kiespijn :{. Al 1,5 week. Echt zo'n zeurende pijn. En ik moet dus eigenlijk terug naar de tandarts maar 1) Wanneer? (ik wil niet onder werktijd moeten maar ja) en 2) Het kost mij weer geld, want ik heb de maximumvergoeding ook al opgebruikt :{w. Snelste optie lijkt zaterdag te zijn (alleen op do en zat is een tandarts aanwezig?), maar ja, als ze weer gaat verdoven zit ik er gezellig bij dan, op de meet :').

Ik denk dat ik toch een andere tandarts ga zoeken, eentje die ook op woensdag open is.
Misschien, als je tandarts aardig is, kost het wel niet zoveel geld :) ik zou wel even bellen!
  zondag 31 oktober 2010 @ 20:05:18 #67
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_88183880
Klinkt niet goed vik.Dit duurt te lang.

En syrena, wat -marz- zegt :P
pi_88183888
Selah Sue is echt tof O+ heb dr nu twee keer gezien en vond t echt leuk!
  zondag 31 oktober 2010 @ 20:07:20 #69
331 Merel
Be here now.
pi_88183960
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 20:04 schreef neen het volgende:

[..]

Hier hebben ze ook chips te koop bij de snackbar en je bent nog niet verhuisd. Je hoeft geen hypotheekadviseur te zijn om 1 bij 1 op te tellen.
Neen O+

Had ik al verteld dat m'n nieuwe huis een Chinees op de hoek heeft? 8-)
pi_88183992
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 20:05 schreef MevrouwPuff het volgende:
Selah Sue is echt tof O+ heb dr nu twee keer gezien en vond t echt leuk!
waar-wanneer :o?!
pi_88184031
Ik had ook een week ofzo kiespijn en het ging over, de tandarts heeft grondig gekeken en een foto gemaakt, maar hij kon niets vinden (behalve dat andere gaatje :( ). Het hoeft dus geen slecht nieuws te zijn.
  zondag 31 oktober 2010 @ 20:09:00 #72
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_88184032
Ik kan trouwens na 16 uur ook wel naar de tandarts, bedenk ik me net. Dan heb ik iig geen lessen.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 31 oktober 2010 @ 20:10:25 #73
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_88184075
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 20:09 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ik had ook een week ofzo kiespijn en het ging over, de tandarts heeft grondig gekeken en een foto gemaakt, maar hij kon niets vinden (behalve dat andere gaatje :( ). Het hoeft dus geen slecht nieuws te zijn.
Ja maar bij mij zijn vullingen vervangen hè? ;). Vorige week dodag.
Dus ik vrees dat ze te diep heeft geboord oid. Er zijn ook momenten dat ik totaal geen last heb (ook zonder pijnstiller) en dan speelt het ineens weer op.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 31 oktober 2010 @ 20:10:55 #74
331 Merel
Be here now.
pi_88184100
Vik, als het moet dan ga je maar tijdens werk hoor!
pi_88184136
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 20:05 schreef Tinkepink het volgende:
Klinkt niet goed vik.Dit duurt te lang.

En syrena, wat -marz- zegt :P
Nou nee, ik keek even verder en kwam zijn Hyves-blog tegen, zijn zoontje en vrouw hebben een auto-ongeluk gehad vorig jaar op Aruba en met name zijn zoontje heeft er flink wat aan overgehouden :{ Wat rot.
pi_88184142
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 20:08 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Vorig jaar op de Belgen-avond Paradiso.be O+
Afgelopen zomer op Pukkelpop O+
  zondag 31 oktober 2010 @ 20:12:30 #77
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_88184168
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 20:10 schreef Merel het volgende:
Vik, als het moet dan ga je maar tijdens werk hoor!
Ja maar dat is zo onhandiggg, met uitleg enzo. Maar goed, als de boel straks springt, lig ik er nog langer uit natuurlijk :{.
Niet meer actief op Fok!
pi_88184201
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 20:10 schreef Viking84 het volgende:

[..]
Ja maar bij mij zijn vullingen vervangen hè? ;). Vorige week dodag.
Dus ik vrees dat ze te diep heeft geboord oid. Er zijn ook momenten dat ik totaal geen last heb (ook zonder pijnstiller) en dan speelt het ineens weer op.
Is het geen zenuwpijn, nog van je verstandkiezen? Ik heb daar best lang last van gehad en het deed af en toe gemeen zeer :X (heil aan de zakjes ibu idd)
  zondag 31 oktober 2010 @ 20:13:22 #79
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_88184203
Meeten?
Wanneer?
Zenuwachtig :r
pi_88184209
O en DaD, over dat wat je zei in het vorige topic:

TOLD YOU SO :D Ik werd een beetje misselijk/fade out de eerste keer w/
pi_88184248
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 20:13 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
O en DaD, over dat wat je zei in het vorige topic:

TOLD YOU SO :D Ik werd een beetje misselijk/fade out de eerste keer w/
Haha. :D. Ja ik heb ook echt buikpijn nu! En ik heb best moeite om 'm ver genoeg te krijgen. Wat een raar ding. :').
  zondag 31 oktober 2010 @ 20:14:59 #82
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_88184282
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 20:13 schreef Syrena het volgende:

[..]

Is het geen zenuwpijn, nog van je verstandkiezen? Ik heb daar best lang last van gehad en het deed af en toe gemeen zeer :X (heil aan de zakjes ibu idd)
Nee, het is de andere kant. Verstandskies is allang weer in orde ^O^.
Niet meer actief op Fok!
pi_88184346
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 20:14 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Haha. :D. Ja ik heb ook echt buikpijn nu! En ik heb best moeite om 'm ver genoeg te krijgen. Wat een raar ding. :').
Ik dacht echt dat ik out ging en had de eerste keer ook echt buikpijn (was denk ik van de spanning :'))!
pi_88184354
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 20:14 schreef Viking84 het volgende:

[..]
Nee, het is de andere kant. Verstandskies is allang weer in orde ^O^.
Ahhh ok! Ik hoop dat je tandarts er wat aan kan doen dan, pijn aan je tanden suckt.
  zondag 31 oktober 2010 @ 20:17:12 #85
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_88184394
Het kan ook maar zo zijn dat het ineens zomaar over is Vik...
Dat gebeurt mij altijd als ik een afspraak maak :')

NOg even over gelukkig..
Dan heb je alles, de liefste meneer, een mooi huis, leuke familie, fantastisch werk..
Waarom wil je dan zelfdestructie doen? Die neiging heb ik constant...
stom
pi_88184411
quote:
1.gif Op zondag 31 oktober 2010 20:08 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Ze was ook op lowlands. Ik geloof dat ik er niet heel bijzonder vond. Maar ik concerten van zachte muziek sowieso niet zo leuk. In een concert moet het hard zijn, moet ik kunnen springen enzo. En thuis mag het wel zacht en lief zijn enzo :).
pi_88184416
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 20:16 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Ik dacht echt dat ik out ging en had de eerste keer ook echt buikpijn (was denk ik van de spanning :'))!
De eerste keer Nuvaring? Toen was ik een weekje in Friesland met mijn schoonfamilie. Heel handig als je continu denkt "aah, ik voel niks meer, zit hij er nog wel?" :')
  zondag 31 oktober 2010 @ 20:19:17 #88
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_88184487
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 20:17 schreef uniekhoorn het volgende:
stom
Huh?
Niet meer actief op Fok!
pi_88184504
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 20:17 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

De eerste keer Nuvaring? Toen was ik een weekje in Friesland met mijn schoonfamilie. Heel handig als je continu denkt "aah, ik voel niks meer, zit hij er nog wel?" :')
Als hij op de grond ligt - en je ziet dat terwijl je schoonmoeder langs loop - snel oppakken en omdoen als armband - voordat zij dat doet.

pi_88184541
Mja, alleen: hij ligt niet op de grond want hij valt er niet uit. 8)7
  zondag 31 oktober 2010 @ 20:21:03 #91
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_88184560
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 20:19 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Als hij op de grond ligt - en je ziet dat terwijl je schoonmoeder langs loop - snel oppakken en omdoen als armband - voordat zij dat doet.

_O-.

Ik moet nu trouwens aan een smerig vakantieverhaal denken :').
Niet meer actief op Fok!
pi_88184565
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 20:17 schreef uniekhoorn het volgende:
Het kan ook maar zo zijn dat het ineens zomaar over is Vik...
Dat gebeurt mij altijd als ik een afspraak maak :')

NOg even over gelukkig..
Dan heb je alles, de liefste meneer, een mooi huis, leuke familie, fantastisch werk..
stom
Misschien zijn mensen niet gemaakt om "gewoon" tevreden te zijn...
:*

Pief: ieuw, mental image! :X
  zondag 31 oktober 2010 @ 20:22:29 #93
171422 LadyBlack
paint it black
pi_88184617
Uniek? :{
  zondag 31 oktober 2010 @ 20:22:39 #94
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_88184625
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 20:19 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Huh?
Ik kan quoten :D
Nee, maar zodra ik een ' tevreden' gevoel heb dan wl ik weer wat anders :')
Aan de andere kant, volgend weekend dus in den Haag en meneer vind het helemaal niks en dan voel ik me weer schuldig..
  zondag 31 oktober 2010 @ 20:23:32 #95
171422 LadyBlack
paint it black
pi_88184664
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 20:22 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Ik kan quoten :D
Nee, maar zodra ik een ' tevreden' gevoel heb dan wl ik weer wat anders :')
Aan de andere kant, volgend weekend dus in den Haag en meneer vind het helemaal niks en dan voel ik me weer schuldig..
Hoezo?? :o

Toch juist leuk als je iets leuks gaat doen voor jezelf en dat je dan daarna weer thuiskomt O+
pi_88184665
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 20:17 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ze was ook op lowlands. Ik geloof dat ik er niet heel bijzonder vond. Maar ik concerten van zachte muziek sowieso niet zo leuk. In een concert moet het hard zijn, moet ik kunnen springen enzo. En thuis mag het wel zacht en lief zijn enzo :).
Als ze hiphop doet is het niet echt lieve meisjesmuziek :) .
Of muziek goed is of niet hangt voor mij niet af van hard of zacht, maar ik kan me voorstellen dat je liever meer tempo hebt :) .
pi_88184674
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 20:01 schreef Merel het volgende:
tankstation
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  zondag 31 oktober 2010 @ 20:24:09 #98
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_88184699
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 20:23 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

tankstation
Foei, we zijn in Slank :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_88184702
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 20:17 schreef uniekhoorn het volgende:
NOg even over gelukkig..
stom
Ook iets met het gras is altijd groener misschien? In vergelijkbare situatie heb ik overigens waarschijnlijk precies hetzelfde maar ik heb dan ook een enorme commitment fobie.

Also, hi! Terug van weekje zeer geslaagde vakantie om bij thuiskomst meteen weer ziek te worden. Het is dat 't steeds iets anders is, anders zou ik me (meer) zorgen maken. Vervelend blijft het overigens wel.

En lijstje:
o 2 boterhammen kipfilet
t snackworteltjes
l 2 boterhammen kipfilet
t liga fruitkick
d tagliatelle, zalm, spinazie en saus
t 1 boterham met pindakaas
pi_88184748
quote:
1.gif Op zondag 31 oktober 2010 20:23 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Als ze hiphop doet is het niet echt lieve meisjesmuziek :) .
Of muziek goed is of niet hangt voor mij niet af van hard of zacht, maar ik kan me voorstellen dat je liever meer tempo hebt :) .
Langzame muziek kan heel mooi zijn. Maar als ik dan in de zaal sta, ga ik me vervelen. Heeft verder niets met de kwaliteit van de muziek te maken :P. Daarom luister ik dat soort muziek liever als ik thuis ben.
pi_88184804
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 20:24 schreef Viking84 het volgende:

[..]
Ja, Slank ;( er ligt een lege zak patatje-Joppiesaus-chips naast me.
I needz me a guy. Liefst een dikke _O- Nee garpje hoor. Ieh.
pi_88184876
mooi toch O+!

You fell and I tried to get you,
You fell and I tried to get you up,
cause when things don't work out " Oh, no!"
You shut yourself up let it all just drop,
But that's not the way it works,
That is not the way it works,

And I know that it's easy, it's easy to hurt yourself,
but then you must realize, the black parts need to be loved as well, oh yeah
The black parts need to be loved as well,
  zondag 31 oktober 2010 @ 20:28:32 #103
331 Merel
Be here now.
pi_88184890
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 20:12 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja maar dat is zo onhandiggg, met uitleg enzo. Maar goed, als de boel straks springt, lig ik er nog langer uit natuurlijk :{.
Wat is er zo moeilijk aan uitleggen dat je naar de tandarts moet :?
pi_88184910
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 20:25 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Langzame muziek kan heel mooi zijn. Maar als ik dan in de zaal sta, ga ik me vervelen. Heeft verder niets met de kwaliteit van de muziek te maken :P. Daarom luister ik dat soort muziek liever als ik thuis ben.
Me too, ook om die reden Selah Sue niet gezien @ Pukkelpop :P
pi_88184939
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 20:28 schreef Merel het volgende:

[..]

Wat is er zo moeilijk aan uitleggen dat je naar de tandarts moet :?
Uitleg aan de leerlingen, die in de planning staat, gok ik :7
  zondag 31 oktober 2010 @ 20:30:01 #106
236335 neen
schone schijn
pi_88184954
Op lowlands heb ik eens José Gonzalez gezien, maar daar kon je gewoon zitten.
pi_88184959
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 20:24 schreef Viking84 het volgende:

[..]

ik had d'r ook een PM kunnen sturen O-)
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  zondag 31 oktober 2010 @ 20:31:05 #108
331 Merel
Be here now.
pi_88185013
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 20:26 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ja, Slank ;( er ligt een lege zak patatje-Joppiesaus-chips naast me.
I needz me a guy. Liefst een dikke _O- Nee garpje hoor. Ieh.
Ik heb dus ook een zak chips gehaald :@ Heb de zenuwen voor morgen, dus het mag!
pi_88185043
Oh, we waren vandaag dus bij de Karwei, mijn moeder en ik, pap wilde niet mee. Tijdje rondgelopen, staaltjes gescoord, laminaat uitgezocht. Toen wilden we nog even naar de Gamma en Jysk, zijn halverwege, telefoon. Mijn vader met z'n mobiel: Ik ben bij de Karwei, en jullie???
Wij snel omgedraaien en terugrijden.

Stappen uit, willen naar binnen lopen, mijn moeder: KIJK! *wijst mensen aan* dat zijn je buren!! _O- Dus die ken ik nu ook. Volgens de buurman was het een rustige blok, fijn om te horen.
pi_88185072
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 20:28 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
mooi toch O+!

You fell and I tried to get you,
You fell and I tried to get you up,
cause when things don't work out " Oh, no!"
You shut yourself up let it all just drop,
But that's not the way it works,
That is not the way it works,

And I know that it's easy, it's easy to hurt yourself,
but then you must realize, the black parts need to be loved as well, oh yeah
The black parts need to be loved as well,
*nods* Mooi!
  zondag 31 oktober 2010 @ 20:32:17 #111
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_88185075
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 20:29 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Uitleg aan de leerlingen, die in de planning staat, gok ik :7
Dat idd :P.

En ik zit natuurlijk in m'n proefperiode en ben al een keer een middag niet geweest en dan voel ik me schuldig, ook al weet ik dat het niet voor niets is. En dodagmiddag heb ik maar 3 lessen, dus op dodag zou het het beste uitkomen. Al hoop ik vroeg terecht te kunnen en dan dodagmiddag fit genoeg te zijn om naar school te gaan :').
Niet meer actief op Fok!
pi_88185158
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 20:29 schreef -marz- het volgende:

[..]

Me too, ook om die reden Selah Sue niet gezien @ Pukkelpop :P
Ik ga binnenkort wel naar Caro Emerald, dus ben benieuwd hoe ik dat ga vinden :P.

En ik zie dat ik een excursie heb op mn verjaardag, en daar laat van thuis ben -O-. Daar kan ik echt van balen :@. Want het is niet met mn eigen studie.
  zondag 31 oktober 2010 @ 20:41:05 #113
236335 neen
schone schijn
pi_88185620
Ik heb Bonnie St. Claire live gezien B-) absoluut hoogtepunt van de 2x lowlands van mij.

Nu helemaal geen concertjes in de planning ;( dat is toch altijd wel leuk. Jammer dat je te vaak naar Amsterdam moet :')
pi_88185799
Ik ga volgende week naar een concert van een rockbandje dat ik nauwelijks ken. Ook wel leuk waarschijnlijk :P.
pi_88185811
Ik ga vrijdag over een week weer naar een concert, echt idioot veel zin in. O+.
pi_88185815
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 20:33 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ik ga binnenkort wel naar Caro Emerald, dus ben benieuwd hoe ik dat ga vinden :P.

En ik zie dat ik een excursie heb op mn verjaardag, en daar laat van thuis ben -O-. Daar kan ik echt van balen :@. Want het is niet met mn eigen studie.
Jaloers! Ik wil ook naar Caro Emerald! -O-
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
  zondag 31 oktober 2010 @ 20:45:20 #117
331 Merel
Be here now.
pi_88185857
Ik ga over 2 weken Frans Bauer zien, en Frans Duijts, Thomas Berge, René Schuurmans, Wolter Kroes, Rob van Daal, Grad Damen, One Two Trio, Feestteam, Alex, Charlene, en DJ Maurice :') Met de mensen met wie ik ook naar dat Tiroler feestje ben geweest. Zo fijn om mensen te kennen die ook de lol inzien van een verschrikkelijk fout feest, we hebben altijd zo'n lol :D
pi_88185914
Och, Lowlands. Zat eerder vanavond nog te denken aan de mooie weirde ervaringen in de X-Ray vorig jaar. O+

Volgende week heb ik ook nog wat op de concertplanning en daarna de 21e weer.
pi_88186002
Ik ga zo naar bed, Harry Muesli lezen op mijn telefoon O+ De zemel ontdekken.
pi_88186011

O+ wel een beetje droevige liedjes soms :P
  zondag 31 oktober 2010 @ 20:48:36 #121
236335 neen
schone schijn
pi_88186037
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 20:45 schreef Merel het volgende:
Ik ga over 2 weken Frans Bauer zien, en Frans Duijts, Thomas Berge, René Schuurmans, Wolter Kroes, Rob van Daal, Grad Damen, One Two Trio, Feestteam, Alex, Charlene, en DJ Maurice :') Met de mensen met wie ik ook naar dat Tiroler feestje ben geweest. Zo fijn om mensen te kennen die ook de lol inzien van een verschrikkelijk fout feest, we hebben altijd zo'n lol :D
Grad Damen (net als Matt Damon ja) en Fransie Duijts _O_ vind ik mooi he :') net als een vriend van me, nou ja en die artiesten uit m'n hometown natuurlijk. Dat zetten we heel vaak op, heerlijk is dat _O- Django Wanger oid is ook een held hoor :@

Afgelopen donderdag was ik bij Go Back To The Zoo, wel aardig. Was een fantastisch zaaltje wel O+ zo dichtbij stond ik en ze moesten voorlangs om bij de instrumenten te komen O+ dat vind ik altijd wel leuk. Misschien in januari weer maar dan in Leeuwarden. Wel weer een stuk duurder, 10 euro :(
pi_88186046
quote:
1.gif Op zondag 31 oktober 2010 20:46 schreef -marz- het volgende:
Och, Lowlands. Zat eerder vanavond nog te denken aan de mooie weirde ervaringen in de X-Ray vorig jaar. O+

Volgende week heb ik ook nog wat op de concertplanning en daarna de 21e weer.
Wat voor weirde ervaringen? O+

Oeh bloody beetroots, 8 uur 's avonds, hele bravo die springt, iedereen die tegelijkertijd gaat zitten en opspringt O+. En daarna al die drijfnatte mensen met nat haar enzo O+.
pi_88186181
Heb niks in de planning, zou niet weten waarheen. Dat in combinatie met mijn gelukzaligheid bij die '90s muziek vanmiddag maakt dat ik me oud voel :') .
pi_88186215
Hier moet ik dan weer om lachen :D

zondag 31 oktober 2010 @ 20:52:40 #125
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_88186303
genoeg fut hier in Dld!

Lange dag, stomme mensen, maar nu lekker in Dld bij de Duutser! Ik heb hem net mee uit eten genomen, wat hij uiteindelijk zelf moest betalen, want m'n pinpas deed het neit. Lekker stom! Nu even bijlezen....
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_88186356
Uniek, dat is omdat je bang bent dat het niet zo kan kan blijven. Dus dan maar mollen, dan weet je tenminste waar het aan ligt en kan je jezelf straffen.
En het is onzin. Het blijft gewoon goed - tenzij je 't zelf verknalt.

Oh, en verder vind ik het ook eng. Dat van die meet valt nog wel mee, maar samen treinreizen, vind ik eng. Stom he :@. Aangezien ik denk dat jij dat ook vindt, kunnen we het net zo goed gewoon wel doen, nietwaar?
pi_88186393
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 20:48 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Wat voor weirde ervaringen? O+

Oeh bloody beetroots, 8 uur 's avonds, hele bravo die springt, iedereen die tegelijkertijd gaat zitten en opspringt O+. En daarna al die drijfnatte mensen met nat haar enzo O+.
Ja gewoon, met keiharde beats, een dude met een monitor als hoofd en iedereen erg leuk en gaaf en vinden enzo :+

En wat is dat toch met dat zitten/opspringen tegenwoordig?! Ik voel me dan een beetje oud :P
pi_88186442
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 20:52 schreef AKnynke het volgende:
genoeg fut hier in Dld!

:o :Y)
pi_88186479
quote:
1.gif Op zondag 31 oktober 2010 20:54 schreef -marz- het volgende:

[..]

Ja gewoon, met keiharde beats, een dude met een monitor als hoofd en iedereen erg leuk en gaaf en vinden enzo :+

En wat is dat toch met dat zitten/opspringen tegenwoordig?! Ik voel me dan een beetje oud :P
Tja geen idee. Ik weet alleen dat opeens de hele zaal op de grond zat en bij het eerste hardere akkoord omhoog sprong. Heerlijk gevoel O+. Verder heb ik helemaal geen ervaring met concerten. Het was mn eerste festival en komende week wordt mn eerste concert :P.
  zondag 31 oktober 2010 @ 20:56:29 #130
331 Merel
Be here now.
pi_88186558
Hey maar dat jullie niet denken dat ik echt van die Hollandse hits hou hè? Dat is maar voor de gein!
pi_88186567
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 20:54 schreef -marz- het volgende:

[..]

zondag 31 oktober 2010 @ 20:57:14 #132
236335 neen
schone schijn
pi_88186606
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 20:55 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Tja geen idee. Ik weet alleen dat opeens de hele zaal op de grond zat en bij het eerste hardere akkoord omhoog sprong. Heerlijk gevoel O+. Verder heb ik helemaal geen ervaring met concerten. Het was mn eerste festival en komende week wordt mn eerste concert :P.
Volgens mij vind jij Go Back To The Zoo ook wel aardig, niet speciaal maar wel leuk. Binnenkort dus een nieuwe tour ofzo dus zullen ze Amsterdam ook wel aandoen. Leeuwarden en Arnhem iig wel B-) en goedkoop B-)

Nog een paar kilotjes en ik word ook volkszanger O+
:')
pi_88186629
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 20:56 schreef Merel het volgende:
Hey maar dat jullie niet denken dat ik echt van die Hollandse hits hou hè? Dat is maar voor de gein!
Aha, de spontane ontkenning. Iedereen weet wat dat betekent.
pi_88186665
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 20:56 schreef Merel het volgende:
pi_88186707
nog een weekje en dan zit mijn vriend 1 week in Boston voor het werk..

Maar de komende week zijn we hartstikke druk op het werk... ik hoop echt dat we vrijdag alles klaar hebben, zodat we zaterdag nog wat gezelligs kunnen doen samen...
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  zondag 31 oktober 2010 @ 21:00:03 #136
331 Merel
Be here now.
pi_88186810
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 20:57 schreef -marz- het volgende:

[..]

Aha, de spontane ontkenning. Iedereen weet wat dat betekent.
*haalt de poster van Frans Bauer snel boven haar bed weg* :@
  zondag 31 oktober 2010 @ 21:00:39 #137
236335 neen
schone schijn
pi_88186851
Frans Bauer is niet dik genoeg om volkszanger te zijn imho
pi_88186966
quote:
1.gif Op zondag 31 oktober 2010 20:57 schreef neen het volgende:

[..]

Volgens mij vind jij Go Back To The Zoo ook wel aardig, niet speciaal maar wel leuk. Binnenkort dus een nieuwe tour ofzo dus zullen ze Amsterdam ook wel aandoen. Leeuwarden en Arnhem iig wel B-) en goedkoop B-)

Nog een paar kilotjes en ik word ook volkszanger O+
:')
Oh dat is maar een tientje, dat is een fijne prijs inderdaad :P. En geloof dat ik er al weleens van gehoord heb en het leuk vond.
  zondag 31 oktober 2010 @ 21:02:59 #139
236335 neen
schone schijn
pi_88187016
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 21:02 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Oh dat is maar een tientje, dat is een fijne prijs inderdaad :P. En geloof dat ik er al weleens van gehoord heb en het leuk vond.
Ze waren tringelingeling ofzo op 3fm, geen idee hoe dat daar heet ik luister niet naar die zender. Dus er zullen wel veel 16 jarige meisjes zijn :')
pi_88187124
O: melk en special k
L: 2 broodjes groene pesto met kipfilet
S: 45 min Wii (15 aerobics - 15 spieren - 15 yoga = - 176 kcal)
D: prei, paprika, rode uit, kip en zilvervlies rijst
T: extra groenten met kip, bakje pistache noten

Dat is wel definitief. :) Niet gehele ontevreden. Ben me ervan bewust dat het te weinig eten is, maar he! Ik heb voor het eerst sinds wéééééken weer gesport/ bewogen :P

Edit: het doorstreepknopje werkt niet ... :{
Zoekt en gij zult vinden, vindt gij het niet, dan is het zoek.
pi_88187239
quote:
1.gif Op zondag 31 oktober 2010 21:02 schreef neen het volgende:

[..]

Ze waren tringelingeling ofzo op 3fm, geen idee hoe dat daar heet ik luister niet naar die zender. Dus er zullen wel veel 16 jarige meisjes zijn :')
Oh dat is fijn, dan val ik niet zo op.

Ik zie net dat bloody beetroots ook binnenkort naar Amsterdam komen. En er zijn nog kaartjes. Voor 16 euro. Maar ik denk niet dat ze ooit het concert van lowlands kunnen verbeteren, die sfeer was te geweldig. En de muziek is niet 100% mijn smaak. Dus tja.
  zondag 31 oktober 2010 @ 21:06:20 #142
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_88187245
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 20:58 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
_O-.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 31 oktober 2010 @ 21:08:37 #143
236335 neen
schone schijn
pi_88187403
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 21:06 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Oh dat is fijn, dan val ik niet zo op.

Ik zie net dat bloody beetroots ook binnenkort naar Amsterdam komen. En er zijn nog kaartjes. Voor 16 euro. Maar ik denk niet dat ze ooit het concert van lowlands kunnen verbeteren, die sfeer was te geweldig. En de muziek is niet 100% mijn smaak. Dus tja.
Concertsfeer -> festivalsfeer
Vind ik tenminste, op een festival bezoek je gauw iets omdat het toevallig speelt en er niets beters is te zien. Bij een concert komen meer liefhebbers die de muziek ook kennen, sfeer is dan wat beter vind ik.
pi_88187583
Dat wisselt heel erg. Soms zie je dat er veel mensen zijn die de band niet kennen (op een festival) en een beetje afwachtend erbij komen staan. En het volgende moment is het een groot feest met zwetende lichamen en blijde gezichten. :+

Terwijl ik bij Rammstein in Gelredome was en daar stond men er gemiddeld een beetje als een zoutzak bij.
  zondag 31 oktober 2010 @ 21:12:05 #145
171422 LadyBlack
paint it black
pi_88187631
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 21:08 schreef neen het volgende:

[..]

Vind ik tenminste, op een festival bezoek je gauw iets omdat het toevallig speelt en er niets beters is te zien. Bij een concert komen meer liefhebbers die de muziek ook kennen, sfeer is dan wat beter vind ik.
Nou, en toch vond ik de sfeer vies tegenvallen toen ik hier in de Oosterpoort naar Skunk Anansie ging :{ allemaal suffe stugge Groningers ofzo, terwijl ik een maand daarvoor bij allerlei concerten op Lowlands tussen een uitzinnige menigte had gestaan O+
pi_88187645
owja lijstje:

O: magere kwark
L: twee gekookte eitjes met 2 plakjes uitgebakken spek en 1 tomaat
T: la vache + 1 paprika
T: 3 knoflookolijven
D: biefstukje + gewokte spitskool (280 gram of zoiets)
T: 1 stukje 78% chocolade :9
pi_88187795
En óók bij een concert gaan sommigen de hele tijd kletsen.
Maar op festival is het weer vaker mooi weer :+ .
pi_88187813
Bedtijd alweer :O :z :Z !

'truste!
pi_88187832
quote:
1.gif Op zondag 31 oktober 2010 21:08 schreef neen het volgende:

[..]

Ik krijg het idee dat mensen bij een festival wat sneller enthousiast en wat losser zijn. Omdat je de hele dag naar concerten gaat, je dus wat minder dat "even erin komen" hebt. Maar dat is gebaseerd op een gevoel, ga binnenkort zien of dat inderdaad waar is :P.
pi_88187969

Hier ga ik volgende week naartoe. *O*.
  zondag 31 oktober 2010 @ 21:19:44 #151
236335 neen
schone schijn
pi_88188164
Het zal ook wel niet altijd zo zijn natuurlijk maar sommige bands die ik dan op een festival en "gewoon" heb gezien vind ik ze over het algemeen "gewoon" toch wat beter. Gratis festivals laat ik dan buiten beschouwing dan is de sfeer zelden goed :')

En het hangt ook af van de plek waar je staat, als je voorin staat zal het wel vergelijkbaar zijn bij de wat grotere bands want de fans gaan toch al 3 kwartier van tevoren ergens zitten. En dan 10 minuutjes voor het begin maar een paar mensen extra erbij zien zitten _O- :')

Het soort muziek speelt ook wel een rol, wat rustigere muziek komt imho beter uit in een zaaltje en ik ben niet zo'n wildebras hoor.
O+

[ Bericht 29% gewijzigd door neen op 31-10-2010 21:31:02 ]
pi_88188750
Of juist dat je een mooi plekje hebt gevonden en net in het begin komt er een boomlange kerel voor je staan :( .
pi_88188976
Of dat er een Griek bovenop je flauwvalt (had ik twee weken terug). :P
pi_88189098
Ik ga volgende week naar deze:

pi_88189123
quote:
1.gif Op zondag 31 oktober 2010 21:31 schreef -marz- het volgende:
Of dat er een Griek bovenop je flauwvalt (had ik twee weken terug). :P
Oh ik had het andersom (ik viel, een minuut voor het begon, bijna flauw tegen de persoon achter me). Dat is best rot, want je wil het concert zien en dat gaat wat lastig als je niet meer op je benen kunt staan :o.
  zondag 31 oktober 2010 @ 21:35:53 #156
236335 neen
schone schijn
pi_88189273
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 21:28 schreef MevrouwPuff het volgende:
Of juist dat je een mooi plekje hebt gevonden en net in het begin komt er een boomlange kerel voor je staan :( .
Oh ja, dat is vervelend ja! Een tijdje terug was het ook irritant, ik ging met een groepje met een gezonde hollandse knaap van 2m+ en een kleine koreaan van 1.50 ofzo :') ik ben gemiddeld ik kan wel ergens over een schouder heen kijken maar de een wil niet te veel naar achter en de ander niet teveel naar voren.
  zondag 31 oktober 2010 @ 21:36:40 #157
331 Merel
Be here now.
pi_88189331
Zo, nog even een stukje Bridget Jones kijken. Lekker janken en dan naar bed!
pi_88189372
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 21:33 schreef -marz- het volgende:
Ik ga volgende week naar deze:

Oh dat is mooi :) .
Ik kijk peter R :P .
  zondag 31 oktober 2010 @ 21:49:41 #159
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_88190189
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 21:37 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Oh dat is mooi :) .
Ik kijk peter R :P .
Roep je even als het interessant wordt (lees: als het interview begint), want Peter kennende volgt er eerst een ellenlange voorbeschouwing :P.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 31 oktober 2010 @ 22:00:59 #160
331 Merel
Be here now.
pi_88190922
Ik ken zo'n fijne vent van 2-meter-nog-wat, is superhandig! Raak je nooit je groepje kwijt in de menigte *)
  zondag 31 oktober 2010 @ 22:01:03 #161
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_88190926
O hai! Ik lig lekker in bed :z. Lijstjes posten doe ik lekker niet.

@Vik: ik vrees dat je wel eens een rootcanaalllll tegemoet kan gaan... En I feel your pain want ik heb een hoektand die vervelend doet.

@uniekje: weet niet wat er is, maar :*

@Merel: ik zal je waarschuwen als Tros Muziekfeest op 't plein hier komt. Je weet wel, B-artiesten die optreden voor een onterecht uitzinnig publiek :P.

Mijn laatste concert was Rammstein. Heb ook niks op de planning staan.

En nu ga ik slapen, morgen weer :r werken :r.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  zondag 31 oktober 2010 @ 22:04:02 #162
331 Merel
Be here now.
pi_88191124
Ik heb ook het Songfestival al op de planning staan trouwens 8-) Zoals een van de jongens van de groep laatst zei: "wij gaan niet naar dit soort dingen om de artiesten en de muziek, we gaan erheen omdat we er zo verschrikkelijk veel lol om hebben met z'n allen" O+
  zondag 31 oktober 2010 @ 22:04:07 #163
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_88191129
Zondagslijstje.

O/L: volkorenbroodkaastosti
T: 3 blokjes chocola
T: thee met melk en een beetje suiker
D: noodles met woksausje en broccoli/peultjes/champignon/lenteui
T: glaasje cola en een kokoskoekje
pi_88191158
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 22:04 schreef Merel het volgende:
Ik heb ook het Songfestival al op de planning staan trouwens 8-) Zoals een van de jongens van de groep laatst zei: "wij gaan niet naar dit soort dingen om de artiesten en de muziek, we gaan erheen omdat we er zo verschrikkelijk veel lol om hebben met z'n allen" O+
Oh, ga je ook naar het Nationaal Songfestival? :P
pi_88191170
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 22:04 schreef MariaEtcetera het volgende:
Zondagslijstje.

O/L: volkorenbroodkaastosti
T: 3 blokjes chocola
T: thee met melk en een beetje suiker
D: noodles met woksausje en broccoli/peultjes/champignon/lenteui
T: glaasje cola en een kokoskoekje
Netjes hoor O+
  zondag 31 oktober 2010 @ 22:05:46 #166
331 Merel
Be here now.
pi_88191225
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 22:04 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Oh, ga je ook naar het Nationaal Songfestival? :P
Neejoh, naar Deutschland! Met vlaggetjes zwaaien voor de camera enzo :D
pi_88191315
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 22:05 schreef Merel het volgende:

[..]

Neejoh, naar Deutschland! Met vlaggetjes zwaaien voor de camera enzo :D
Oh, ik ga al naar het Nationaal Songfestival voor de lol. Moet ook kunnen :D Al lijkt het echte Eurovisie me wel veel grappiger :P
  zondag 31 oktober 2010 @ 22:08:12 #168
229513 Blurred86
Live Positive
pi_88191381
zeg, ben ik nou de enige die LB's subtiele hints oppikt? of zie ik dingen die er niet zijn? :o
ben net klaar met bijlezen :P

O+ O+ O+ Belle and Sebastian

mijn lijstje vandaag is te erg voor woorden, dus die post ik lekker niet :6 laat ik zo zeggen: er kan mij iig niet verweten worden dat ik niet genoeg eet :')
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
  zondag 31 oktober 2010 @ 22:09:24 #169
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_88191473
Oh zo typisch hè: ik wil gewoon dat gesprek van mama Holloway met Joran zien, maar ik krijg eerst allemaal andere dingen te zien en het zou me niet eens verbazen als dat gesprek zelf pas volgende week wordt uitgezonden :').
Niet meer actief op Fok!
  zondag 31 oktober 2010 @ 22:09:49 #170
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_88191501
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 22:08 schreef Blurred86 het volgende:
zeg, ben ik nou de enige die LB's subtiele hints oppikt? of zie ik dingen die er niet zijn? :o
Care to share? :P
Niet meer actief op Fok!
  zondag 31 oktober 2010 @ 22:09:52 #171
331 Merel
Be here now.
pi_88191506
Ja GB, volgens mij houden jij en Greys ook wel van hetzelfde vermaak als ik :P
  zondag 31 oktober 2010 @ 22:10:05 #172
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_88191518
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 22:04 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Netjes hoor O+
Benne gij aan het grappen? :o

Nouja voor een zondagslijstje kan het idd erger :+ Zo is het bij vriendje thuis nu DnD avond, wat altijd inhoud dat er enorm veel snaai is a la M&Ms, tumtums, chips, etcetera, en als ik thuis ben bak ik vaak ook nog brownies of taart ofzo :@ :') Maar dat heb ik nu dus allemaal NIET :+
  zondag 31 oktober 2010 @ 22:12:06 #173
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_88191662
Ik ga ook naar het Songfestival in Duesseldorf w/ Als ik kaartjes kan krijgen natuurlijk :P
  zondag 31 oktober 2010 @ 22:15:45 #174
331 Merel
Be here now.
pi_88191896
Ja het is nog maar zien of het met die kaartjes gaat lukken ja. Maar dat zal wel loslopen :)
  zondag 31 oktober 2010 @ 22:28:06 #175
229513 Blurred86
Live Positive
pi_88192663
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 22:09 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Care to share? :P
:7

SPOILER
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 16:06 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Dat is anders! dan krijg ik sowieso een compleet ander ritme en de eerste tijd geen nacht aan één stuk door :') En dat weet ik vantevoren, en heb ik ervoor over :) en nee ik wacht al :+

en

quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 17:35 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Hoe bedoel je?

En dat vergelijken de hele tijd is één van de redenen dat ik van Hyves ben gegaan. Op FB heb ik vooral Slankies en die zijn (nog?) kinderloos en zodra ze kinderen krijgen, gooi ik ze eruit >:) .
quote:
12s.gif Op zondag 31 oktober 2010 17:35 schreef LadyBlack het volgende:
:o
en nog iets dacht ik maar dat kan ik niet meer terugvinden :?
  zondag 31 oktober 2010 @ 22:28:10 #176
307275 Swietje
Hihi.
pi_88192673
Mijn lijstje

O/L: 2 croissants met suiker
T: taart, chips, nootjes, stukje chocola
D: bruin broodje boterhamworst, bruin broodje tartaar, groentesoep met balletjes
T: verse sinaasappelsap

Morgen beter :Y
  zondag 31 oktober 2010 @ 22:30:22 #177
331 Merel
Be here now.
pi_88192795
Over 12 uur zit ik bij de notaris :o
  Vis een optie? zondag 31 oktober 2010 @ 22:32:00 #178
70532 loveli
N
pi_88192888
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 19:55 schreef Merel het volgende:
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 21:24 schreef Merel het volgende:
Ik vind het leuk dat het goed met ze gaat hoor! O+
Ja, wat is het nou?
crap in = crap out
  zondag 31 oktober 2010 @ 22:32:17 #179
121582 DevilsAndDust
pi_88192908
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 22:28 schreef Blurred86 het volgende:

[..]

:7

SPOILER
SPOILER
  zondag 31 oktober 2010 @ 22:33:02 #180
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_88192946
Blurred: ohzo! Dat was mij al een tijdje bekend! En ik maakte net nog een opmerking over een MiniMilady O+
Vattenfall cadeauHoesjes? Casetify!ANWB Verzekeringen
  zondag 31 oktober 2010 @ 22:33:05 #181
331 Merel
Be here now.
pi_88192952
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 22:32 schreef loveli het volgende:

Ja, wat is het nou?
Ik ben een beetje labiel ;)
  zondag 31 oktober 2010 @ 22:34:07 #182
229513 Blurred86
Live Positive
pi_88193007
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 22:32 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
  zondag 31 oktober 2010 @ 22:35:17 #183
171890 Chicolate
Chemicals
pi_88193062
quote:
1.gif Op zondag 31 oktober 2010 22:34 schreef Blurred86 het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
  zondag 31 oktober 2010 @ 22:37:47 #184
229513 Blurred86
Live Positive
pi_88193204
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 22:35 schreef Chicolate het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
  zondag 31 oktober 2010 @ 22:40:13 #185
171422 LadyBlack
paint it black
pi_88193320
_O-

De rest heeft gelijk hoor Blurred ;)
  zondag 31 oktober 2010 @ 22:41:37 #186
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_88193391
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 22:40 schreef LadyBlack het volgende:
_O-

De rest heeft gelijk hoor Blurred ;)
Oh okee! Ik dacht al even: " :o "

Spannend allemaal hoor! O+
  zondag 31 oktober 2010 @ 22:42:39 #187
171422 LadyBlack
paint it black
pi_88193443
Tell me 'bout it!! :o :')
  zondag 31 oktober 2010 @ 22:46:50 #188
121582 DevilsAndDust
pi_88193659
Ze was immers net ongesteld! Wel op blijven letten allemaal, hoor. :+.

Wel onwijs spannend en leuk zeg. O+.
  zondag 31 oktober 2010 @ 22:46:54 #189
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_88193662
Ja okee dat klonk misschien een beetje gek :') _O- Ik bedoel meer als in: zelfs ik vind het spannend! :P
  zondag 31 oktober 2010 @ 22:54:32 #190
231020 MevrouwPuff
pi_88194031
Wat een troep wordt het als ik aan het opruimen ben :') .
Speel mee met Lucky Day en win!Dagje weg? Stedentripje? Dagtickets.nlKnab - Jouw online bank
  zondag 31 oktober 2010 @ 22:56:01 #191
212963 Principessa.Farfallus
pi_88194094
Had ik deze al gepost O+?

No no no
You don't love me
as I know now

Coz you left me
Baby
And I got no place to go now
  zondag 31 oktober 2010 @ 22:58:09 #192
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_88194174
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 22:56 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Had ik deze al gepost O+?

No no no
You don't love me
as I know now

Coz you left me
Baby
And I got no place to go now
Wel een beetje tekst van wat mijn mams het ' baby blauw ik hou van jou'-kaliber noemt! Es kijken of het geluid het beter maakt :+ loading time hier is zo lang :')
  zondag 31 oktober 2010 @ 22:58:44 #193
pi_88194200
Jaaaaa het gaat om de stem :D Al zong ze:
la la la laa GELD

:P
  zondag 31 oktober 2010 @ 22:59:30 #194
307275 Swietje
Hihi.
pi_88194220
Lekker O+
  zondag 31 oktober 2010 @ 22:59:42 #195
171422 LadyBlack
paint it black
pi_88194230
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 22:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ze was immers net ongesteld! Wel op blijven letten allemaal, hoor. :+.

Wel onwijs spannend en leuk zeg. O+.
Mja.... nog steeds ;(

Heb jij nog buikpijn? :{ hoop echt voor je dat die ring bevalt!
  zondag 31 oktober 2010 @ 23:01:02 #196
171422 LadyBlack
paint it black
pi_88194279
Mijn tactiek heeft trouwens geholpen: ik had vet zin in chocola, maar ik heb een paar dropjes gegeten en een flesje gevuld met zoete limonade, en nu zit ik vol en hoef ik geen chocola meer ^O^
nouja, ik zou het nog wel opeten als het me werd aangeboden, maar ok :')
  zondag 31 oktober 2010 @ 23:02:04 #197
171422 LadyBlack
paint it black
pi_88194309
Bedtime! :W
  zondag 31 oktober 2010 @ 23:02:19 #198
231020 MevrouwPuff
pi_88194316
  zondag 31 oktober 2010 @ 23:02:39 #199
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_88194330
Oei ;( Dat No No No-liedje. Mn oren ;( Ik ben bang dat die Selah Sue niks voor mij is oO<
  zondag 31 oktober 2010 @ 23:05:15 #200
pi_88194426
ze praat ook zo leuk :P!

ik heb mijn haar al geprobeerd het zelfde te doen maar daar is het te lang voor :')!!!!
ANWB VerzekeringenKnab - Jouw online bankZalando Lounge - Grote Merken, Veel Korting
  Vis een optie? zondag 31 oktober 2010 @ 23:05:23 #201
70532 loveli
N
pi_88194431
Smaken verschillen geloof ik.
*zet Dolly maar weer op*
crap in = crap out
  zondag 31 oktober 2010 @ 23:06:31 #202
pi_88194479
Dolly vind ik ook leuk hahaha!

Dit meer jouw ding :P?
  zondag 31 oktober 2010 @ 23:08:13 #203
pi_88194527

[ Bericht 100% gewijzigd door Principessa.Farfallus op 31-10-2010 23:08:24 ]
  zondag 31 oktober 2010 @ 23:10:31 #204
236335 neen
schone schijn
pi_88194611
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 23:05 schreef loveli het volgende:
Smaken verschillen geloof ik.
*zet Dolly maar weer op*
De Dolly Dots, ook mooi
  Vis een optie? zondag 31 oktober 2010 @ 23:10:44 #205
70532 loveli
N
pi_88194624
crap in = crap out
  Vis een optie? zondag 31 oktober 2010 @ 23:12:13 #206
70532 loveli
N
pi_88194683
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 23:06 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Dolly vind ik ook leuk hahaha!

Dit meer jouw ding :P?
Idd meer mijn ding, en dan deze ;)
crap in = crap out
  zondag 31 oktober 2010 @ 23:13:37 #207
pi_88194736
  zondag 31 oktober 2010 @ 23:15:14 #208
231020 MevrouwPuff
pi_88194798
  zondag 31 oktober 2010 @ 23:16:11 #209
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_88194833
Sigme, denk dat je helemaal gelijk hebt.
En we hoeven niet samen te treinreizen he? sms ik welke coupe ik zit en dan ga je in een andere :D Hoeven we ook niet verplicht te praten enzo (enzo?? :P )

DaD :)
Puff :)

Welterusten LB... mot ge nog klussen?
  zondag 31 oktober 2010 @ 23:23:14 #210
236335 neen
schone schijn
pi_88195068
Ik post in november wel weer in dit topic, doei hè.
Big Fish GamesDe beste bordspellen vind je bij 999 GamesBoek goedkoper bij booking.com
  zondag 31 oktober 2010 @ 23:23:20 #211
231020 MevrouwPuff
pi_88195072
Gaan jullie daarna wel praten? :P
Heb zin in zaterdag :)
Maar ook in morgen :s) en dinsdag!
Dag neen :W
  zondag 31 oktober 2010 @ 23:25:03 #212
223810 _aurum_
pi_88195155
ik vind die Selah wel ok, maar je kop moet er wel naar staan zeg maar....

Night night :W
  zondag 31 oktober 2010 @ 23:25:51 #213
pi_88195185
quote:
17s.gif Op zondag 31 oktober 2010 23:23 schreef neen het volgende:
Ik post in november wel weer in dit topic, doei hè.
Tot over een half uurtje :W!
  zondag 31 oktober 2010 @ 23:25:55 #214
162870 motorbloempje
#Anoniem
pi_88195191
hoi!

en truste! :W
Ja doei.
  zondag 31 oktober 2010 @ 23:31:42 #215
231020 MevrouwPuff
pi_88195366
Hey Mo!
  zondag 31 oktober 2010 @ 23:34:44 #216
52646 progje
Blub
pi_88195459
Mo :W

Woei ben gewoon afgevallen dit weekend *woei*
  zondag 31 oktober 2010 @ 23:35:13 #217
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_88195473
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 23:25 schreef motorbloempje het volgende:
hoi!

en truste! :W
Goeie terugreis gehad? *O*
  zondag 31 oktober 2010 @ 23:49:23 #218
17811 Mini_rulez
pi_88195977
Zo, ik ben ook weer helemaal shiny en happy. O+ Lekker gewandeld, een hele tijd bij Starbucks zitten lezen en daarna boodschappen gedaan en allemaal gezonde dingen gekocht.

Dit kwam ik trouwens gisteren tegen en toen moest ik wel even aan de Slankies denken. :D http://www.recensiekoning.nl/2010-10_6734/bikram-yoga
Leuke site trouwens...
  zondag 31 oktober 2010 @ 23:53:53 #219
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_88196139
:D Mini

Mo, WB en welterusten
  zondag 31 oktober 2010 @ 23:56:19 #220
pi_88196235
sinaasappel chocolade is vies..
Boek je safari bij Beekse BergenHoesjes? Casetify!Knab - Jouw online bank
  maandag 1 november 2010 @ 00:02:27 #221
331 Merel
Be here now.
pi_88196420
Nou Neen, kom er maar weer in!

En trusten :)
  maandag 1 november 2010 @ 00:07:43 #222
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_88196588
Welterusten Merel :)

Neen, mooi jongeman waar ben je?
  maandag 1 november 2010 @ 00:08:51 #223
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_88196625
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 23:56 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
dat klopt

Je mag hier komen met oud&nieuw maar of je daar nou vrolijker van wordt? :')
  maandag 1 november 2010 @ 00:41:09 #224
171890 Chicolate
Chemicals
pi_88197292
quote:
1.gif Op zondag 31 oktober 2010 23:56 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Nee juist lekker :o. Als je die met de 'gel' hebt tenminste, die met snippers is vies idd.
  maandag 1 november 2010 @ 00:53:02 #225
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_88197512
XM, zie je het nog wel zitten dat ik bij jullie kom overnachten? anders doe ik even een hotelletje hoor :)
  maandag 1 november 2010 @ 00:53:26 #226
17811 Mini_rulez
pi_88197521
Beetje laat, maar ik post toch nog maar even een lijstje.
O: havermout, koffie met een schep Nesquick :+
L: 2 kleine bagels met een gekookt ei, kaas en tomaat
T: latte met magere melk
D: wraps met groente, kikkererwten en avocado
T: kiwi

Wat ben je nog laat op, Uniek. :o
  maandag 1 november 2010 @ 01:02:19 #227
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_88197654
Mini, wat een keurig lijstje!

Morgen vrij *O*

Hoe gaat het met u?
  maandag 1 november 2010 @ 01:05:51 #228
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_88197712
Mooi lijstje, Mini! O+

Ik ga zo slapies doen!
  maandag 1 november 2010 @ 01:10:21 #229
17811 Mini_rulez
pi_88197773
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 01:02 schreef uniekhoorn het volgende:
Mini, wat een keurig lijstje!

Morgen vrij *O*

Hoe gaat het met u?
Lekker, een vrije dag. :)

Eh, een beetje ups en downs en dingen die ik niet echt met iemand kan bespreken, maar ik overleef het wel. :)

Slaap lekker Maria!
  maandag 1 november 2010 @ 01:15:42 #230
171890 Chicolate
Chemicals
pi_88197837
Ik beet vanochtend in mn wang/binnenkant lip. Met als gevolg dat die wat dik is geworden, waardoor ik er continue op bijt als ik iets eet. Ja zo vergaat me de eetlust wel :').
De beste bordspellen vind je bij 999 GamesZalando Lounge - Grote Merken, Veel KortingZalando Lounge - Grote Merken, Veel Korting
  maandag 1 november 2010 @ 06:00:32 #231
43653 sigme
Veraan
pi_88198669
Mogge!

quote:
Op zondag 31 oktober 2010 23:16 schreef uniekhoorn het volgende:
Sigme, denk dat je helemaal gelijk hebt.
En we hoeven niet samen te treinreizen he? sms ik welke coupe ik zit en dan ga je in een andere :D Hoeven we ook niet verplicht te praten enzo (enzo?? :P )
*;

Ik ben steeds te lui om terug te PM'en, maar ik reis met je mee hoor :). (IJs en weder dienende, ik moet ongeveer drie kwartier fietsen naar station).
  maandag 1 november 2010 @ 06:23:33 #232
236335 neen
schone schijn
pi_88198717
Ja hier ben ik, het begint alweer fantastisch met vroeg opstaan.
  maandag 1 november 2010 @ 07:01:07 #233
155179 -marz-
pi_88198794
Mogge :W
  maandag 1 november 2010 @ 07:26:19 #234
331 Merel
Be here now.
pi_88198889
Mijn wekker had zichzelf weer op zomertijd gezet, eigenwijs ding :o
  maandag 1 november 2010 @ 07:28:50 #235
162870 motorbloempje
#Anoniem
pi_88198898
mogge :z !
Ja doei.
  maandag 1 november 2010 @ 07:38:41 #236
229513 Blurred86
Live Positive
pi_88198952
goedemorgen!

als je net de batterijen in je weegschaal vervangen hebt en je bent ineens heel zwaar, ligt dat dat aan jezelf of kun je op een of andere manier de weegschaal daar de schuld van geven? :')
  maandag 1 november 2010 @ 07:43:05 #237
236335 neen
schone schijn
pi_88198972
Misschien zijn volle batterijen zwaarder dan lege, in een volle maag zit ook meer energie dan in een lege. Dus ik denk dat het zeker een niet te onderschatten gewicht is.
  maandag 1 november 2010 @ 07:44:24 #238
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_88198980
Blurred, dat ligt uiteraard aan de weegschaal! :{w :D

@uniek: je bent van harte welkom meid :Y.

En toen was het alweer november, volgende maand is weer de gruwelmaand der gruwelmaanden. Ik zet vast m'n Scrooge-modus weer aan :7.

Week begint niet al te goed, vertraging met de trein -O-. Ik sta nu heel knus in de stoptrein die de komende stations alleen maar knusser gaat worden ;(.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  maandag 1 november 2010 @ 07:46:37 #239
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_88198997
Oh en m'n planning:

O: ca. 200 ml biogarde met muesli en 2 schepjes volle kwark met bloedsinaasappel :9
T: appel
L: 3 boterhammen met sandwichspread & appelstroop
T: bakje rauwkost
S: RPM
D: Griekse salade met stokbrood

:z
  maandag 1 november 2010 @ 07:46:42 #240
223810 _aurum_
pi_88198998
mogguh!

Mijn telefoon update zichzelf dus niet naar wintertijd he ;(
F1 Store - Voor al je F1 GearBoek je safari bij Beekse BergenKnab - Jouw online bank
  maandag 1 november 2010 @ 07:50:57 #241
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_88199023
Goeiemorgen :W.
Viel pas laat in slaap door adrenaline :'). Maar ik heb nu wel een dichtgetimmerd plan de campagne. Straks even op papier zetten en aan m'n begeleider laten zien.

Het eerste gebod: gij zult niet langer met mij sollen 8-) .

Nu even bijlezen :9.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 1 november 2010 @ 07:55:47 #242
231020 MevrouwPuff
pi_88199044
Goeiemorgen!
Straks krijg ik een vulling! -O-
En daarna de sleutel! *O*
Mini: weet je zeker dat het dingen zijn waar je net niemand over kan praten? Het is vaak fijn om het kwijt te kunnen.
  maandag 1 november 2010 @ 07:57:13 #243
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_88199053
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 22:32 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

SPOILER
Oh :@.

Maar goed, ik weet het wel vaker niet als iets 'algemeen bekend' is :+.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 1 november 2010 @ 07:57:38 #244
162870 motorbloempje
#Anoniem
pi_88199057
zo.. ik kan er weer tegenaan!

Denk ik! :+ :z

Lijstje:

O: 2 boterhammen met kaas
T: peer
L: 4 boterhammen met kaas
T: gekookt eitje
S: spinning
D: pasta met tomaten/gehaktsaus

En nu snel naar college! :o :W
Ja doei.
  maandag 1 november 2010 @ 08:06:54 #245
243708 Jessiiie
pi_88199133
Goedemorgen,

Loop al een tijd de klooien met m'n gewicht.. Besloot dat het misschien handig is een stok achter de deur te zoeken.. Ben blij dat er zo'n soort topic bestaat..

Heb dit topic nog niet echt doorgelezen, ga ik zo doen, maar vast wat info:
Ben 17 jaar, ongeveer 1,71 en weeg rond de 77 kilo. BMI=26 dus nog net welkom hier ;) hoop ik...

Altijd al problemen gehad met mijn gewicht, hoef maar aan eten te ruiken en het zit er al aan.. Vorig jaar lente samen met mijn moeder een dieet gevolgt (prodimed), ging erg goed en ben toen een kilo of 8 afgevallen (van 68 naar 60), laatste week flinke griep gehad dus die laatste kilo's waren er snel af, maar ook weer snel aan. Dus laten we zeggen dat ik rond de 63 ben blijven hangen. Was tevreden met dat gewicht en omdat ik nog groei wist ik ook niet echt wat een reeel streef gewicht was.
Laatste 1,5 jaar begonnen met opleiding en weer gestopt, weinig ritme dus gehad en denk dat daar een groot deel van het probleem ook ligt. Al ben ik ook ontzettend gek op eten, en dan zijn tussendoortjes en snacks nog niet eens het grootste probleem maar een lekker bord pasta, aardappelen en lekkere stukken vlees kan ik de hele dag wel eten. Tegenover al dat eten staat weinig beweging, vind het moeilijk te gaan hardlopen of fietsen zonder 'doel', en zodra het koud is of regent kan ik de motivatie al helemaaaaal niet vinden.
Wil nu graag dus weer wat kilo's kwijt. Wil graag richting de 65 maar weet niet of dat reeel is, ben redelijk stevig gebouwt en daar kan ik weinig aan veranderen.
2 weken terug ben ik weer 'begonnen', gezond eten, weinig aardappelen en brood ed, ging erg goed, eerst week meteen 2 kilo afgevallen. Daarna werd helaas mijn opa opgenomen in het ziekenhuis dus toen werd het avondeten al lastig (ivm 'snelle hap' want we moesten weer naar het ziekenhuis) en door het onregelmatige werd 3x perdag eten ook lastig en werd er al snel een broodje gehaald in het ziekenhuis. Hij komt hopelijk deze week naar huis en dan wordt alles weer een beetje normaal. Probeer ondertussen wel zoveel mogelijk met crackers te ontbijten ed.

Ik hoop hier regelmatig te posten zodat jullie mijn vorderingen kunnen bijhouden en zo ook een stok achter de deur zijn. Alle tips zijn welkom, zowel om meer te bewegen als gezond te eten. ben nu dus nog niet echt bezig maar wil dat wel zo snel mogelijk weer doen en wil deze keer erg goed voorbereid zijn!!

zo, lang verhaal, en ga nu jullie verhalen lezen!
  maandag 1 november 2010 @ 08:16:08 #246
121582 DevilsAndDust
pi_88199218
November! Aanmelden voor Secret Santa! *O*.
  maandag 1 november 2010 @ 08:22:01 #247
43653 sigme
Veraan
pi_88199277
Welkom Jessiiie!

Ben je een jongensjessiiie of een meisjesjessiiie ?
Verder is het de kunst om te vinden wat voor jou werkt. Zowel in bewegen (teamsport niks voor je?) als in eten: de een floreert hier op grote porties groente, de ander op koolhydraatarme vullende maaltijden.
Ontbijten met crackers klinkt mij niet heel goed - voor de meeste mensen is het beter om FLINK te ontbijten en in de loop van de dag minder te eten. Groot ontbijt, flinke lunch, bescheiden avondmaaltijd. En tussendoortjes voor wie dat nodig heeft (de een zweert erbij, ik eet ze nooit).
  maandag 1 november 2010 @ 08:25:03 #248
236335 neen
schone schijn
pi_88199309
quote:
Op maandag 1 november 2010 08:06 schreef Jessiiie het volgende:
Goedemorgen,

Hè man/vrouw?
Anywaya, sporten heeft toch wel een doel als je wil afvallen? Want als je gaat sporten waar je eerst niet sportte merk je vaak al gauw verschil :)

quote:
Op maandag 1 november 2010 08:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
November! Aanmelden voor Secret Santa! *O*.
:') nu al ja? Deze maand werk ik voor mijn doen best veel _O- dus misschien kan ik wel meedoen afhankelijk van het budget ofzo. Maareh, nu al? Op 1dec heb je nog bijna een hele maand om wat te kopen :')
  maandag 1 november 2010 @ 08:33:16 #249
331 Merel
Be here now.
pi_88199395
Ik struikel net, ga onderuit, rasp met m'n telefoon langs de muur, ding is flink beschadigd :(

En maar even een lift naar de notaris geregeld, vind het doodeng om zelf te rijden met die mist :@
  maandag 1 november 2010 @ 08:34:25 #250
243708 Jessiiie
pi_88199412
quote:
7s.gif Op maandag 1 november 2010 08:22 schreef sigme het volgende:
Welkom Jessiiie!

Ben je een jongensjessiiie of een meisjesjessiiie ?
Verder is het de kunst om te vinden wat voor jou werkt. Zowel in bewegen (teamsport niks voor je?) als in eten: de een floreert hier op grote porties groente, de ander op koolhydraatarme vullende maaltijden.
Ontbijten met crackers klinkt mij niet heel goed - voor de meeste mensen is het beter om FLINK te ontbijten en in de loop van de dag minder te eten. Groot ontbijt, flinke lunch, bescheiden avondmaaltijd. En tussendoortjes voor wie dat nodig heeft (de een zweert erbij, ik eet ze nooit).
meisjesjessiiie!
teamsport is ook een probleem, ik houd niet van 2x in de week verplicht trainen en 1x wedstrijd (bijvoorbeeld), al zou het wat betreft afvallen wel goed zijn omdat je dan wel aan de 3x sporten komt.. He bah, klinkt net of ik smoesjes loop te verzinnen maar dat is dus niet zo hoor ;)
Ontbijten met crackers gaat erg goed bij mij, sochtends heb ik geen extreme honger, en het zijn volkoren crackers dus vullen ook goed. Mijn probleem ligt meer tussen de lunch en het avondeten (en het avondeten zelf), probeer vaak te lunchen met groente (broccoli bakken bijvoorbeeld) maar krijg eigenlijk altijd rond 4 uur echt weer honger (geen zin in lekkers maar echt honger), iemand tips?

quote:
quote:
Op maandag 1 november 2010 08:06 schreef Jessiiie het volgende:
Goedemorgen,

Hè man/vrouw?
Anywaya, sporten heeft toch wel een doel als je wil afvallen? Want als je gaat sporten waar je eerst niet sportte merk je vaak al gauw verschil
Ja op die manier heeft het tuurlijk een doel!! ik bedoel weg gaan met idee dat ik nergens heen loop, en dan denk ik na een stuk lopen, shit zou ik verder lopen of omdraaien? want ik moet ook nog terug en houd ik dat dan nog wel vol? en dan draai ik om en kom ik thuis en denk ik shit had ik nu maar verder gelopen... Lopen op bijvoorbeeld een loopband zou dan bijvoorbeeld geen probleem zijn.. maar die heb ik niet....
AliExpress - die hebben ALLES!Zalando Lounge - Grote Merken, Veel KortingBunq - bank of the free
  maandag 1 november 2010 @ 08:36:48 #251
331 Merel
Be here now.
pi_88199440
Hoi Jessie :W
  maandag 1 november 2010 @ 08:37:40 #252
331 Merel
Be here now.
pi_88199448
quote:
Op maandag 1 november 2010 07:55 schreef MevrouwPuff het volgende:
En daarna de sleutel! *O*
Jij ook al *O*
  maandag 1 november 2010 @ 08:46:44 #253
243708 Jessiiie
pi_88199567
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 08:36 schreef Merel het volgende:
Hoi Jessie :W
Hoiiiii!
  maandag 1 november 2010 @ 08:54:50 #254
52646 progje
Blub
pi_88199704
hoi jessie

en goedemorgen :W
  maandag 1 november 2010 @ 08:57:40 #255
243708 Jessiiie
pi_88199746
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 08:54 schreef progje het volgende:
hoi jessie

en goedemorgen :W
ook hoi!

Trouwens, wat doen jullie allemaal verder aan dieeten? (of kan ik beter gewoon alles even doorlezen?) puur meer bewegen? Volgen jullie een dieet? Leven jullie gezond?
  maandag 1 november 2010 @ 08:59:48 #256
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_88199783
Welkom en lees de eerste post van het topic? :)
  maandag 1 november 2010 @ 09:00:17 #257
162870 motorbloempje
#Anoniem
pi_88199793
dieten zijn de bron van alle kwaad!

Broccoli is heilig...
Ja doei.
  maandag 1 november 2010 @ 09:01:14 #258
162870 motorbloempje
#Anoniem
pi_88199810
xm, mn mams zou vandaag even achter de boel aanmailen!
Ja doei.
  maandag 1 november 2010 @ 09:07:52 #259
243708 Jessiiie
pi_88199930
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 08:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Welkom en lees de eerste post van het topic? :)
Heb ik gedaan hoor.. Maar kan daar niet echt terug vinden wie er afvalt (of niet aankomt) door een dieet te volgen, of door te sporten, of wat dan ook.. En was wel benieuwd eigenlijk...
  Vis een optie? maandag 1 november 2010 @ 09:11:30 #260
70532 loveli
N
pi_88199985
quote:
Op maandag 1 november 2010 08:57 schreef Jessiiie het volgende:

[..]

ook hoi!

Trouwens, wat doen jullie allemaal verder aan dieeten? (of kan ik beter gewoon alles even doorlezen?) puur meer bewegen? Volgen jullie een dieet? Leven jullie gezond?
Dieet is tijdelijk, leuk om een kickstart te krijgen. Voor de lange termijn is het beter om je leefstijl aan te passen. Bewegen is goed en gezond, niet alleen om af te vallen. Mensen die bewegen zijn minder depressief en bewegen is een goed middel tegen diabetes.

Slecht voer: suiker, witte pasta (want suiker), witbrood (want suiker), frituur, sultana's, ontbijtkoek, alle houdbare koekjes, te veel (rood) vlees.

Goed voer: verse groente (veel! broccoli, boontjes, koolsoorten, groen = goed), vette vis (zalm, makreel, haring, kortom: wilde zeevis), vezels (uit groente en volkoren spullen, havermout is ook een aanrader), gevogelte.

Je eet niet alleen om kcals binnen te krijgen, maar om vitamines, mineralen, de juiste omega-vetzuren, spore-elementen binnen te krijgen. Als je troep eet of alcohol drinkt, heb je meer vitamines enzo nodig om de troep weg te werken. Eet je gezond, dan krijg je meer vitamines binnen en raak je ze niet kwijt aan troep ruimen. Win-win.

En suiker vraagt om meer. Eet je weinig snelle suikers, dan gaat het goed met je veradigingsgevoel. Eet je er veel, dan krijg je suikerschommelingen en meer behoefte aan suiker.

Samengevat: meer bewegen en meer vers voer, voor de rest van je leven.
crap in = crap out
AliExpress - die hebben ALLES!F1 Store - Voor al je F1 GearMailbird - E-mail made beautiful
  maandag 1 november 2010 @ 09:13:15 #261
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_88200013
quote:
1.gif Op maandag 1 november 2010 09:01 schreef motorbloempje het volgende:
xm, mn mams zou vandaag even achter de boel aanmailen!
O, dat zou wel fijn zijn ja. Maar ik verwacht er al niet zoveel meer van... als ze erg enthousiast waren geweest, had ik al wel iets gehoord denk ik...
  Vis een optie? maandag 1 november 2010 @ 09:16:12 #262
70532 loveli
N
pi_88200080
quote:
Op maandag 1 november 2010 09:00 schreef motorbloempje het volgende:
dieten zijn de bron van alle kwaad!

Broccoli is heilig...
*;
crap in = crap out
  maandag 1 november 2010 @ 09:18:28 #263
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_88200146
Jullie hebben veel te veel gepraat dit weekend! En nu ben ik aan het werk vanuit m'n duitse kantoor...

Toch maar even bijlezen!
  maandag 1 november 2010 @ 09:22:43 #264
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_88200242
Oh my :9

klik
  maandag 1 november 2010 @ 09:28:08 #265
162870 motorbloempje
#Anoniem
pi_88200355
quote:
Op maandag 1 november 2010 09:13 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

O, dat zou wel fijn zijn ja. Maar ik verwacht er al niet zoveel meer van... als ze erg enthousiast waren geweest, had ik al wel iets gehoord denk ik...
hij staat nog steeds ook intern en er was nog niets mee gebeurd, uberhaupt :)
Ja doei.
  maandag 1 november 2010 @ 09:29:58 #266
294490 Cocotrimonium
pi_88200397
quote:
11s.gif Op maandag 1 november 2010 09:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh my :9
Oh my, die prijs! :o Wel mooi :Y

Goedemorgen trouwens. En welkom meisjesjessiiie.
  maandag 1 november 2010 @ 09:32:35 #267
294490 Cocotrimonium
pi_88200456
Afgelopen weekend gaan winkelen. Wat was dat deprimerend :D
SPOILER
  Vis een optie? maandag 1 november 2010 @ 09:37:13 #268
70532 loveli
N
pi_88200573
quote:
Op maandag 1 november 2010 09:32 schreef Cocotrimonium het volgende:
SPOILER
Pics enzo?
crap in = crap out
  maandag 1 november 2010 @ 09:42:21 #269
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_88200687
Jullie hebben wel interessante gesprekken gehad zeg!

Ik ben absoluut niet tevreden met m'n werk noch met m'n collega's. Ik ben hard bezig met wat anders vinden, maar het is lastig om 2 redenen: er is weinig werk voor starters op mijn gebied, en ik weet helemaal niet zo goed wat ik wil. Ja, een afwisselende baan waarin ik met veel mensen samenwerk, maar that's it. Dus, maar eens kijken wat er op m'n pad terecht komt....
  maandag 1 november 2010 @ 09:46:10 #270
243708 Jessiiie
pi_88200754
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 09:32 schreef Cocotrimonium het volgende:
SPOILER
zo herkenbaar.. Helemaal nu ik zoveel ben aangekomen de laatste tijd.. En dan toch steeds maatje 36 pakken (gotver het moet toch kunnen) om daarna teleurgesteld weeer 1 of 2 maten groter aan te moeten doen...... maar de andere keer pas ik dan wel ineens in 36, dus denk ook dat het vaak aan de kleren ligt.
Zoek je mobiel op gsmwebHoesjes? Casetify!Vodafone aanbiedingen
  maandag 1 november 2010 @ 09:48:37 #271
155179 -marz-
pi_88200805
Hoi MoBlo :W

Hoi meisjesJessie :W is fitness niet iets voor je?

Hoi Nynke in Dld :W
  maandag 1 november 2010 @ 09:50:16 #272
294490 Cocotrimonium
pi_88200844
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 09:37 schreef loveli het volgende:

[..]

Pics enzo?
Ben op 't werk, dus even snel fotootje gezocht. Kon de laarzen niet vinden. De pumps wel O+

maandag 1 november 2010 @ 09:51:07 #273
294490 Cocotrimonium
pi_88200864
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 09:46 schreef Jessiiie het volgende:

[..]

zo herkenbaar.. Helemaal nu ik zoveel ben aangekomen de laatste tijd.. En dan toch steeds maatje 36 pakken (gotver het moet toch kunnen) om daarna teleurgesteld weeer 1 of 2 maten groter aan te moeten doen...... maar de andere keer pas ik dan wel ineens in 36, dus denk ook dat het vaak aan de kleren ligt.
Haha, ja, in mijn hoofd ben ik vaak nog heel slank. Maar dat is zo'n 8-10 kilo geleden :P

Naja, ben weer aan het sporten, probeer op mijn eten te letten, en heel langzaamaan komt het wel weer goed :)
  maandag 1 november 2010 @ 09:52:50 #274
155179 -marz-
pi_88200903
quote:
Op maandag 1 november 2010 09:50 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ben op 't werk, dus even snel fotootje gezocht. Kon de laarzen niet vinden. De pumps wel O+

[ afbeelding ]
Mooi :Y

Heb ook heel erg nieuwe zwarte pumps nodig, maar dan iets minder sexy.
  maandag 1 november 2010 @ 09:53:08 #275
294490 Cocotrimonium
pi_88200913
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 09:42 schreef AKnynke het volgende:
Jullie hebben wel interessante gesprekken gehad zeg!

Ik ben absoluut niet tevreden met m'n werk noch met m'n collega's. Ik ben hard bezig met wat anders vinden, maar het is lastig om 2 redenen: er is weinig werk voor starters op mijn gebied, en ik weet helemaal niet zo goed wat ik wil. Ja, een afwisselende baan waarin ik met veel mensen samenwerk, maar that's it. Dus, maar eens kijken wat er op m'n pad terecht komt....
Past het wel binnen je vakgebied (wat is je vakgebied eigenlijk?)? Want dan ben je straks in ieder geval geen starter meer :)
  maandag 1 november 2010 @ 09:54:34 #276
294490 Cocotrimonium
pi_88200947
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 09:52 schreef -marz- het volgende:

[..]

Mooi :Y

Heb ook heel erg nieuwe zwarte pumps nodig, maar dan iets minder sexy.
Deze zijn wel best sexy ja O+ Al zeg ik het zelf :p

Laatst had iemand hele mooie gepost (ik ben vergeten wie...), die zijn dan misschien ook iets voor jou?
  maandag 1 november 2010 @ 09:55:04 #277
294490 Cocotrimonium
pi_88200961
Ik moet trouwens weer eens aan het werk. Tot later allemaal :)
  maandag 1 november 2010 @ 09:56:31 #278
155179 -marz-
pi_88200990
Ik dacht dat ik vanavond een vergadering had, maar het is volgende week. Onverwacht avondje vrij :o ik weet niet wat ik ermee moet :')

Hmm ook maar weer eens aan het werk nu iig.
  maandag 1 november 2010 @ 09:59:21 #279
243708 Jessiiie
pi_88201073
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 09:50 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
wat mooooooooi :o
  maandag 1 november 2010 @ 09:59:34 #280
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_88201078
quote:
1.gif Op maandag 1 november 2010 09:53 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Past het wel binnen je vakgebied (wat is je vakgebied eigenlijk?)? Want dan ben je straks in ieder geval geen starter meer :)
Tsja, wat is m'n vakgebied? Ik heb peace and conflct research gestudeerd, en wil me ook in die hoek ophouden, samen met humanitaire en ontwikkelingszaken...Het onderwerp van m'n werk past best in het vakgebied, maar het werk zelf niet, zeg maar. Ik verzamel data over geweld tegen peacekeepers (wat zijn die n het Nederlands?) Dus, veel lezen en dat vertalen in 1'tjes en 0'tjes. Niet het meest intelligente werk, en ook niet het meest inspirerende...Maar goed, het is wel werk...
Vodafone aanbiedingenBekijk het streamingaanbod van PrimevideoAliExpress - die hebben ALLES!
  maandag 1 november 2010 @ 09:59:56 #281
231020 MevrouwPuff
pi_88201095
Mooie pumps Coco!
Dat van jurkjes niet passen had ik ook bij die grijze voor de uitreiking. Maar toen maakte de verkoopster de bandjes wat langer en ik kon wel in 38 O+ !
De trein heeft vertraging :( .
  maandag 1 november 2010 @ 10:00:42 #282
243708 Jessiiie
pi_88201116
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 09:48 schreef -marz- het volgende:
Hoi MoBlo :W

Hoi meisjesJessie :W is fitness niet iets voor je?

Hoi Nynke in Dld :W
Denk het wel, maar is erg duur. Ga kijken of ik dat kan betalen en anders wordt het een soort thuis fitness denk ik.. Misschien wat dingen als springtouwen, buikspieroefeningen en wandelen met de hond...
  maandag 1 november 2010 @ 10:08:02 #283
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_88201286
:W vanuit het nieuwe lokaal.
En nu heb ik weer last van de trams die steeds voorbij rijden -O-. Dus ik houd het vandaag even zo en dan ga ik verder zoeken naar een ander lokaal. Wat een gezanik zeg :r.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 1 november 2010 @ 10:30:08 #284
231020 MevrouwPuff
pi_88201855
Het is ook altijd wat hè Vik.
Ik lees de ondragelijke lichtheid van het bestaan. Mooi boek :) .
  maandag 1 november 2010 @ 10:30:14 #285
294490 Cocotrimonium
pi_88201859
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 09:59 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Tsja, wat is m'n vakgebied? Ik heb peace and conflct research gestudeerd, en wil me ook in die hoek ophouden, samen met humanitaire en ontwikkelingszaken...Het onderwerp van m'n werk past best in het vakgebied, maar het werk zelf niet, zeg maar. Ik verzamel data over geweld tegen peacekeepers (wat zijn die n het Nederlands?) Dus, veel lezen en dat vertalen in 1'tjes en 0'tjes. Niet het meest intelligente werk, en ook niet het meest inspirerende...Maar goed, het is wel werk...
Ah, ok. Dat klinkt idd niet als een vakgebied waarin de banen voor het oprapen liggen.
  maandag 1 november 2010 @ 10:41:17 #286
168204 vergeetmewelletje
Zie 888
pi_88202156
Goedemorgen. :)
  maandag 1 november 2010 @ 10:42:08 #287
171890 Chicolate
Chemicals
pi_88202180
Welkom meisjesjessie! Post eens een lijstje van wat je zoal op een dag eet? Want crackers ontbijt - broccoli lunch - vette hap 's avonds klinkt niet als een gebalanceerd eetpatroon en vooral alsof je overdag véél te weinig eet :P.

Onverwacht een dag vrij, ook leuk.
  maandag 1 november 2010 @ 10:53:16 #288
243708 Jessiiie
pi_88202493
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 10:42 schreef Chicolate het volgende:
Welkom meisjesjessie! Post eens een lijstje van wat je zoal op een dag eet? Want crackers ontbijt - broccoli lunch - vette hap 's avonds klinkt niet als een gebalanceerd eetpatroon en vooral alsof je overdag véél te weinig eet :P.

Onverwacht een dag vrij, ook leuk.
Op dit moment valt er niet echt een lijstje te maken omdat mijn opa dus in het ziekenhuis ligt en de dagen niet lopen zoals ze moeten en eten dus ook gebeurd op tijden dat het niet hoort ( "lunch" pas om 3 uur en "avond eten" om 8 uur) maar hiervoor, toen ik probeerde af te vallen, at ik ongeveer dit:
Ontbijt: 3 crackers met beleg als rookvlees of ham of yoghurt met All Bran plus (veel vezels)
Lunch: Groente (broccoli, prei, champigons ed), soms met een snee brood erbij. Op het werk 2 sneden brood en geen groente.
Tussendoor: Fruit
Avond: meestal aardappels, vlees, groente. probeer zoveel mogelijk groente te eten en weinig aardappelen.

Als ik niet probeer af te vallen (en niet op mijn gewicht let) eet ik vaak veeeeel meer brood en staan er bij de lunch regelmatig restjes van de dag ervoor op het menu (stukje vlees dat over is, of wat aardappeltjes bijvoorbeeld) en eet ik savonds een stuk meer aardappelen. Plus de nodige snacks natuurlijk (ongezonde snacks).

Probeer me nu zoveel mogelijk aan het gezonde menu te houden, maar ga er als opa thuis is zeker weer met de volle 100% tegen aan.

o, en moet ook wel eerlijk toegeven dat ik in het ziekenhuis een salade kan pakken maar nu vaak een broodje pak. Als de dagen zo raar lopen ben je de motivatie ook een beetje kwijt..
  maandag 1 november 2010 @ 10:58:10 #289
155179 -marz-
pi_88202643
Volgens mij eet je overdag juist vrij weinig? Weet niet hoe actief je bent, maar op alleen groente als lunch kan ik iig niet leven en je hebt kans dat daardoor ook die enorme honger in de namiddag ontstaat.

Het kan ook zijn dat je nu nog moet 'afkicken' van veel brood eten, dat heb ik ook gehad.
  maandag 1 november 2010 @ 11:00:55 #290
52646 progje
Blub
pi_88202725
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 08:57 schreef Jessiiie het volgende:

[..]

ook hoi!

ik volg southbeach en ik moet zeggen, dat bevalt me prima..

Ik kom helaas erg snel aan van de koolhydraten en dan vooral de snelle koolhydraten..

Southbeach helpt me gewoon met goede tips voor lekker eten en je mag echt heel veel eten..
Maar ja de eerste 2 weken dus geen brood... Na 2 weken kom je in fase 2 en mag je ook weer (volkoren) brood en pasta en 2 rijstsoorten en zoete aardappels.

Ik moet eerlijk zeggen dat het ongelooflijk is wat die eerste 2 weken southbeach met je doen.
Ik ben compleet mijn vreetbuien kwijt.. Nu had ik die al niet zo heel erg.. Maar hier op het werk liggen altijd koekjes en snoepjes en normaal moest ik daar altijd wat van hebben zo rond 4 uur.. maar nu kan ik het echt zonder problemen laten liggen...

owja het is ook niet echt een dieet, het leert je gewoon heel duidelijk wat gezonde voedingsmiddelen zijn.. Uiteindelijk ga je over naar "fase-3" en dat is de rest van je leven ;)
F1 Store - Voor al je F1 GearVodafone aanbiedingenBespaar op je energiekosten - gaslicht.nl
  maandag 1 november 2010 @ 11:09:23 #291
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_88202943
haha, ik heb net m'n verjaardagscadeautje ontdekt...ik was opzoek naar iets en trok een kastje open, en zag een wafelijzer staan! En dat wilde ik al een hele tijd hebben... O+

Nog maar niets zeggen, geloof ik!
  maandag 1 november 2010 @ 11:13:08 #292
243708 Jessiiie
pi_88203042
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 10:58 schreef -marz- het volgende:
Volgens mij eet je overdag juist vrij weinig? Weet niet hoe actief je bent, maar op alleen groente als lunch kan ik iig niet leven en je hebt kans dat daardoor ook die enorme honger in de namiddag ontstaat.

Het kan ook zijn dat je nu nog moet 'afkicken' van veel brood eten, dat heb ik ook gehad.
Het is ook niet veel, maar weet ook niet echt wat ik er bij kan eten wat gezond is.. Minder koolhydraten scheelt bij mij gewoon veel... En weet niet wat ik er bij kan nemen wat gezond is.. een eitje ofzo? iemand tips?
  maandag 1 november 2010 @ 11:14:29 #293
331 Merel
Be here now.
pi_88203091
  maandag 1 november 2010 @ 11:15:14 #294
155179 -marz-
pi_88203116
Eitje/omelet, kwark, noten bijvoorbeeld. Eiwitten geven ook (langer) een gevuld gevoel geloof ik.

Gefeliciteerd Merel!! *O* 8-) :7 :* :*
  maandag 1 november 2010 @ 11:15:39 #295
93603 V1z0R
Hoi
pi_88203128
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 11:13 schreef Jessiiie het volgende:

[..]

Het is ook niet veel, maar weet ook niet echt wat ik er bij kan eten wat gezond is.. Minder koolhydraten scheelt bij mij gewoon veel... En weet niet wat ik er bij kan nemen wat gezond is.. een eitje ofzo? iemand tips?
Gekookt eitje inderdaad, of een lekker stukje vis. Vis is dan ook weer heel goed voor je blij!

@Merel *O*
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  maandag 1 november 2010 @ 11:16:17 #296
243708 Jessiiie
pi_88203143
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 11:00 schreef progje het volgende:

[..]

ik volg southbeach en ik moet zeggen, dat bevalt me prima..

Ik kom helaas erg snel aan van de koolhydraten en dan vooral de snelle koolhydraten..

Southbeach helpt me gewoon met goede tips voor lekker eten en je mag echt heel veel eten..
Maar ja de eerste 2 weken dus geen brood... Na 2 weken kom je in fase 2 en mag je ook weer (volkoren) brood en pasta en 2 rijstsoorten en zoete aardappels.

Ik moet eerlijk zeggen dat het ongelooflijk is wat die eerste 2 weken southbeach met je doen.
Ik ben compleet mijn vreetbuien kwijt.. Nu had ik die al niet zo heel erg.. Maar hier op het werk liggen altijd koekjes en snoepjes en normaal moest ik daar altijd wat van hebben zo rond 4 uur.. maar nu kan ik het echt zonder problemen laten liggen...

owja het is ook niet echt een dieet, het leert je gewoon heel duidelijk wat gezonde voedingsmiddelen zijn.. Uiteindelijk ga je over naar "fase-3" en dat is de rest van je leven ;)
We hebben een boek van dat dieet, werk ook een beetje vanuit dat principe altijd (weinig koolhydraten) en heb dus ook een tijdje prodimed gedaan, wat ook een beetje hetzelfde principe is. Ik mis het eten waar die koolhydraten inzitten alleen zo erg, dat het begin wel erg lastig is. en dat is ook een beetje de reden dat ik hier mee doe nu, ik hoop dat julie een beetje kunnen motiveren om door te gaan. Met tips voor als je zin hebt om te snacken en jullie kunnen dan ook een stukje afleiding zijn als ik vreet-zin heb..En door andersmans verhalen raak ik altijd erg gemotiveerd. Heb er nu gewoon al weer zin in! ook doordat ik het idee heb dat jullie me ook wel "steunen"....
  maandag 1 november 2010 @ 11:17:20 #297
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_88203190
quote:
1.gif Op maandag 1 november 2010 11:14 schreef Merel het volgende:
[ afbeelding ]
*O* *O* *O*
  maandag 1 november 2010 @ 11:18:18 #298
171890 Chicolate
Chemicals
pi_88203218
quote:
1.gif Op maandag 1 november 2010 11:14 schreef Merel het volgende:
[ afbeelding ]
*O* Gefeliciteerd

@jessie: het is overdag inderdaad te weinig. Gezonde tussendoortjes zou bijvoorbeeld kwark (met fruit) zijn. En veel meer weet ik ook even niet, ik zit er zelf ook een beetje mee op het moment.
  maandag 1 november 2010 @ 11:20:42 #299
243708 Jessiiie
pi_88203293
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 11:15 schreef -marz- het volgende:
Eitje/omelet, kwark, noten bijvoorbeeld. Eiwitten geven ook (langer) een gevuld gevoel geloof ik.

Gefeliciteerd Merel!! *O* 8-) :7 :* :*
Noten zijn redelijk vet dacht ik altijd? Of is dat alleen een bepaald soort noten?

Edit: Shit verkeerd gequote. Maar als reactie op de vis dus :P:
VIS! natuuuurlijk!! dat ik daar niet aan gedacht heb. Ben gek op vis dus dat moet goed komen! dankje!!
@merel, heb niet alles gelezen maar de sleutel van je huisje zo te zien? gefeliciteerd dan maar!!
  maandag 1 november 2010 @ 11:25:43 #300
216210 Ml-etje
pi_88203425
Gedroogde cranberries zijn ook :9
Noetn zijn gezond hoor te weinig vetten is ook niet goed.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Bespaar op je energiekosten - gaslicht.nlBonprixAliExpress - die hebben ALLES!
  maandag 1 november 2010 @ 11:26:56 #301
93603 V1z0R
Hoi
pi_88203455
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 11:20 schreef Jessiiie het volgende:

[..]

Noten zijn redelijk vet dacht ik altijd? Of is dat alleen een bepaald soort noten?

Edit: Shit verkeerd gequote. Maar als reactie op de vis dus :P:
VIS! natuuuurlijk!! dat ik daar niet aan gedacht heb. Ben gek op vis dus dat moet goed komen! dankje!!
@merel, heb niet alles gelezen maar de sleutel van je huisje zo te zien? gefeliciteerd dan maar!!
Bepaald noten moet je inderdaad hebben. Ben zelf fan van walnoten, amandelen en cashews (alhoewel cashews niet de beste zijn) en altijd ongezouten nemen.

En de vis zijn ook bepaalde soorten, loveli heeft ze hierboven wel genoemd. Maar geen lekkerbekje, kibbeling, visfriet en panga troep dus :P
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')