quote:Op zondag 31 oktober 2010 17:27 schreef -marz- het volgende:
Neen, je moet binnenkort door naar de levensfase waarin je je onzekerheden gaat accepteren in plaats van je er steeds over te verbazen.
Ja, bezig ermeequote:Op zondag 31 oktober 2010 17:27 schreef -marz- het volgende:
Neen, je moet binnenkort door naar de levensfase waarin je je onzekerheden gaat accepteren in plaats van je er steeds over te verbazen.
Begin februari komen er projectvoorstellen op de site van de ibo trouwens, maar misschien had je dat al gezienquote:Op zondag 31 oktober 2010 17:21 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Soms zou ik liever een vent zijn ja. Dan zou ik zonder problemen in mn eentje op reis gaan enzo.
Staat je leuk Maria!
Dat deed ik altijd op Hyves: trouw- en babyfoto's bekijken van mensen die bij mij in de klas zaten.quote:Op zondag 31 oktober 2010 17:23 schreef neen het volgende:
Waarom kijken mensen (ik) altijd naar anderen en naar wat ze niet hebben in plaats van naar wat ze wel hebben ofzo. Nu gaat het hier zo over andere landen en ga ik me vergelijken met vrienden die al heel veel hebben gezien terwijl er zat zijn die minder hebben gezien
Echt, dat is toch eigenlijk wel stom.
Ja had het al gezienquote:Op zondag 31 oktober 2010 17:29 schreef neen het volgende:
[..]
Ja, bezig ermee
[..]
Begin februari komen er projectvoorstellen op de site van de ibo trouwens, maar misschien had je dat al gezien
Ik wil best heel graag kinderen, maar ik ben ook niet jaloers op oudklasgenoten die al schoolgaande kinderen hebbenquote:Op zondag 31 oktober 2010 17:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat deed ik altijd op Hyves: trouw- en babyfoto's bekijken van mensen die bij mij in de klas zaten.
Maar als ik mezelf zielig voel omdat ik nog single ben (en dat is niet eens zo ongewild), dan bedenk ik me dat al die mensen genoegen namen met de eerste de beste die voorbij kwam en ermee door kon en dat ik wacht op een topper![]()
![]()
.
Hoe bedoel je?quote:Op zondag 31 oktober 2010 17:33 schreef MevrouwPuff het volgende:
Nou ja het kan ondertussen best dat je een topper gevonden hebt hoor!
Dat het heus niet zo is dat iedereen van ong. onze leeftijd die getrouwd is dat doet, omdat ze genoegen nemen met de eerste de beste.quote:Op zondag 31 oktober 2010 17:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
En dat vergelijken de hele tijd is één van de redenen dat ik van Hyves ben gegaan. Op FB heb ik vooral Slankies en die zijn (nog?) kinderloos en zodra ze kinderen krijgen, gooi ik ze eruit.
Eenschquote:Op zondag 31 oktober 2010 17:37 schreef -marz- het volgende:
Als ik oud-klasgenoten met baby's zie roep ik nog altijd JEZUS DIE HEEFT NU AL EEN KIND!
En volgens mij kan ik dat nog jaren volhouden als het moet
Daar heb ik ook heel lang last van gehadquote:Op zondag 31 oktober 2010 17:37 schreef -marz- het volgende:
Als ik oud-klasgenoten met baby's zie roep ik nog altijd JEZUS DIE HEEFT NU AL EEN KIND!
En volgens mij kan ik dat nog jaren volhouden als het moet
Dat weet ik ook wel, maar dat houd ik mezelf graag voor op zo'n momentquote:Op zondag 31 oktober 2010 17:39 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Dat het heus niet zo is dat iedereen van ong. onze leeftijd die getrouwd is dat doet, omdat ze genoegen nemen met de eerste de beste.
Voor sommige projecten zit er misschien wel een half jaar tussen dan! Dat is in mijn beleving echt gek vroeg om te regelenquote:Op zondag 31 oktober 2010 17:32 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja had het al gezien. Dat is best laat
. Maar wil natuurlijk weer veel teveel dit jaar (meer dan waar ik geld of tijd voor heb), dus moet nog maar zien wat ik uiteindelijk ga doen. En wat dan volgend jaar.
...ohquote:Op zondag 31 oktober 2010 17:39 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Daar heb ik ook heel lang last van gehadtot ik bedacht dat ik 26 was en dat het eigenlijk helemaal niet meer zo jong was
(jong zat, daar niet van, maar niet meer piep)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |