abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88200947
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 09:52 schreef -marz- het volgende:

[..]

Mooi :Y

Heb ook heel erg nieuwe zwarte pumps nodig, maar dan iets minder sexy.
Deze zijn wel best sexy ja O+ Al zeg ik het zelf :p

Laatst had iemand hele mooie gepost (ik ben vergeten wie...), die zijn dan misschien ook iets voor jou?
pi_88200961
Ik moet trouwens weer eens aan het werk. Tot later allemaal :)
pi_88200990
Ik dacht dat ik vanavond een vergadering had, maar het is volgende week. Onverwacht avondje vrij :o ik weet niet wat ik ermee moet :')

Hmm ook maar weer eens aan het werk nu iig.
Springfield's looking pretty dusty today
pi_88201073
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 09:50 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ben op 't werk, dus even snel fotootje gezocht. Kon de laarzen niet vinden. De pumps wel O+

[ afbeelding ]
wat mooooooooi :o
  maandag 1 november 2010 @ 09:59:34 #280
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_88201078
quote:
1.gif Op maandag 1 november 2010 09:53 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Past het wel binnen je vakgebied (wat is je vakgebied eigenlijk?)? Want dan ben je straks in ieder geval geen starter meer :)
Tsja, wat is m'n vakgebied? Ik heb peace and conflct research gestudeerd, en wil me ook in die hoek ophouden, samen met humanitaire en ontwikkelingszaken...Het onderwerp van m'n werk past best in het vakgebied, maar het werk zelf niet, zeg maar. Ik verzamel data over geweld tegen peacekeepers (wat zijn die n het Nederlands?) Dus, veel lezen en dat vertalen in 1'tjes en 0'tjes. Niet het meest intelligente werk, en ook niet het meest inspirerende...Maar goed, het is wel werk...
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_88201095
Mooie pumps Coco!
Dat van jurkjes niet passen had ik ook bij die grijze voor de uitreiking. Maar toen maakte de verkoopster de bandjes wat langer en ik kon wel in 38 O+ !
De trein heeft vertraging :( .
pi_88201116
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 09:48 schreef -marz- het volgende:
Hoi MoBlo :W

Hoi meisjesJessie :W is fitness niet iets voor je?

Hoi Nynke in Dld :W
Denk het wel, maar is erg duur. Ga kijken of ik dat kan betalen en anders wordt het een soort thuis fitness denk ik.. Misschien wat dingen als springtouwen, buikspieroefeningen en wandelen met de hond...
  maandag 1 november 2010 @ 10:08:02 #283
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_88201286
:W vanuit het nieuwe lokaal.
En nu heb ik weer last van de trams die steeds voorbij rijden -O-. Dus ik houd het vandaag even zo en dan ga ik verder zoeken naar een ander lokaal. Wat een gezanik zeg :r.
Niet meer actief op Fok!
pi_88201855
Het is ook altijd wat hè Vik.
Ik lees de ondragelijke lichtheid van het bestaan. Mooi boek :) .
pi_88201859
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 09:59 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Tsja, wat is m'n vakgebied? Ik heb peace and conflct research gestudeerd, en wil me ook in die hoek ophouden, samen met humanitaire en ontwikkelingszaken...Het onderwerp van m'n werk past best in het vakgebied, maar het werk zelf niet, zeg maar. Ik verzamel data over geweld tegen peacekeepers (wat zijn die n het Nederlands?) Dus, veel lezen en dat vertalen in 1'tjes en 0'tjes. Niet het meest intelligente werk, en ook niet het meest inspirerende...Maar goed, het is wel werk...
Ah, ok. Dat klinkt idd niet als een vakgebied waarin de banen voor het oprapen liggen.
pi_88202156
Goedemorgen. :)
pi_88202180
Welkom meisjesjessie! Post eens een lijstje van wat je zoal op een dag eet? Want crackers ontbijt - broccoli lunch - vette hap 's avonds klinkt niet als een gebalanceerd eetpatroon en vooral alsof je overdag véél te weinig eet :P.

Onverwacht een dag vrij, ook leuk.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_88202493
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 10:42 schreef Chicolate het volgende:
Welkom meisjesjessie! Post eens een lijstje van wat je zoal op een dag eet? Want crackers ontbijt - broccoli lunch - vette hap 's avonds klinkt niet als een gebalanceerd eetpatroon en vooral alsof je overdag véél te weinig eet :P.

Onverwacht een dag vrij, ook leuk.
Op dit moment valt er niet echt een lijstje te maken omdat mijn opa dus in het ziekenhuis ligt en de dagen niet lopen zoals ze moeten en eten dus ook gebeurd op tijden dat het niet hoort ( "lunch" pas om 3 uur en "avond eten" om 8 uur) maar hiervoor, toen ik probeerde af te vallen, at ik ongeveer dit:
Ontbijt: 3 crackers met beleg als rookvlees of ham of yoghurt met All Bran plus (veel vezels)
Lunch: Groente (broccoli, prei, champigons ed), soms met een snee brood erbij. Op het werk 2 sneden brood en geen groente.
Tussendoor: Fruit
Avond: meestal aardappels, vlees, groente. probeer zoveel mogelijk groente te eten en weinig aardappelen.

Als ik niet probeer af te vallen (en niet op mijn gewicht let) eet ik vaak veeeeel meer brood en staan er bij de lunch regelmatig restjes van de dag ervoor op het menu (stukje vlees dat over is, of wat aardappeltjes bijvoorbeeld) en eet ik savonds een stuk meer aardappelen. Plus de nodige snacks natuurlijk (ongezonde snacks).

Probeer me nu zoveel mogelijk aan het gezonde menu te houden, maar ga er als opa thuis is zeker weer met de volle 100% tegen aan.

o, en moet ook wel eerlijk toegeven dat ik in het ziekenhuis een salade kan pakken maar nu vaak een broodje pak. Als de dagen zo raar lopen ben je de motivatie ook een beetje kwijt..
pi_88202643
Volgens mij eet je overdag juist vrij weinig? Weet niet hoe actief je bent, maar op alleen groente als lunch kan ik iig niet leven en je hebt kans dat daardoor ook die enorme honger in de namiddag ontstaat.

Het kan ook zijn dat je nu nog moet 'afkicken' van veel brood eten, dat heb ik ook gehad.
pi_88202725
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 08:57 schreef Jessiiie het volgende:

[..]

ook hoi!

Trouwens, wat doen jullie allemaal verder aan dieeten? (of kan ik beter gewoon alles even doorlezen?) puur meer bewegen? Volgen jullie een dieet? Leven jullie gezond?
ik volg southbeach en ik moet zeggen, dat bevalt me prima..

Ik kom helaas erg snel aan van de koolhydraten en dan vooral de snelle koolhydraten..

Southbeach helpt me gewoon met goede tips voor lekker eten en je mag echt heel veel eten..
Maar ja de eerste 2 weken dus geen brood... Na 2 weken kom je in fase 2 en mag je ook weer (volkoren) brood en pasta en 2 rijstsoorten en zoete aardappels.

Ik moet eerlijk zeggen dat het ongelooflijk is wat die eerste 2 weken southbeach met je doen.
Ik ben compleet mijn vreetbuien kwijt.. Nu had ik die al niet zo heel erg.. Maar hier op het werk liggen altijd koekjes en snoepjes en normaal moest ik daar altijd wat van hebben zo rond 4 uur.. maar nu kan ik het echt zonder problemen laten liggen...

owja het is ook niet echt een dieet, het leert je gewoon heel duidelijk wat gezonde voedingsmiddelen zijn.. Uiteindelijk ga je over naar "fase-3" en dat is de rest van je leven ;)
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  maandag 1 november 2010 @ 11:09:23 #291
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_88202943
haha, ik heb net m'n verjaardagscadeautje ontdekt...ik was opzoek naar iets en trok een kastje open, en zag een wafelijzer staan! En dat wilde ik al een hele tijd hebben... O+

Nog maar niets zeggen, geloof ik!
pi_88203042
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 10:58 schreef -marz- het volgende:
Volgens mij eet je overdag juist vrij weinig? Weet niet hoe actief je bent, maar op alleen groente als lunch kan ik iig niet leven en je hebt kans dat daardoor ook die enorme honger in de namiddag ontstaat.

Het kan ook zijn dat je nu nog moet 'afkicken' van veel brood eten, dat heb ik ook gehad.
Het is ook niet veel, maar weet ook niet echt wat ik er bij kan eten wat gezond is.. Minder koolhydraten scheelt bij mij gewoon veel... En weet niet wat ik er bij kan nemen wat gezond is.. een eitje ofzo? iemand tips?
  maandag 1 november 2010 @ 11:14:29 #293
331 Merel
Be here now.
pi_88203091
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_88203116
Eitje/omelet, kwark, noten bijvoorbeeld. Eiwitten geven ook (langer) een gevuld gevoel geloof ik.

Gefeliciteerd Merel!! *O* 8-) :7 :* :*
pi_88203128
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 11:13 schreef Jessiiie het volgende:

[..]

Het is ook niet veel, maar weet ook niet echt wat ik er bij kan eten wat gezond is.. Minder koolhydraten scheelt bij mij gewoon veel... En weet niet wat ik er bij kan nemen wat gezond is.. een eitje ofzo? iemand tips?
Gekookt eitje inderdaad, of een lekker stukje vis. Vis is dan ook weer heel goed voor je blij!

@Merel *O*
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_88203143
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 11:00 schreef progje het volgende:

[..]

ik volg southbeach en ik moet zeggen, dat bevalt me prima..

Ik kom helaas erg snel aan van de koolhydraten en dan vooral de snelle koolhydraten..

Southbeach helpt me gewoon met goede tips voor lekker eten en je mag echt heel veel eten..
Maar ja de eerste 2 weken dus geen brood... Na 2 weken kom je in fase 2 en mag je ook weer (volkoren) brood en pasta en 2 rijstsoorten en zoete aardappels.

Ik moet eerlijk zeggen dat het ongelooflijk is wat die eerste 2 weken southbeach met je doen.
Ik ben compleet mijn vreetbuien kwijt.. Nu had ik die al niet zo heel erg.. Maar hier op het werk liggen altijd koekjes en snoepjes en normaal moest ik daar altijd wat van hebben zo rond 4 uur.. maar nu kan ik het echt zonder problemen laten liggen...

owja het is ook niet echt een dieet, het leert je gewoon heel duidelijk wat gezonde voedingsmiddelen zijn.. Uiteindelijk ga je over naar "fase-3" en dat is de rest van je leven ;)
We hebben een boek van dat dieet, werk ook een beetje vanuit dat principe altijd (weinig koolhydraten) en heb dus ook een tijdje prodimed gedaan, wat ook een beetje hetzelfde principe is. Ik mis het eten waar die koolhydraten inzitten alleen zo erg, dat het begin wel erg lastig is. en dat is ook een beetje de reden dat ik hier mee doe nu, ik hoop dat julie een beetje kunnen motiveren om door te gaan. Met tips voor als je zin hebt om te snacken en jullie kunnen dan ook een stukje afleiding zijn als ik vreet-zin heb..En door andersmans verhalen raak ik altijd erg gemotiveerd. Heb er nu gewoon al weer zin in! ook doordat ik het idee heb dat jullie me ook wel "steunen"....
  maandag 1 november 2010 @ 11:17:20 #297
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_88203190
quote:
1.gif Op maandag 1 november 2010 11:14 schreef Merel het volgende:
[ afbeelding ]
*O* *O* *O*
pi_88203218
quote:
1.gif Op maandag 1 november 2010 11:14 schreef Merel het volgende:
[ afbeelding ]
*O* Gefeliciteerd

@jessie: het is overdag inderdaad te weinig. Gezonde tussendoortjes zou bijvoorbeeld kwark (met fruit) zijn. En veel meer weet ik ook even niet, ik zit er zelf ook een beetje mee op het moment.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_88203293
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 11:15 schreef -marz- het volgende:
Eitje/omelet, kwark, noten bijvoorbeeld. Eiwitten geven ook (langer) een gevuld gevoel geloof ik.

Gefeliciteerd Merel!! *O* 8-) :7 :* :*
Noten zijn redelijk vet dacht ik altijd? Of is dat alleen een bepaald soort noten?

Edit: Shit verkeerd gequote. Maar als reactie op de vis dus :P:
VIS! natuuuurlijk!! dat ik daar niet aan gedacht heb. Ben gek op vis dus dat moet goed komen! dankje!!
@merel, heb niet alles gelezen maar de sleutel van je huisje zo te zien? gefeliciteerd dan maar!!
pi_88203425
Gedroogde cranberries zijn ook :9
Noetn zijn gezond hoor te weinig vetten is ook niet goed.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')