Jij ook alquote:
ook hoi!quote:
Heb ik gedaan hoor.. Maar kan daar niet echt terug vinden wie er afvalt (of niet aankomt) door een dieet te volgen, of door te sporten, of wat dan ook.. En was wel benieuwd eigenlijk...quote:Op maandag 1 november 2010 08:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Welkom en lees de eerste post van het topic?
Dieet is tijdelijk, leuk om een kickstart te krijgen. Voor de lange termijn is het beter om je leefstijl aan te passen. Bewegen is goed en gezond, niet alleen om af te vallen. Mensen die bewegen zijn minder depressief en bewegen is een goed middel tegen diabetes.quote:Op maandag 1 november 2010 08:57 schreef Jessiiie het volgende:
[..]
ook hoi!
Trouwens, wat doen jullie allemaal verder aan dieeten? (of kan ik beter gewoon alles even doorlezen?) puur meer bewegen? Volgen jullie een dieet? Leven jullie gezond?
O, dat zou wel fijn zijn ja. Maar ik verwacht er al niet zoveel meer van... als ze erg enthousiast waren geweest, had ik al wel iets gehoord denk ik...quote:Op maandag 1 november 2010 09:01 schreef motorbloempje het volgende:
xm, mn mams zou vandaag even achter de boel aanmailen!
quote:Op maandag 1 november 2010 09:00 schreef motorbloempje het volgende:
dieten zijn de bron van alle kwaad!
Broccoli is heilig...
hij staat nog steeds ook intern en er was nog niets mee gebeurd, uberhauptquote:Op maandag 1 november 2010 09:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
O, dat zou wel fijn zijn ja. Maar ik verwacht er al niet zoveel meer van... als ze erg enthousiast waren geweest, had ik al wel iets gehoord denk ik...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 1 november 2010 09:32 schreef Cocotrimonium het volgende:
Afgelopen weekend gaan winkelen. Wat was dat deprimerendPics enzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
quote:Op maandag 1 november 2010 09:32 schreef Cocotrimonium het volgende:
Afgelopen weekend gaan winkelen. Wat was dat deprimerendzo herkenbaar.. Helemaal nu ik zoveel ben aangekomen de laatste tijd.. En dan toch steeds maatje 36 pakken (gotver het moet toch kunnen) om daarna teleurgesteld weeer 1 of 2 maten groter aan te moeten doen...... maar de andere keer pas ik dan wel ineens in 36, dus denk ook dat het vaak aan de kleren ligt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha, ja, in mijn hoofd ben ik vaak nog heel slank. Maar dat is zo'n 8-10 kilo geledenquote:Op maandag 1 november 2010 09:46 schreef Jessiiie het volgende:
[..]
zo herkenbaar.. Helemaal nu ik zoveel ben aangekomen de laatste tijd.. En dan toch steeds maatje 36 pakken (gotver het moet toch kunnen) om daarna teleurgesteld weeer 1 of 2 maten groter aan te moeten doen...... maar de andere keer pas ik dan wel ineens in 36, dus denk ook dat het vaak aan de kleren ligt.
Mooiquote:Op maandag 1 november 2010 09:50 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ben op 't werk, dus even snel fotootje gezocht. Kon de laarzen niet vinden. De pumps wel![]()
[ afbeelding ]
Past het wel binnen je vakgebied (wat is je vakgebied eigenlijk?)? Want dan ben je straks in ieder geval geen starter meerquote:Op maandag 1 november 2010 09:42 schreef AKnynke het volgende:
Jullie hebben wel interessante gesprekken gehad zeg!
Ik ben absoluut niet tevreden met m'n werk noch met m'n collega's. Ik ben hard bezig met wat anders vinden, maar het is lastig om 2 redenen: er is weinig werk voor starters op mijn gebied, en ik weet helemaal niet zo goed wat ik wil. Ja, een afwisselende baan waarin ik met veel mensen samenwerk, maar that's it. Dus, maar eens kijken wat er op m'n pad terecht komt....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |