Denk je dat je het zou kunnen? 100% tevreden zijn? Ik geloof dat een deel van mijn tevredenheid juist bestaat uit nieuwe uitdagingenquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:23 schreef Tinkepink het volgende:
Ik weet niet of ik 100% tevreden zou willen zijn. Volgens mij zou ik me al heel snel vervelen
Ik hou van verandering.Stapjes terug doe ik liever niet, maar met vooruit of opzij heb ik geen problemen. Neemt niet weg dat mijn leven verder erg oke is op het moment.
Waarom zou je daarmee wachten? Je hebt een hartstikke moeilijke studie af, je hebt een baan, een vriendje, je krijgt binnenkort je eigen huisje, dat heb je toch al allemaal bereikt?quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:19 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ohik hoop dat ik dat ook ga kunnen zeggen!
Niet gemist en ik begrijp je redenatie dan ook volkomen! Je moet dingen niet uit de weg gaan omdat je zulke leuke collega's hebt. Anders was ik ook wel bij mijn vorige baan gebleven, maar daar was ik dus helemaal niets mee opgeschoten carrière-technisch.quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:13 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Je hebt mijn post van gisteren gemist geloof ik.Ik heb een managementpositie gehad, freelance gewerkt en nu weer in loondienst als gewoon 'medewerker'. En ik wil dus echt weer terug het management in, hoe leuk ik mijn huidige baan ook vind.
quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:26 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Denk je dat je het zou kunnen? 100% tevreden zijn? Ik geloof dat een deel van mijn tevredenheid juist bestaat uit nieuwe uitdagingen.
Ja, maar die amerikanen huilen altijd wel héél snel en veelquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:26 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Denk je dat je het zou kunnen? 100% tevreden zijn? Ik geloof dat een deel van mijn tevredenheid juist bestaat uit nieuwe uitdagingen.
@LadyBlack: home make-over is soms zo zielig. Vooral als die mensen gaan huilen (dat kleine meisje dat vertelt dat ze het niet leuk vindt dat dr broertje er niet is
).
Kun je m niet afleiden met iets anders dan? Of zeggen dat je het zelf ook even niet in je hebt nu? Kun je gewoon een beetje tegen elkaar aan miepenquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:27 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Waarom zou je daarmee wachten? Je hebt een hartstikke moeilijke studie af, je hebt een baan, een vriendje, je krijgt binnenkort je eigen huisje, dat heb je toch al allemaal bereikt?
LB: waar is je vriend dan?
Buh, ik ben de mijne wel weer even zat. Hij heeft weer eens een peptalk nodig, en die heb ik echt even niet in me.Hij wou zonodig eigen baas zijn, niet ik.
Ja echt hequote:Op zondag 31 oktober 2010 19:29 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja, maar die amerikanen huilen altijd wel héél snel en veelIn dit geval is het natuurlijk vreselijk, maar soms zitten er ook echt huilies tussen!
En why for heaven's sake krijgen die mensen zoveel kinderen????Dit zijn er 9 ofzo
Echt welquote:
Het voelt nog best 'aan het begin van' en ook gewoon dat ik nog geen echte richting bedacht heb. Al hoeft dat natuurlijk nog niet (behalve als het aan mn pa ligt, maar die snapt t niet).quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:27 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Waarom zou je daarmee wachten? Je hebt een hartstikke moeilijke studie af, je hebt een baan, een vriendje, je krijgt binnenkort je eigen huisje, dat heb je toch al allemaal bereikt?
Voor hem is het natuurlijk ook niet leuk, maar je kan hem toch niet concreet helpen. Ziet ie wel dat t voor jou ook minder is dat ie niet gaat langskomen?quote:Buh, ik ben de mijne wel weer even zat. Hij heeft weer eens een peptalk nodig, en die heb ik echt even niet in me.Hij wou zonodig eigen baas zijn, niet ik.
Ik zie mijn oude collega's ook nog steeds, zo leuk! Als ik ze weer zie is het gelijk weer helemaal tofquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:31 schreef Merel het volgende:
Ik mis de collega's van mijn vorige baan ook nog steeds, die waren veel leuker dan m'n huidige collega's. Maar de baan die ik nu heb is inhoudelijk zo veel leuker! Ook al heb ik hier ook genoeg over te zeuren hoorEn m'n oude collega's zie ik nog vrij regelmatig buiten werk om, ook leuk!
Ik mis collega'squote:Op zondag 31 oktober 2010 19:31 schreef Merel het volgende:
Ik mis de collega's van mijn vorige baan ook nog steeds, die waren veel leuker dan m'n huidige collega's. Maar de baan die ik nu heb is inhoudelijk zo veel leuker! Ook al heb ik hier ook genoeg over te zeuren hoorEn m'n oude collega's zie ik nog vrij regelmatig buiten werk om, ook leuk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Het is ook nog het begin, als je maar niet vergeet om af en toe ook eens te kijken naar wat je nu hebt, in plaats van altijd maar op weg te zijn naar iets.quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:34 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Het voelt nog best 'aan het begin van' en ook gewoon dat ik nog geen echte richting bedacht heb. Al hoeft dat natuurlijk nog niet (behalve als het aan mn pa ligt, maar die snapt t niet).
Over een paar jaar voelt t misschien wel voor het echie!
Wat hem vooral bezighoudt is de reden dat hij niet kan langskomen, dat het niet zo lekker gaat met zijn bedrijf. Daar kan ik hem ook niet echt van afleiden want hij moet nu ook even flink aanpakken. Maar ja, als hij daar voor de zoveelste keer over gaat zeuren (dat hij dingen moet doen die hij niet kan/wil) heb ik daar echt geen geduld meer voor. Ik heb hem al 100 keer dezelfde speech gegeven, bij wijze van spreken, en het zijn allemaal dingen die je van tevoren weet als je voor jezelf begint.quote:[..]
Voor hem is het natuurlijk ook niet leuk, maar je kan hem toch niet concreet helpen. Ziet ie wel dat t voor jou ook minder is dat ie niet gaat langskomen?
Je mist sowieso meer dan dat je meemaakt..quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:08 schreef ihatefastcars het volgende:
[..]
Heel herkenbaar, het hogerop willen. Ik ben dan alleen gewoon niet blij met wat ik heb, want ik mis teveel en wat ik heb maakt me ongelukkig. Gras is op dit moment elders ook echt groener.
Ik heb echt een hekel aan die té Amerikaanse programma'squote:Op zondag 31 oktober 2010 19:45 schreef Merel het volgende:
Doe gillende mensen bij Extreme Home Makeover doen het er gewoon om hè? "Kom, gaan we eens even lekker gillen.. WHAAAAAA! WHAAAAAA! WHAAAAA!"
Oh en ik zat er juist aan te denken om nog wat te doen met restjes!quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:42 schreef -marz- het volgende:
Gekleurde vlakken op de muur zijn heel erg voorbij volgens mij!
Sommige begonnen al te schreeuwen voordat ze binnen warenquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:45 schreef Merel het volgende:
Doe gillende mensen bij Extreme Home Makeover doen het er gewoon om hè? "Kom, gaan we eens even lekker gillen.. WHAAAAAA! WHAAAAAA! WHAAAAA!"
quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:47 schreef Merel het volgende:
WE HAVE A FOUR SLICE TOASTER!!! WHAAAAAA!!!
Echt hè, ook de hele buurt komt dan met een bouwhelm op tv en de zeggen ook zo WAAAAquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:47 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik heb echt een hekel aan die té Amerikaanse programma's
quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:39 schreef Goodbye het volgende:
Ik had trouwens het receptje van mijn avondmaal voor iemand in een ander topic even uitgetikt, misschien vindt één van jullie het ook wel leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
*slaat op voor een van de komende dagen!*
Maareh kan dit ook met iets anders dan wijn?Ik heb nooit wijn in huis
En kopen voor een scheutje vind ik zonde
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Verf je alleen de omtrekquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:48 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Oh en ik zat er juist aan te denken om nog wat te doen met restjes!
Daarom is het maar goed dat ik er niet meteen aan ben begonnenquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:41 schreef sigme het volgende:
Echt heeeeeeeeeeel lang geleden, meer dan een half mensenleven, werkte ik in de bibliotheek. Als ik nu in de bieb kom, dan ken ik bijna alle medewerkers nog. Die werken er meer dan 20 jaar. Wat als ik destijds niet gekozen had voor bier & jongens? Ik was vast heel gelukkig geweest als biebdame. Over 3 jaar had ik dan 25-jarig jubileum kunnen vieren.
Bier en jongens waren misschien niet de verstandigste keuze, maar euh.. wel lekker, haha.
quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:50 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
*slaat op voor een van de komende dagen!*
Maareh kan dit ook met iets anders dan wijn?Ik heb nooit wijn in huis
En kopen voor een scheutje vind ik zonde
Hoeft niet hoor, lekker scheutje olijfolie vind ik zelf lekkerder.
Waarom hebben al die kinderen een gedeelde kamer, behalve de oudsten? Die kleintjes moeten de rest van hun leven een kamer delen, dat is toch stom?quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:47 schreef Merel het volgende:
WE HAVE A FOUR SLICE TOASTER!!! WHAAAAAA!!!
Uniekje kan nog steeds niet quotenquote:
Yay, grazie!quote:
Gewoon een groot huis kopenquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:54 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik wil al 20 jaar alleen wonen maar ja toen ging ik samenwonen, trouwen, scheiden, samenwonen..
Stiekem wil ik nog steeds een appartementje kopen voor mijzelf alleen maar ja ik wil helemaal niet zonder meneer..
Het liefst had ik een latrelatie maar dat je dan altijd wel bij elkaar bent
Als het mooi is op mn kladpapiertje kan ik het altijd proberenquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:50 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Verf je alleen de omtrek![]()
Trouwens, als jij het leuk vindt, gewoon doen. Ik heb hier handgeknoopte jaren '70 tapijten op de grond liggen en niets past bij elkaar
De hypotheekmeneer vindt het werk van Syrena idd ook heel interessantquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:55 schreef -marz- het volgende:
Mis ik nou een hele obvious reden waarom in een bieb werken en jongens (en bier) niet samengaan?
En de hamvraag: vrijgezel?quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:57 schreef Syrena het volgende:
Ik heb Gijs gevonden
Hij is nog cute gebleven ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |