Je mist sowieso meer dan dat je meemaakt..quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:08 schreef ihatefastcars het volgende:
[..]
Heel herkenbaar, het hogerop willen. Ik ben dan alleen gewoon niet blij met wat ik heb, want ik mis teveel en wat ik heb maakt me ongelukkig. Gras is op dit moment elders ook echt groener.
Ik heb echt een hekel aan die té Amerikaanse programma'squote:Op zondag 31 oktober 2010 19:45 schreef Merel het volgende:
Doe gillende mensen bij Extreme Home Makeover doen het er gewoon om hè? "Kom, gaan we eens even lekker gillen.. WHAAAAAA! WHAAAAAA! WHAAAAA!"
Oh en ik zat er juist aan te denken om nog wat te doen met restjes!quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:42 schreef -marz- het volgende:
Gekleurde vlakken op de muur zijn heel erg voorbij volgens mij!
Sommige begonnen al te schreeuwen voordat ze binnen warenquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:45 schreef Merel het volgende:
Doe gillende mensen bij Extreme Home Makeover doen het er gewoon om hè? "Kom, gaan we eens even lekker gillen.. WHAAAAAA! WHAAAAAA! WHAAAAA!"
quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:47 schreef Merel het volgende:
WE HAVE A FOUR SLICE TOASTER!!! WHAAAAAA!!!
Echt hè, ook de hele buurt komt dan met een bouwhelm op tv en de zeggen ook zo WAAAAquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:47 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik heb echt een hekel aan die té Amerikaanse programma's
quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:39 schreef Goodbye het volgende:
Ik had trouwens het receptje van mijn avondmaal voor iemand in een ander topic even uitgetikt, misschien vindt één van jullie het ook wel leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
*slaat op voor een van de komende dagen!*
Maareh kan dit ook met iets anders dan wijn?Ik heb nooit wijn in huis
En kopen voor een scheutje vind ik zonde
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Verf je alleen de omtrekquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:48 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Oh en ik zat er juist aan te denken om nog wat te doen met restjes!
Daarom is het maar goed dat ik er niet meteen aan ben begonnenquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:41 schreef sigme het volgende:
Echt heeeeeeeeeeel lang geleden, meer dan een half mensenleven, werkte ik in de bibliotheek. Als ik nu in de bieb kom, dan ken ik bijna alle medewerkers nog. Die werken er meer dan 20 jaar. Wat als ik destijds niet gekozen had voor bier & jongens? Ik was vast heel gelukkig geweest als biebdame. Over 3 jaar had ik dan 25-jarig jubileum kunnen vieren.
Bier en jongens waren misschien niet de verstandigste keuze, maar euh.. wel lekker, haha.
quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:50 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
*slaat op voor een van de komende dagen!*
Maareh kan dit ook met iets anders dan wijn?Ik heb nooit wijn in huis
En kopen voor een scheutje vind ik zonde
Hoeft niet hoor, lekker scheutje olijfolie vind ik zelf lekkerder.
Waarom hebben al die kinderen een gedeelde kamer, behalve de oudsten? Die kleintjes moeten de rest van hun leven een kamer delen, dat is toch stom?quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:47 schreef Merel het volgende:
WE HAVE A FOUR SLICE TOASTER!!! WHAAAAAA!!!
Uniekje kan nog steeds niet quotenquote:
Yay, grazie!quote:
Gewoon een groot huis kopenquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:54 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik wil al 20 jaar alleen wonen maar ja toen ging ik samenwonen, trouwen, scheiden, samenwonen..
Stiekem wil ik nog steeds een appartementje kopen voor mijzelf alleen maar ja ik wil helemaal niet zonder meneer..
Het liefst had ik een latrelatie maar dat je dan altijd wel bij elkaar bent
Als het mooi is op mn kladpapiertje kan ik het altijd proberenquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:50 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Verf je alleen de omtrek![]()
Trouwens, als jij het leuk vindt, gewoon doen. Ik heb hier handgeknoopte jaren '70 tapijten op de grond liggen en niets past bij elkaar
De hypotheekmeneer vindt het werk van Syrena idd ook heel interessantquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:55 schreef -marz- het volgende:
Mis ik nou een hele obvious reden waarom in een bieb werken en jongens (en bier) niet samengaan?
En de hamvraag: vrijgezel?quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:57 schreef Syrena het volgende:
Ik heb Gijs gevonden
Hij is nog cute gebleven ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |