Denk je dat je het zou kunnen? 100% tevreden zijn? Ik geloof dat een deel van mijn tevredenheid juist bestaat uit nieuwe uitdagingenquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:23 schreef Tinkepink het volgende:
Ik weet niet of ik 100% tevreden zou willen zijn. Volgens mij zou ik me al heel snel vervelen
Ik hou van verandering.Stapjes terug doe ik liever niet, maar met vooruit of opzij heb ik geen problemen. Neemt niet weg dat mijn leven verder erg oke is op het moment.
Waarom zou je daarmee wachten? Je hebt een hartstikke moeilijke studie af, je hebt een baan, een vriendje, je krijgt binnenkort je eigen huisje, dat heb je toch al allemaal bereikt?quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:19 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ohik hoop dat ik dat ook ga kunnen zeggen!
Niet gemist en ik begrijp je redenatie dan ook volkomen! Je moet dingen niet uit de weg gaan omdat je zulke leuke collega's hebt. Anders was ik ook wel bij mijn vorige baan gebleven, maar daar was ik dus helemaal niets mee opgeschoten carrière-technisch.quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:13 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Je hebt mijn post van gisteren gemist geloof ik.Ik heb een managementpositie gehad, freelance gewerkt en nu weer in loondienst als gewoon 'medewerker'. En ik wil dus echt weer terug het management in, hoe leuk ik mijn huidige baan ook vind.
quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:26 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Denk je dat je het zou kunnen? 100% tevreden zijn? Ik geloof dat een deel van mijn tevredenheid juist bestaat uit nieuwe uitdagingen.
Ja, maar die amerikanen huilen altijd wel héél snel en veelquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:26 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Denk je dat je het zou kunnen? 100% tevreden zijn? Ik geloof dat een deel van mijn tevredenheid juist bestaat uit nieuwe uitdagingen.
@LadyBlack: home make-over is soms zo zielig. Vooral als die mensen gaan huilen (dat kleine meisje dat vertelt dat ze het niet leuk vindt dat dr broertje er niet is
).
Kun je m niet afleiden met iets anders dan? Of zeggen dat je het zelf ook even niet in je hebt nu? Kun je gewoon een beetje tegen elkaar aan miepenquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:27 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Waarom zou je daarmee wachten? Je hebt een hartstikke moeilijke studie af, je hebt een baan, een vriendje, je krijgt binnenkort je eigen huisje, dat heb je toch al allemaal bereikt?
LB: waar is je vriend dan?
Buh, ik ben de mijne wel weer even zat. Hij heeft weer eens een peptalk nodig, en die heb ik echt even niet in me.Hij wou zonodig eigen baas zijn, niet ik.
Ja echt hequote:Op zondag 31 oktober 2010 19:29 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja, maar die amerikanen huilen altijd wel héél snel en veelIn dit geval is het natuurlijk vreselijk, maar soms zitten er ook echt huilies tussen!
En why for heaven's sake krijgen die mensen zoveel kinderen????Dit zijn er 9 ofzo
Echt welquote:
Het voelt nog best 'aan het begin van' en ook gewoon dat ik nog geen echte richting bedacht heb. Al hoeft dat natuurlijk nog niet (behalve als het aan mn pa ligt, maar die snapt t niet).quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:27 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Waarom zou je daarmee wachten? Je hebt een hartstikke moeilijke studie af, je hebt een baan, een vriendje, je krijgt binnenkort je eigen huisje, dat heb je toch al allemaal bereikt?
Voor hem is het natuurlijk ook niet leuk, maar je kan hem toch niet concreet helpen. Ziet ie wel dat t voor jou ook minder is dat ie niet gaat langskomen?quote:Buh, ik ben de mijne wel weer even zat. Hij heeft weer eens een peptalk nodig, en die heb ik echt even niet in me.Hij wou zonodig eigen baas zijn, niet ik.
Ik zie mijn oude collega's ook nog steeds, zo leuk! Als ik ze weer zie is het gelijk weer helemaal tofquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:31 schreef Merel het volgende:
Ik mis de collega's van mijn vorige baan ook nog steeds, die waren veel leuker dan m'n huidige collega's. Maar de baan die ik nu heb is inhoudelijk zo veel leuker! Ook al heb ik hier ook genoeg over te zeuren hoorEn m'n oude collega's zie ik nog vrij regelmatig buiten werk om, ook leuk!
Ik mis collega'squote:Op zondag 31 oktober 2010 19:31 schreef Merel het volgende:
Ik mis de collega's van mijn vorige baan ook nog steeds, die waren veel leuker dan m'n huidige collega's. Maar de baan die ik nu heb is inhoudelijk zo veel leuker! Ook al heb ik hier ook genoeg over te zeuren hoorEn m'n oude collega's zie ik nog vrij regelmatig buiten werk om, ook leuk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Het is ook nog het begin, als je maar niet vergeet om af en toe ook eens te kijken naar wat je nu hebt, in plaats van altijd maar op weg te zijn naar iets.quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:34 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Het voelt nog best 'aan het begin van' en ook gewoon dat ik nog geen echte richting bedacht heb. Al hoeft dat natuurlijk nog niet (behalve als het aan mn pa ligt, maar die snapt t niet).
Over een paar jaar voelt t misschien wel voor het echie!
Wat hem vooral bezighoudt is de reden dat hij niet kan langskomen, dat het niet zo lekker gaat met zijn bedrijf. Daar kan ik hem ook niet echt van afleiden want hij moet nu ook even flink aanpakken. Maar ja, als hij daar voor de zoveelste keer over gaat zeuren (dat hij dingen moet doen die hij niet kan/wil) heb ik daar echt geen geduld meer voor. Ik heb hem al 100 keer dezelfde speech gegeven, bij wijze van spreken, en het zijn allemaal dingen die je van tevoren weet als je voor jezelf begint.quote:[..]
Voor hem is het natuurlijk ook niet leuk, maar je kan hem toch niet concreet helpen. Ziet ie wel dat t voor jou ook minder is dat ie niet gaat langskomen?
Je mist sowieso meer dan dat je meemaakt..quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:08 schreef ihatefastcars het volgende:
[..]
Heel herkenbaar, het hogerop willen. Ik ben dan alleen gewoon niet blij met wat ik heb, want ik mis teveel en wat ik heb maakt me ongelukkig. Gras is op dit moment elders ook echt groener.
Ik heb echt een hekel aan die té Amerikaanse programma'squote:Op zondag 31 oktober 2010 19:45 schreef Merel het volgende:
Doe gillende mensen bij Extreme Home Makeover doen het er gewoon om hè? "Kom, gaan we eens even lekker gillen.. WHAAAAAA! WHAAAAAA! WHAAAAA!"
Oh en ik zat er juist aan te denken om nog wat te doen met restjes!quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:42 schreef -marz- het volgende:
Gekleurde vlakken op de muur zijn heel erg voorbij volgens mij!
Sommige begonnen al te schreeuwen voordat ze binnen warenquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:45 schreef Merel het volgende:
Doe gillende mensen bij Extreme Home Makeover doen het er gewoon om hè? "Kom, gaan we eens even lekker gillen.. WHAAAAAA! WHAAAAAA! WHAAAAA!"
quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:47 schreef Merel het volgende:
WE HAVE A FOUR SLICE TOASTER!!! WHAAAAAA!!!
Echt hè, ook de hele buurt komt dan met een bouwhelm op tv en de zeggen ook zo WAAAAquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:47 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik heb echt een hekel aan die té Amerikaanse programma's
quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:39 schreef Goodbye het volgende:
Ik had trouwens het receptje van mijn avondmaal voor iemand in een ander topic even uitgetikt, misschien vindt één van jullie het ook wel leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
*slaat op voor een van de komende dagen!*
Maareh kan dit ook met iets anders dan wijn?Ik heb nooit wijn in huis
En kopen voor een scheutje vind ik zonde
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Verf je alleen de omtrekquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:48 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Oh en ik zat er juist aan te denken om nog wat te doen met restjes!
Daarom is het maar goed dat ik er niet meteen aan ben begonnenquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:41 schreef sigme het volgende:
Echt heeeeeeeeeeel lang geleden, meer dan een half mensenleven, werkte ik in de bibliotheek. Als ik nu in de bieb kom, dan ken ik bijna alle medewerkers nog. Die werken er meer dan 20 jaar. Wat als ik destijds niet gekozen had voor bier & jongens? Ik was vast heel gelukkig geweest als biebdame. Over 3 jaar had ik dan 25-jarig jubileum kunnen vieren.
Bier en jongens waren misschien niet de verstandigste keuze, maar euh.. wel lekker, haha.
quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:50 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
*slaat op voor een van de komende dagen!*
Maareh kan dit ook met iets anders dan wijn?Ik heb nooit wijn in huis
En kopen voor een scheutje vind ik zonde
Hoeft niet hoor, lekker scheutje olijfolie vind ik zelf lekkerder.
Waarom hebben al die kinderen een gedeelde kamer, behalve de oudsten? Die kleintjes moeten de rest van hun leven een kamer delen, dat is toch stom?quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:47 schreef Merel het volgende:
Uniekje kan nog steeds niet quotenquote:
Yay, grazie!quote:
Gewoon een groot huis kopenquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:54 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik wil al 20 jaar alleen wonen maar ja toen ging ik samenwonen, trouwen, scheiden, samenwonen..
Stiekem wil ik nog steeds een appartementje kopen voor mijzelf alleen maar ja ik wil helemaal niet zonder meneer..
Het liefst had ik een latrelatie maar dat je dan altijd wel bij elkaar bent
Als het mooi is op mn kladpapiertje kan ik het altijd proberenquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:50 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Verf je alleen de omtrek![]()
Trouwens, als jij het leuk vindt, gewoon doen. Ik heb hier handgeknoopte jaren '70 tapijten op de grond liggen en niets past bij elkaar
De hypotheekmeneer vindt het werk van Syrena idd ook heel interessantquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:55 schreef -marz- het volgende:
Mis ik nou een hele obvious reden waarom in een bieb werken en jongens (en bier) niet samengaan?
En de hamvraag: vrijgezel?quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:57 schreef Syrena het volgende:
Ik heb Gijs gevonden
Hij is nog cute gebleven ook
Omg, dit is een blijvertje geloof ikquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:57 schreef -marz- het volgende:
Je weet wat je te doen staat: smsen of spreek z'n voicemail in
Ja!quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:48 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Sommige begonnen al te schreeuwen voordat ze binnen waren.
Relatie onbekend staat erquote:
Leuk!quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:55 schreef Merel het volgende:
Zo, terugblikken in Grenzeloos Verliefd. Altijd fijn om te zien als het bij anderen ook niet gelukt is![]()
quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:47 schreef Merel het volgende:
Jaquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
De hypotheekmeneer vindt het werk van Syrena idd ook heel interessant.
Geen chocola in huis en te lui om naar de supermarkt te gaanquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:01 schreef Merel het volgende:
Probleem: geen chips in huis en de supermarkten zijn al dicht
Hier hebben ze ook chips te koop bij de snackbar en je bent nog niet verhuisd. Je hoeft geen hypotheekadviseur te zijn om 1 bij 1 op te tellen.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:01 schreef Merel het volgende:
Oh hou op, ik moet zo boodschappen doen.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:03 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Geen chocola in huis en te lui om naar de supermarkt te gaan
Misschien dat ik vriendje wel bel of ie iets meeneemt van een tankstation![]()
Misschien, als je tandarts aardig is, kost het wel niet zoveel geldquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:03 schreef Viking84 het volgende:
Bah ik heb nog steeds veel kiespijn. Al 1,5 week. Echt zo'n zeurende pijn. En ik moet dus eigenlijk terug naar de tandarts maar 1) Wanneer? (ik wil niet onder werktijd moeten maar ja) en 2) Het kost mij weer geld, want ik heb de maximumvergoeding ook al opgebruikt
. Snelste optie lijkt zaterdag te zijn (alleen op do en zat is een tandarts aanwezig?), maar ja, als ze weer gaat verdoven zit ik er gezellig bij dan, op de meet
.
Ik denk dat ik toch een andere tandarts ga zoeken, eentje die ook op woensdag open is.
Neenquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:04 schreef neen het volgende:
[..]
Hier hebben ze ook chips te koop bij de snackbar en je bent nog niet verhuisd. Je hoeft geen hypotheekadviseur te zijn om 1 bij 1 op te tellen.
waar-wanneerquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:05 schreef MevrouwPuff het volgende:
Selah Sue is echt tofheb dr nu twee keer gezien en vond t echt leuk!
Ja maar bij mij zijn vullingen vervangen hè?quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:09 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ik had ook een week ofzo kiespijn en het ging over, de tandarts heeft grondig gekeken en een foto gemaakt, maar hij kon niets vinden (behalve dat andere gaatje). Het hoeft dus geen slecht nieuws te zijn.
Nou nee, ik keek even verder en kwam zijn Hyves-blog tegen, zijn zoontje en vrouw hebben een auto-ongeluk gehad vorig jaar op Aruba en met name zijn zoontje heeft er flink wat aan overgehoudenquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:05 schreef Tinkepink het volgende:
Klinkt niet goed vik.Dit duurt te lang.
En syrena, wat -marz- zegt
Ja maar dat is zo onhandiggg, met uitleg enzo. Maar goed, als de boel straks springt, lig ik er nog langer uit natuurlijkquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:10 schreef Merel het volgende:
Vik, als het moet dan ga je maar tijdens werk hoor!
Is het geen zenuwpijn, nog van je verstandkiezen? Ik heb daar best lang last van gehad en het deed af en toe gemeen zeerquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja maar bij mij zijn vullingen vervangen hè?. Vorige week dodag.
Dus ik vrees dat ze te diep heeft geboord oid. Er zijn ook momenten dat ik totaal geen last heb (ook zonder pijnstiller) en dan speelt het ineens weer op.
Haha.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:13 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
O en DaD, over dat wat je zei in het vorige topic:
TOLD YOU SOIk werd een beetje misselijk/fade out de eerste keer
Nee, het is de andere kant. Verstandskies is allang weer in ordequote:Op zondag 31 oktober 2010 20:13 schreef Syrena het volgende:
[..]
Is het geen zenuwpijn, nog van je verstandkiezen? Ik heb daar best lang last van gehad en het deed af en toe gemeen zeer(heil aan de zakjes ibu idd)
Ik dacht echt dat ik out ging en had de eerste keer ook echt buikpijn (was denk ik van de spanningquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Haha.. Ja ik heb ook echt buikpijn nu! En ik heb best moeite om 'm ver genoeg te krijgen. Wat een raar ding.
.
Ahhh ok! Ik hoop dat je tandarts er wat aan kan doen dan, pijn aan je tanden suckt.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, het is de andere kant. Verstandskies is allang weer in orde.
Ze was ook op lowlands. Ik geloof dat ik er niet heel bijzonder vond. Maar ik concerten van zachte muziek sowieso niet zo leuk. In een concert moet het hard zijn, moet ik kunnen springen enzo. En thuis mag het wel zacht en lief zijn enzoquote:
De eerste keer Nuvaring? Toen was ik een weekje in Friesland met mijn schoonfamilie. Heel handig als je continu denkt "aah, ik voel niks meer, zit hij er nog wel?"quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:16 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik dacht echt dat ik out ging en had de eerste keer ook echt buikpijn (was denk ik van de spanning)!
Huh?quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:17 schreef uniekhoorn het volgende:
Waarom wil je dan zelfdestructie doen? Die neiging heb ik constant...
stom
Als hij op de grond ligt - en je ziet dat terwijl je schoonmoeder langs loop - snel oppakken en omdoen als armband - voordat zij dat doet.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:17 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
De eerste keer Nuvaring? Toen was ik een weekje in Friesland met mijn schoonfamilie. Heel handig als je continu denkt "aah, ik voel niks meer, zit hij er nog wel?"
quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:19 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Als hij op de grond ligt - en je ziet dat terwijl je schoonmoeder langs loop - snel oppakken en omdoen als armband - voordat zij dat doet.!
Misschien zijn mensen niet gemaakt om "gewoon" tevreden te zijn...quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:17 schreef uniekhoorn het volgende:
Het kan ook maar zo zijn dat het ineens zomaar over is Vik...
Dat gebeurt mij altijd als ik een afspraak maak
NOg even over gelukkig..
Dan heb je alles, de liefste meneer, een mooi huis, leuke familie, fantastisch werk..
stom
Ik kan quotenquote:
Hoezo??quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:22 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ik kan quoten
Nee, maar zodra ik een ' tevreden' gevoel heb dan wl ik weer wat anders
Aan de andere kant, volgend weekend dus in den Haag en meneer vind het helemaal niks en dan voel ik me weer schuldig..
Als ze hiphop doet is het niet echt lieve meisjesmuziekquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:17 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ze was ook op lowlands. Ik geloof dat ik er niet heel bijzonder vond. Maar ik concerten van zachte muziek sowieso niet zo leuk. In een concert moet het hard zijn, moet ik kunnen springen enzo. En thuis mag het wel zacht en lief zijn enzo.
tankstationquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:01 schreef Merel het volgende:
Ook iets met het gras is altijd groener misschien? In vergelijkbare situatie heb ik overigens waarschijnlijk precies hetzelfde maar ik heb dan ook een enorme commitment fobie.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:17 schreef uniekhoorn het volgende:
NOg even over gelukkig..
Dan heb je alles, de liefste meneer, een mooi huis, leuke familie, fantastisch werk..
stom
Langzame muziek kan heel mooi zijn. Maar als ik dan in de zaal sta, ga ik me vervelen. Heeft verder niets met de kwaliteit van de muziek te makenquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:23 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Als ze hiphop doet is het niet echt lieve meisjesmuziek.
Of muziek goed is of niet hangt voor mij niet af van hard of zacht, maar ik kan me voorstellen dat je liever meer tempo hebt.
Ja, Slankquote:
Wat is er zo moeilijk aan uitleggen dat je naar de tandarts moetquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja maar dat is zo onhandiggg, met uitleg enzo. Maar goed, als de boel straks springt, lig ik er nog langer uit natuurlijk.
Me too, ook om die reden Selah Sue niet gezien @ Pukkelpopquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:25 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Langzame muziek kan heel mooi zijn. Maar als ik dan in de zaal sta, ga ik me vervelen. Heeft verder niets met de kwaliteit van de muziek te maken. Daarom luister ik dat soort muziek liever als ik thuis ben.
Uitleg aan de leerlingen, die in de planning staat, gok ikquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:28 schreef Merel het volgende:
[..]
Wat is er zo moeilijk aan uitleggen dat je naar de tandarts moet
ik had d'r ook een PM kunnen sturenquote:
Ik heb dus ook een zak chips gehaaldquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:26 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ja, Slanker ligt een lege zak patatje-Joppiesaus-chips naast me.
I needz me a guy. Liefst een dikkeNee garpje hoor. Ieh.
*nods* Mooi!quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:28 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
mooi toch!
You fell and I tried to get you,
You fell and I tried to get you up,
cause when things don't work out " Oh, no!"
You shut yourself up let it all just drop,
But that's not the way it works,
That is not the way it works,
And I know that it's easy, it's easy to hurt yourself,
but then you must realize, the black parts need to be loved as well, oh yeah
The black parts need to be loved as well,
Dat iddquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:29 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Uitleg aan de leerlingen, die in de planning staat, gok ik
Ik ga binnenkort wel naar Caro Emerald, dus ben benieuwd hoe ik dat ga vindenquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:29 schreef -marz- het volgende:
[..]
Me too, ook om die reden Selah Sue niet gezien @ Pukkelpop
Jaloers! Ik wil ook naar Caro Emerald!quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:33 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort wel naar Caro Emerald, dus ben benieuwd hoe ik dat ga vinden.
En ik zie dat ik een excursie heb op mn verjaardag, en daar laat van thuis ben. Daar kan ik echt van balen
. Want het is niet met mn eigen studie.
Grad Damen (net als Matt Damon ja) en Fransie Duijtsquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:45 schreef Merel het volgende:
Ik ga over 2 weken Frans Bauer zien, en Frans Duijts, Thomas Berge, René Schuurmans, Wolter Kroes, Rob van Daal, Grad Damen, One Two Trio, Feestteam, Alex, Charlene, en DJ MauriceMet de mensen met wie ik ook naar dat Tiroler feestje ben geweest. Zo fijn om mensen te kennen die ook de lol inzien van een verschrikkelijk fout feest, we hebben altijd zo'n lol
Wat voor weirde ervaringen?quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:46 schreef -marz- het volgende:
Och, Lowlands. Zat eerder vanavond nog te denken aan de mooie weirde ervaringen in de X-Ray vorig jaar.![]()
Volgende week heb ik ook nog wat op de concertplanning en daarna de 21e weer.
Ja gewoon, met keiharde beats, een dude met een monitor als hoofd en iedereen erg leuk en gaaf en vinden enzoquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:48 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Wat voor weirde ervaringen?![]()
Oeh bloody beetroots, 8 uur 's avonds, hele bravo die springt, iedereen die tegelijkertijd gaat zitten en opspringt. En daarna al die drijfnatte mensen met nat haar enzo
.
Tja geen idee. Ik weet alleen dat opeens de hele zaal op de grond zat en bij het eerste hardere akkoord omhoog sprong. Heerlijk gevoelquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:54 schreef -marz- het volgende:
[..]
Ja gewoon, met keiharde beats, een dude met een monitor als hoofd en iedereen erg leuk en gaaf en vinden enzo![]()
En wat is dat toch met dat zitten/opspringen tegenwoordig?! Ik voel me dan een beetje oud
quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:54 schreef -marz- het volgende:
[..]
Ja gewoon, met keiharde beats, een dude met een monitor als hoofd en iedereen erg leuk en gaaf en vinden enzo![]()
En wat is dat toch met dat zitten/opspringen tegenwoordig?! Ik voel me dan een beetje oud
Volgens mij vind jij Go Back To The Zoo ook wel aardig, niet speciaal maar wel leuk. Binnenkort dus een nieuwe tour ofzo dus zullen ze Amsterdam ook wel aandoen. Leeuwarden en Arnhem iig welquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:55 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Tja geen idee. Ik weet alleen dat opeens de hele zaal op de grond zat en bij het eerste hardere akkoord omhoog sprong. Heerlijk gevoel. Verder heb ik helemaal geen ervaring met concerten. Het was mn eerste festival en komende week wordt mn eerste concert
.
Aha, de spontane ontkenning. Iedereen weet wat dat betekent.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:56 schreef Merel het volgende:
Hey maar dat jullie niet denken dat ik echt van die Hollandse hits hou hè? Dat is maar voor de gein!
quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:56 schreef Merel het volgende:
Hey maar dat jullie niet denken dat ik echt van die Hollandse hits hou hè? Dat is maar voor de gein!
*haalt de poster van Frans Bauer snel boven haar bed weg*quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:57 schreef -marz- het volgende:
[..]
Aha, de spontane ontkenning. Iedereen weet wat dat betekent.
Oh dat is maar een tientje, dat is een fijne prijs inderdaadquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:57 schreef neen het volgende:
[..]
Volgens mij vind jij Go Back To The Zoo ook wel aardig, niet speciaal maar wel leuk. Binnenkort dus een nieuwe tour ofzo dus zullen ze Amsterdam ook wel aandoen. Leeuwarden en Arnhem iig welen goedkoop
Nog een paar kilotjes en ik word ook volkszanger
Ze waren tringelingeling ofzo op 3fm, geen idee hoe dat daar heet ik luister niet naar die zender. Dus er zullen wel veel 16 jarige meisjes zijnquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:02 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Oh dat is maar een tientje, dat is een fijne prijs inderdaad. En geloof dat ik er al weleens van gehoord heb en het leuk vond.
Oh dat is fijn, dan val ik niet zo op.quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:02 schreef neen het volgende:
[..]
Ze waren tringelingeling ofzo op 3fm, geen idee hoe dat daar heet ik luister niet naar die zender. Dus er zullen wel veel 16 jarige meisjes zijn
Concertsfeer -> festivalsfeerquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:06 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Oh dat is fijn, dan val ik niet zo op.
Ik zie net dat bloody beetroots ook binnenkort naar Amsterdam komen. En er zijn nog kaartjes. Voor 16 euro. Maar ik denk niet dat ze ooit het concert van lowlands kunnen verbeteren, die sfeer was te geweldig. En de muziek is niet 100% mijn smaak. Dus tja.
Nou, en toch vond ik de sfeer vies tegenvallen toen ik hier in de Oosterpoort naar Skunk Anansie gingquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:08 schreef neen het volgende:
[..]
Concertsfeer -> festivalsfeer
Vind ik tenminste, op een festival bezoek je gauw iets omdat het toevallig speelt en er niets beters is te zien. Bij een concert komen meer liefhebbers die de muziek ook kennen, sfeer is dan wat beter vind ik.
Ik krijg het idee dat mensen bij een festival wat sneller enthousiast en wat losser zijn. Omdat je de hele dag naar concerten gaat, je dus wat minder dat "even erin komen" hebt. Maar dat is gebaseerd op een gevoel, ga binnenkort zien of dat inderdaad waar isquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:08 schreef neen het volgende:
[..]
Concertsfeer -> festivalsfeer
Vind ik tenminste, op een festival bezoek je gauw iets omdat het toevallig speelt en er niets beters is te zien. Bij een concert komen meer liefhebbers die de muziek ook kennen, sfeer is dan wat beter vind ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |