Ja, Slankquote:
Wat is er zo moeilijk aan uitleggen dat je naar de tandarts moetquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja maar dat is zo onhandiggg, met uitleg enzo. Maar goed, als de boel straks springt, lig ik er nog langer uit natuurlijk.
Me too, ook om die reden Selah Sue niet gezien @ Pukkelpopquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:25 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Langzame muziek kan heel mooi zijn. Maar als ik dan in de zaal sta, ga ik me vervelen. Heeft verder niets met de kwaliteit van de muziek te maken. Daarom luister ik dat soort muziek liever als ik thuis ben.
Uitleg aan de leerlingen, die in de planning staat, gok ikquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:28 schreef Merel het volgende:
[..]
Wat is er zo moeilijk aan uitleggen dat je naar de tandarts moet
ik had d'r ook een PM kunnen sturenquote:
Ik heb dus ook een zak chips gehaaldquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:26 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ja, Slanker ligt een lege zak patatje-Joppiesaus-chips naast me.
I needz me a guy. Liefst een dikkeNee garpje hoor. Ieh.
*nods* Mooi!quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:28 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
mooi toch!
You fell and I tried to get you,
You fell and I tried to get you up,
cause when things don't work out " Oh, no!"
You shut yourself up let it all just drop,
But that's not the way it works,
That is not the way it works,
And I know that it's easy, it's easy to hurt yourself,
but then you must realize, the black parts need to be loved as well, oh yeah
The black parts need to be loved as well,
Dat iddquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:29 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Uitleg aan de leerlingen, die in de planning staat, gok ik
Ik ga binnenkort wel naar Caro Emerald, dus ben benieuwd hoe ik dat ga vindenquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:29 schreef -marz- het volgende:
[..]
Me too, ook om die reden Selah Sue niet gezien @ Pukkelpop
Jaloers! Ik wil ook naar Caro Emerald!quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:33 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort wel naar Caro Emerald, dus ben benieuwd hoe ik dat ga vinden.
En ik zie dat ik een excursie heb op mn verjaardag, en daar laat van thuis ben. Daar kan ik echt van balen
. Want het is niet met mn eigen studie.
Grad Damen (net als Matt Damon ja) en Fransie Duijtsquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:45 schreef Merel het volgende:
Ik ga over 2 weken Frans Bauer zien, en Frans Duijts, Thomas Berge, René Schuurmans, Wolter Kroes, Rob van Daal, Grad Damen, One Two Trio, Feestteam, Alex, Charlene, en DJ MauriceMet de mensen met wie ik ook naar dat Tiroler feestje ben geweest. Zo fijn om mensen te kennen die ook de lol inzien van een verschrikkelijk fout feest, we hebben altijd zo'n lol
Wat voor weirde ervaringen?quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:46 schreef -marz- het volgende:
Och, Lowlands. Zat eerder vanavond nog te denken aan de mooie weirde ervaringen in de X-Ray vorig jaar.![]()
Volgende week heb ik ook nog wat op de concertplanning en daarna de 21e weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |