Omg, dit is een blijvertje geloof ikquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:57 schreef -marz- het volgende:
Je weet wat je te doen staat: smsen of spreek z'n voicemail in
Ja!quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:48 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Sommige begonnen al te schreeuwen voordat ze binnen waren.
Relatie onbekend staat erquote:
Leuk!quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:55 schreef Merel het volgende:
Zo, terugblikken in Grenzeloos Verliefd. Altijd fijn om te zien als het bij anderen ook niet gelukt is![]()
quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:47 schreef Merel het volgende:
WE HAVE A FOUR SLICE TOASTER!!! WHAAAAAA!!!
Jaquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
De hypotheekmeneer vindt het werk van Syrena idd ook heel interessant.
Geen chocola in huis en te lui om naar de supermarkt te gaanquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:01 schreef Merel het volgende:
Probleem: geen chips in huis en de supermarkten zijn al dicht
Hier hebben ze ook chips te koop bij de snackbar en je bent nog niet verhuisd. Je hoeft geen hypotheekadviseur te zijn om 1 bij 1 op te tellen.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:01 schreef Merel het volgende:
Oh hou op, ik moet zo boodschappen doen.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:03 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Geen chocola in huis en te lui om naar de supermarkt te gaan
Misschien dat ik vriendje wel bel of ie iets meeneemt van een tankstation![]()
Misschien, als je tandarts aardig is, kost het wel niet zoveel geldquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:03 schreef Viking84 het volgende:
Bah ik heb nog steeds veel kiespijn. Al 1,5 week. Echt zo'n zeurende pijn. En ik moet dus eigenlijk terug naar de tandarts maar 1) Wanneer? (ik wil niet onder werktijd moeten maar ja) en 2) Het kost mij weer geld, want ik heb de maximumvergoeding ook al opgebruikt
. Snelste optie lijkt zaterdag te zijn (alleen op do en zat is een tandarts aanwezig?), maar ja, als ze weer gaat verdoven zit ik er gezellig bij dan, op de meet
.
Ik denk dat ik toch een andere tandarts ga zoeken, eentje die ook op woensdag open is.
Neenquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:04 schreef neen het volgende:
[..]
Hier hebben ze ook chips te koop bij de snackbar en je bent nog niet verhuisd. Je hoeft geen hypotheekadviseur te zijn om 1 bij 1 op te tellen.
waar-wanneerquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:05 schreef MevrouwPuff het volgende:
Selah Sue is echt tofheb dr nu twee keer gezien en vond t echt leuk!
Ja maar bij mij zijn vullingen vervangen hè?quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:09 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ik had ook een week ofzo kiespijn en het ging over, de tandarts heeft grondig gekeken en een foto gemaakt, maar hij kon niets vinden (behalve dat andere gaatje). Het hoeft dus geen slecht nieuws te zijn.
Nou nee, ik keek even verder en kwam zijn Hyves-blog tegen, zijn zoontje en vrouw hebben een auto-ongeluk gehad vorig jaar op Aruba en met name zijn zoontje heeft er flink wat aan overgehoudenquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:05 schreef Tinkepink het volgende:
Klinkt niet goed vik.Dit duurt te lang.
En syrena, wat -marz- zegt
Ja maar dat is zo onhandiggg, met uitleg enzo. Maar goed, als de boel straks springt, lig ik er nog langer uit natuurlijkquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:10 schreef Merel het volgende:
Vik, als het moet dan ga je maar tijdens werk hoor!
Is het geen zenuwpijn, nog van je verstandkiezen? Ik heb daar best lang last van gehad en het deed af en toe gemeen zeerquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja maar bij mij zijn vullingen vervangen hè?. Vorige week dodag.
Dus ik vrees dat ze te diep heeft geboord oid. Er zijn ook momenten dat ik totaal geen last heb (ook zonder pijnstiller) en dan speelt het ineens weer op.
Haha.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:13 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
O en DaD, over dat wat je zei in het vorige topic:
TOLD YOU SOIk werd een beetje misselijk/fade out de eerste keer
Nee, het is de andere kant. Verstandskies is allang weer in ordequote:Op zondag 31 oktober 2010 20:13 schreef Syrena het volgende:
[..]
Is het geen zenuwpijn, nog van je verstandkiezen? Ik heb daar best lang last van gehad en het deed af en toe gemeen zeer(heil aan de zakjes ibu idd)
Ik dacht echt dat ik out ging en had de eerste keer ook echt buikpijn (was denk ik van de spanningquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Haha.. Ja ik heb ook echt buikpijn nu! En ik heb best moeite om 'm ver genoeg te krijgen. Wat een raar ding.
.
Ahhh ok! Ik hoop dat je tandarts er wat aan kan doen dan, pijn aan je tanden suckt.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, het is de andere kant. Verstandskies is allang weer in orde.
Ze was ook op lowlands. Ik geloof dat ik er niet heel bijzonder vond. Maar ik concerten van zachte muziek sowieso niet zo leuk. In een concert moet het hard zijn, moet ik kunnen springen enzo. En thuis mag het wel zacht en lief zijn enzoquote:
De eerste keer Nuvaring? Toen was ik een weekje in Friesland met mijn schoonfamilie. Heel handig als je continu denkt "aah, ik voel niks meer, zit hij er nog wel?"quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:16 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik dacht echt dat ik out ging en had de eerste keer ook echt buikpijn (was denk ik van de spanning)!
Huh?quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:17 schreef uniekhoorn het volgende:
Waarom wil je dan zelfdestructie doen? Die neiging heb ik constant...
stom
Als hij op de grond ligt - en je ziet dat terwijl je schoonmoeder langs loop - snel oppakken en omdoen als armband - voordat zij dat doet.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:17 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
De eerste keer Nuvaring? Toen was ik een weekje in Friesland met mijn schoonfamilie. Heel handig als je continu denkt "aah, ik voel niks meer, zit hij er nog wel?"
quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:19 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Als hij op de grond ligt - en je ziet dat terwijl je schoonmoeder langs loop - snel oppakken en omdoen als armband - voordat zij dat doet.!
Misschien zijn mensen niet gemaakt om "gewoon" tevreden te zijn...quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:17 schreef uniekhoorn het volgende:
Het kan ook maar zo zijn dat het ineens zomaar over is Vik...
Dat gebeurt mij altijd als ik een afspraak maak
NOg even over gelukkig..
Dan heb je alles, de liefste meneer, een mooi huis, leuke familie, fantastisch werk..
stom
Ik kan quotenquote:
Hoezo??quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:22 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ik kan quoten
Nee, maar zodra ik een ' tevreden' gevoel heb dan wl ik weer wat anders
Aan de andere kant, volgend weekend dus in den Haag en meneer vind het helemaal niks en dan voel ik me weer schuldig..
Als ze hiphop doet is het niet echt lieve meisjesmuziekquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:17 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ze was ook op lowlands. Ik geloof dat ik er niet heel bijzonder vond. Maar ik concerten van zachte muziek sowieso niet zo leuk. In een concert moet het hard zijn, moet ik kunnen springen enzo. En thuis mag het wel zacht en lief zijn enzo.
tankstationquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:01 schreef Merel het volgende:
Ook iets met het gras is altijd groener misschien? In vergelijkbare situatie heb ik overigens waarschijnlijk precies hetzelfde maar ik heb dan ook een enorme commitment fobie.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:17 schreef uniekhoorn het volgende:
NOg even over gelukkig..
Dan heb je alles, de liefste meneer, een mooi huis, leuke familie, fantastisch werk..
stom
Langzame muziek kan heel mooi zijn. Maar als ik dan in de zaal sta, ga ik me vervelen. Heeft verder niets met de kwaliteit van de muziek te makenquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:23 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Als ze hiphop doet is het niet echt lieve meisjesmuziek.
Of muziek goed is of niet hangt voor mij niet af van hard of zacht, maar ik kan me voorstellen dat je liever meer tempo hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |