quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:55 schreef Merel het volgende:
Zo, terugblikken in Grenzeloos Verliefd. Altijd fijn om te zien als het bij anderen ook niet gelukt is![]()
Ja, wat is het nou?quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:24 schreef Merel het volgende:
Ik vind het leuk dat het goed met ze gaat hoor!
quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:28 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
Ik ben een beetje labielquote:
quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:34 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:35 schreef Chicolate het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
Wel een beetje tekst van wat mijn mams het ' baby blauw ik hou van jou'-kaliber noemt! Es kijken of het geluid het beter maaktquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:56 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Had ik deze al gepost?
No no no
You don't love me
as I know now
Coz you left me
Baby
And I got no place to go now
Mja.... nog steedsquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ze was immers net ongesteld! Wel op blijven letten allemaal, hoor..
Wel onwijs spannend en leuk zeg..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |