Oh ik had het andersom (ik viel, een minuut voor het begon, bijna flauw tegen de persoon achter me). Dat is best rot, want je wil het concert zien en dat gaat wat lastig als je niet meer op je benen kunt staanquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:31 schreef -marz- het volgende:
Of dat er een Griek bovenop je flauwvalt (had ik twee weken terug).
Oh ja, dat is vervelend ja! Een tijdje terug was het ook irritant, ik ging met een groepje met een gezonde hollandse knaap van 2m+ en een kleine koreaan van 1.50 ofzoquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:28 schreef MevrouwPuff het volgende:
Of juist dat je een mooi plekje hebt gevonden en net in het begin komt er een boomlange kerel voor je staan.
Oh dat is mooiquote:
Roep je even als het interessant wordt (lees: als het interview begint), want Peter kennende volgt er eerst een ellenlange voorbeschouwingquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:37 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Oh dat is mooi.
Ik kijk peter R.
Oh, ga je ook naar het Nationaal Songfestival?quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:04 schreef Merel het volgende:
Ik heb ook het Songfestival al op de planning staan trouwensZoals een van de jongens van de groep laatst zei: "wij gaan niet naar dit soort dingen om de artiesten en de muziek, we gaan erheen omdat we er zo verschrikkelijk veel lol om hebben met z'n allen"
Netjes hoorquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:04 schreef MariaEtcetera het volgende:
Zondagslijstje.
O/L: volkorenbroodkaastosti
T: 3 blokjes chocola
T: thee met melk en een beetje suiker
D: noodles met woksausje en broccoli/peultjes/champignon/lenteui
T: glaasje cola en een kokoskoekje
Neejoh, naar Deutschland! Met vlaggetjes zwaaien voor de camera enzoquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:04 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, ga je ook naar het Nationaal Songfestival?
Oh, ik ga al naar het Nationaal Songfestival voor de lol. Moet ook kunnenquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:05 schreef Merel het volgende:
[..]
Neejoh, naar Deutschland! Met vlaggetjes zwaaien voor de camera enzo
Care to share?quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:08 schreef Blurred86 het volgende:
zeg, ben ik nou de enige die LB's subtiele hints oppikt? of zie ik dingen die er niet zijn?![]()
Benne gij aan het grappen?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.enquote:Op zondag 31 oktober 2010 16:06 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat is anders! dan krijg ik sowieso een compleet ander ritme en de eerste tijd geen nacht aan één stuk doorEn dat weet ik vantevoren, en heb ik ervoor over
en nee ik wacht al
quote:Op zondag 31 oktober 2010 17:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
En dat vergelijken de hele tijd is één van de redenen dat ik van Hyves ben gegaan. Op FB heb ik vooral Slankies en die zijn (nog?) kinderloos en zodra ze kinderen krijgen, gooi ik ze eruit.
en nog iets dacht ik maar dat kan ik niet meer terugvindenquote:![]()
quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:55 schreef Merel het volgende:
Zo, terugblikken in Grenzeloos Verliefd. Altijd fijn om te zien als het bij anderen ook niet gelukt is![]()
Ja, wat is het nou?quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:24 schreef Merel het volgende:
Ik vind het leuk dat het goed met ze gaat hoor!
quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:28 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
Ik ben een beetje labielquote:
quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:34 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:35 schreef Chicolate het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
Wel een beetje tekst van wat mijn mams het ' baby blauw ik hou van jou'-kaliber noemt! Es kijken of het geluid het beter maaktquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:56 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Had ik deze al gepost?
No no no
You don't love me
as I know now
Coz you left me
Baby
And I got no place to go now
Mja.... nog steedsquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ze was immers net ongesteld! Wel op blijven letten allemaal, hoor..
Wel onwijs spannend en leuk zeg..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |