Tof!quote:
Zeker nu metquote:Op zondag 31 oktober 2010 15:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ja, werken met kerst is ook altijd wel gezellig en dubbel betaald en zo, maar als ik kan kiezen vier ik liever gewoon kerst..
Ja precies, en dan ontmoet ik daar een enorme hunk, en leven we lang en gelukkigquote:Op zondag 31 oktober 2010 15:10 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Tof!
PF, als je graag op vakantie wil zou ik zeker maar een lastminute ofzo boeken voor kerst ja! Dan kan dat "ik heb al lang geen vakantie meer gehad" gevoel ook weg. En het hoeft niet duur te zijn als je in een hostel gaat.
Jaaaaquote:Op zondag 31 oktober 2010 15:13 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja precies, en dan ontmoet ik daar een enorme hunk, en leven we lang en gelukkig
Doe je wel vaker hequote:Op zondag 31 oktober 2010 15:28 schreef Ewelina het volgende:
Goedemiddag! Net voor niets naar de UB gefietst
Ja helaas welquote:Op zondag 31 oktober 2010 15:30 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Doe je wel vaker he!
Nee, een boek halen wat ze op het AMFI zouden moeten hebben maar wat ze kwijt waren. In de catalogus stond ie gewoon als beschikbaar, en direct te leen... en toen heeft de medewerker zich rot gezocht naar het boek, maar het bleek kwijt.quote:Op zondag 31 oktober 2010 15:34 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Misschien heb je hier iets aan: http://twitter.com/BibliotheekUvA
wat deed je op het AMFI?
Was er weer een onderdeel niet open?!!
Dat is anders! dan krijg ik sowieso een compleet ander ritme en de eerste tijd geen nacht aan één stuk doorquote:Op zondag 31 oktober 2010 12:02 schreef Tinkepink het volgende:
Als je eenmaal kinderen hebt piep je wel anders. Je rammelt toch?
Waar meld ik mij aan?quote:Op zondag 31 oktober 2010 16:16 schreef -marz- het volgende:
Zo de fam is weer vertrokken. Er is nog appeltaart over![]()
Nog geen idee wat ik ga doen met 'de feestdagen', duurt nog zo lang.
Vorig jaar kerst gevierd in een hutje in Noorwegen met 2 piloten, 2 stewardessen en een lokale Noorse knul.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |