Door al die films las ik 'final destination'quote:Op zondag 31 oktober 2010 11:26 schreef shinydiscoball het volgende:
Donnie Darko is ook een van mijn favoriete films ja
Vandaag lekker vrij dagje, wat aan mijn essay en final presentation doen
Die weken gaan echt zo snel joh.
quote:Op zondag 31 oktober 2010 11:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Door al die films las ik 'final destination'.
Er waren blijkbaar wel goeie films / programma's voor, gisteravond, bij wijze van hoge uitzondering!
Ja want eigenlijk is tv op zaterdag niks aan, vast omdat het best suf is om op zarerdagavond op de bank te hangenquote:Op zondag 31 oktober 2010 11:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Door al die films las ik 'final destination'.
Er waren blijkbaar wel goeie films / programma's voor, gisteravond, bij wijze van hoge uitzondering!
Wauw!quote:Op zondag 31 oktober 2010 10:55 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Da was nie serieus!
Ben nu onderweg naar huis en dan ga ik keihard ouwe zooi weggooien!
En krijg een espresso apparaat van vriendlief!
Plus dat je dus punten spaart, wat weer geld waard is? Ook maar is over na gaan denken dan.quote:Op zondag 31 oktober 2010 11:26 schreef conleche het volgende:
De creditcard kost je alleen extra geld als je niet alles direct aflost. Dus ik krijg eens in de maand een rekening en die hóef ik dan niet in zijn geheel te betalen. Als je besluit om het dan in gedeeltes af te lossen, dan rekenen ze rente. Ik betaal gewoon altijd alles in éen keer en dan kost het me alleen 12,50 per jaar.
Kom je wel eens bij FC Emmen?quote:Op zondag 31 oktober 2010 11:38 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Plus dat je dus punten spaart, wat weer geld waard is? Ook maar is over na gaan denken dan.
Heb een sjaal op m'n hoedenplank liggenquote:
Bij The Shining vond ik de film beter dan het boek... en ook Pet Sematary is goed. The Tommyknockers is ook een leuke film. The Green Mile is geweldig. Niet alle King-verfilmingen zijn slecht.quote:Op zondag 31 oktober 2010 11:42 schreef -marz- het volgende:
Hoe weten ze toch eigenlijk altijd van die baggerslechte Stephen King films uit te brengen? Zo slecht zijn die boeken toch niet?
Whehe, gaat Jeffrey de Misscher nog steeds zo vaak naar de zonnebank of wat?quote:Op zondag 31 oktober 2010 11:40 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Heb een sjaal op m'n hoedenplank liggen
Ja dus.
Die ja!! En The Shawshank Redemption!!quote:Op zondag 31 oktober 2010 11:44 schreef -marz- het volgende:
Ow, geval van verkeerde steekproef dan. The Green Mile vond ik volgens mij wel leuk ja.
Is overrated als je het mij vraagtquote:Op zondag 31 oktober 2010 11:45 schreef conleche het volgende:
[..]
Die ja!! En The Shawshank Redemption!!
De Misscherquote:Op zondag 31 oktober 2010 11:44 schreef neen het volgende:
[..]
Whehe, gaat Jeffrey de Misscher nog steeds zo vaak naar de zonnebank of wat?
quote:
Ik heb een seizoenskaart bij de mooiste club van Nederlandquote:Op zondag 31 oktober 2010 11:48 schreef V1z0R het volgende:
[..]
De Misscher![]()
Hij heeft nog wel altijd een bruin kleurtje ja, hoezo? Bekende van je?
quote:Op zondag 31 oktober 2010 11:51 schreef conleche het volgende:
[..]
Nou ja zeg, jij bent ook al tegen de zomertijd.......geen smaak, ik zie het al!!
Als het zomertijd is kun je ook gewoon uitslapen hoor.quote:Op zondag 31 oktober 2010 11:52 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben ook meer fan van wintertijd. Uitslapen![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet je kijken hoe snel de tijd opeens gaat als blijkt dat je er te weinig van hebtquote:Op zondag 31 oktober 2010 11:49 schreef neen het volgende:
Ik ben lekker aan het soggen wel
"Volgens mij doet je telefoon het niet goed, ik heb nog geen berichtje terug"
quote:Op zondag 31 oktober 2010 11:55 schreef conleche het volgende:
Ja, wat voor soort berichten zijn het dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Negeren lijkt me de beste optie, ja
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
quote:Op zondag 31 oktober 2010 11:55 schreef conleche het volgende:Hij denkt waarschijnlijk "had ik toen maar...".SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat zegt 'ie, op de voicemail?
/aagjecrap in = crap out
quote:Op zondag 31 oktober 2010 11:55 schreef conleche het volgende:Je kan het ook vragen ja, en als hij dan zegt "vertroetelen" dan zeg je, "eeh, nee hoi he"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het lijkt niet wat het is
quote:Op zondag 31 oktober 2010 11:57 schreef Chicolate het volgende:
Zomertijd of wintertijd, dat kan me niets schelen. In de winter is het sowieso te weinig licht en in de zomer sowieso wel lang. Maar laat het gewoon het hele jaar 1 tijd zijn. Gelukkig heb ik nu al een gefuckt ritme dus nu maakt het niet uit.
quote:Op zondag 31 oktober 2010 11:52 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben ook meer fan van wintertijd. Uitslapen![]()
![]()
Alhoewel ik vanochtend mooi gefopt ben door mijn telefoonwekker, die zelf al de nieuwe tijd had aangenomen en me dus een uur te laat wakker maakte![]()
Ah, negeren lijkt me het slimstquote:Op zondag 31 oktober 2010 12:03 schreef conleche het volgende:
Smsjes zijn in de trant van dat hij de hele tijd aan me moet denken sinds die avond en op de voicemail staat dattie me niet had moeten bellen en een paar x sorry, sorry sorry.![]()
Het was ook na twaalven 's nachts, dus ik verdenk een borrel in het spel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |