Door al die films las ik 'final destination'quote:Op zondag 31 oktober 2010 11:26 schreef shinydiscoball het volgende:
Donnie Darko is ook een van mijn favoriete films ja
Vandaag lekker vrij dagje, wat aan mijn essay en final presentation doen
Die weken gaan echt zo snel joh.
quote:Op zondag 31 oktober 2010 11:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Door al die films las ik 'final destination'.
Er waren blijkbaar wel goeie films / programma's voor, gisteravond, bij wijze van hoge uitzondering!
Ja want eigenlijk is tv op zaterdag niks aan, vast omdat het best suf is om op zarerdagavond op de bank te hangenquote:Op zondag 31 oktober 2010 11:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Door al die films las ik 'final destination'.
Er waren blijkbaar wel goeie films / programma's voor, gisteravond, bij wijze van hoge uitzondering!
Wauw!quote:Op zondag 31 oktober 2010 10:55 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Da was nie serieus!
Ben nu onderweg naar huis en dan ga ik keihard ouwe zooi weggooien!
En krijg een espresso apparaat van vriendlief!
Plus dat je dus punten spaart, wat weer geld waard is? Ook maar is over na gaan denken dan.quote:Op zondag 31 oktober 2010 11:26 schreef conleche het volgende:
De creditcard kost je alleen extra geld als je niet alles direct aflost. Dus ik krijg eens in de maand een rekening en die hóef ik dan niet in zijn geheel te betalen. Als je besluit om het dan in gedeeltes af te lossen, dan rekenen ze rente. Ik betaal gewoon altijd alles in éen keer en dan kost het me alleen 12,50 per jaar.
Kom je wel eens bij FC Emmen?quote:Op zondag 31 oktober 2010 11:38 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Plus dat je dus punten spaart, wat weer geld waard is? Ook maar is over na gaan denken dan.
Heb een sjaal op m'n hoedenplank liggenquote:
Bij The Shining vond ik de film beter dan het boek... en ook Pet Sematary is goed. The Tommyknockers is ook een leuke film. The Green Mile is geweldig. Niet alle King-verfilmingen zijn slecht.quote:Op zondag 31 oktober 2010 11:42 schreef -marz- het volgende:
Hoe weten ze toch eigenlijk altijd van die baggerslechte Stephen King films uit te brengen? Zo slecht zijn die boeken toch niet?
Whehe, gaat Jeffrey de Misscher nog steeds zo vaak naar de zonnebank of wat?quote:Op zondag 31 oktober 2010 11:40 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Heb een sjaal op m'n hoedenplank liggen
Ja dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |