En dan komt Bridget Jones ook nog op TV vanavond...quote:Op zondag 31 oktober 2010 14:45 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Hmmm, nu ben ik met kerst en met oud en nieuw alleen
Nou ja, vrienden zullen toch sowieso wel wat doen met oud & nieuw? En je broertje is er met kerst toch wel? Of anders naar een oma ofzo?quote:Op zondag 31 oktober 2010 14:45 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Hmmm, nu ben ik met kerst en met oud en nieuw alleen
Hij speelt 24/7 games en slaapt uit tot 16.00 dus daar word ik alleen maar treuriger vanquote:Op zondag 31 oktober 2010 14:47 schreef neen het volgende:
[..]
Nou ja, vrienden zullen toch sowieso wel wat doen met oud & nieuw? En je broertje is er met kerst toch wel? Of anders naar een oma ofzo?
Tijd is niet echt mijn probleemquote:Op zondag 31 oktober 2010 14:50 schreef MevrouwPuff het volgende:
Jaaa ik wil ook zoveel! Je hebt toch nog genoeg tijd voor oud en nieuw? Nog zo ver weg...
Neen, wie is dat?
Nou ja, kerst is sowieso wel kut. Dan gaan allemaal mensen mooi weer spelen ofzo alsof alles zo gezellig en fantastisch is, ga weg denk ik dan. Maarja ik heb weer wel vrijwillige verplichtingenquote:Op zondag 31 oktober 2010 14:50 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Hij speelt 24/7 games en slaapt uit tot 16.00 dus daar word ik alleen maar treuriger van!
Ik heb echt geen idee.quote:Op zondag 31 oktober 2010 14:50 schreef MevrouwPuff het volgende:
Jaaa ik wil ook zoveel! Je hebt toch nog genoeg tijd voor oud en nieuw? Nog zo ver weg...
Neen, wie is dat?
quote:
Nee dat is het probleem, die hebben allemaal iets te doen. Ik ga denk ik keihard feesten zodat ik er niets meer van weetquote:Op zondag 31 oktober 2010 14:55 schreef neen het volgende:
[..]
Nou ja, kerst is sowieso wel kut. Dan gaan allemaal mensen mooi weer spelen ofzo alsof alles zo gezellig en fantastisch is, ga weg denk ik dan. Maarja ik heb weer wel vrijwillige verplichtingenheb je ook geen vrienden ofzo die niets te doen hebben dan? Vorig jaar heb ik een kerstavond met vrienden gegeten enzo.
Ik ben blij als dat hele kersten oud & nieuw
gebeuren is afgelopen hoor
![]()
[..]
Ik heb echt geen idee.
Ik wil naar een illegale rave of zoquote:Op zondag 31 oktober 2010 14:56 schreef Swietje het volgende:
P.f, samen O&N vieren? Dan kan ik mijn ouders ontvluchten!
quote:
Toeslag!!!!quote:Op zondag 31 oktober 2010 14:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik moet tweede kerstdag werken..
Ik welquote:Op zondag 31 oktober 2010 15:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
Ik heb nog GEEN idee wat ik met kerst en oud&nieuw ga doen!
De twee keer dat ik gewerkt heb met kerst was er echt een hele gezellige sfeerquote:
Tof!quote:
Zeker nu metquote:Op zondag 31 oktober 2010 15:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ja, werken met kerst is ook altijd wel gezellig en dubbel betaald en zo, maar als ik kan kiezen vier ik liever gewoon kerst..
Ja precies, en dan ontmoet ik daar een enorme hunk, en leven we lang en gelukkigquote:Op zondag 31 oktober 2010 15:10 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Tof!
PF, als je graag op vakantie wil zou ik zeker maar een lastminute ofzo boeken voor kerst ja! Dan kan dat "ik heb al lang geen vakantie meer gehad" gevoel ook weg. En het hoeft niet duur te zijn als je in een hostel gaat.
Jaaaaquote:Op zondag 31 oktober 2010 15:13 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja precies, en dan ontmoet ik daar een enorme hunk, en leven we lang en gelukkig
Doe je wel vaker hequote:Op zondag 31 oktober 2010 15:28 schreef Ewelina het volgende:
Goedemiddag! Net voor niets naar de UB gefietst
Ja helaas welquote:Op zondag 31 oktober 2010 15:30 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Doe je wel vaker he!
Nee, een boek halen wat ze op het AMFI zouden moeten hebben maar wat ze kwijt waren. In de catalogus stond ie gewoon als beschikbaar, en direct te leen... en toen heeft de medewerker zich rot gezocht naar het boek, maar het bleek kwijt.quote:Op zondag 31 oktober 2010 15:34 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Misschien heb je hier iets aan: http://twitter.com/BibliotheekUvA
wat deed je op het AMFI?
Was er weer een onderdeel niet open?!!
Dat is anders! dan krijg ik sowieso een compleet ander ritme en de eerste tijd geen nacht aan één stuk doorquote:Op zondag 31 oktober 2010 12:02 schreef Tinkepink het volgende:
Als je eenmaal kinderen hebt piep je wel anders. Je rammelt toch?
Waar meld ik mij aan?quote:Op zondag 31 oktober 2010 16:16 schreef -marz- het volgende:
Zo de fam is weer vertrokken. Er is nog appeltaart over![]()
Nog geen idee wat ik ga doen met 'de feestdagen', duurt nog zo lang.
Vorig jaar kerst gevierd in een hutje in Noorwegen met 2 piloten, 2 stewardessen en een lokale Noorse knul.
Ja klopt die had ik gedumpt voor mijn laatste ex... Maar toen wist ik nog niet hoeveel die verdienen per maandquote:
Nicequote:Op zondag 31 oktober 2010 16:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
Scarborough fotodumpje!
Voor het echte Britse gevoel: strand en groenige kliffen enzo![]()
[ afbeelding ]
Scarborough Castle![]()
[ afbeelding ]
En uitzicht op de harbour vanaf Scarborough Castle![]()
[ afbeelding ]
Ach geldquote:Op zondag 31 oktober 2010 16:24 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja klopt die had ik gedumpt voor mijn laatste ex... Maar toen wist ik nog niet hoeveel die verdienen per maand
Ja goeie!quote:Op zondag 31 oktober 2010 16:25 schreef -marz- het volgende:
Anders sms je hem gewoon weer eens, of spreek z'n voicemail in!
Ik verdien beter maar krijg minderquote:Op zondag 31 oktober 2010 16:26 schreef neen het volgende:
[..]
Ach geldje verdient beter. Vroeg of laat kom je wel een leuke gast tegen.
Ik bedoel voetbal hequote:Op zondag 31 oktober 2010 16:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
In wat voor youth hostel ga jij Milady?Ik wou misschien ook nog een weekendje London doen, maar ik zoek nog goedkope / handige accommodatie!
Neenmans: je kan hier bijna niet zijn zonder pubs te bezoekenBen er een paar keer geweest voor drankjes en een of twee keer voor eten. Ik moet zeggen dat ik pubs veelal leuker vind dan Hollandse propvolle uitgaanscentra waar je op de hoofden moet lopen
Oh je zei club? Eh ik ben 1x naar een club geweest waar een soort jazzfeest was maar waar ze van alles draaiden![]()
St Christopher's Inn!quote:Op zondag 31 oktober 2010 16:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
In wat voor youth hostel ga jij Milady?Ik wou misschien ook nog een weekendje London doen, maar ik zoek nog goedkope / handige accommodatie!
Neenmans: je kan hier bijna niet zijn zonder pubs te bezoekenBen er een paar keer geweest voor drankjes en een of twee keer voor eten. Ik moet zeggen dat ik pubs veelal leuker vind dan Hollandse propvolle uitgaanscentra waar je op de hoofden moet lopen
Oh je zei club? Eh ik ben 1x naar een club geweest waar een soort jazzfeest was maar waar ze van alles draaiden![]()
Ohquote:
Een private room mét mannen? Wat voor hostel was jij dan?quote:Op zondag 31 oktober 2010 16:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb één keer in een hostel geslapen en ik vond het vreselijk.. Ik had het misschien leuker gevonden als ik a) niet eigenlijk een private room had geboekt, b) eerder door had gehad dat er ook mannen lagen en c) het niet in dé uitgaansstraat van de betreffende stad had gelegen.
Je leest niet goedquote:Op zondag 31 oktober 2010 16:40 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Een private room mét mannen? Wat voor hostel was jij dan?
Oh, nee!quote:Op zondag 31 oktober 2010 16:40 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Een private room mét mannen? Wat voor hostel was jij dan?
Bleek ik een preutse trut te zijn die er geen problemen mee heeft om op een zaal met alleen vrouwen in alleen een string te slapen, maar met mannen wel. Dus toen ben ik toch maar onder de dekens gekropen terwijl het 's nachts nog ruim 25 graden was.quote:
Lol!quote:Op zondag 31 oktober 2010 16:25 schreef -marz- het volgende:
Anders sms je hem gewoon weer eens, of spreek z'n voicemail in!
Oh wat goed!quote:Op zondag 31 oktober 2010 16:34 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
St Christopher's Inn!Die hebben meerdere vestigingen in Londen, ik ben in St Christopher's Village geweest, aan Borough High Street (vlakbij de Tower Bridge
), en daar hadden ze ook douchegel- en shampoodispensers in de douche enzo, ik vond het heel tof allemaal. Wel gewoon in een cheapass dorm geslapen toen, maar vriendje wilde nu een private room
ouwe lul.
Dat lijkt mij ook helemaal superquote:Op zondag 31 oktober 2010 16:22 schreef LadyBlack het volgende:
Ik hou ook echt van Engeland... ik wil heel graag nog een keer een autotocht maken langs allemaal schattige dorpjes en dan in van die tuttige B&B's slapen
Maarrrr binnenkort in januari eerst naar Londen! Dan gaan we gewoon in een leuk hostel dat ik al ken, gaat toch vooral om de stad dan
Oh help. Mijn ergste ervaringen met dorms waren toch wel 2x mensen die zo hard snurkten dat ik er wakker van werd en niet meer kon slapenquote:Op zondag 31 oktober 2010 16:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb één keer in een hostel geslapen en ik vond het vreselijk.. Ik had het misschien leuker gevonden als ik a) niet eigenlijk een private room had geboekt, b) eerder door had gehad dat er ook mannen lagen en c) het niet in dé uitgaansstraat van de betreffende stad had gelegen.
Dat lijkt me echt heel erg leuk. Maar hoe weet je of je host te vertrouwen is? En moet je dan ook perse andere mensen laten slapen?quote:Op zondag 31 oktober 2010 16:58 schreef neen het volgende:
Als je echt geen geld hebt kun je ook couch surfen ja.
Ja, 100% zeker weet je het nooit maar goed in een hostel/hotel kunnen schoonmaaksters ook je spullen jatten als je er niet bent ofzo. Je hoeft niet anderen bij je te laten slapen, maar dat kan natuurlijk wel.quote:Op zondag 31 oktober 2010 17:00 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt heel erg leuk. Maar hoe weet je of je host te vertrouwen is? En moet je dan ook perse andere mensen laten slapen?
Ik heb het gedaan in australie en vond het de eerste keer ook wel eng. ik dacht ecth 'stel nu dat die mensen mij ontvoeren dan weet NIEMAND waar ik ben, en word ik nooit meer teruggevonden'quote:Op zondag 31 oktober 2010 17:00 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt heel erg leuk. Maar hoe weet je of je host te vertrouwen is? En moet je dan ook perse andere mensen laten slapen?
Het ging me er meer om of mn lijf veilig isquote:Op zondag 31 oktober 2010 17:02 schreef neen het volgende:
[..]
Ja, 100% zeker weet je het nooit maar goed in een hostel/hotel kunnen schoonmaaksters ook je spullen jatten als je er niet bent ofzo. Je hoeft niet anderen bij je te laten slapen, maar dat kan natuurlijk wel.
Ik heb het pas een keer gedaan hoor en toen moest die gast werken kregen een vriend en ik gewoon z'n sleutel want we hadden hem gemeet in de stadverder zie je op een profiel wel of iemand vaker iemand heeft gehost en wat de ervaringen met hem/haar waren enzo. Maar goed, als iemand zo gek is om 35 profielen te maken en allemaal op zichzelf te reageren kan het altijd nep zijn natuurlijk.
Wat je een keer zou kunnen doen is bijvoorbeeld een kopje koffie ofzo, sommige mensen hosten niet maar zjin wel bereid even een kopje koffie in hun stad te doen en je wat van de stad te laten zien. DaD weet er wel meer van dacht ik
Hij lijkt echt wel heel erg kort zo? Maar hij staat je wel goed jaquote:Op zondag 31 oktober 2010 17:02 schreef MariaEtcetera het volgende:
Nieuw jurkjeJe moet ervan houden denk ik, maar ik hou er wel van
Ga ik dragen met maillot/legging eronder!
[ afbeelding ]
Lang geleden dat ik een puik langemouwen-jurkje kon vinden!
Oh en hij heeft een touwtje onder de boobehz die je aan de achterkant moet knopen, met kwastjes eraan!![]()
Ik mag van mezelf nu echt niet meer kopen hier afgezien van het hoognodige, behalve kadootjes voor anderen![]()
Echt al 15 jaar he, maar ik wist het niet.quote:Op zondag 31 oktober 2010 17:11 schreef MariaEtcetera het volgende:
Wat tof CaliJa dat soort verhalen hoor ik dus ook steeds, dus schijnbaar gaat het veelal gewoon goed
En grazie bellas
En RIP Flipper.
Ja, sowieso is het wel anders voor een kerel dan voor een vrouw. Nou ja je kan het ook met iemand samen doen hequote:Op zondag 31 oktober 2010 17:13 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Het ging me er meer om of mn lijf veilig is. Mijn vertrouwen in de mensheid is klein vrees ik. Al klinkt dat verhaal van Cali echt ongelooflijk tof
.
Tof! Staat je ook goedquote:Op zondag 31 oktober 2010 17:02 schreef MariaEtcetera het volgende:
Nieuw jurkjeJe moet ervan houden denk ik, maar ik hou er wel van
Ga ik dragen met maillot/legging eronder!
[ afbeelding ]
Lang geleden dat ik een puik langemouwen-jurkje kon vinden!
Oh en hij heeft een touwtje onder de boobehz die je aan de achterkant moet knopen, met kwastjes eraan!![]()
Ik mag van mezelf nu echt niet meer kopen hier afgezien van het hoognodige, behalve kadootjes voor anderen![]()
Oh!quote:Op zondag 31 oktober 2010 16:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, nee!. Ik had eigenlijk een private room geboekt, maar kwam uiteindelijk op een slaapzaal terecht. En dat daar ook mannen lagen realiseerde ik me pas toen ik me al had uitgekleed.
Soms zou ik liever een vent zijn jaquote:Op zondag 31 oktober 2010 17:14 schreef neen het volgende:
[..]
Hij lijkt echt wel heel erg kort zo? Maar hij staat je wel goed ja
[..]
Echt al 15 jaar he, maar ik wist het niet.
[..]
Ja, sowieso is het wel anders voor een kerel dan voor een vrouw. Nou ja je kan het ook met iemand samen doen he
Zwarte panty/maillot/legging en niks aan t handjequote:Op zondag 31 oktober 2010 17:18 schreef MariaEtcetera het volgende:
Neenmans: ja op de foto lijkt ie idd wat kortig! Maar das denk ik ook omdat je de rest van mijn korte pootjes niet zietIk heb hem nog getest met vriendinnetje, en ik kan HEEL ver voorover buigen voor er iets te zien is wat niet moet, dus het zit wel goed denk ik
![]()
Plus, ik ga hem alleen met een legging/maillot dragen!
Herkenbaar!!quote:Op zondag 31 oktober 2010 17:23 schreef neen het volgende:
Waarom kijken mensen (ik) altijd naar anderen en naar wat ze niet hebben in plaats van naar wat ze wel hebben ofzo. Nu gaat het hier zo over andere landen en ga ik me vergelijken met vrienden die al heel veel hebben gezien terwijl er zat zijn die minder hebben gezien
Echt, dat is toch eigenlijk wel stom.
Van mij win je wel hoorquote:Op zondag 31 oktober 2010 17:23 schreef neen het volgende:
Waarom kijken mensen (ik) altijd naar anderen en naar wat ze niet hebben in plaats van naar wat ze wel hebben ofzo. Nu gaat het hier zo over andere landen en ga ik me vergelijken met vrienden die al heel veel hebben gezien terwijl er zat zijn die minder hebben gezien
quote:Op zondag 31 oktober 2010 17:27 schreef -marz- het volgende:
Neen, je moet binnenkort door naar de levensfase waarin je je onzekerheden gaat accepteren in plaats van je er steeds over te verbazen.
Ja, bezig ermeequote:Op zondag 31 oktober 2010 17:27 schreef -marz- het volgende:
Neen, je moet binnenkort door naar de levensfase waarin je je onzekerheden gaat accepteren in plaats van je er steeds over te verbazen.
Begin februari komen er projectvoorstellen op de site van de ibo trouwens, maar misschien had je dat al gezienquote:Op zondag 31 oktober 2010 17:21 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Soms zou ik liever een vent zijn ja. Dan zou ik zonder problemen in mn eentje op reis gaan enzo.
Staat je leuk Maria!
Dat deed ik altijd op Hyves: trouw- en babyfoto's bekijken van mensen die bij mij in de klas zaten.quote:Op zondag 31 oktober 2010 17:23 schreef neen het volgende:
Ja had het al gezienquote:Op zondag 31 oktober 2010 17:29 schreef neen het volgende:
[..]
Ja, bezig ermee
[..]
Begin februari komen er projectvoorstellen op de site van de ibo trouwens, maar misschien had je dat al gezien
Ik wil best heel graag kinderen, maar ik ben ook niet jaloers op oudklasgenoten die al schoolgaande kinderen hebbenquote:Op zondag 31 oktober 2010 17:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat deed ik altijd op Hyves: trouw- en babyfoto's bekijken van mensen die bij mij in de klas zaten.
Maar als ik mezelf zielig voel omdat ik nog single ben (en dat is niet eens zo ongewild), dan bedenk ik me dat al die mensen genoegen namen met de eerste de beste die voorbij kwam en ermee door kon en dat ik wacht op een topper![]()
![]()
.
Hoe bedoel je?quote:Op zondag 31 oktober 2010 17:33 schreef MevrouwPuff het volgende:
Nou ja het kan ondertussen best dat je een topper gevonden hebt hoor!
Dat het heus niet zo is dat iedereen van ong. onze leeftijd die getrouwd is dat doet, omdat ze genoegen nemen met de eerste de beste.quote:Op zondag 31 oktober 2010 17:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
En dat vergelijken de hele tijd is één van de redenen dat ik van Hyves ben gegaan. Op FB heb ik vooral Slankies en die zijn (nog?) kinderloos en zodra ze kinderen krijgen, gooi ik ze eruit.
Eenschquote:Op zondag 31 oktober 2010 17:37 schreef -marz- het volgende:
Als ik oud-klasgenoten met baby's zie roep ik nog altijd JEZUS DIE HEEFT NU AL EEN KIND!
En volgens mij kan ik dat nog jaren volhouden als het moet
Daar heb ik ook heel lang last van gehadquote:Op zondag 31 oktober 2010 17:37 schreef -marz- het volgende:
Als ik oud-klasgenoten met baby's zie roep ik nog altijd JEZUS DIE HEEFT NU AL EEN KIND!
En volgens mij kan ik dat nog jaren volhouden als het moet
Dat weet ik ook wel, maar dat houd ik mezelf graag voor op zo'n momentquote:Op zondag 31 oktober 2010 17:39 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Dat het heus niet zo is dat iedereen van ong. onze leeftijd die getrouwd is dat doet, omdat ze genoegen nemen met de eerste de beste.
Voor sommige projecten zit er misschien wel een half jaar tussen dan! Dat is in mijn beleving echt gek vroeg om te regelenquote:Op zondag 31 oktober 2010 17:32 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja had het al gezien. Dat is best laat
. Maar wil natuurlijk weer veel teveel dit jaar (meer dan waar ik geld of tijd voor heb), dus moet nog maar zien wat ik uiteindelijk ga doen. En wat dan volgend jaar.
...ohquote:Op zondag 31 oktober 2010 17:39 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Daar heb ik ook heel lang last van gehadtot ik bedacht dat ik 26 was en dat het eigenlijk helemaal niet meer zo jong was
(jong zat, daar niet van, maar niet meer piep)
quote:Op zondag 31 oktober 2010 17:40 schreef uniekhoorn het volgende:
Yeah, de top honderd vanaf 1993 tot nu aan het binnenhalen...
Stubru heeft nu de top 40 van de jaren '90quote:Op zondag 31 oktober 2010 17:40 schreef uniekhoorn het volgende:
Yeah, de top honderd vanaf 1993 tot nu aan het binnenhalen...
Maar als je binnenkort de liefde van je leven tegen het lijf loopt ben je maar al te blij dat je toen voor jezelf hebt gekozenquote:Op zondag 31 oktober 2010 17:41 schreef Merel het volgende:
Ik had nu kinderen kunnen hebben en getrouwd kunnen zijn. En het was een goede keuze om dat niet te doen, maar soms... soms denk ik hoe anders alles had kunnen zijn en word ik daar best weemoedig van. Alleen zijn is ook niet alles.
QFTquote:Op zondag 31 oktober 2010 17:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
Eigenlijk is dat vergelijken best wel maf. Ik denk altijd, tuurlijk zullen er mensen zijn die op bepaalde vlakken gelukkiger zijn dan ik. Maar dat neemt niet weg dat ik het ook best leuk heb
Awww!!!quote:Op zondag 31 oktober 2010 17:42 schreef Merel het volgende:
En nu zit ik te janken in de trein, emotionele doos die ik benZal wel komen doordat ik morgen rond deze tijd een huis heb dat helemaal van mij alleen is.
Dat lijkt me sowieso wel het geval.quote:Op zondag 31 oktober 2010 17:41 schreef Viking84 het volgende:
Maar wat ik wel apart vind: er wonen 6 miljard mensen op deze aardbol en er zijn zoveel mensen - zeker vroeger - die de ware in hun eigen dorp vinden / vonden. Blijkbaar zijn er een heleboel 'Waren'?.
Als je het zo bekijkt is het wel vroeg jaquote:Op zondag 31 oktober 2010 17:40 schreef neen het volgende:
[..]
Voor sommige projecten zit er misschien wel een half jaar tussen dan! Dat is in mijn beleving echt gek vroeg om te regelen
Natuurlijk.quote:Op zondag 31 oktober 2010 17:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
Eigenlijk is dat vergelijken best wel maf. Ik denk altijd, tuurlijk zullen er mensen zijn die op bepaalde vlakken gelukkiger zijn dan ik. Maar dat neemt niet weg dat ik het ook best leuk heb
Pfff nee joh, waarom gaat de helft van die lui dan vreemdquote:Op zondag 31 oktober 2010 17:41 schreef Viking84 het volgende:
Maar wat ik wel apart vind: er wonen 6 miljard mensen op deze aardbol en er zijn zoveel mensen - zeker vroeger - die de ware in hun eigen dorp vinden / vonden. Blijkbaar zijn er een heleboel 'Waren'?.
Denk maar zo: niks is alles. Alles heeft zn nadelen en voordelen.quote:Op zondag 31 oktober 2010 17:41 schreef Merel het volgende:
Ik had nu kinderen kunnen hebben en getrouwd kunnen zijn. En het was een goede keuze om dat niet te doen, maar soms... soms denk ik hoe anders alles had kunnen zijn en word ik daar best weemoedig van. Alleen zijn is ook niet alles.
Hey je wil ook naar Ijsland! Tof!quote:Op zondag 31 oktober 2010 17:43 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Als je het zo bekijkt is het wel vroeg ja. Maar ik regel mijn vakanties het liefst rond kerst, dan heb ik een week de tijd om met data te schuiven, goedkope vliegtickets te regelen enzo. En eind november komen de reizen van een andere organisatie online, waarmee ik naar IJsland wil gaan, dus die data gaan sowieso voor
.
quote:Op zondag 31 oktober 2010 17:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
Nee, doe ik ook nietquote:Op zondag 31 oktober 2010 17:43 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat lijkt me sowieso wel het geval.
Oh, en ik zou vooral niet op zoek gaan naar De Ware, als ik jou was ;-)
En ik wil de Nijmeegse vierdaagse lopen. En dus dat vrijwilligerswerk van de site van neen. Maar daar heb ik niet genoeg vakantieweken voor. En ik zou eigenlijk ook moeten gaan werken, omdat ik mn huur blijf betalen ondertussen.quote:Op zondag 31 oktober 2010 17:45 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Hey je wil ook naar Ijsland! Tof!
True, maar daar kan je dan wel weer op reageren. Anders ga je je hele leven zitten wachten, ofzo *start melodramatisch muziekje van slechte B-film*quote:Op zondag 31 oktober 2010 17:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, doe ik ook niet. Ik zoek gewoon mensen met wie het klikt en met de één zal het wel meer klikken dan met de ander, maar als er iemand rondloopt met wie het meer kan klikken dan met degene(n) die nu in mijn leven is / zijn, dan weet ik dat toch pas op het moment dat die persoon ook in mijn leven komt
.
Ik regel alles, nee eigenlijk regel ik niet zoveel en zie ik welquote:Op zondag 31 oktober 2010 17:43 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Als je het zo bekijkt is het wel vroeg ja. Maar ik regel mijn vakanties het liefst rond kerst, dan heb ik een week de tijd om met data te schuiven, goedkope vliegtickets te regelen enzo. En eind november komen de reizen van een andere organisatie online, waarmee ik naar IJsland wil gaan, dus die data gaan sowieso voor
.
Ja, maar je moet ook niet genoegen nemen met 'minder' ofzo. Insteek wmb moet zijn dat je pas weet dat je 'minder' hebt op t moment dat er een ander voorbijhobbeltquote:Op zondag 31 oktober 2010 17:48 schreef Goodbye het volgende:
[..]
True, maar daar kan je dan wel weer op reageren. Anders ga je je hele leven zitten wachten, ofzo *start melodramatisch muziekje van slechte B-film*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |