quote:Op zondag 31 oktober 2010 17:40 schreef uniekhoorn het volgende:
Yeah, de top honderd vanaf 1993 tot nu aan het binnenhalen...
Stubru heeft nu de top 40 van de jaren '90quote:Op zondag 31 oktober 2010 17:40 schreef uniekhoorn het volgende:
Yeah, de top honderd vanaf 1993 tot nu aan het binnenhalen...
Maar als je binnenkort de liefde van je leven tegen het lijf loopt ben je maar al te blij dat je toen voor jezelf hebt gekozenquote:Op zondag 31 oktober 2010 17:41 schreef Merel het volgende:
Ik had nu kinderen kunnen hebben en getrouwd kunnen zijn. En het was een goede keuze om dat niet te doen, maar soms... soms denk ik hoe anders alles had kunnen zijn en word ik daar best weemoedig van. Alleen zijn is ook niet alles.
QFTquote:Op zondag 31 oktober 2010 17:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
Eigenlijk is dat vergelijken best wel maf. Ik denk altijd, tuurlijk zullen er mensen zijn die op bepaalde vlakken gelukkiger zijn dan ik. Maar dat neemt niet weg dat ik het ook best leuk heb
Awww!!!quote:Op zondag 31 oktober 2010 17:42 schreef Merel het volgende:
En nu zit ik te janken in de trein, emotionele doos die ik benZal wel komen doordat ik morgen rond deze tijd een huis heb dat helemaal van mij alleen is.
Dat lijkt me sowieso wel het geval.quote:Op zondag 31 oktober 2010 17:41 schreef Viking84 het volgende:
Maar wat ik wel apart vind: er wonen 6 miljard mensen op deze aardbol en er zijn zoveel mensen - zeker vroeger - die de ware in hun eigen dorp vinden / vonden. Blijkbaar zijn er een heleboel 'Waren'?.
Als je het zo bekijkt is het wel vroeg jaquote:Op zondag 31 oktober 2010 17:40 schreef neen het volgende:
[..]
Voor sommige projecten zit er misschien wel een half jaar tussen dan! Dat is in mijn beleving echt gek vroeg om te regelen
Natuurlijk.quote:Op zondag 31 oktober 2010 17:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
Eigenlijk is dat vergelijken best wel maf. Ik denk altijd, tuurlijk zullen er mensen zijn die op bepaalde vlakken gelukkiger zijn dan ik. Maar dat neemt niet weg dat ik het ook best leuk heb
Pfff nee joh, waarom gaat de helft van die lui dan vreemdquote:Op zondag 31 oktober 2010 17:41 schreef Viking84 het volgende:
Maar wat ik wel apart vind: er wonen 6 miljard mensen op deze aardbol en er zijn zoveel mensen - zeker vroeger - die de ware in hun eigen dorp vinden / vonden. Blijkbaar zijn er een heleboel 'Waren'?.
Denk maar zo: niks is alles. Alles heeft zn nadelen en voordelen.quote:Op zondag 31 oktober 2010 17:41 schreef Merel het volgende:
Ik had nu kinderen kunnen hebben en getrouwd kunnen zijn. En het was een goede keuze om dat niet te doen, maar soms... soms denk ik hoe anders alles had kunnen zijn en word ik daar best weemoedig van. Alleen zijn is ook niet alles.
Hey je wil ook naar Ijsland! Tof!quote:Op zondag 31 oktober 2010 17:43 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Als je het zo bekijkt is het wel vroeg ja. Maar ik regel mijn vakanties het liefst rond kerst, dan heb ik een week de tijd om met data te schuiven, goedkope vliegtickets te regelen enzo. En eind november komen de reizen van een andere organisatie online, waarmee ik naar IJsland wil gaan, dus die data gaan sowieso voor
.
quote:Op zondag 31 oktober 2010 17:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
Nee, doe ik ook nietquote:Op zondag 31 oktober 2010 17:43 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat lijkt me sowieso wel het geval.
Oh, en ik zou vooral niet op zoek gaan naar De Ware, als ik jou was ;-)
En ik wil de Nijmeegse vierdaagse lopen. En dus dat vrijwilligerswerk van de site van neen. Maar daar heb ik niet genoeg vakantieweken voor. En ik zou eigenlijk ook moeten gaan werken, omdat ik mn huur blijf betalen ondertussen.quote:Op zondag 31 oktober 2010 17:45 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Hey je wil ook naar Ijsland! Tof!
True, maar daar kan je dan wel weer op reageren. Anders ga je je hele leven zitten wachten, ofzo *start melodramatisch muziekje van slechte B-film*quote:Op zondag 31 oktober 2010 17:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, doe ik ook niet. Ik zoek gewoon mensen met wie het klikt en met de één zal het wel meer klikken dan met de ander, maar als er iemand rondloopt met wie het meer kan klikken dan met degene(n) die nu in mijn leven is / zijn, dan weet ik dat toch pas op het moment dat die persoon ook in mijn leven komt
.
Ik regel alles, nee eigenlijk regel ik niet zoveel en zie ik welquote:Op zondag 31 oktober 2010 17:43 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Als je het zo bekijkt is het wel vroeg ja. Maar ik regel mijn vakanties het liefst rond kerst, dan heb ik een week de tijd om met data te schuiven, goedkope vliegtickets te regelen enzo. En eind november komen de reizen van een andere organisatie online, waarmee ik naar IJsland wil gaan, dus die data gaan sowieso voor
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |