quote:Ja, ik zat zo lang te wachten, dat ik bijna gewichtloos werd.Op vrijdag 29 oktober 2010 20:49 schreef Ringo het volgende:
Sympa, zo'n topicsluiter die met de noorderzon vertrekt.
quote:Hij was ff vergeten dat ie aandelen Eyeworks had, en was dar vlak voor de uitzending door Reinout Oerlemans aan herinnerd, schijnt, vandaar.Op vrijdag 29 oktober 2010 22:55 schreef Ronaldsen het volgende:
De uitzending viel me erg tegen, vooral het warrige gezwets van Joop
quote:Omdat de politiek de btw van 6% naar 19% wilt verhogen.. Daarom mokte Joop beetje ! En gelijk heeft ie..Oh Oh Cherso is zijn tv niet.Op vrijdag 29 oktober 2010 20:49 schreef Ringo het volgende:
Sympa, zo'n topicsluiter die met de noorderzon vertrekt.
Warrig, mager verhaal van Van den Ende. En wat zat ie te mokken richting Bleker.
quote:Alles wat 'hip' is wordt onder de noemer geenstijl termen geschaard door de ouderwetse media.Op zaterdag 30 oktober 2010 00:36 schreef msnk het volgende:
Huilie werd geenstijl terminologie genoemd, stuitend dat ze zelfs dat voor zich inpikkenDat zeiden we 12 jaar geleden al in de hood
quote:Ik denk dat je Van Den Ende flink onderschat, volgens mij is hij nog bijzonder goed op de hoogte van wat er speelt in de samenleving. Meer nog dan een willekeurige politicus, en met een gezond verstand om een mening te vormen.Op vrijdag 29 oktober 2010 20:53 schreef Ringo het volgende:
Joop van den Ende heeft te lang en te hoog op de apenrots gezeten om nog werkelijk kritiek te kunnen verdragen. De opmerking (van Bleker?) over de algemene verplatting en scoringsdrang op televisie was terecht; Van den Endes wederverwijt aan de politiek niet meer dan een ordinaire jijbak.
quote:Je moet Mathijs niet te serieus nemen, hij verkondigde ook dat de liliputters uit Groeten uit de Rimboe een familie is. En hij zei dat Oh oh Cherso de eerste TV hit was dit seizoen terwijl dat toch In Therapie is?, waarbij het nog maar de vraag is hoeveel invloed Expeditie Robinson heeft op Oh oh's succes (maar over dat programma hoor je niets in DWDD).Op zaterdag 30 oktober 2010 00:36 schreef msnk het volgende:
Huilie werd geenstijl terminologie genoemd, stuitend dat ze zelfs dat voor zich inpikkenDat zeiden we 12 jaar geleden al in de hood
quote:Dat is mijn punt helemaal niet. Je merkt aan alles dat hij gewend is om de lijnen uit te zetten, orders te geven en anderen te vertellen hoe het moet en hoe het beter kan. Zodra iemand van buiten zijn vak bekritiseert of nog eigenwijzer wil zijn dan hij, schiet hij (soms zelfs zichtbaar onwillig) in een defensieve reflex en zoekt hij naar manieren om het de ander betaald te zetten.Op zaterdag 30 oktober 2010 00:58 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik denk dat je Van Den Ende flink onderschat, volgens mij is hij nog bijzonder goed op de hoogte van wat er speelt in de samenleving. Meer nog dan een willekeurige politicus, en met een gezond verstand om een mening te vormen.
Hoe v/d Ende gekomen is waar hij nu is, verdient m.i. alleen maar bewondering.
quote:Hij viel gisteren echt compleet door de mand, loopt ie te janken over de moraliteit van het programma Oh Oh Cherso (een programma dat overigens wel meevalt), terwijl hij zelf de grootste bagger heeft geproduceerdOp zaterdag 30 oktober 2010 04:42 schreef tong80 het volgende:
Wat een non item met van den Ende. Die vent denkt alleen maar in euro's.
quote:Wel grappig dat DWDD de kont kust van de man die dit kabinet mogelijk maakt die 200 miljoen gaat bezuinigen op de publieke omroep
quote:Tja, hoe verzint Joop deze onzinOp vrijdag 29 oktober 2010 20:47 schreef Cynix ® het volgende:
Joop van den Ende vindt dat Oh Oh Cherso eigenlijk bij de Publieke Omroep had moeten zitten, omdat die geen contact meer heeft met het volk.
quote:Het is inderdaad niet alsof die crap die Van den Ende produceert een wezenlijke bijdrage levert aan het Nederlandse culturele landschap.Op zaterdag 30 oktober 2010 13:17 schreef pberends het volgende:
[..]
Hij viel gisteren echt compleet door de mand, loopt ie te janken over de moraliteit van het programma Oh Oh Cherso (een programma dat overigens wel meevalt), terwijl hij zelf de grootste bagger heeft geproduceerd.
Vervolgens nog zo'n sneer dat de btw op theaterkaartjes naar 19% gaat, alsof theater met de onzin-shows van Van den Ende geen zouden luxeproduct zijn.
quote:Wie vindt musicals ook extreem gay?Op zaterdag 30 oktober 2010 13:25 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Het is inderdaad niet alsof die crap die Van den Ende produceert een wezenlijke bijdrage levert aan het Nederlandse culturele landschap.
In Theaters is Chantal goed. Maar bij het gala van de ring was ze niet goed.quote:Op zondag 31 oktober 2010 10:55 schreef pberends het volgende:
. Janzen heeft vast wel veel talent, maar haar optreden vorige week was vrij rampzalig. Maar Joop is natuurlijk niet zo objectief omdat Janzen in veel Van den Ende-theatershows speelt.
Meneer Van den Ende is professioneel genoeg om zijn eigen mediaoptredens tot in detail voor te bereiden en te zorgen voor een steekhoudend verhaal. Hij heeft zich hier eventjes verslikt. Zo dramatisch was het allemaal ook weer niet.quote:Op zondag 31 oktober 2010 11:12 schreef InTrePidIvity het volgende:
Jullie doen wel allemaalrichting v/d Ende, maar is dit gewoon niet een fout van de DWDD-redactie? Je weet dat zo'n man (nog steeds) teveel belangen in de mediawereld heeft om objectief te kunnen oordelen in zo'n media-uitzending.
Dat denk ik ook !!quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:06 schreef Breekfast het volgende:
Morgen wss hele uitzending aandacht voor overlijden Harry Mulisch?
Ben er bang voor, ja.quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:06 schreef Breekfast het volgende:
Morgen wss hele uitzending aandacht voor overlijden Harry Mulisch?
Als je dan ook je mond houdt, vind ik alles best.quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:35 schreef pberends het volgende:
Komende dagen hoef ik geen tv meer te zien.
Wie weet is die Dijkshoorn morgen ook..quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:53 schreef Cynix ® het volgende:
Jammer dat-ie niet op een woensdag is doodgegaan. Dan had Dijkshoorn er een van zijn onovertroff0n gedicht0n aan kunn0n wijd0n.
Is hij ook levensmoe dan?quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:09 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Wie weet is die Dijkshoorn morgen ook..
Alleen als je wat lekkere hamburgers voor me koopt.quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:41 schreef Ringo het volgende:
[..]
Als je dan ook je mond houdt, vind ik alles best.
Lees eens goed wat Cynix schreef . Het gaat erom dat Nico Dijkshoorn morgen is om een gedicht te maken over Harry Mulisch.quote:
Ohhhhhhhhhhhhhhhh.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:16 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Lees eens goed wat Cynix schreef . Het gaat erom dat Nico Dijkshoorn morgen is om een gedicht te maken over Harry Mulisch.
Wat is daar beangstigend aanquote:
Waarom ?Omdat hoogstwaarschijnlijk over Harry Mulisch zal gaan. Is meer dan terecht dat aan zo'n groot schrijver over gesproken wordt.quote:
Ik schat hem niet langer in dan één meter 73.quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:50 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Waarom ?Omdat hoogstwaarschijnlijk over Harry Mulisch zal gaan. Is meer dan terecht dat aan zo'n groot schrijver over gesproken wordt.
Vond je het zelf wel grappig toen je dit bericht poste? Zo ja, en hoe denk je erover als je het nu terugleest?quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik schat hem niet langer in dan één meter 73.
Zeker, maar dit wordt weer zo'n ons-kent-ons-grachtengordel-vrienden-van-Matthijs-show en voor mij geen erg interessante, denk ik.quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:44 schreef tong80 het volgende:
Wat is daar beangstigend aan
Is toch niet meer dan terecht ?
Je kunt Mulisch toch niet verwijten in Amsterdam te hebben gewoond net als zijn beste vrienden ?quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:25 schreef Arcee het volgende:
[..]
Zeker, maar dit wordt weer zo'n ons-kent-ons-grachtengordel-vrienden-van-Matthijs-show en voor mij geen erg interessante, denk ik.
Ik verwijt Mulisch niks, maar dat doet niks af aan de te verwachten uitzending.quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:46 schreef tong80 het volgende:
Je kunt Mulisch toch niet verwijten in Amsterdam te hebben gewoond net als zijn beste vrienden ?
Ben wel benieuwd wie de gasten zijn. Ik gok op Joost Zwagerman en Marcel van Dam.quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:51 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik verwijt Mulisch niks, maar dat doet niks af aan de te verwachten uitzending.
Die laatste zeker en anders wel bij P&W.quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:52 schreef tong80 het volgende:
Ben wel benieuwd wie de gasten zijn. Ik gok op Joost Zwagerman en Marcel van Dam.
Hij zit idd bij P&W.quote:
Yep, al heeft Derksen dat (uiteraard) allemaal al gedaan.quote:
Daarom ga ik later ook in damsco wonenquote:Op zondag 31 oktober 2010 23:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je kunt Mulisch toch niet verwijten in Amsterdam te hebben gewoond net als zijn beste vrienden ?
Wel jammer. Niet vreemd.quote:Op maandag 1 november 2010 19:24 schreef El_Bassie het volgende:
Jammer dat niet de hele uitzending in het teken staat van het verscheiden van Mulisch. Vreemd ook.
Was ook al zo bij Antonie Kamerling, vond dat eerlijk gezegd vreemder, maar dat zal wel komen omdat Mulisch voor mijn tijd was en ook nog eens een schrijver.quote:
De grootste nog levende literator van Nederland is overleden. Dat is niet zomaar iemand, in tegenstelling tot Antonie Kamerling.quote:
Eens. ik las het verkeerd.quote:
Is die weer helemaal goed?quote:
En minder grappig dan vroegerquote:
Grachtengordelland.quote:
Die zitten bij Muziek feest op het pleinquote:Op maandag 1 november 2010 19:41 schreef DrDentz het volgende:
Elitair links item. Hier kunnen Henk en Ingrid niets mee.
Ik heb de afstandbediening ook in de hand.quote:
welke zender is dat?quote:Op maandag 1 november 2010 19:42 schreef Tem het volgende:
[..]
Die zitten bij Muziek feest op het plein
quote:Op maandag 1 november 2010 19:50 schreef Tem het volgende:
RTLZ
[..]
geen idee, vraag het Henk en Ingrid
Net zoals ie dat iedere week in Studio Voetbal doet...quote:Op maandag 1 november 2010 19:53 schreef DrDentz het volgende:
Youri Mulder gaat deze uitzending redden
Ik hoop op iets soortgelijks als toen met de van Rossums :dquote:Op maandag 1 november 2010 19:56 schreef DrDentz het volgende:
Alsof 2 Mulders aan tafel niet genoeg was, we krijgen er 3
Na alles wat ze voor onze maatschappij heeft betekentquote:Op maandag 1 november 2010 20:07 schreef DrDentz het volgende:
Geen woord over Sugar Lee Hooper in DWDD toen ze overleden was.
Dat is onovertrefbaarquote:Op maandag 1 november 2010 20:08 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik hoop op iets soortgelijks als toen met de van Rossums :d
Of Jort Kelder. Of zelfs Pieter Storms.quote:
quote:Op maandag 1 november 2010 20:08 schreef Cee het volgende:
Pling plong KLINGEL ahhhhhh!
*applaus applaus, wat een genie, wat een kunst!*
kunst met de grote K.....quote:Op maandag 1 november 2010 20:08 schreef Cee het volgende:
Pling plong KLINGEL ahhhhhh!
*applaus applaus, wat een genie, wat een kunst!*
Of Yvonne Jaspers?quote:Op maandag 1 november 2010 20:10 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Of Jort Kelder. Of zelfs Pieter Storms.
suicidaal?quote:Op maandag 1 november 2010 20:12 schreef Tem het volgende:
Ik had me Johanna Mulder anders voorgesteld
Ik denk eerlijk gezegd dat het oorspronkelijke plan was om het de hele uitzending (of in ieder geval een langer gedeelte) te hebben over de biografie van Jan Mulder maar dat de dood van Harry mulisch dat plan veranderdenquote:Op maandag 1 november 2010 20:50 schreef DesertRose het volgende:
Wat is DWDD saai de laatste tijd. Vond het wel apart, als er meestal een biografie is uitgebracht dan zijn er alleen maar critici aan tafel. Nu is de biografie van Jan Mulder uit en dan hebben ze alleen zijn zoons uitgenodigd. Beetje jammer eigenlijk.
Ja ik vond het ook een leuke aflevering..Mooie eerbetoon voor Harry Mulischquote:
Gvd alweer Sintquote:* Freek Vonk en Jeroen Krabbé zijn te gast. In de uitzending hebben zij het over de nieuwe serie van National Geographic: 'Great Migrations'. Deze spectaculairste productie uit de lange geschiedenis van National Geographic toont de schitterende reizen die wilde dieren over de gehele wereld ondernemen.
* Regisseur Dick Maas is te gast. Hij heeft het in de uitzending over zijn nieuwe horrorfilm 'Sint'.
Waar ging dat gesprek in Godsnaam over? Was zij portier bij een club ofzo?quote:
Hier die hele uitzending van Barend en Van Dorp: http://www.barendenvandorp.nl/uitzendingen/uitzending-02-11-2000 (Hoogendijk @ 48:00)quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:17 schreef pberends het volgende:
Waar ging dat gesprek in Godsnaam over? Was zij portier bij een club ofzo?
quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:29 schreef Arcee het volgende:
[..]
Hier die hele uitzending van Barend en Van Dorp: http://www.barendenvandorp.nl/uitzendingen/uitzending-02-11-2000 (Hoogendijk @ 48:00)
Exact 10 jaar geleden vandaag.
Ik snap nog steeds niet waar het over gingquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:29 schreef Arcee het volgende:
[..]
Hier die hele uitzending van Barend en Van Dorp: http://www.barendenvandorp.nl/uitzendingen/uitzending-02-11-2000 (Hoogendijk @ 48:00)
Exact 10 jaar geleden vandaag.
Micky Hoogendijk wilde een danstent openen in Amsterdam, volgens de traditie in Parijs en London, uitsluitend voor genodigden. Aspirant-leden moesten aantoonbaar 'met nieuwe cultuur' bezig zijn. Een willekeurige postbode kon dus geen lid worden. En Jan vond dat dus, net als een deel van het klapvee in de zaal, elitair en verwerpelijk.quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:42 schreef pberends het volgende:
Ik snap nog steeds niet waar het over ging.
Ahhhhhhquote:Op dinsdag 2 november 2010 17:52 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Micky Hoogendijk wilde een danstent openen in Amsterdam, volgens de traditie in Parijs en London, uitsluitend voor genodigden. Aspirant-leden moesten aantoonbaar 'met nieuwe cultuur' bezig zijn. Een willekeurige postbode kon dus geen lid worden. En Jan vond dat dus, net als een deel van het klapvee in de zaal, elitair en verwerpelijk.
Ik kan er nog steeds niet bij dat ze haar de sexy chick hebben laten spelen in In Therapiequote:
Tafeldames stellen allemaal niks voor.quote:Op dinsdag 2 november 2010 19:25 schreef Cynix ® het volgende:
Ach, Halina is tenminste geen leeghoofd als Bridget, Tooske, Nance, Nicolette of Froukje.
Laat maar komen.
Candy Dulfer?quote:Op dinsdag 2 november 2010 19:27 schreef Seam het volgende:
[..]
Tafeldames stellen allemaal niks voor.
OW GNOES!quote:
Absoluut ....quote:Op dinsdag 2 november 2010 19:48 schreef Xenomaniac het volgende:
Jeroen is natuurlijk VEEL beterder-der dan Alec Baldwin.
Meer geld voor de baby-fantjes.quote:Op dinsdag 2 november 2010 19:49 schreef Adelante het volgende:
Ik zeg: d'r kan nog wel wat geld weg bij de PO
Walgelijk zegquote:Op dinsdag 2 november 2010 19:57 schreef Xenomaniac het volgende:
Jeroen opgerot?
(ik was even koffie zetten)
Mooi.
Alles beter dan die gore lijkenpikker.
[ afbeelding ]
IN COMIC SANS.quote:Op dinsdag 2 november 2010 19:57 schreef Xenomaniac het volgende:
Jeroen opgerot?
Mooi.
[ afbeelding ]
Sorry, dit had ik erbij moeten zeggen.quote:
Die is altijd zoquote:Op dinsdag 2 november 2010 20:04 schreef Cynix ® het volgende:
Ligt het aan mij of is die Maas chagrijnig en humorloos?
Nou hequote:Op dinsdag 2 november 2010 20:04 schreef Cynix ® het volgende:
valt denk wel, sommige mensen hebben die uitstraling. Hij lacht nu ook wel afentoequote:Op dinsdag 2 november 2010 20:04 schreef Cynix ® het volgende:
ik vraag me altijd af hoe hij geld van de financiers lospeutert.quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:04 schreef Cynix ® het volgende:
Volgens mij heeft hij echt geen cadeautjes van Sinterklaas gekregen.quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:04 schreef Cynix ® het volgende:
Huh?quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:26 schreef Xenomaniac het volgende:
Godeverdomme, gewoon 5 reacties weg.
quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:23 schreef DrDentz het volgende:
Maar ik denk dat makers van Inception wel opkijken van dat rennende paard, dat kunnen ze daar niet
quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:09 schreef Xenomaniac het volgende:
Producer: Zeg Dick, we gaan hier geld ophalen dus effe gezellig hè?!
Dick: Tuurlijk, ik ben gewoon mezelf.
quote:Op dinsdag 2 november 2010 19:57 schreef Xenomaniac het volgende:
Jeroen opgerot?
Mooi.
[ afbeelding ]
Pijnlijk gewoon inderdaad.quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:36 schreef Symer het volgende:
[..]
![]()
Wat een vragen weer van Matthijs idd
Wat bedoel je ?quote:Op woensdag 3 november 2010 00:16 schreef Yankee het volgende:
wat een faalhaas is die matthijs wat betreft de Amerikaanse politiek en z'n Obamafilie
Te laatquote:
Volgens mij geniet hij zelf nog het minst van z'n eigen filmsquote:Op dinsdag 2 november 2010 20:04 schreef Cynix ® het volgende:
Theoquote:Daan Schuurmans en Theo Maassen hebben het in de uitzending over de nieuwe televisieserie 'Bellicher: de macht van meneer Miller'. Vierdelige thrillerserie naar de boeken van Charles den Tex rond de persoon Michael Bellicher (gespeeld door Daan Schuurmans).
- Heleen van Royen is te gast. Zij heeft het in de uitzending over het werk van Anais Nin. Louis Andriessen, één van de bekendste componisten van Nederland, heeft een opera over de Franse schrijfster Anais Nin gemaakt. Andriessen liet zich inspireren door de dagboeken van Nin. Nin wordt in deze kameropera gespeeld door de Italiaanse Cristina Zavalloni.
Patricia Wie?quote:
Ik kan Nederlandse films niet uitstaan, maar deze lijkt mij ook superchillquote:Op woensdag 3 november 2010 13:29 schreef msnk het volgende:
Sint lijkt me nog wel een leuke flick om te zien, en dat terwijl ik films over 't algemeen niet kan uitstaan
Jildau (wie?) van der Bijl of zo.quote:
Jildou van der Bijl. Hoofdredacteur van de Linda.quote:Op woensdag 3 november 2010 19:41 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Jildau (wie?) van der Bijl of zo.
Heet deer welquote:
Klopt! ik kende het ook alquote:Op woensdag 3 november 2010 19:59 schreef InTrePidIvity het volgende:
Dat stukje van Tanja Nijmeijer heeft hij al eens gebruikt in z'n column in De Pers.
Die was best erg jaquote:Op woensdag 3 november 2010 19:57 schreef InTrePidIvity het volgende:
"Ik had een Vuitton portemonnee verwacht"
Is anders genoeg voor te zeggen. Hoewel THE Wire denk ik inderdaad ietsje beter is. En misschien Deadwood, maar goed.quote:Op woensdag 3 november 2010 20:06 schreef Bellatrix het volgende:
''Sopranos is het beste wat de afgelopen jaar gemaakt, inclusief films.''
Flikker toch op man.
Ook alle films die in 10 jaar gemaakt zijnquote:Op woensdag 3 november 2010 20:14 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Is anders genoeg voor te zeggen. Hoewel THE Wire denk ik inderdaad ietsje beter is. En misschien Deadwood, maar goed.
Dan heb je niet veel films gezien, denk ik zo.quote:
Dat heb je dan helemaal mis, integendeel zelfs.quote:Op woensdag 3 november 2010 21:10 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dan heb je niet veel films gezien, denk ik zo.
The Wirequote:Op woensdag 3 november 2010 20:14 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Is anders genoeg voor te zeggen. Hoewel THE Wire denk ik inderdaad ietsje beter is. En misschien Deadwood, maar goed.
Of de verkeerde...quote:Op woensdag 3 november 2010 21:10 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dan heb je niet veel films gezien, denk ik zo.
Twee zelfsquote:Op woensdag 3 november 2010 19:59 schreef wdn het volgende:
Achter Nico zit er een uit the village of the damned
Kinect dus. Kijken hoe belachelijk Matthijs uit de hoek komt.quote:Revolutionaire spelcomputer
Vanavond wordt onder leiding van Alexander Klöpping een nieuwe revolutie binnen de gamewereld gepresenteerd: een spelcomputer die door je lichaam bestuurd wordt, zonder dat je daar sensoren voor vast hoeft te houden. De machine 'ziet' jouw lichaam en gebruikt het als joystick. In vogelvlucht wordt het verleden, heden en de toekomst van games en computers doorlopen.
Stond ook op de twitter van Alexander, hij zocht nog een Atari te leenquote:Op donderdag 4 november 2010 18:12 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Kinect dus. Kijken hoe belachelijk Matthijs uit de hoek komt.
Atariquote:Op donderdag 4 november 2010 18:14 schreef msnk het volgende:
[..]
Stond ook op de twitter van Alexander, hij zocht nog een Atari te leen
Ze kunnen daar niet selectief selecteren hoor. Hij komt gewoon achter in het rijtje.quote:Op donderdag 4 november 2010 19:38 schreef Averroes het volgende:
Als iemand van T-mobile nu zit mee te kijken word Arie vast binnen 2 minuten geholpen!
en hoe zouden ze dat moeten doen?quote:Op donderdag 4 november 2010 19:38 schreef Averroes het volgende:
Als iemand van T-mobile nu zit mee te kijken word Arie vast binnen 2 minuten geholpen!
Iedereen hangt stiekem op.quote:Op donderdag 4 november 2010 19:39 schreef Yankee het volgende:
[..]
en hoe zouden ze dat moeten doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |