quote:Nu niet meer..Op woensdag 27 oktober 2010 21:54 schreef eriksd het volgende:
Goede stemming in ieder geval nog, ziet er wel gezellig uit.
quote:Nu even niet dus...Op woensdag 27 oktober 2010 21:54 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
[..]
Dat er inderdaad afgeraffeld word.
quote:Ik dacht andersom eigenlijk.. Het (uit)lachen is wel weg nu..Op woensdag 27 oktober 2010 21:56 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Pechtold heeft een formidabele tegenstander in Rutte.
quote:Hij zal het ook wel een opluchting vinden dat hij niet meer Balkenende tegenover zich heeft.Op woensdag 27 oktober 2010 21:56 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Pechtold heeft een formidabele tegenstander in Rutte.
quote:Nope. En dat zei Rutte ook..Op woensdag 27 oktober 2010 21:57 schreef Krambo het volgende:
Mosterd na de maaltijd betoog van Pechtold
quote:Dit is de eerste mogelijkheid voor de tweede kamer om de formatie aan de orde te stellen.Op woensdag 27 oktober 2010 21:57 schreef Krambo het volgende:
Mosterd na de maaltijd betoog van Pechtold
quote:True. Maar dit is een beetje apart moment.Op woensdag 27 oktober 2010 21:58 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Dit is de eerste mogelijkheid voor de tweede kamer om de formatie aan de orde te stellen.
quote:PreciesOp woensdag 27 oktober 2010 21:58 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Dit is de eerste mogelijkheid voor de tweede kamer om de formatie aan de orde te stellen.
quote:Klopt, officieel wel. Er is natuurlijk wel zo dat er al wel het eea over is gezegd/geschreven.Op woensdag 27 oktober 2010 21:58 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
quote:Klopt, hij mag er best iets over zeggen, maar hij verandert er niks meer aan door er een lang debat aan te wijden.Op woensdag 27 oktober 2010 21:58 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
quote:IN de TKOp woensdag 27 oktober 2010 21:58 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Klopt, officieel wel. Er is natuurlijk wel zo dat er al wel het eea over is gezegd/geschreven.
quote:DIt is niet alleen de eerste mogelijkheid, het is zelfs de enige mogelijkheid die hij heeft om kritische vragen of opmerkingen te plaatsen over de gang van zaken tijdens het formatieproces. Het is dus nu of nooit.Op woensdag 27 oktober 2010 21:59 schreef Krambo het volgende:
[..]
Klopt, hij mag er best iets over zeggen, maar hij verandert er niks meer aan door er een lang debat aan te wijden.
quote:Ja, dat is idd wel zo maar er wordt zoveel getwitterd/interviews gegeven/verteld tegen kranten dat het nu uitgekauwd lijkt.
quote:een banaanOp woensdag 27 oktober 2010 22:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ff totaal offtopic: iemand nog een remedie tegen beginnende oorpijn??
quote:Ik heet niet Bert
quote:De vertrouwelijkheid van de INformatiefase zei hij volgens mij.Op woensdag 27 oktober 2010 22:04 schreef kahaarin het volgende:
Huh? Dit is de mogelijkheid om vragen te stellen over de formatie maar hij kan de vertrouwelijkheid niet schaden? Waaarom dan vragen stellen hierover?
quote:[off-topic]Als je oor een beetje verstopt zit dan kun je er wat slaolie/zonnebloemolie in druppen, dan komt het weer los.[/off-topic]Op woensdag 27 oktober 2010 22:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ff totaal offtopic: iemand nog een remedie tegen beginnende oorpijn??
quote:Luister naar de herhalingen van Stef blok.Op woensdag 27 oktober 2010 22:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heet niet Bert![]()
En ik bedoelde de medische oorpijn helaas..
quote:Ja, maar dan is het jammer dat hij nu zelf PM is, anders had hij er wellicht wel wat over kunnen zeggen omdat het dan niet om iemand zou gaan die te zeer bij de zaaak betrokken is.Op woensdag 27 oktober 2010 22:05 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
De vertrouwelijkheid van de INformatiefase zei hij volgens mij.
quote:[off-topic]Dank.. Volgens mij is het keelpijn/verkoudheid gerelateerd.. Helpt het dan ook??.[/off-topic]Op woensdag 27 oktober 2010 22:05 schreef kahaarin het volgende:
[..]
[off-topic]Als je oor een beetje verstopt zit dan kun je er wat slaolie/zonnebloemolie in druppen, dan komt het weer los.[/off-topic]
quote:Het kan geen kwaad, misschien ff proberen?Op woensdag 27 oktober 2010 22:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
[off-topic]Dank.. Volgens mij is het keelpijn/verkoudheid gerelateerd.. Helpt het dan ook??.[/off-topic]
quote:Nee Whiskers heeft oorpijn ik denk van Stef BlokOp woensdag 27 oktober 2010 22:08 schreef Zolcon het volgende:
Ik ben er weer. Nog wat leuks gemist afgelopen anderhalf uur?
quote:Had zo maar gekund iddOp woensdag 27 oktober 2010 22:08 schreef betyar het volgende:
[..]
Nee Whiskers heeft oorpijn ik denk van Stef Blok
quote:JAOp woensdag 27 oktober 2010 22:09 schreef Zolcon het volgende:
Was Stef Blok weer zo erg kakkerig en slurpend als gister?
quote:In ieder geval minder jij-bakkend.Op woensdag 27 oktober 2010 22:09 schreef Zolcon het volgende:
Was Stef Blok weer zo erg kakkerig en slurpend als gister?
quote:Hij hoeft uitsluitend verantwoording af te leggen over het correct volgen van de procedures tijdens de formatie, wat er aan vertrouwelijke informatie is besproken tijdens de onderhandelingen valt buiten dit debat, aangezien dat iets is tussen de betrokken partijen.Op woensdag 27 oktober 2010 22:06 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ja, maar dan is het jammer dat hij nu zelf PM is, anders had hij er wellicht wel wat over kunnen zeggen omdat het dan niet om iemand zou gaan die te zeer bij de zaaak betrokken is.
quote:Nou... "Maar in uw verkiezingsprogramma"-etc..Op woensdag 27 oktober 2010 22:09 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
In ieder geval minder jij-bakkend.
quote:PRECIES mijn gevoelens..Op woensdag 27 oktober 2010 22:11 schreef Zolcon het volgende:
Ik heb alleen Wilders even gezien. De manier waarop hij daar omging met het parlement vond ik werkelijk walgelijk.
Het was net een kleuter. Ik had hem een klap op zijn bek gegeven.
quote:Dat snap ik wel, ik heb toen al gezegd dat ik het vreemd vond dat juist HIJ informateur werd, vind ik jammer, nu moet hij op eieren lopen omdat hij EN betrokken was bij het informatie proces EN bij de regering zelf. Vind ik niet wenselijk, misschien leermomentje voor de volgende keer.Op woensdag 27 oktober 2010 22:09 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Hij hoeft uitsluitend verantwoording af te leggen over het correct volgen van de procedures tijdens de formatie, wat er aan vertrouwelijke informatie is besproken tijdens de onderhandelingen valt buiten dit debat, aangezien dat iets is tussen de betrokken partijen.
quote:Gisteren was het naar mijn mening erger. Maar goed, zijn bijdrage vond ik beide dagen beroerd.Op woensdag 27 oktober 2010 22:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nou... "Maar in uw verkiezingsprogramma"-etc..
quote:Rutte is nooit informateur geweest. Rutte is alleen formateur geweest als opvolger van informateur Opstelten.Op woensdag 27 oktober 2010 22:12 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat snap ik wel, ik heb toen al gezegd dat ik het vreemd vond dat juist HIJ informateur werd, vind ik jammer, nu moet hij op eieren lopen omdat hij EN betrokken was bij het informatie proces EN bij de regering zelf. Vind ik niet wenselijk, misschien leermomentje voor de volgende keer.
quote:Nee, dan is het CDA echt sterkerOp woensdag 27 oktober 2010 22:13 schreef marcodej het volgende:
Die eigen conclusies van Cohen na elk debatje zijn ech kneuzerig. Van die uitspraken waarvan je denkt "Tsja..."
quote:Mooi. Waar kunnen we een officiële klacht indienen?Op woensdag 27 oktober 2010 22:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
PRECIES mijn gevoelens..
Fijn dat ik niet de enige ben,..
quote:Ze zijn geen vriendjes, neeOp woensdag 27 oktober 2010 22:13 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Dat gekat altijd tussen Halsema en Verbeet.
quote:Ik vind hem altijd wel aandoenlijk.Op woensdag 27 oktober 2010 22:13 schreef marcodej het volgende:
Die eigen conclusies van Cohen na elk debatje zijn ech kneuzerig. Van die uitspraken waarvan je denkt "Tsja..."
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 22:13 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Mooi. Waar kunnen we een officiële klacht indienen?
quote:Maar wel betrokken bij het proces toch? Dus komt hij nu in conflict. Hij kan dingen niet zeggen omdat hij betrokken is geweest bij de onderhandelingen, dat komt een beetje over alsof hij er niet alles over wil/kan zeggen. Dus wordt hij nu op het rooster gelegd door de oppositie.Op woensdag 27 oktober 2010 22:13 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Rutte is nooit informateur geweest. Rutte is alleen formateur geweest als opvolger van informateur Opstelten.
quote:Beiden willen graag de lekkerste van de kamer zijn
quote:Ze hebben in het verleden al eens een flinke aanvaring gehadOp woensdag 27 oktober 2010 22:15 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Beiden willen graag de lekkerste van de kamer zijn
quote:Buma vind ik iig deze dagen een stuk beter dan Cohen ja.Op woensdag 27 oktober 2010 22:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, dan is het CDA echt sterker
quote:Het zou eigenlijk wel moeten. Wilders wordt betaald van ons belastinggeld. Ik verwacht dat hij dan ook zich aan zijn functie kan houden. (ik ga gewoon zijn spelletjes spelen)
quote:Vertel! Want ik ben het kennelijk vergeten..Op woensdag 27 oktober 2010 22:16 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ze hebben in het verleden al eens een flinke aanvaring gehad
quote:Kan niet, dat is Uitslag.Op woensdag 27 oktober 2010 22:15 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Beiden willen graag de lekkerste van de kamer zijn
quote:Enlighten us!Op woensdag 27 oktober 2010 22:16 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ze hebben in het verleden al eens een flinke aanvaring gehad
quote:Nee, het probleem is dat er in een krantenartikel zaken gelekt zijn die zouden zijn besproken tijdens de onderhandelingen. Aangezien dit vertrouwelijke besprekingen waren, kan en mag hij hier niet op ingaan.Op woensdag 27 oktober 2010 22:15 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Maar wel betrokken bij het proces toch? Dus komt hij nu in conflict. Hij kan dingen niet zeggen omdat hij betrokken is geweest bij de onderhandelingen, dat komt een beetje over alsof hij er niet alles over wil/kan zeggen. Dus wordt hij nu op het rooster gelegd door de oppositie.
quote:Meningen kunnen verschillen..Op woensdag 27 oktober 2010 22:16 schreef marcodej het volgende:
[..]
Buma vind ik iig deze dagen een stuk beter dan Cohen ja.
quote:Bij het vorig kabinet hebben ze elkaar in de haren gezeten omdat Femke vond dat ze monddood werd gemaakt omdat Gerdi haar afbrak en Gerdi vond haar vervelend omdat ze niet deed wat zij zei.Op woensdag 27 oktober 2010 22:16 schreef IHVK het volgende:
Wat is het probleem tussen Gerdi en Femke?
quote:Dank!Op woensdag 27 oktober 2010 22:17 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Bij het vorig kabinet hebben ze elkaar in de haren gezeten omdat Femke vond dat ze monddood werd gemaakt omdat Gerdi haar afbrak en Gerdi vond haar vervelend omdat ze niet deed wat zij zei.
quote:Ik probeer het me te herinneren, maar ik kom er niet op
quote:Ik weet nog dat ik met mijn ouders keek en dat er echt een cliffhanger was aan het einde van het debat omdat Verbeet Halsema vroeg met zich mee te komen.Op woensdag 27 oktober 2010 22:17 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Bij het vorig kabinet hebben ze elkaar in de haren gezeten omdat Femke vond dat ze monddood werd gemaakt omdat Gerdi haar afbrak en Gerdi vond haar vervelend omdat ze niet deed wat zij zei.
quote:Ook dank!
quote:Dat ben ik ook met je eens, daarom vind ik niet dat een (in)formateur een zo prominente plaats in het kabinet kan/mag hebben.Op woensdag 27 oktober 2010 22:17 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Nee, het probleem is dat er in een krantenartikel zaken gelekt zijn die zouden zijn besproken tijdens de onderhandelingen. Aangezien dit vertrouwelijke besprekingen waren, kan en mag hij hier niet op ingaan.
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 22:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Die domme blonde collaboraterende CDAdoos?
quote:Cirkelredenatie is numer hoeveel in de top5 van drogredenaties?Op woensdag 27 oktober 2010 22:19 schreef remlof het volgende:
Van uit de staande situatie is dit de staande praktijk...
Sterk Rutte
quote:jajajaj, ze ziet er leuk uit.. Jammer alleen dat ze braaf achter Verhagen aanhobbelt zonder enige (merkbare) kritiek
quote:Hoog iigOp woensdag 27 oktober 2010 22:20 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Cirkelredenatie is numer hoeveel in de top5 van drogredenaties?
quote:Ach zou het er wel op kunnen. Alleen blijft een christendoos...
quote:De formateur is altijd de beoogd premier, dus dan zou je de hele procedure moeten omgooien. Maar zelfs als een complete buitenstaander (in)formateur zou zijn, dan zou ook deze de vertrouwelijkheid niet mogen schenden.Op woensdag 27 oktober 2010 22:19 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat ben ik ook met je eens, daarom vind ik niet dat een (in)formateur een zo prominente plaats in het kabinet kan/mag hebben.
quote:Voel je in bed niets van hoorOp woensdag 27 oktober 2010 22:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
jajajaj, ze ziet er leuk uit.. Jammer alleen dat ze braaf achter Verhagen aanhobbelt zonder enige (merkbare) kritiek
quote:Hoop je
quote:Verder lijkt ze best sympathiek..Op woensdag 27 oktober 2010 22:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
jajajaj, ze ziet er leuk uit.. Jammer alleen dat ze braaf achter Verhagen aanhobbelt zonder enige (merkbare) kritiek
quote:De dames hoeven dat niet te weten??
quote:Volgens mij was het probleem vooral gewoon dat Verbeet het pluche enorm aan het beschermen was en dat Halsema net ietwat over de schreef ging in het ageren tegen die bescherming.
quote:Ja nou... Als haar kut net zo zuur is als de algemene lijn van het CDA ga je het wel voelen ja...
quote:Hmm, ik meen me te herinneren dat hij al eerder betrokken was bij onderhandelingen, voordat hij formateur was....? Moment, zal ff zoeken.Op woensdag 27 oktober 2010 22:21 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
De formateur is altijd de beoogd premier, dus dan zou je de hele procedure moeten omgooien. Maar zelfs als een complete buitenstaander (in)formateur zou zijn, dan zou ook deze de vertrouwelijkheid niet mogen schenden.
quote:estherouwehand Rutte over de ingediende moties: nee, nee, nee, willen we niet, neeOp woensdag 27 oktober 2010 22:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
KeesVee In hoog tempo (130 km per uur) ontraadt premier Rutte het gros van de moties. Zijn handreiking heeft veel weg van een gebalde vuist...
quote:Komt me enigszins bekend voor... Was het niet de VVD die deze houding bij het vorige kabinet zo bekritiseerde?Op woensdag 27 oktober 2010 22:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
estherouwehand Rutte over de ingediende moties: nee, nee, nee, willen we niet, nee
quote:Direct achter hem zit Donner, rechtsachter hem zit Paul de KromOp woensdag 27 oktober 2010 22:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wie is die man met bril in vak K (achter Rutte in beeld)
Ken ze nog niet allemaal..
quote:Donner.Op woensdag 27 oktober 2010 22:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wie is die man met bril in vak K (achter Rutte in beeld)
Ken ze nog niet allemaal..
quote:DONNER?? Die (her)ken ik wel hoor
quote:Paul de KromOp woensdag 27 oktober 2010 22:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
DONNER?? Die (her)ken ik wel hoor![]()
Nee, die met die "gouden" stropdas schuin achter Donner bedoel ik..
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 22:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
DONNER?? Die (her)ken ik wel hoor![]()
Nee, die met die "gouden" stropdas schuin achter Donner bedoel ik..
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 22:26 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
Direct achter hem zit Donner, rechtsachter hem zit Paul de Krom
quote:De suggestie dat hij een dikke vinger in de pap had is iig wel gewekt.Op maandag 6 september sprak de koningin met haar vaste adviseurs, de vicepresident van de Raad van State, de voorzitter van de Eerste Kamer en de voorzitter van de Tweede Kamer. Later kwamen de fractievoorzitters van VVD, PvdA, PVV en CDA. Mark Rutte adviseerde haar hemzelf als informateur aan te stellen om een concept-regeerakkoord te gaan schrijven. Cohen wilde graag samen met Rutte een regeerakkoord schrijven. PVV en CDA steunden Rutte, zodat voor dit idee een Kamermeerderheid was ontstaan. Eerder die dag liet Ab Klink de voorzitter van de Tweede Kamer weten per direct te vertrekken wegens de ontstane situatie in het CDA. Raymond Knops volgt hem op als Tweede Kamerlid. Op dinsdag 7 september sprak de koningin met de andere fractieleiders. Ook vond er een debat plaats in de Tweede Kamer, in aanwezigheid van oud-informateur Ivo Opstelten. Hierin gaven de overige fracties veel kritiek op de VVD, PVV en CDA.
Op dinsdag 7 september werd bekend dat de PVV weer wilde onderhandelen over een rechts minderheidskabinet. Ook de VVD en het CDA bleken weer bereid tot onderhandelen. Wilders kwam tot deze conclusie kort nadat Ab Klink de CDA-fractie had verlaten. De meeste andere partijen zagen weinig in deze onderhandelingen. Femke Halsema adviseerde het CDA "niet opnieuw in dezelfde fuik te zwemmen". Cohen riep op om "de heilloze weg over rechts te verlaten en samen te werken aan een stabiel meerderheidskabinet". Ook Rouvoet van de ChristenUnie liet weten het een slecht idee te vinden als de gesprekken zouden worden hervat.
's Avonds nodigde de koningin Mark Rutte uit op paleis Noordeinde om de ontstane situatie te bespreken. Herman Tjeenk Willink werd vervolgens wederom benoemd tot informateur, met als opdracht om de majesteit "op de kortst mogelijke termijn te informeren over de thans ontstane situatie en de stappen die genomen moeten worden".[46]
De volgende dag sprak Tjeenk Willink met de fractievoorzitters van alle partijen.[47] De informateur waarschuwde tijdens zijn persconferentie dat de "geloofwaardigheid van de toekomstige minister-president in het geding is" als weer zal blijken dat een rechtse coalitie niet mogelijk is.
quote:Geeftt het hele probleem tenminste weer op een realistische grootte.Op woensdag 27 oktober 2010 22:30 schreef Zolcon het volgende:
islamisering wordt nu al verkleint tot een motietje
quote:Het eerste, dwz dat het antwoord zo spoedig mogelijk volgt.Op woensdag 27 oktober 2010 22:25 schreef humberto.tan het volgende:
Houdt het aanhouden van een motie in, dat hij hem voorlopig opschort of dat hij niet ingaat op het verzoek tot intrekken?
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 22:30 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Geeftt het hele probleem tenminste weer op een realistische grootte.
quote:VVD toch?Op woensdag 27 oktober 2010 22:31 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
Staatssecretaris van Sociale Zaken en Werkgelegenheid om precies te zijn
quote:Ja inderdaad
quote:Wederom dank!Op woensdag 27 oktober 2010 22:31 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
Staatssecretaris van Sociale Zaken en Werkgelegenheid om precies te zijn
quote:Bedankt! Dat dacht ik inmiddels ook begrepen te hebben nu het begrip een aantal keer was teruggekomen, maar het is fijn om het nu ook zeker te weten.Op woensdag 27 oktober 2010 22:31 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Het eerste, dwz dat het antwoord zo spoedig mogelijk volgt.
quote:Dat is onzinnig inderdaad, ondernemers snappen het niet eens.Op woensdag 27 oktober 2010 22:34 schreef lyolyrc het volgende:
Vennootschapsbelasting verlagen lijkt me niet echt nodig, dat tarief is inderdaad al laag.
quote:Precies, broekzak vestzak idee.Op woensdag 27 oktober 2010 22:34 schreef lyolyrc het volgende:
Vennootschapsbelasting verlagen lijkt me niet echt nodig, dat tarief is inderdaad al laag.
quote:Lama @ bedrijfsvormen, al gevondenOp woensdag 27 oktober 2010 22:34 schreef RvLaak het volgende:
Begrijp ik Halsema nu goed dat bedrijven straks zo goed als geen belasting meer betalen?
En voor welke bedrijfsvormen geldt dit? (ff denkend aan eigen belang)
quote:NeeOp woensdag 27 oktober 2010 22:34 schreef Holograph het volgende:
Had Rutte geen punt dat Zweden zich niet bemoeid met haar onderdanen? Turkije doet dat zeker wel. Zo heb ik gelezen dat Koser Kaya in 2006 werd gekozen omdat het ministerie van Religieuze Zaken Turken in NL had ge-e-maild dat ze massaal moesten stemmen op Koser Kaya.
quote:Tja, is dat niet een beetje een dubbele moraal? Zweden mag wel maar Turkije niet vanwege bemoeienis?Op woensdag 27 oktober 2010 22:34 schreef Holograph het volgende:
Had Rutte geen punt dat Zweden zich niet bemoeid met haar onderdanen? Turkije doet dat zeker wel. Zo heb ik gelezen dat Koser Kaya in 2006 werd gekozen omdat het ministerie van Religieuze Zaken Turken in NL had ge-e-maild dat ze massaal moesten stemmen op Koser Kaya.
quote:Het is zelfs in strijd met de Grondwet.Op woensdag 27 oktober 2010 22:36 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Tja, is dat niet een beetje een dubbele moraal? Zweden mag wel maar Turkije niet vanwege bemoeienis?
quote:Mogelijke bemoeienis, niemand kan namelijk categoriaal beweren dat alle Turken voor deze druk zwichten of niet...Op woensdag 27 oktober 2010 22:36 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Tja, is dat niet een beetje een dubbele moraal? Zweden mag wel maar Turkije niet vanwege bemoeienis?
quote:Het lijkt me dat iedereen stemadviezen mag geven aan kiesgerechtigden in Nederland. Osama bin Laden mag, als hij überhaupt nog leeft, oproepen om niet op Wilders en kornuiten te stemmen.Op woensdag 27 oktober 2010 22:34 schreef Holograph het volgende:
quote:Vennootschappen.Op woensdag 27 oktober 2010 22:34 schreef RvLaak het volgende:
Begrijp ik Halsema nu goed dat bedrijven straks zo goed als geen belasting meer betalen?
En voor welke bedrijfsvormen geldt dit? (ff denkend aan eigen belang)
quote:Klopt, je mag mensen niet uitsluiten vanwege ras, geloof of afkomst, dat zou dus ook gelden voor mensen die behalve de Nederlandse ook een andere identiteit hebben.Op woensdag 27 oktober 2010 22:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Het is zelfs in strijd met de Grondwet.
quote:Oh ja, sorry....Op woensdag 27 oktober 2010 22:38 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Mogelijke bemoeienis, niemand kan namelijk categoriaal beweren dat alle Turken voor deze druk zwichten of niet...
Maar laten we zaken nou niet realistisch gaan bekijken... Slaat alleen maar enorme gaten in de programma's van bepaalde 3-letterige partijen
quote:Je zou verwachten dat een Vennootschap Onder Firma hier ook onder zou vallen, maar helaasOp woensdag 27 oktober 2010 22:38 schreef boyv het volgende:
[..]
Vennootschappen.
Rutte liegt er in ieder geval niet om, hij zit daar voor de bankiers en zakenmannen.
quote:En Kim Jung Il om op de PVV te stemmen. Al was het maar omdat Wilders het Noord-Koreaanse rechtssysteem zo bewonderd.Op woensdag 27 oktober 2010 22:38 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
Het lijkt me dat iedereen stemadviezen mag geven aan kiesgerechtigden in Nederland. Osama bin Laden mag, als hij überhaupt nog leeft, oproepen om niet op Wilders en kornuiten te stemmen.
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 22:39 schreef remlof het volgende:
[..]
En Kim Jung Il om op de PVV te stemmen. Al was het maar omdat Wilders het Noord-Koreaanse rechtssysteem zo bewonderd.
quote:Is die wetswijziging er nu nog niet door (vof zou afgeschaft worden ed)Op woensdag 27 oktober 2010 22:39 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Je zou verwachten dat een Vennootschap Onder Firma hier ook onder zou vallen, maar helaas
quote:wtf, eerste keer dat ik dat hoor... Wat moet het dan worden?Op woensdag 27 oktober 2010 22:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Is die wetswijziging er nu nog niet door (vof zou afgeschaft worden ed)
quote:En erfopvolging zit er bij Wilders nog niet zo in geloof ikOp woensdag 27 oktober 2010 22:40 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Kim doet het toch niet zo lang meer?
quote:Is ook alleen nog maar planair, nog geen invulling.Op woensdag 27 oktober 2010 22:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Is die wetswijziging er nu nog niet door (vof zou afgeschaft worden ed)
quote:Maar wat is de planning dan? Gratis BV?Op woensdag 27 oktober 2010 22:41 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Is ook alleen nog maar planair, nog geen invulling.
quote:Wilders, die is toch helemaal niet vruchtbaar door al die peroxide en zijn enorme haat.Op woensdag 27 oktober 2010 22:41 schreef du_ke het volgende:
[..]
En erfopvolging zit er bij Wilders nog niet zo in geloof ik. Al vinden ze dat bij zijn geestverwanten van het Front National bijvoorbeeld wel leuk
quote:Ze willen het aantal bedrijfssoorten inkrimpen om het meer overzichtelijk te maken. Het zou dan een BV-achtig iets moeten worden. Maar daar is nog geen invulling over, is alleen nog een praat-plan.Op woensdag 27 oktober 2010 22:41 schreef RvLaak het volgende:
[..]
wtf, eerste keer dat ik dat hoor... Wat moet het dan worden?
quote:Tokkies zijn doorgaans enorm vruchtbaar.... Fokken net zo hard als de achterban van de CU & SGPOp woensdag 27 oktober 2010 22:42 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Wilders, die is toch helemaal niet vruchtbaar door al die peroxide en zijn enorme haat.
quote:Vennootschapsvormen zonder rechtspersoonlijkheid zijn in Nederland in 2010:Op woensdag 27 oktober 2010 22:41 schreef RvLaak het volgende:
[..]
wtf, eerste keer dat ik dat hoor... Wat moet het dan worden?
quote:Elk nadeel heb z'n voordeel.Op woensdag 27 oktober 2010 22:42 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Wilders, die is toch helemaal niet vruchtbaar door al die peroxide en zijn enorme haat.
quote:Is nog geen invulling.Op woensdag 27 oktober 2010 22:42 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Maar wat is de planning dan? Gratis BV?
quote:inclusief de voordelen hoop ik? Anders hebben we een probleemOp woensdag 27 oktober 2010 22:43 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ze willen het aantal bedrijfssoorten inkrimpen om het meer overzichtelijk te maken. Het zou dan een BV-achtig iets moeten worden. Maar daar is nog geen invulling over, is alleen nog een praat-plan.
quote:Nee, natuurlijk niet.Op woensdag 27 oktober 2010 22:34 schreef Holograph het volgende:
quote:niks dus...Op woensdag 27 oktober 2010 22:43 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
Rutte is nog steeds aan het afraffelen, Verbeet en Halsema zijn weer aan het bitchen.
quote:Maar dit gaat over een politiek instituut in Turkije, niet over een individuele Turk. Dat is het verschil.Op woensdag 27 oktober 2010 22:38 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
Het lijkt me dat iedereen stemadviezen mag geven aan kiesgerechtigden in Nederland. Osama bin Laden mag, als hij überhaupt nog leeft, oproepen om niet op Wilders en kornuiten te stemmen.
quote:Damn, daar moeten we in gaan duiken...Op woensdag 27 oktober 2010 22:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vennootschapsvormen zonder rechtspersoonlijkheid zijn in Nederland in 2010:
maatschap
vennootschap onder firma (VOF / V.O.F. / vof / v.o.f.)
commanditaire vennootschap (CV / C.V. / cv / c.v.)
In het nieuwe recht volgens titel 7.13 van het Burgerlijk Wetboek:
openbare vennootschap
stille vennootschap
commanditaire vennootschap
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 22:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
maatschap
openbare vennootschap
stille vennootschap
quote:Wat een onzin. Dat was niet Turkije zelf. Dat is zelfs onderzocht door de Nederlandse staat. Het was een religieuze organisatie in Nederland zelf. Check je bronnen voordat je blaat.Op woensdag 27 oktober 2010 22:34 schreef Holograph het volgende:
quote:of minderOp woensdag 27 oktober 2010 22:45 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Of Cohen iets harder kan praten.
quote:Nee.Op woensdag 27 oktober 2010 22:34 schreef Holograph het volgende:
quote:Voor voorbeelden verwijzen wij u graag naar Niburu, De Telegraaf en Privé...Op woensdag 27 oktober 2010 22:46 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nee.
Je leest wel meer dingen. Vaak klopt het niet.
quote:De waarheid is niet interessant, enkel de beeldvorming.Op woensdag 27 oktober 2010 22:45 schreef kdrietjeh het volgende:
[..]
Wat een onzin. Dat was niet Turkije zelf. Dat is zelfs onderzocht door de Nederlandse staat. Het was een religieuze organisatie in Nederland zelf. Check je bronnen voordat je blaat.
quote:Ik kijk al lang niet meer naar GS/powned en elsevier. De mensen die daar reageren kunnen inhoudelijks niks beargumenteren. Het is gewoon een groepje internet-diarreërs. Iets was op Fok! steeds minder wordt de laatste tijd. Zeker in POLOp woensdag 27 oktober 2010 22:45 schreef IHVK het volgende:
http://www.powned.tv/nieu(...)aakt_door_debat.html
Ik word een beetje misselijk van die reacties. Vooral ook omdat ze de Armeense genocide allang heeft erkend en daardoor onder vuur heeft gelegen binnen sommige delen van de Turkse gemeenschap. Maar de waarheid schijnt er niet meer toe te doen..
quote:Maar de bestaande VOF constructies kunnen niet zonder meer gewijzigd worden, nieuwe regels is prima maar bestaande structuren kunnen niet zo maar zonder meer uit elkaar getrokken worden als men daardoor er op achter uit gaat.Op woensdag 27 oktober 2010 22:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
maatschap
openbare vennootschap
stille vennootschap
quote:Ik heb me er niet uitgebreid in verdiept... Ik weet alleen dat het er aan zit te komen..Op woensdag 27 oktober 2010 22:48 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Maar de bestaande VOF constructies kunnen niet zonder meer gewijzigd worden, nieuwe regels is prima maar bestaande structuren kunnen niet zo maar zonder meer uit elkaar getrokken worden als men daardoor er op achter uit gaat.
quote:Voor mij verhuizen naar de vaste Mac...Op woensdag 27 oktober 2010 22:49 schreef Zolcon het volgende:
half uurtje pauze!
Koffie halen, moet even wat studiewerk inhalen zo meteen
quote:Ik probeer ook niet te kijken, maar goed een mens blijft nieuwsgierig.Op woensdag 27 oktober 2010 22:48 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Ik kijk al lang niet meer naar GS/powned en elsevier. De mensen die daar reageren kunnen inhoudelijks niks beargumenteren. Het is gewoon een groepje internet-diarreërs. Iets was op Fok! steeds minder wordt de laatste tijd. Zeker in POL
quote:StemmenOp woensdag 27 oktober 2010 22:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
Half uur (+) wachten.. Op wat ook alweer??
quote:Hoe harder ze schreeuwen hoe minder ze horenOp woensdag 27 oktober 2010 22:45 schreef IHVK het volgende:
http://www.powned.tv/nieu(...)aakt_door_debat.html
Ik word een beetje misselijk van die reacties. Vooral ook omdat ze de Armeense genocide allang heeft erkend en daardoor onder vuur heeft gelegen binnen sommige delen van de Turkse gemeenschap. Maar de waarheid schijnt er niet meer toe te doen..
quote:Ik begrijp niet dat je de reacties op PowNed serieus neemt.Op woensdag 27 oktober 2010 22:47 schreef IHVK het volgende:
[..]
De waarheid is niet interessant, enkel de beeldvorming.
Kijk maar naar de reacties op Albayrak op PowNed. Is ook niets van waar.
quote:Al dat snot in mijn hoofd (verkouden) maakt me af en toe ietwat langzaam van begrip vandaag geloof ik..Op woensdag 27 oktober 2010 22:51 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Stemmen
Kijk al vanaf het begin gister. Ik ga niet eerder stoppen dan het laatste fluitsignaal. Zonde van mijn belastinggeld zou dat zijn!
quote:http://www.kvk.nl/wetten_(...)onenvennootschappen/Op woensdag 27 oktober 2010 22:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb me er niet uitgebreid in verdiept... Ik weet alleen dat het er aan zit te komen..
quote:Inhoud graag!Op woensdag 27 oktober 2010 22:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
Rutte reageerde nog ff bij Nieuwsuur
quote:Dank!Op woensdag 27 oktober 2010 22:53 schreef kahaarin het volgende:
[..]
http://www.kvk.nl/wetten_(...)onenvennootschappen/
Het moet nog door de 1e kamer, ik denk niet dat het er door komt.
quote:Uit veel peilingen dat een meerderheid of een groot deel van Nederland dit soort denkbeelden koestert.Op woensdag 27 oktober 2010 22:52 schreef kdrietjeh het volgende:
[..]
Ik begrijp niet dat je de reacties op PowNed serieus neemt.
quote:OK, het was dus al onduidelijk & het blijft wazig...Op woensdag 27 oktober 2010 22:53 schreef kahaarin het volgende:
[..]
http://www.kvk.nl/wetten_(...)onenvennootschappen/
Het moet nog door de 1e kamer, ik denk niet dat het er door komt.
quote:Valt mee hoor:Op woensdag 27 oktober 2010 22:45 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Damn, daar moeten we in gaan duiken...
En het was allemaal nog niet ingewikkeld genoeg
quote:Redelijk voorbarig, het moet nog door de 1e kamer worden behandeld....Fiscale gevolgen nieuwe wet
Naar verwachting zal er fiscaal weinig veranderen. De fiscale transparantie van de inkomstenbelasting en de vennootschapsbelasting blijft gehandhaafd. Het kiezen voor rechtspersoonlijkheid (OVR) heeft hierop geen invloed.
Op het moment dat er meer bekend is over de datum waarop de Wet personenvennootschappen in werking treedt, zal er meer informatie volgen. Ook zullen de Kamers van Koophandel dan seminars gaan organiseren over dit onderwerp.
quote:Zo zie je maar weer hoe snle het gaat met wetsvoorstellenOp woensdag 27 oktober 2010 22:57 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Valt mee hoor:
[..]
Redelijk voorbarig, het moet nog door de 1e kamer worden behandeld....
quote:Komt me allemaal veel te bekend voor... De voorbarigheid...Op woensdag 27 oktober 2010 22:57 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Valt mee hoor:
[..]
Redelijk voorbarig, het moet nog door de 1e kamer worden behandeld....
quote:Wow... zou je bijna weer hoop geven in de mensheid...Op woensdag 27 oktober 2010 22:58 schreef IHVK het volgende:
Laatst bij standpunt.nl. Een boze vrouw (je hoorde aan haar stem dat ze in een volkswijk wonende autochtone dame was) die helemaal was teleurgesteld in Wilders. Ze had op hem gestemd. Maar nu vond ze hem een racist omdat ze 'die Zweed' anders behandelde dan 'die Turk'.
Dat vond ik toch wel weer hoopgevend.
quote:Hmm, allemaal prestigeprojectjes idd, zou zomaar kunnen dat iemand dit als zorgenkindje heeft geadopteerd....Op woensdag 27 oktober 2010 22:58 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Komt me allemaal veel te bekend voor... De voorbarigheid...
Doet me heel erg denken aan het victorie kraaien halverwege projecten als de betuwelijn, hsl, ov-chipkaart, rekeningrijden, etc, etc, etc.
quote:Ah, maar voor het hele gedoe met die Zweedse kon ie wel door de beugel heOp woensdag 27 oktober 2010 22:58 schreef IHVK het volgende:
Laatst bij standpunt.nl. Een boze vrouw (je hoorde aan haar stem dat ze in een volkswijk wonende autochtone dame was) die helemaal was teleurgesteld in Wilders. Ze had op hem gestemd. Maar nu vond ze hem een racist omdat ze 'die Zweed' anders behandelde dan 'die Turk'.
Dat vond ik toch wel weer hoopgevend.
quote:Pardon?Op woensdag 27 oktober 2010 23:00 schreef boyv het volgende:
[..]
Ah, maar voor het hele gedoe met die Zweedse kon ie wel door de beugel he
hypocriet vrouwtje, fusileren
quote:Maar dit 180 graden draaikontengedrag kunnen ze niet door de beugel tolereren!Op woensdag 27 oktober 2010 23:00 schreef boyv het volgende:
[..]
Ah, maar voor het hele gedoe met die Zweedse kon ie wel door de beugel he
quote:Maar een breekpunt binnen 6 uur na sluiting stemlokalen laten vallen was dan geen probleemOp woensdag 27 oktober 2010 23:01 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Maar dit 180 graden draaikontengedrag kunnen ze niet door de beugel tolereren!
quote:We zien het vanzelf, maar met dit kabinet heb ik weinig hoop op een voordelige uitkomst. We zijn immers geen financiële instellingOp woensdag 27 oktober 2010 23:00 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hmm, allemaal prestigeprojectjes idd, zou zomaar kunnen dat iemand dit als zorgenkindje heeft geadopteerd....Ik hoop het niet voor je.
quote:AOW verhaal toch?Op woensdag 27 oktober 2010 23:02 schreef RvLaak het volgende:
Maar een breekpunt binnen 6 uur na sluiting stemlokalen laten vallen was dan geen probleem
quote:Hmm, of ze vinden het de moeite niet en laten het bij het oude?Op woensdag 27 oktober 2010 23:02 schreef RvLaak het volgende:
We zien het vanzelf, maar met dit kabinet heb ik weinig hoop op een voordelige uitkomst. We zijn immers geen financiële instelling
quote:Jezus, die man... ik verbaas mij steeds vaker over hem. Nu ook al kandidaat in de best gekleede man verkiezing. hij heeft gewoon een pak aan net als elke politicus/ambtenaar (op die rare PvdAér naOp woensdag 27 oktober 2010 23:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
En nu de belangrijke zaken:
MaximeVerhagen Loop flink achter op Don Diablo en Umberto Tan in Best Geklede Man-verkiezing. Geen schande. Maar stemmen kan nog.. http://bit.ly/9jx6rl
quote:Heel interessant imo... Remlof, kun je dat ff omhoog schoppen naar de FA's?Op woensdag 27 oktober 2010 23:07 schreef Zolcon het volgende:
Misschien kunnen we gewoon een centraal discussie topic openenwaar we een bepaalde stelling behandelen. Elke zoveel dagen weer een andere stelling. Gewoon gefundeerd, geen geschreeuw. Kan iedereen dingen van leren en dan hoeft niet elke discussie een links/rechts schreeuwpartij te worden.
Mensen die zich niet netjes kunnen gedragen worden gewoon netjes weggewerkt uit het topic.
het is maar een plannetje, schiet er aub op als het niet bevalt
quote:Lol, mogen we dan zelf de moties indienen?Op woensdag 27 oktober 2010 23:07 schreef Zolcon het volgende:
Misschien kunnen we gewoon een centraal discussie topic openenwaar we een bepaalde stelling behandelen. Elke zoveel dagen weer een andere stelling. Gewoon gefundeerd, geen geschreeuw. Kan iedereen dingen van leren en dan hoeft niet elke discussie een links/rechts schreeuwpartij te worden.
Mensen die zich niet netjes kunnen gedragen worden gewoon netjes weggewerkt uit het topic.
quote:We hebben hier toch maar even een schreeuw partij gehad. Werden de schreeuwers met hun neus op feiten gedrukt en weg waren zeOp woensdag 27 oktober 2010 23:07 schreef Zolcon het volgende:
quote:Lol, nou nee, niets ten nadele van Maxime trouwens.Op woensdag 27 oktober 2010 23:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
En nu de belangrijke zaken:
MaximeVerhagen Loop flink achter op Don Diablo en Umberto Tan in Best Geklede Man-verkiezing. Geen schande. Maar stemmen kan nog.. http://bit.ly/9jx6rl
quote:Laatst met de nederzettingen waren veel PVV'ers verbaasd over dit standpunt van hun Geert. Dus ik heb ook nog hoop dat een deel misschien gewoon zijn verkiezingsprogramma niet kent.Op woensdag 27 oktober 2010 23:00 schreef IHVK het volgende:
Ik denk dat veel PVV'ers ook gewoon de meeste standpunten niet kennen van de PVV. Maar goed, misschien is dat omdat ik positief ben ingesteld.
quote:
quote:Lol, zal wel. Het kabinet met de grootste bek over innovatie, zal uiteindelijk wel weer geen flikker uitvoeren[..]
Hmm, of ze vinden het de moeite niet en laten het bij het oude?
quote:Alleen maar omdat er in dit topic op dat moment meer mensen een serieuze discussie wilden voeren.. Vaak is dat niet zo en gaan de niet serieuzen aan de haal met het topic (mijn mening).Op woensdag 27 oktober 2010 23:08 schreef betyar het volgende:
[..]
We hebben hier toch maar even een schreeuw partij gehad. Werden de schreeuwers met hun neus op feiten gedrukt en weg waren ze
quote:In zo'n discussie topic zou de moderatie dan ook vele malen strenger moeten zijn imo.Op woensdag 27 oktober 2010 23:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Alleen maar omdat er in dit topic op dat moment meer mensen een serieuze discussie wilden voeren.. Vaak is dat niet zo en gaan de niet serieuzen aan de haal met het topic (mijn mening).
quote:Hans Spekman bedoel je waarschijnlijk.Op woensdag 27 oktober 2010 23:08 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Jezus, die man... ik verbaas mij steeds vaker over hem. Nu ook al kandidaat in de best gekleede man verkiezing. hij heeft gewoon een pak aan net als elke politicus/ambtenaar (op die rare PvdAér na)
quote:Gewoon elke keer als we een stelling behandelen dan meteen de volgende stelling aankondigen dat mensen een beetje in kunnen lezen.Op woensdag 27 oktober 2010 23:08 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, mogen we dan zelf de moties indienen?
quote:Daar heb je een punt.Op woensdag 27 oktober 2010 23:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Alleen maar omdat er in dit topic op dat moment meer mensen een serieuze discussie wilden voeren.. Vaak is dat niet zo en gaan de niet serieuzen aan de haal met het topic (mijn mening).
quote:Ja die. Doe gewoon een pak aan denk ik dan. Hij ziet eruit als een basisschool meester van groep 3Op woensdag 27 oktober 2010 23:11 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
Hans Spekman bedoel je waarschijnlijk.
quote:Lijkt me ook. Er staat nota bene een pro-Israel paragraaf in het verkiezingsprogramma, het is algemeen bekend dat er Israelische vlag(gen) rondhangen op fractiekantoren, dat zijn financiering waarschijnlijk ook uit die hoek komt etc...Op woensdag 27 oktober 2010 23:09 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Laatst met de nederzettingen waren veel PVV'ers verbaasd over dit standpunt van hun Geert. Dus ik heb ook nog hoop dat een deel misschien gewoon zijn verkiezingsprogramma niet kent.
quote:dat is het punt vaak inderdaad. Users moeten veelal hun eigen topics en debatten kiezen. En daarbij is de negeer-modus een hele praktischeOp woensdag 27 oktober 2010 23:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
quote:Ik heb wel eens een keer iets daarover gelezen, ik meen dat het iets met problemen met autoriteit te maken had.Op woensdag 27 oktober 2010 23:11 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Ja die. Doe gewoon een pak aan denk ik dan. Hij ziet eruit als een basisschool meester van groep 3
quote:Is misschien wel leuk, dan krijg je wel een inhoudelijke en duidelijke discussie.Op woensdag 27 oktober 2010 23:11 schreef Zolcon het volgende:
Gewoon elke keer als we een stelling behandelen dan meteen de volgende stelling aankondigen dat mensen een beetje in kunnen lezen.
quote:Hmm, dan mogen we ook vast geen SC meer doen, kan nog wel eens lastig worden voor mij....Zo kunnen we het standaard internet-geschreeuw veranderen in een discussieforum (wat klinkt dit eigenlijk als een 'linkse hobby' in Wilders-termen. Ik voel me nu net Bertus Hendriks)
quote:Truste!Op woensdag 27 oktober 2010 23:14 schreef betyar het volgende:
ik ga lekker slapen, lees morgen wel verder. welterusten mensen.
quote:kan best leuke topics opleveren en een beetje SC daarin kan ook echt geen kwaad hoor. Zorgt er alleen maar voor dat de sfeer wat beter wordt.Op woensdag 27 oktober 2010 23:14 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Is misschien wel leuk, dan krijg je wel een inhoudelijke en duidelijke discussie.![]()
[..]
Hmm, dan mogen we ook vast geen SC meer doen, kan nog wel eens lastig worden voor mij....![]()
quote:Welterusten.Op woensdag 27 oktober 2010 23:14 schreef betyar het volgende:
ik ga lekker slapen, lees morgen wel verder. welterusten mensen.
quote:Jammer, het is slecht voor zijn geloofwaardigheid. Laat de PvdA maar een pak voor hem kopenOp woensdag 27 oktober 2010 23:13 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een keer iets daarover gelezen, ik meen dat het iets met problemen met autoriteit te maken had.
quote:Ik zou zeggen, help ons om zo een reeks van de grond te krijgen.Op woensdag 27 oktober 2010 23:15 schreef du_ke het volgende:
[..]
kan best leuke topics opleveren en een beetje SC daarin kan ook echt geen kwaad hoor. Zorgt er alleen maar voor dat de sfeer wat beter wordt.
quote:Het is gewoon rete-irritant als je net een fijne discussie hebt en die "gehackt" wordt door een groepje schreeuwerige niet-serieuzen.. Als je met genoeg serieuzen bent kun je "een poging wagen" er iets aan te doen (als je eendrachtig bent). Vaak mislukt dat echter helaas..Op woensdag 27 oktober 2010 23:13 schreef du_ke het volgende:
[..]
dat is het punt vaak inderdaad. Users moeten veelal hun eigen topics en debatten kiezen. En daarbij is de negeer-modus een hele praktische
quote:Kan du_ke ookOp woensdag 27 oktober 2010 23:14 schreef Zolcon het volgende:
Fijn dat er toch animo is voor mijn suggestie. Ik zal het ook nog even aan bijv Remlof laten weten als ze zich hier weer melden.
Zie het als de poging van POL om net als Jon Stuart het debat weer normaal te kunnen voeren
[ afbeelding ]
quote:Ah mooi! Dan vind ik het iig een heel goed idee, nog anderen?Op woensdag 27 oktober 2010 23:15 schreef du_ke het volgende:
[..]
kan best leuke topics opleveren en een beetje SC daarin kan ook echt geen kwaad hoor. Zorgt er alleen maar voor dat de sfeer wat beter wordt.
quote:Op de FP hebben we de mogelijkheid om berichten domweg te verwijderen. Ik ga er vanuit dat de forum mods dit ook kunnen. Hiermee kun je de moderatie snel & simpel maken/houden.Op woensdag 27 oktober 2010 23:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het is gewoon rete-irritant als je net een fijne discussie hebt en die "gehackt" wordt door een groepje schreeuwerige niet-serieuzen.. Als je met genoeg serieuzen bent kun je "een poging wagen" er iets aan te doen (als je eendrachtig bent). Vaak mislukt dat echter helaas..
En mods kunnen er weinig aan doen denk ik..
quote:Ja ik kan bij vanalles maar zo spannend is dat niet, vooral technische moddingen (gastslotjes en dergelijke). Als we zoiets willen moeten we dat gewoon in dit sub-forum organiseren met users en mods. Maar laten we hierover verder gaan in het FB topic?Op woensdag 27 oktober 2010 23:17 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Kan du_ke ook. Als het goed is, kunnen alle forum mods bij het forum-crew gedeelte... Alleen wij FP vullers niet
quote:Wat is het verschil? Wat is SC en wat niet?Op woensdag 27 oktober 2010 23:19 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Slow Chat, wat we hier momenteel aan het doen zijn
quote:Als het zo gaat als vanavond: prima idee!!Op woensdag 27 oktober 2010 23:18 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ah mooi! Dan vind ik het iig een heel goed idee, nog anderen?
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 23:17 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, help ons om zo een reeks van de grond te krijgen.
quote:Kan ook wel maar daar moeten we dan wel goede afspraken over maken. "zomaar" snoeien in topics levert nogal wat gedoe opOp woensdag 27 oktober 2010 23:18 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Op de FP hebben we de mogelijkheid om berichten domweg te verwijderen. Ik ga er vanuit dat de forum mods dit ook kunnen. Hiermee kun je de moderatie snel & simpel maken/houden.
quote:als ik het goed heb, wordt SC vooral zo geclassificeerd door het off-topic gelulOp woensdag 27 oktober 2010 23:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat is het verschil? Wat is SC en wat niet?
quote:Alles wat niet on-topic is, dus alles wat op in dit topic niet over het debat gaat.Op woensdag 27 oktober 2010 23:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat is het verschil? Wat is SC en wat niet?
quote:Ok, dus: op zich een onderwerp, maar de mogelijkheid om er af en toe ongestraft ff van af te wijken??Op woensdag 27 oktober 2010 23:21 schreef RvLaak het volgende:
[..]
als ik het goed heb, wordt SC vooral zo geclassificeerd door het off-topic gelul
quote:Ik doel ook niet op het zomaar snoeien in topics, enkel in reacties. Kun jij de verwijderde berichten op de FP lezen?Op woensdag 27 oktober 2010 23:21 schreef du_ke het volgende:
[..]
[..]
Kan ook wel maar daar moeten we dan wel goede afspraken over maken. "zomaar" snoeien in topics levert nogal wat gedoe op.
quote:Nee, beter voorbeeld is dit. Dit topic hoort over het debat te gaan, maar we hebben het over de definitie van SC.Op woensdag 27 oktober 2010 23:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ok, dus: op zich een onderwerp, maar de mogelijkheid om er af en toe ongestraft ff van af te wijken??
quote:Kom nooit op de FPOp woensdag 27 oktober 2010 23:22 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik doel ook niet op het zomaar snoeien in topics, enkel in reacties. Kun jij de verwijderde berichten op de FP lezen?
quote:Maar we kunnen er theoretsich wel een combi van maken??Op woensdag 27 oktober 2010 23:23 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nee, beter voorbeeld is dit. Dit topic hoort over het debat te gaan, maar we hebben het over de definitie van SC.
Voor SC's zijn speciale topic-reeksen. Die hebben dan ook geen vast onderwerp.
quote:Dat snap ik. Maar als je de verwijderde reacties kan lezen op de FP, snap je welk type reactie ik bedoel. (Die je ongestraft zou kunnen verwijderen in zo'n discussie topic)Op woensdag 27 oktober 2010 23:24 schreef du_ke het volgende:
[..]
Kom nooit op de FP. Maar ik kan reacties wegknippen hier al ben ik daar meestal heel erg terughoudend in.
quote:Maakt de moderatie niet makkelijker denk ik, maar het zou binnen bepaalde mate moeten kunnen imo.Op woensdag 27 oktober 2010 23:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar we kunnen er theoretsich wel een combi van maken??
quote:Zou heerlijk zijn (denk ik)...Op woensdag 27 oktober 2010 23:26 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Maakt de moderatie niet makkelijker denk ik, maar het zou binnen bepaalde mate moeten kunnen imo.
quote:Er zijn wel meer voorbeelden op het forum, b.v. het DASOO topic in DE.Op woensdag 27 oktober 2010 23:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar we kunnen er theoretsich wel een combi van maken??
quote:Met min of meer serieuze users zal dat niet snel een probleem worden. Het is hier geen FP of fototopic in USOp woensdag 27 oktober 2010 23:26 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Maakt de moderatie niet makkelijker denk ik, maar het zou binnen bepaalde mate moeten kunnen imo.
quote:EY, niet de FP dissen ja...Op woensdag 27 oktober 2010 23:28 schreef du_ke het volgende:
[..]
Met min of meer serieuze users zal dat niet snel een probleem worden. Het is hier geen FP of fototopic in US.
quote:Ja! Gelukkig maar.Op woensdag 27 oktober 2010 23:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
Koningsmotie en dubbele paspoort verworpen
quote:Gaat rap ja...Op woensdag 27 oktober 2010 23:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nog 1 motie erdoor niet gehoord welke
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |