quote:Tokkies zijn doorgaans enorm vruchtbaar.... Fokken net zo hard als de achterban van de CU & SGPOp woensdag 27 oktober 2010 22:42 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Wilders, die is toch helemaal niet vruchtbaar door al die peroxide en zijn enorme haat.
quote:Vennootschapsvormen zonder rechtspersoonlijkheid zijn in Nederland in 2010:Op woensdag 27 oktober 2010 22:41 schreef RvLaak het volgende:
[..]
wtf, eerste keer dat ik dat hoor... Wat moet het dan worden?
quote:Elk nadeel heb z'n voordeel.Op woensdag 27 oktober 2010 22:42 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Wilders, die is toch helemaal niet vruchtbaar door al die peroxide en zijn enorme haat.
quote:Is nog geen invulling.Op woensdag 27 oktober 2010 22:42 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Maar wat is de planning dan? Gratis BV?
quote:inclusief de voordelen hoop ik? Anders hebben we een probleemOp woensdag 27 oktober 2010 22:43 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ze willen het aantal bedrijfssoorten inkrimpen om het meer overzichtelijk te maken. Het zou dan een BV-achtig iets moeten worden. Maar daar is nog geen invulling over, is alleen nog een praat-plan.
quote:Nee, natuurlijk niet.Op woensdag 27 oktober 2010 22:34 schreef Holograph het volgende:
Had Rutte geen punt dat Zweden zich niet bemoeid met haar onderdanen? Turkije doet dat zeker wel. Zo heb ik gelezen dat Koser Kaya in 2006 werd gekozen omdat het ministerie van Religieuze Zaken Turken in NL had ge-e-maild dat ze massaal moesten stemmen op Koser Kaya.
quote:niks dus...Op woensdag 27 oktober 2010 22:43 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
Rutte is nog steeds aan het afraffelen, Verbeet en Halsema zijn weer aan het bitchen.
quote:Maar dit gaat over een politiek instituut in Turkije, niet over een individuele Turk. Dat is het verschil.Op woensdag 27 oktober 2010 22:38 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
Het lijkt me dat iedereen stemadviezen mag geven aan kiesgerechtigden in Nederland. Osama bin Laden mag, als hij überhaupt nog leeft, oproepen om niet op Wilders en kornuiten te stemmen.
quote:Damn, daar moeten we in gaan duiken...Op woensdag 27 oktober 2010 22:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vennootschapsvormen zonder rechtspersoonlijkheid zijn in Nederland in 2010:
maatschap
vennootschap onder firma (VOF / V.O.F. / vof / v.o.f.)
commanditaire vennootschap (CV / C.V. / cv / c.v.)
In het nieuwe recht volgens titel 7.13 van het Burgerlijk Wetboek:
openbare vennootschap
stille vennootschap
commanditaire vennootschap
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 22:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
maatschap
openbare vennootschap
stille vennootschap
quote:Wat een onzin. Dat was niet Turkije zelf. Dat is zelfs onderzocht door de Nederlandse staat. Het was een religieuze organisatie in Nederland zelf. Check je bronnen voordat je blaat.Op woensdag 27 oktober 2010 22:34 schreef Holograph het volgende:
Had Rutte geen punt dat Zweden zich niet bemoeid met haar onderdanen? Turkije doet dat zeker wel. Zo heb ik gelezen dat Koser Kaya in 2006 werd gekozen omdat het ministerie van Religieuze Zaken Turken in NL had ge-e-maild dat ze massaal moesten stemmen op Koser Kaya.
quote:of minderOp woensdag 27 oktober 2010 22:45 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Of Cohen iets harder kan praten.
quote:Nee.Op woensdag 27 oktober 2010 22:34 schreef Holograph het volgende:
quote:Voor voorbeelden verwijzen wij u graag naar Niburu, De Telegraaf en Privé...Op woensdag 27 oktober 2010 22:46 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nee.
Je leest wel meer dingen. Vaak klopt het niet.
quote:De waarheid is niet interessant, enkel de beeldvorming.Op woensdag 27 oktober 2010 22:45 schreef kdrietjeh het volgende:
[..]
Wat een onzin. Dat was niet Turkije zelf. Dat is zelfs onderzocht door de Nederlandse staat. Het was een religieuze organisatie in Nederland zelf. Check je bronnen voordat je blaat.
quote:Ik kijk al lang niet meer naar GS/powned en elsevier. De mensen die daar reageren kunnen inhoudelijks niks beargumenteren. Het is gewoon een groepje internet-diarreërs. Iets was op Fok! steeds minder wordt de laatste tijd. Zeker in POLOp woensdag 27 oktober 2010 22:45 schreef IHVK het volgende:
http://www.powned.tv/nieu(...)aakt_door_debat.html
Ik word een beetje misselijk van die reacties. Vooral ook omdat ze de Armeense genocide allang heeft erkend en daardoor onder vuur heeft gelegen binnen sommige delen van de Turkse gemeenschap. Maar de waarheid schijnt er niet meer toe te doen..
quote:Maar de bestaande VOF constructies kunnen niet zonder meer gewijzigd worden, nieuwe regels is prima maar bestaande structuren kunnen niet zo maar zonder meer uit elkaar getrokken worden als men daardoor er op achter uit gaat.Op woensdag 27 oktober 2010 22:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
maatschap
openbare vennootschap
stille vennootschap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |