quote:NeeOp woensdag 27 oktober 2010 22:34 schreef Holograph het volgende:
Had Rutte geen punt dat Zweden zich niet bemoeid met haar onderdanen? Turkije doet dat zeker wel. Zo heb ik gelezen dat Koser Kaya in 2006 werd gekozen omdat het ministerie van Religieuze Zaken Turken in NL had ge-e-maild dat ze massaal moesten stemmen op Koser Kaya.
quote:Tja, is dat niet een beetje een dubbele moraal? Zweden mag wel maar Turkije niet vanwege bemoeienis?Op woensdag 27 oktober 2010 22:34 schreef Holograph het volgende:
Had Rutte geen punt dat Zweden zich niet bemoeid met haar onderdanen? Turkije doet dat zeker wel. Zo heb ik gelezen dat Koser Kaya in 2006 werd gekozen omdat het ministerie van Religieuze Zaken Turken in NL had ge-e-maild dat ze massaal moesten stemmen op Koser Kaya.
quote:Het is zelfs in strijd met de Grondwet.Op woensdag 27 oktober 2010 22:36 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Tja, is dat niet een beetje een dubbele moraal? Zweden mag wel maar Turkije niet vanwege bemoeienis?
quote:Mogelijke bemoeienis, niemand kan namelijk categoriaal beweren dat alle Turken voor deze druk zwichten of niet...Op woensdag 27 oktober 2010 22:36 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Tja, is dat niet een beetje een dubbele moraal? Zweden mag wel maar Turkije niet vanwege bemoeienis?
quote:Het lijkt me dat iedereen stemadviezen mag geven aan kiesgerechtigden in Nederland. Osama bin Laden mag, als hij überhaupt nog leeft, oproepen om niet op Wilders en kornuiten te stemmen.Op woensdag 27 oktober 2010 22:34 schreef Holograph het volgende:
quote:Vennootschappen.Op woensdag 27 oktober 2010 22:34 schreef RvLaak het volgende:
Begrijp ik Halsema nu goed dat bedrijven straks zo goed als geen belasting meer betalen?
En voor welke bedrijfsvormen geldt dit? (ff denkend aan eigen belang)
quote:Klopt, je mag mensen niet uitsluiten vanwege ras, geloof of afkomst, dat zou dus ook gelden voor mensen die behalve de Nederlandse ook een andere identiteit hebben.Op woensdag 27 oktober 2010 22:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Het is zelfs in strijd met de Grondwet.
quote:Oh ja, sorry....Op woensdag 27 oktober 2010 22:38 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Mogelijke bemoeienis, niemand kan namelijk categoriaal beweren dat alle Turken voor deze druk zwichten of niet...
Maar laten we zaken nou niet realistisch gaan bekijken... Slaat alleen maar enorme gaten in de programma's van bepaalde 3-letterige partijen
quote:Je zou verwachten dat een Vennootschap Onder Firma hier ook onder zou vallen, maar helaasOp woensdag 27 oktober 2010 22:38 schreef boyv het volgende:
[..]
Vennootschappen.
Rutte liegt er in ieder geval niet om, hij zit daar voor de bankiers en zakenmannen.
quote:En Kim Jung Il om op de PVV te stemmen. Al was het maar omdat Wilders het Noord-Koreaanse rechtssysteem zo bewonderd.Op woensdag 27 oktober 2010 22:38 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
Het lijkt me dat iedereen stemadviezen mag geven aan kiesgerechtigden in Nederland. Osama bin Laden mag, als hij überhaupt nog leeft, oproepen om niet op Wilders en kornuiten te stemmen.
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 22:39 schreef remlof het volgende:
[..]
En Kim Jung Il om op de PVV te stemmen. Al was het maar omdat Wilders het Noord-Koreaanse rechtssysteem zo bewonderd.
quote:Is die wetswijziging er nu nog niet door (vof zou afgeschaft worden ed)Op woensdag 27 oktober 2010 22:39 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Je zou verwachten dat een Vennootschap Onder Firma hier ook onder zou vallen, maar helaas
quote:wtf, eerste keer dat ik dat hoor... Wat moet het dan worden?Op woensdag 27 oktober 2010 22:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Is die wetswijziging er nu nog niet door (vof zou afgeschaft worden ed)
quote:En erfopvolging zit er bij Wilders nog niet zo in geloof ikOp woensdag 27 oktober 2010 22:40 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Kim doet het toch niet zo lang meer?
quote:Is ook alleen nog maar planair, nog geen invulling.Op woensdag 27 oktober 2010 22:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Is die wetswijziging er nu nog niet door (vof zou afgeschaft worden ed)
quote:Maar wat is de planning dan? Gratis BV?Op woensdag 27 oktober 2010 22:41 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Is ook alleen nog maar planair, nog geen invulling.
quote:Wilders, die is toch helemaal niet vruchtbaar door al die peroxide en zijn enorme haat.Op woensdag 27 oktober 2010 22:41 schreef du_ke het volgende:
[..]
En erfopvolging zit er bij Wilders nog niet zo in geloof ik. Al vinden ze dat bij zijn geestverwanten van het Front National bijvoorbeeld wel leuk
quote:Ze willen het aantal bedrijfssoorten inkrimpen om het meer overzichtelijk te maken. Het zou dan een BV-achtig iets moeten worden. Maar daar is nog geen invulling over, is alleen nog een praat-plan.Op woensdag 27 oktober 2010 22:41 schreef RvLaak het volgende:
[..]
wtf, eerste keer dat ik dat hoor... Wat moet het dan worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |