quote:DONNER?? Die (her)ken ik wel hoor
quote:Paul de KromOp woensdag 27 oktober 2010 22:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
DONNER?? Die (her)ken ik wel hoor![]()
Nee, die met die "gouden" stropdas schuin achter Donner bedoel ik..
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 22:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
DONNER?? Die (her)ken ik wel hoor![]()
Nee, die met die "gouden" stropdas schuin achter Donner bedoel ik..
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 22:26 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
Direct achter hem zit Donner, rechtsachter hem zit Paul de Krom
quote:De suggestie dat hij een dikke vinger in de pap had is iig wel gewekt.Op maandag 6 september sprak de koningin met haar vaste adviseurs, de vicepresident van de Raad van State, de voorzitter van de Eerste Kamer en de voorzitter van de Tweede Kamer. Later kwamen de fractievoorzitters van VVD, PvdA, PVV en CDA. Mark Rutte adviseerde haar hemzelf als informateur aan te stellen om een concept-regeerakkoord te gaan schrijven. Cohen wilde graag samen met Rutte een regeerakkoord schrijven. PVV en CDA steunden Rutte, zodat voor dit idee een Kamermeerderheid was ontstaan. Eerder die dag liet Ab Klink de voorzitter van de Tweede Kamer weten per direct te vertrekken wegens de ontstane situatie in het CDA. Raymond Knops volgt hem op als Tweede Kamerlid. Op dinsdag 7 september sprak de koningin met de andere fractieleiders. Ook vond er een debat plaats in de Tweede Kamer, in aanwezigheid van oud-informateur Ivo Opstelten. Hierin gaven de overige fracties veel kritiek op de VVD, PVV en CDA.
Op dinsdag 7 september werd bekend dat de PVV weer wilde onderhandelen over een rechts minderheidskabinet. Ook de VVD en het CDA bleken weer bereid tot onderhandelen. Wilders kwam tot deze conclusie kort nadat Ab Klink de CDA-fractie had verlaten. De meeste andere partijen zagen weinig in deze onderhandelingen. Femke Halsema adviseerde het CDA "niet opnieuw in dezelfde fuik te zwemmen". Cohen riep op om "de heilloze weg over rechts te verlaten en samen te werken aan een stabiel meerderheidskabinet". Ook Rouvoet van de ChristenUnie liet weten het een slecht idee te vinden als de gesprekken zouden worden hervat.
's Avonds nodigde de koningin Mark Rutte uit op paleis Noordeinde om de ontstane situatie te bespreken. Herman Tjeenk Willink werd vervolgens wederom benoemd tot informateur, met als opdracht om de majesteit "op de kortst mogelijke termijn te informeren over de thans ontstane situatie en de stappen die genomen moeten worden".[46]
De volgende dag sprak Tjeenk Willink met de fractievoorzitters van alle partijen.[47] De informateur waarschuwde tijdens zijn persconferentie dat de "geloofwaardigheid van de toekomstige minister-president in het geding is" als weer zal blijken dat een rechtse coalitie niet mogelijk is.
quote:Geeftt het hele probleem tenminste weer op een realistische grootte.Op woensdag 27 oktober 2010 22:30 schreef Zolcon het volgende:
islamisering wordt nu al verkleint tot een motietje
quote:Het eerste, dwz dat het antwoord zo spoedig mogelijk volgt.Op woensdag 27 oktober 2010 22:25 schreef humberto.tan het volgende:
Houdt het aanhouden van een motie in, dat hij hem voorlopig opschort of dat hij niet ingaat op het verzoek tot intrekken?
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 22:30 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Geeftt het hele probleem tenminste weer op een realistische grootte.
quote:VVD toch?Op woensdag 27 oktober 2010 22:31 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
Staatssecretaris van Sociale Zaken en Werkgelegenheid om precies te zijn
quote:Ja inderdaad
quote:Wederom dank!Op woensdag 27 oktober 2010 22:31 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
Staatssecretaris van Sociale Zaken en Werkgelegenheid om precies te zijn
quote:Bedankt! Dat dacht ik inmiddels ook begrepen te hebben nu het begrip een aantal keer was teruggekomen, maar het is fijn om het nu ook zeker te weten.Op woensdag 27 oktober 2010 22:31 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Het eerste, dwz dat het antwoord zo spoedig mogelijk volgt.
quote:Dat is onzinnig inderdaad, ondernemers snappen het niet eens.Op woensdag 27 oktober 2010 22:34 schreef lyolyrc het volgende:
Vennootschapsbelasting verlagen lijkt me niet echt nodig, dat tarief is inderdaad al laag.
quote:Precies, broekzak vestzak idee.Op woensdag 27 oktober 2010 22:34 schreef lyolyrc het volgende:
Vennootschapsbelasting verlagen lijkt me niet echt nodig, dat tarief is inderdaad al laag.
quote:Lama @ bedrijfsvormen, al gevondenOp woensdag 27 oktober 2010 22:34 schreef RvLaak het volgende:
Begrijp ik Halsema nu goed dat bedrijven straks zo goed als geen belasting meer betalen?
En voor welke bedrijfsvormen geldt dit? (ff denkend aan eigen belang)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |