quote:Voel je in bed niets van hoorOp woensdag 27 oktober 2010 22:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
jajajaj, ze ziet er leuk uit.. Jammer alleen dat ze braaf achter Verhagen aanhobbelt zonder enige (merkbare) kritiek
quote:Hoop je
quote:Verder lijkt ze best sympathiek..Op woensdag 27 oktober 2010 22:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
jajajaj, ze ziet er leuk uit.. Jammer alleen dat ze braaf achter Verhagen aanhobbelt zonder enige (merkbare) kritiek
quote:De dames hoeven dat niet te weten??
quote:Volgens mij was het probleem vooral gewoon dat Verbeet het pluche enorm aan het beschermen was en dat Halsema net ietwat over de schreef ging in het ageren tegen die bescherming.
quote:Ja nou... Als haar kut net zo zuur is als de algemene lijn van het CDA ga je het wel voelen ja...
quote:Hmm, ik meen me te herinneren dat hij al eerder betrokken was bij onderhandelingen, voordat hij formateur was....? Moment, zal ff zoeken.Op woensdag 27 oktober 2010 22:21 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
De formateur is altijd de beoogd premier, dus dan zou je de hele procedure moeten omgooien. Maar zelfs als een complete buitenstaander (in)formateur zou zijn, dan zou ook deze de vertrouwelijkheid niet mogen schenden.
quote:estherouwehand Rutte over de ingediende moties: nee, nee, nee, willen we niet, neeOp woensdag 27 oktober 2010 22:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
KeesVee In hoog tempo (130 km per uur) ontraadt premier Rutte het gros van de moties. Zijn handreiking heeft veel weg van een gebalde vuist...
quote:Komt me enigszins bekend voor... Was het niet de VVD die deze houding bij het vorige kabinet zo bekritiseerde?Op woensdag 27 oktober 2010 22:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
estherouwehand Rutte over de ingediende moties: nee, nee, nee, willen we niet, nee
quote:Direct achter hem zit Donner, rechtsachter hem zit Paul de KromOp woensdag 27 oktober 2010 22:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wie is die man met bril in vak K (achter Rutte in beeld)
Ken ze nog niet allemaal..
quote:Donner.Op woensdag 27 oktober 2010 22:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wie is die man met bril in vak K (achter Rutte in beeld)
Ken ze nog niet allemaal..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |