quote:Nee, het probleem is dat er in een krantenartikel zaken gelekt zijn die zouden zijn besproken tijdens de onderhandelingen. Aangezien dit vertrouwelijke besprekingen waren, kan en mag hij hier niet op ingaan.Op woensdag 27 oktober 2010 22:15 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Maar wel betrokken bij het proces toch? Dus komt hij nu in conflict. Hij kan dingen niet zeggen omdat hij betrokken is geweest bij de onderhandelingen, dat komt een beetje over alsof hij er niet alles over wil/kan zeggen. Dus wordt hij nu op het rooster gelegd door de oppositie.
quote:Meningen kunnen verschillen..Op woensdag 27 oktober 2010 22:16 schreef marcodej het volgende:
[..]
Buma vind ik iig deze dagen een stuk beter dan Cohen ja.
quote:Bij het vorig kabinet hebben ze elkaar in de haren gezeten omdat Femke vond dat ze monddood werd gemaakt omdat Gerdi haar afbrak en Gerdi vond haar vervelend omdat ze niet deed wat zij zei.Op woensdag 27 oktober 2010 22:16 schreef IHVK het volgende:
Wat is het probleem tussen Gerdi en Femke?
quote:Dank!Op woensdag 27 oktober 2010 22:17 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Bij het vorig kabinet hebben ze elkaar in de haren gezeten omdat Femke vond dat ze monddood werd gemaakt omdat Gerdi haar afbrak en Gerdi vond haar vervelend omdat ze niet deed wat zij zei.
quote:Ik probeer het me te herinneren, maar ik kom er niet op
quote:Ik weet nog dat ik met mijn ouders keek en dat er echt een cliffhanger was aan het einde van het debat omdat Verbeet Halsema vroeg met zich mee te komen.Op woensdag 27 oktober 2010 22:17 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Bij het vorig kabinet hebben ze elkaar in de haren gezeten omdat Femke vond dat ze monddood werd gemaakt omdat Gerdi haar afbrak en Gerdi vond haar vervelend omdat ze niet deed wat zij zei.
quote:Ook dank!
quote:Dat ben ik ook met je eens, daarom vind ik niet dat een (in)formateur een zo prominente plaats in het kabinet kan/mag hebben.Op woensdag 27 oktober 2010 22:17 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Nee, het probleem is dat er in een krantenartikel zaken gelekt zijn die zouden zijn besproken tijdens de onderhandelingen. Aangezien dit vertrouwelijke besprekingen waren, kan en mag hij hier niet op ingaan.
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 22:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Die domme blonde collaboraterende CDAdoos?
quote:Cirkelredenatie is numer hoeveel in de top5 van drogredenaties?Op woensdag 27 oktober 2010 22:19 schreef remlof het volgende:
Van uit de staande situatie is dit de staande praktijk...
Sterk Rutte
quote:jajajaj, ze ziet er leuk uit.. Jammer alleen dat ze braaf achter Verhagen aanhobbelt zonder enige (merkbare) kritiek
quote:Hoog iigOp woensdag 27 oktober 2010 22:20 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Cirkelredenatie is numer hoeveel in de top5 van drogredenaties?
quote:Ach zou het er wel op kunnen. Alleen blijft een christendoos...
quote:De formateur is altijd de beoogd premier, dus dan zou je de hele procedure moeten omgooien. Maar zelfs als een complete buitenstaander (in)formateur zou zijn, dan zou ook deze de vertrouwelijkheid niet mogen schenden.Op woensdag 27 oktober 2010 22:19 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat ben ik ook met je eens, daarom vind ik niet dat een (in)formateur een zo prominente plaats in het kabinet kan/mag hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |