quote:Nu niet meer..Op woensdag 27 oktober 2010 21:54 schreef eriksd het volgende:
Goede stemming in ieder geval nog, ziet er wel gezellig uit.
quote:Nu even niet dus...Op woensdag 27 oktober 2010 21:54 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
[..]
Dat er inderdaad afgeraffeld word.
quote:Ik dacht andersom eigenlijk.. Het (uit)lachen is wel weg nu..Op woensdag 27 oktober 2010 21:56 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Pechtold heeft een formidabele tegenstander in Rutte.
quote:Hij zal het ook wel een opluchting vinden dat hij niet meer Balkenende tegenover zich heeft.Op woensdag 27 oktober 2010 21:56 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Pechtold heeft een formidabele tegenstander in Rutte.
quote:Nope. En dat zei Rutte ook..Op woensdag 27 oktober 2010 21:57 schreef Krambo het volgende:
Mosterd na de maaltijd betoog van Pechtold
quote:Dit is de eerste mogelijkheid voor de tweede kamer om de formatie aan de orde te stellen.Op woensdag 27 oktober 2010 21:57 schreef Krambo het volgende:
Mosterd na de maaltijd betoog van Pechtold
quote:True. Maar dit is een beetje apart moment.Op woensdag 27 oktober 2010 21:58 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Dit is de eerste mogelijkheid voor de tweede kamer om de formatie aan de orde te stellen.
quote:PreciesOp woensdag 27 oktober 2010 21:58 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Dit is de eerste mogelijkheid voor de tweede kamer om de formatie aan de orde te stellen.
quote:Klopt, officieel wel. Er is natuurlijk wel zo dat er al wel het eea over is gezegd/geschreven.Op woensdag 27 oktober 2010 21:58 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
quote:Klopt, hij mag er best iets over zeggen, maar hij verandert er niks meer aan door er een lang debat aan te wijden.Op woensdag 27 oktober 2010 21:58 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
quote:IN de TKOp woensdag 27 oktober 2010 21:58 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Klopt, officieel wel. Er is natuurlijk wel zo dat er al wel het eea over is gezegd/geschreven.
quote:DIt is niet alleen de eerste mogelijkheid, het is zelfs de enige mogelijkheid die hij heeft om kritische vragen of opmerkingen te plaatsen over de gang van zaken tijdens het formatieproces. Het is dus nu of nooit.Op woensdag 27 oktober 2010 21:59 schreef Krambo het volgende:
[..]
Klopt, hij mag er best iets over zeggen, maar hij verandert er niks meer aan door er een lang debat aan te wijden.
quote:Ja, dat is idd wel zo maar er wordt zoveel getwitterd/interviews gegeven/verteld tegen kranten dat het nu uitgekauwd lijkt.
quote:een banaanOp woensdag 27 oktober 2010 22:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ff totaal offtopic: iemand nog een remedie tegen beginnende oorpijn??
quote:Ik heet niet Bert
quote:De vertrouwelijkheid van de INformatiefase zei hij volgens mij.Op woensdag 27 oktober 2010 22:04 schreef kahaarin het volgende:
Huh? Dit is de mogelijkheid om vragen te stellen over de formatie maar hij kan de vertrouwelijkheid niet schaden? Waaarom dan vragen stellen hierover?
quote:[off-topic]Als je oor een beetje verstopt zit dan kun je er wat slaolie/zonnebloemolie in druppen, dan komt het weer los.[/off-topic]Op woensdag 27 oktober 2010 22:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ff totaal offtopic: iemand nog een remedie tegen beginnende oorpijn??
quote:Luister naar de herhalingen van Stef blok.Op woensdag 27 oktober 2010 22:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heet niet Bert![]()
En ik bedoelde de medische oorpijn helaas..
quote:Ja, maar dan is het jammer dat hij nu zelf PM is, anders had hij er wellicht wel wat over kunnen zeggen omdat het dan niet om iemand zou gaan die te zeer bij de zaaak betrokken is.Op woensdag 27 oktober 2010 22:05 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
De vertrouwelijkheid van de INformatiefase zei hij volgens mij.
quote:[off-topic]Dank.. Volgens mij is het keelpijn/verkoudheid gerelateerd.. Helpt het dan ook??.[/off-topic]Op woensdag 27 oktober 2010 22:05 schreef kahaarin het volgende:
[..]
[off-topic]Als je oor een beetje verstopt zit dan kun je er wat slaolie/zonnebloemolie in druppen, dan komt het weer los.[/off-topic]
quote:Het kan geen kwaad, misschien ff proberen?Op woensdag 27 oktober 2010 22:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
[off-topic]Dank.. Volgens mij is het keelpijn/verkoudheid gerelateerd.. Helpt het dan ook??.[/off-topic]
quote:Nee Whiskers heeft oorpijn ik denk van Stef BlokOp woensdag 27 oktober 2010 22:08 schreef Zolcon het volgende:
Ik ben er weer. Nog wat leuks gemist afgelopen anderhalf uur?
quote:Had zo maar gekund iddOp woensdag 27 oktober 2010 22:08 schreef betyar het volgende:
[..]
Nee Whiskers heeft oorpijn ik denk van Stef Blok
quote:JAOp woensdag 27 oktober 2010 22:09 schreef Zolcon het volgende:
Was Stef Blok weer zo erg kakkerig en slurpend als gister?
quote:In ieder geval minder jij-bakkend.Op woensdag 27 oktober 2010 22:09 schreef Zolcon het volgende:
Was Stef Blok weer zo erg kakkerig en slurpend als gister?
quote:Hij hoeft uitsluitend verantwoording af te leggen over het correct volgen van de procedures tijdens de formatie, wat er aan vertrouwelijke informatie is besproken tijdens de onderhandelingen valt buiten dit debat, aangezien dat iets is tussen de betrokken partijen.Op woensdag 27 oktober 2010 22:06 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ja, maar dan is het jammer dat hij nu zelf PM is, anders had hij er wellicht wel wat over kunnen zeggen omdat het dan niet om iemand zou gaan die te zeer bij de zaaak betrokken is.
quote:Nou... "Maar in uw verkiezingsprogramma"-etc..Op woensdag 27 oktober 2010 22:09 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
In ieder geval minder jij-bakkend.
quote:PRECIES mijn gevoelens..Op woensdag 27 oktober 2010 22:11 schreef Zolcon het volgende:
Ik heb alleen Wilders even gezien. De manier waarop hij daar omging met het parlement vond ik werkelijk walgelijk.
Het was net een kleuter. Ik had hem een klap op zijn bek gegeven.
quote:Dat snap ik wel, ik heb toen al gezegd dat ik het vreemd vond dat juist HIJ informateur werd, vind ik jammer, nu moet hij op eieren lopen omdat hij EN betrokken was bij het informatie proces EN bij de regering zelf. Vind ik niet wenselijk, misschien leermomentje voor de volgende keer.Op woensdag 27 oktober 2010 22:09 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Hij hoeft uitsluitend verantwoording af te leggen over het correct volgen van de procedures tijdens de formatie, wat er aan vertrouwelijke informatie is besproken tijdens de onderhandelingen valt buiten dit debat, aangezien dat iets is tussen de betrokken partijen.
quote:Gisteren was het naar mijn mening erger. Maar goed, zijn bijdrage vond ik beide dagen beroerd.Op woensdag 27 oktober 2010 22:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nou... "Maar in uw verkiezingsprogramma"-etc..
quote:Rutte is nooit informateur geweest. Rutte is alleen formateur geweest als opvolger van informateur Opstelten.Op woensdag 27 oktober 2010 22:12 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat snap ik wel, ik heb toen al gezegd dat ik het vreemd vond dat juist HIJ informateur werd, vind ik jammer, nu moet hij op eieren lopen omdat hij EN betrokken was bij het informatie proces EN bij de regering zelf. Vind ik niet wenselijk, misschien leermomentje voor de volgende keer.
quote:Nee, dan is het CDA echt sterkerOp woensdag 27 oktober 2010 22:13 schreef marcodej het volgende:
Die eigen conclusies van Cohen na elk debatje zijn ech kneuzerig. Van die uitspraken waarvan je denkt "Tsja..."
quote:Mooi. Waar kunnen we een officiële klacht indienen?Op woensdag 27 oktober 2010 22:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
PRECIES mijn gevoelens..
Fijn dat ik niet de enige ben,..
quote:Ze zijn geen vriendjes, neeOp woensdag 27 oktober 2010 22:13 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Dat gekat altijd tussen Halsema en Verbeet.
quote:Ik vind hem altijd wel aandoenlijk.Op woensdag 27 oktober 2010 22:13 schreef marcodej het volgende:
Die eigen conclusies van Cohen na elk debatje zijn ech kneuzerig. Van die uitspraken waarvan je denkt "Tsja..."
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 22:13 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Mooi. Waar kunnen we een officiële klacht indienen?
quote:Maar wel betrokken bij het proces toch? Dus komt hij nu in conflict. Hij kan dingen niet zeggen omdat hij betrokken is geweest bij de onderhandelingen, dat komt een beetje over alsof hij er niet alles over wil/kan zeggen. Dus wordt hij nu op het rooster gelegd door de oppositie.Op woensdag 27 oktober 2010 22:13 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Rutte is nooit informateur geweest. Rutte is alleen formateur geweest als opvolger van informateur Opstelten.
quote:Beiden willen graag de lekkerste van de kamer zijn
quote:Ze hebben in het verleden al eens een flinke aanvaring gehadOp woensdag 27 oktober 2010 22:15 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Beiden willen graag de lekkerste van de kamer zijn
quote:Buma vind ik iig deze dagen een stuk beter dan Cohen ja.Op woensdag 27 oktober 2010 22:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, dan is het CDA echt sterker
quote:Het zou eigenlijk wel moeten. Wilders wordt betaald van ons belastinggeld. Ik verwacht dat hij dan ook zich aan zijn functie kan houden. (ik ga gewoon zijn spelletjes spelen)
quote:Vertel! Want ik ben het kennelijk vergeten..Op woensdag 27 oktober 2010 22:16 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ze hebben in het verleden al eens een flinke aanvaring gehad
quote:Kan niet, dat is Uitslag.Op woensdag 27 oktober 2010 22:15 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Beiden willen graag de lekkerste van de kamer zijn
quote:Enlighten us!Op woensdag 27 oktober 2010 22:16 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ze hebben in het verleden al eens een flinke aanvaring gehad
quote:Nee, het probleem is dat er in een krantenartikel zaken gelekt zijn die zouden zijn besproken tijdens de onderhandelingen. Aangezien dit vertrouwelijke besprekingen waren, kan en mag hij hier niet op ingaan.Op woensdag 27 oktober 2010 22:15 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Maar wel betrokken bij het proces toch? Dus komt hij nu in conflict. Hij kan dingen niet zeggen omdat hij betrokken is geweest bij de onderhandelingen, dat komt een beetje over alsof hij er niet alles over wil/kan zeggen. Dus wordt hij nu op het rooster gelegd door de oppositie.
quote:Meningen kunnen verschillen..Op woensdag 27 oktober 2010 22:16 schreef marcodej het volgende:
[..]
Buma vind ik iig deze dagen een stuk beter dan Cohen ja.
quote:Bij het vorig kabinet hebben ze elkaar in de haren gezeten omdat Femke vond dat ze monddood werd gemaakt omdat Gerdi haar afbrak en Gerdi vond haar vervelend omdat ze niet deed wat zij zei.Op woensdag 27 oktober 2010 22:16 schreef IHVK het volgende:
Wat is het probleem tussen Gerdi en Femke?
quote:Dank!Op woensdag 27 oktober 2010 22:17 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Bij het vorig kabinet hebben ze elkaar in de haren gezeten omdat Femke vond dat ze monddood werd gemaakt omdat Gerdi haar afbrak en Gerdi vond haar vervelend omdat ze niet deed wat zij zei.
quote:Ik probeer het me te herinneren, maar ik kom er niet op
quote:Ik weet nog dat ik met mijn ouders keek en dat er echt een cliffhanger was aan het einde van het debat omdat Verbeet Halsema vroeg met zich mee te komen.Op woensdag 27 oktober 2010 22:17 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Bij het vorig kabinet hebben ze elkaar in de haren gezeten omdat Femke vond dat ze monddood werd gemaakt omdat Gerdi haar afbrak en Gerdi vond haar vervelend omdat ze niet deed wat zij zei.
quote:Ook dank!
quote:Dat ben ik ook met je eens, daarom vind ik niet dat een (in)formateur een zo prominente plaats in het kabinet kan/mag hebben.Op woensdag 27 oktober 2010 22:17 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Nee, het probleem is dat er in een krantenartikel zaken gelekt zijn die zouden zijn besproken tijdens de onderhandelingen. Aangezien dit vertrouwelijke besprekingen waren, kan en mag hij hier niet op ingaan.
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 22:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Die domme blonde collaboraterende CDAdoos?
quote:Cirkelredenatie is numer hoeveel in de top5 van drogredenaties?Op woensdag 27 oktober 2010 22:19 schreef remlof het volgende:
Van uit de staande situatie is dit de staande praktijk...
Sterk Rutte
quote:jajajaj, ze ziet er leuk uit.. Jammer alleen dat ze braaf achter Verhagen aanhobbelt zonder enige (merkbare) kritiek
quote:Hoog iigOp woensdag 27 oktober 2010 22:20 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Cirkelredenatie is numer hoeveel in de top5 van drogredenaties?
quote:Ach zou het er wel op kunnen. Alleen blijft een christendoos...
quote:De formateur is altijd de beoogd premier, dus dan zou je de hele procedure moeten omgooien. Maar zelfs als een complete buitenstaander (in)formateur zou zijn, dan zou ook deze de vertrouwelijkheid niet mogen schenden.Op woensdag 27 oktober 2010 22:19 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat ben ik ook met je eens, daarom vind ik niet dat een (in)formateur een zo prominente plaats in het kabinet kan/mag hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |