quote:Door de lange Brabantse nachten?Op woensdag 27 oktober 2010 21:46 schreef sneakypete het volgende:
[..]
Hoe denk je dat het komt dat ons tijdsbesef vaak wat troebel is?
quote:Ik volg het ook niet echt zo.. Let vooral op reacties hier en in de zaal..Op woensdag 27 oktober 2010 21:46 schreef kahaarin het volgende:
Pff, wat is hij aan het afraffelen, het mag een tandje langzamer imo...
quote:Dus toch een causaal verband tussen bier en dat kwartier.Op woensdag 27 oktober 2010 21:47 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Door de lange Brabantse nachten?
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 21:48 schreef eriksd het volgende:
Joepie, ik heb weer beeld. Maarja, zo nieuwsuur kijken, dan pownews en dan P&W en dan herhaling DWDD.
quote:Geen idee eigenlijk...Op woensdag 27 oktober 2010 21:48 schreef sneakypete het volgende:
[..]
Dus toch een causaal verband tussen bier en dat kwartier.
Ik heb er nog niet op gelet: zitten er brabo's in het kabinet?
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 21:49 schreef betyar het volgende:
geen bijzondere samenwerking met de SGP, maar wel een arm in de reet gedaan qua koopzondagen
quote:Leg jij het ff uit.. Heb hier echt geen kaas van gegeten..
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 21:50 schreef eriksd het volgende:
Geen idee, maar zal er ook wel over gaan.
quote:Volgens mij worden groene beleggingen deels vrijgesteld van belasting, daar gaat het volgens mij over.Op woensdag 27 oktober 2010 21:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Leg jij het ff uit.. Heb hier echt geen kaas van gegeten..
quote:Lol! Dat waren buitenlanders toch?!Op woensdag 27 oktober 2010 21:52 schreef sneakypete het volgende:
http://www.omroepbrabant.(...)igd+in+Den+Haag.aspx
Nee dus, we moeten het met limbo's doen.
quote:http://www.allesoverheffingskortingen.nl/Op woensdag 27 oktober 2010 21:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Leg jij het ff uit.. Heb hier echt geen kaas van gegeten..
quote:Dank!Op woensdag 27 oktober 2010 21:52 schreef eriksd het volgende:
Ik denk dat ze doelen op de vrijstelling/aftrek voor investeringen in ideologische dingen/ maatschappelijk beleggen. 4% fictief rendement in box 3, daarvan 30%, dus 1.3% over box 3.
Samengevat: vrijgestelde investeringen omlaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |