quote:Rutte is nooit informateur geweest. Rutte is alleen formateur geweest als opvolger van informateur Opstelten.Op woensdag 27 oktober 2010 22:12 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat snap ik wel, ik heb toen al gezegd dat ik het vreemd vond dat juist HIJ informateur werd, vind ik jammer, nu moet hij op eieren lopen omdat hij EN betrokken was bij het informatie proces EN bij de regering zelf. Vind ik niet wenselijk, misschien leermomentje voor de volgende keer.
quote:Nee, dan is het CDA echt sterkerOp woensdag 27 oktober 2010 22:13 schreef marcodej het volgende:
Die eigen conclusies van Cohen na elk debatje zijn ech kneuzerig. Van die uitspraken waarvan je denkt "Tsja..."
quote:Mooi. Waar kunnen we een officiële klacht indienen?Op woensdag 27 oktober 2010 22:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
PRECIES mijn gevoelens..
Fijn dat ik niet de enige ben,..
quote:Ze zijn geen vriendjes, neeOp woensdag 27 oktober 2010 22:13 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Dat gekat altijd tussen Halsema en Verbeet.
quote:Ik vind hem altijd wel aandoenlijk.Op woensdag 27 oktober 2010 22:13 schreef marcodej het volgende:
Die eigen conclusies van Cohen na elk debatje zijn ech kneuzerig. Van die uitspraken waarvan je denkt "Tsja..."
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 22:13 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Mooi. Waar kunnen we een officiële klacht indienen?
quote:Maar wel betrokken bij het proces toch? Dus komt hij nu in conflict. Hij kan dingen niet zeggen omdat hij betrokken is geweest bij de onderhandelingen, dat komt een beetje over alsof hij er niet alles over wil/kan zeggen. Dus wordt hij nu op het rooster gelegd door de oppositie.Op woensdag 27 oktober 2010 22:13 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Rutte is nooit informateur geweest. Rutte is alleen formateur geweest als opvolger van informateur Opstelten.
quote:Beiden willen graag de lekkerste van de kamer zijn
quote:Ze hebben in het verleden al eens een flinke aanvaring gehadOp woensdag 27 oktober 2010 22:15 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Beiden willen graag de lekkerste van de kamer zijn
quote:Buma vind ik iig deze dagen een stuk beter dan Cohen ja.Op woensdag 27 oktober 2010 22:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, dan is het CDA echt sterker
quote:Het zou eigenlijk wel moeten. Wilders wordt betaald van ons belastinggeld. Ik verwacht dat hij dan ook zich aan zijn functie kan houden. (ik ga gewoon zijn spelletjes spelen)
quote:Vertel! Want ik ben het kennelijk vergeten..Op woensdag 27 oktober 2010 22:16 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ze hebben in het verleden al eens een flinke aanvaring gehad
quote:Kan niet, dat is Uitslag.Op woensdag 27 oktober 2010 22:15 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Beiden willen graag de lekkerste van de kamer zijn
quote:Enlighten us!Op woensdag 27 oktober 2010 22:16 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ze hebben in het verleden al eens een flinke aanvaring gehad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |