quote:Ok, dus: op zich een onderwerp, maar de mogelijkheid om er af en toe ongestraft ff van af te wijken??Op woensdag 27 oktober 2010 23:21 schreef RvLaak het volgende:
[..]
als ik het goed heb, wordt SC vooral zo geclassificeerd door het off-topic gelul
quote:Ik doel ook niet op het zomaar snoeien in topics, enkel in reacties. Kun jij de verwijderde berichten op de FP lezen?Op woensdag 27 oktober 2010 23:21 schreef du_ke het volgende:
[..]
[..]
Kan ook wel maar daar moeten we dan wel goede afspraken over maken. "zomaar" snoeien in topics levert nogal wat gedoe op.
quote:Nee, beter voorbeeld is dit. Dit topic hoort over het debat te gaan, maar we hebben het over de definitie van SC.Op woensdag 27 oktober 2010 23:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ok, dus: op zich een onderwerp, maar de mogelijkheid om er af en toe ongestraft ff van af te wijken??
quote:Kom nooit op de FPOp woensdag 27 oktober 2010 23:22 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik doel ook niet op het zomaar snoeien in topics, enkel in reacties. Kun jij de verwijderde berichten op de FP lezen?
quote:Maar we kunnen er theoretsich wel een combi van maken??Op woensdag 27 oktober 2010 23:23 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nee, beter voorbeeld is dit. Dit topic hoort over het debat te gaan, maar we hebben het over de definitie van SC.
Voor SC's zijn speciale topic-reeksen. Die hebben dan ook geen vast onderwerp.
quote:Dat snap ik. Maar als je de verwijderde reacties kan lezen op de FP, snap je welk type reactie ik bedoel. (Die je ongestraft zou kunnen verwijderen in zo'n discussie topic)Op woensdag 27 oktober 2010 23:24 schreef du_ke het volgende:
[..]
Kom nooit op de FP. Maar ik kan reacties wegknippen hier al ben ik daar meestal heel erg terughoudend in.
quote:Maakt de moderatie niet makkelijker denk ik, maar het zou binnen bepaalde mate moeten kunnen imo.Op woensdag 27 oktober 2010 23:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar we kunnen er theoretsich wel een combi van maken??
quote:Zou heerlijk zijn (denk ik)...Op woensdag 27 oktober 2010 23:26 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Maakt de moderatie niet makkelijker denk ik, maar het zou binnen bepaalde mate moeten kunnen imo.
quote:Er zijn wel meer voorbeelden op het forum, b.v. het DASOO topic in DE.Op woensdag 27 oktober 2010 23:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar we kunnen er theoretsich wel een combi van maken??
quote:Met min of meer serieuze users zal dat niet snel een probleem worden. Het is hier geen FP of fototopic in USOp woensdag 27 oktober 2010 23:26 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Maakt de moderatie niet makkelijker denk ik, maar het zou binnen bepaalde mate moeten kunnen imo.
quote:EY, niet de FP dissen ja...Op woensdag 27 oktober 2010 23:28 schreef du_ke het volgende:
[..]
Met min of meer serieuze users zal dat niet snel een probleem worden. Het is hier geen FP of fototopic in US.
quote:Ja! Gelukkig maar.Op woensdag 27 oktober 2010 23:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
Koningsmotie en dubbele paspoort verworpen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |