quote:Ik heb me er niet uitgebreid in verdiept... Ik weet alleen dat het er aan zit te komen..Op woensdag 27 oktober 2010 22:48 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Maar de bestaande VOF constructies kunnen niet zonder meer gewijzigd worden, nieuwe regels is prima maar bestaande structuren kunnen niet zo maar zonder meer uit elkaar getrokken worden als men daardoor er op achter uit gaat.
quote:Voor mij verhuizen naar de vaste Mac...Op woensdag 27 oktober 2010 22:49 schreef Zolcon het volgende:
half uurtje pauze!
Koffie halen, moet even wat studiewerk inhalen zo meteen
quote:Ik probeer ook niet te kijken, maar goed een mens blijft nieuwsgierig.Op woensdag 27 oktober 2010 22:48 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Ik kijk al lang niet meer naar GS/powned en elsevier. De mensen die daar reageren kunnen inhoudelijks niks beargumenteren. Het is gewoon een groepje internet-diarreërs. Iets was op Fok! steeds minder wordt de laatste tijd. Zeker in POL
quote:StemmenOp woensdag 27 oktober 2010 22:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
Half uur (+) wachten.. Op wat ook alweer??
quote:Hoe harder ze schreeuwen hoe minder ze horenOp woensdag 27 oktober 2010 22:45 schreef IHVK het volgende:
http://www.powned.tv/nieu(...)aakt_door_debat.html
Ik word een beetje misselijk van die reacties. Vooral ook omdat ze de Armeense genocide allang heeft erkend en daardoor onder vuur heeft gelegen binnen sommige delen van de Turkse gemeenschap. Maar de waarheid schijnt er niet meer toe te doen..
quote:Ik begrijp niet dat je de reacties op PowNed serieus neemt.Op woensdag 27 oktober 2010 22:47 schreef IHVK het volgende:
[..]
De waarheid is niet interessant, enkel de beeldvorming.
Kijk maar naar de reacties op Albayrak op PowNed. Is ook niets van waar.
quote:Al dat snot in mijn hoofd (verkouden) maakt me af en toe ietwat langzaam van begrip vandaag geloof ik..Op woensdag 27 oktober 2010 22:51 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Stemmen
Kijk al vanaf het begin gister. Ik ga niet eerder stoppen dan het laatste fluitsignaal. Zonde van mijn belastinggeld zou dat zijn!
quote:http://www.kvk.nl/wetten_(...)onenvennootschappen/Op woensdag 27 oktober 2010 22:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb me er niet uitgebreid in verdiept... Ik weet alleen dat het er aan zit te komen..
quote:Inhoud graag!Op woensdag 27 oktober 2010 22:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
Rutte reageerde nog ff bij Nieuwsuur
quote:Dank!Op woensdag 27 oktober 2010 22:53 schreef kahaarin het volgende:
[..]
http://www.kvk.nl/wetten_(...)onenvennootschappen/
Het moet nog door de 1e kamer, ik denk niet dat het er door komt.
quote:Uit veel peilingen dat een meerderheid of een groot deel van Nederland dit soort denkbeelden koestert.Op woensdag 27 oktober 2010 22:52 schreef kdrietjeh het volgende:
[..]
Ik begrijp niet dat je de reacties op PowNed serieus neemt.
quote:OK, het was dus al onduidelijk & het blijft wazig...Op woensdag 27 oktober 2010 22:53 schreef kahaarin het volgende:
[..]
http://www.kvk.nl/wetten_(...)onenvennootschappen/
Het moet nog door de 1e kamer, ik denk niet dat het er door komt.
quote:Valt mee hoor:Op woensdag 27 oktober 2010 22:45 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Damn, daar moeten we in gaan duiken...
En het was allemaal nog niet ingewikkeld genoeg
quote:Redelijk voorbarig, het moet nog door de 1e kamer worden behandeld....Fiscale gevolgen nieuwe wet
Naar verwachting zal er fiscaal weinig veranderen. De fiscale transparantie van de inkomstenbelasting en de vennootschapsbelasting blijft gehandhaafd. Het kiezen voor rechtspersoonlijkheid (OVR) heeft hierop geen invloed.
Op het moment dat er meer bekend is over de datum waarop de Wet personenvennootschappen in werking treedt, zal er meer informatie volgen. Ook zullen de Kamers van Koophandel dan seminars gaan organiseren over dit onderwerp.
quote:Zo zie je maar weer hoe snle het gaat met wetsvoorstellenOp woensdag 27 oktober 2010 22:57 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Valt mee hoor:
[..]
Redelijk voorbarig, het moet nog door de 1e kamer worden behandeld....
quote:Komt me allemaal veel te bekend voor... De voorbarigheid...Op woensdag 27 oktober 2010 22:57 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Valt mee hoor:
[..]
Redelijk voorbarig, het moet nog door de 1e kamer worden behandeld....
quote:Wow... zou je bijna weer hoop geven in de mensheid...Op woensdag 27 oktober 2010 22:58 schreef IHVK het volgende:
Laatst bij standpunt.nl. Een boze vrouw (je hoorde aan haar stem dat ze in een volkswijk wonende autochtone dame was) die helemaal was teleurgesteld in Wilders. Ze had op hem gestemd. Maar nu vond ze hem een racist omdat ze 'die Zweed' anders behandelde dan 'die Turk'.
Dat vond ik toch wel weer hoopgevend.
quote:Hmm, allemaal prestigeprojectjes idd, zou zomaar kunnen dat iemand dit als zorgenkindje heeft geadopteerd....Op woensdag 27 oktober 2010 22:58 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Komt me allemaal veel te bekend voor... De voorbarigheid...
Doet me heel erg denken aan het victorie kraaien halverwege projecten als de betuwelijn, hsl, ov-chipkaart, rekeningrijden, etc, etc, etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |