quote:Voorgaande topics:
LIII - LI -
XLV - XLIV - XLIII - XLII - XLI - XL - XXXVII - XXXVI - XXXV - XXXIV - XXXIII - XXXII - XXXI - XXX - XXIX - XXVIII - XXVII - XXVI - XXV - XXIV - XXIII - XXII - XXI - XX - XIX - XVIII - XVII - XVI - XV - XIV - XIII - XII - XI - X - IX - VIII - VII - VI - V - IV - III - II - I.
Er is ook een topic beschikbaar in CUL
Culinaire toppers van IKEA
quote:TRANSPORTSERVICE
Als niet alles in je auto past, kan je bij IKEA het transport naar huis regelen of een aanhangwagen huren. In deze folder vind je alle informatie over de verschillende transportmogelijkheden die IKEA je te bieden heeft.
Tarieven voor normaal transport:
0 - 50kg > transport 29.- | etagekosten 10.-
50 - 100kg > transport 39.- | etagekosten 20.-
100 - 300kg > transport 59.- | etagekosten 30.-
300 - 500kg > transport 79.- | etagekosten 40.-
En elke volgende staffel van 200 kilo is +20.-
De voorwaarden bij IKEA Delft kunnen afwijken.
Hier kan je kijken wanneer je bezorging gepland staat.
Heb je verder nog vragen, ga dan naar de Transportbalie of Klantenservice.
quote:IKEA CARD: JIJ BEPAALT HOE JIJ BETAALT
Met de nieuwe IKEA Card ligt alles binnen handbereik. Vanaf nu hoef je grote bedragen niet meer in één keer te betalen maar kan je met de IKEA Card in termijnen afrekenen. Je kan er kortom eenvoudig en voordelig mee winkelen bij alle IKEA vestigingen.
quote:Zondags- en speciale openingstijden
Bij een zondagsopening is IKEA open van 11-18 uur. IKEA Amsterdam en Delft zijn geopend van 10-18 uur.
24 oktober
IKEA Amsterdam, Breda, Delft, Duiven, Eindhoven, Haarlem
31 oktober
IKEA Amersfoort, Amsterdam, Delft, Eindhoven, Heerlen, Hengelo
7 november
IKEA Amsterdam, Breda, Delft, Groningen, Utrecht
14 november
IKEA Amsterdam, Delft, Eindhoven
21 november
IKEA Amsterdam, Delft
28 november
IKEA Amersfoort, Amsterdam, Breda, Delft, Duiven, Eindhoven, Groningen, Heerlen, Hengelo
5 december
IKEA Amsterdam, Delft, Utrecht
12 december
IKEA Amsterdam, Delft, Hengelo
Klik hierrrrr voor de openingspost, alleen even 'eerdere topics' aanpassen!quote:Vragen?
Anna staat iedere dag voor je klaar!
En als Anna het niet weet, vraag je het aan één van de medewerkers!
• IKEA Amsterdam: JC-Rags
• IKEA Barendrecht: kalinho
• IKEA Breda:
• IKEA Delft: Snarf
• IKEA Duiven: WebForce
• IKEA Eindhoven:
• IKEA Haarlem: GenderQ - Sebastiaan2003
• IKEA Heerlen: TimC
• IKEA Hengelo: Bartjebart - MeNicole - Ke2v2in
• IKEA Utrecht: Memento-Mori
Hoor jij hier ook bij te staan, laat het dan even weten![]()
Nope, dat bureau bestaat alleen uit wat je daar ziet, 2 planken en bevestigingsmateriaal voor aan de kast.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:23 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Bonjour beste ikeahelden,
kunnen jullie me wat vertellen over deze combi, want de website is er niet helemaal duidleijk over.
Deze expedit bureau-boekenkast combi hadden wij zien staan en leek ons leuk voor in ons nieuwe appartementje.
[ afbeelding ]
Bij thuis opmeten blijkt dat het net niet helemaal zal gaan passen op de manier waarop wij willen.
Nou wil ik weten, op de foto zie je alleen het bureau vast aan de boekenkast. Kan je/krijg je bij het bureau ook een tweede zijpaneel/poot, zodat je het bureau ook individueel ergens neer kan zetten? Of is het echt alleen in combi met de boekenkast te monteren?
Linkje
je kan de tafel aan elke expedit kast vastzetten. dus ook de smallere (2vak breed) versie.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:41 schreef Augustus_Thijs het volgende:
hm, dat valt even tegen dan:)
Dan moeten we toch op zoek naar wat anders..
Dit bureau was juist fijn omdat het ook redelijk diep was, en verder helemaal geen onzin van kastjes en lades waar je met je voeten tegen aan liep te trappen.
ik weet niet welke kleur je wilt, maar er zijn tafelbladen van dezelfde kleur. hierbij kan je zelf een stel poten uitzoeken die bij je intrieur past.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:28 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Het probleem is niet zo zeer de breedte van de boekenkast, dus 2x4 of 4x4 maakt weinig uit.
De lengte van het bureau is te groot in combinatie met een boekenkast die ook nog weer 30cm diep is. Vandaar dat ik keek of dit bureau ook los te krijgen was. Dan kon ik de boekenkast nog ergens anders kwijt in dezelfde ruimte(om in dezelfde stijl te blijven)
quote:Kan je hem dan niet gewoon erin vastschroeven? Dus.. even zelf klussen ipv een IKEA bouwpakketje in elkaar klikken?Op woensdag 20 oktober 2010 14:04 schreef Cerbie het volgende:
Ik heb hem hier ook aan een 2x4 expedit zitten. Een 2x2 past niet, je zet hem namelijk vast met een metalen klem die rechts zo groot is als de plank van het bureau en links zo groot is als een smal EXPEDIT plankje.
quote:Met wat creativiteit moet dat wel lukken ja, maar ik weet niet of je mooie gaten geboord krijgt in het dikke deel van een EXPEDIT. Dat is een kern van karton met een beetje spaanplaat en fineer eromheen.Op donderdag 21 oktober 2010 15:13 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Kan je hem dan niet gewoon erin vastschroeven? Dus.. even zelf klussen ipv een IKEA bouwpakketje in elkaar klikken?
quote:Eh ik ben bang van niet?Op donderdag 21 oktober 2010 22:02 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
We zijn via via aan een Gulliverbedje gekomen van Ikea. Nu mist echter de plank die je nodig hebt als je zonder zijkant wil monteren. Heeft iemand enig idee hoe ik daar alsnog in berkenkleur aan kom? We hebben uiteraard geen aankoopbon, want tweedehands.
quote:Ja, als je het aankoopbewijs hebt kun je deze matras meenemen naar de klantenservice, zij zullen dit verder afronden met jeOp zaterdag 23 oktober 2010 19:02 schreef Mandal het volgende:
Ik heb nu een Hedfors matras (pocket springveren) die bijna 3 jaar oud is. Nou zijn er aan beide zijdes de veringen gewoon afgebroken, omgevallen, er zit gewoon praktisch een lege holte aan de binnenkant, heel irritant. Valt dit nou onder garantie ofniet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |