abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87725907

Welkom in hét centrale topic voor alle productinformatie, aanbiedingen, Zweden, nieuws enz... Ook zijn er meerdere medewerkers aanwezig die je graag verder helpen.

quote:
Voorgaande topics:
LIII - LI -
XLV - XLIV - XLIII - XLII - XLI - XL - XXXVII - XXXVI - XXXV - XXXIV - XXXIII - XXXII - XXXI - XXX - XXIX - XXVIII - XXVII - XXVI - XXV - XXIV - XXIII - XXII - XXI - XX - XIX - XVIII - XVII - XVI - XV - XIV - XIII - XII - XI - X - IX - VIII - VII - VI - V - IV - III - II - I.

Er is ook een topic beschikbaar in CUL :9
Culinaire toppers van IKEA
quote:
TRANSPORTSERVICE
Als niet alles in je auto past, kan je bij IKEA het transport naar huis regelen of een aanhangwagen huren. In deze folder vind je alle informatie over de verschillende transportmogelijkheden die IKEA je te bieden heeft.

Tarieven voor normaal transport:
0 - 50kg > transport 29.- | etagekosten 10.-
50 - 100kg > transport 39.- | etagekosten 20.-
100 - 300kg > transport 59.- | etagekosten 30.-
300 - 500kg > transport 79.- | etagekosten 40.-
En elke volgende staffel van 200 kilo is +20.-
De voorwaarden bij IKEA Delft kunnen afwijken.

Hier kan je kijken wanneer je bezorging gepland staat.

Heb je verder nog vragen, ga dan naar de Transportbalie of Klantenservice.
quote:
IKEA CARD: JIJ BEPAALT HOE JIJ BETAALT
Met de nieuwe IKEA Card ligt alles binnen handbereik. Vanaf nu hoef je grote bedragen niet meer in één keer te betalen maar kan je met de IKEA Card in termijnen afrekenen. Je kan er kortom eenvoudig en voordelig mee winkelen bij alle IKEA vestigingen.
quote:
Zondags- en speciale openingstijden
Bij een zondagsopening is IKEA open van 11-18 uur. IKEA Amsterdam en Delft zijn geopend van 10-18 uur.

24 oktober
IKEA Amsterdam, Breda, Delft, Duiven, Eindhoven, Haarlem

31 oktober
IKEA Amersfoort, Amsterdam, Delft, Eindhoven, Heerlen, Hengelo

7 november
IKEA Amsterdam, Breda, Delft, Groningen, Utrecht

14 november
IKEA Amsterdam, Delft, Eindhoven

21 november
IKEA Amsterdam, Delft

28 november
IKEA Amersfoort, Amsterdam, Breda, Delft, Duiven, Eindhoven, Groningen, Heerlen, Hengelo

5 december
IKEA Amsterdam, Delft, Utrecht

12 december
IKEA Amsterdam, Delft, Hengelo

quote:
Vragen?

Anna staat iedere dag voor je klaar!

En als Anna het niet weet, vraag je het aan één van de medewerkers!

• IKEA Amsterdam: JC-Rags
• IKEA Barendrecht: kalinho
• IKEA Breda: :'(
• IKEA Delft: Snarf
• IKEA Duiven: WebForce
• IKEA Eindhoven: :'(
• IKEA Haarlem: GenderQ - Sebastiaan2003
• IKEA Heerlen: TimC
• IKEA Hengelo: Bartjebart - MeNicole - Ke2v2in
• IKEA Utrecht: Memento-Mori
Hoor jij hier ook bij te staan, laat het dan even weten ;)
Klik hierrrrr voor de openingspost, alleen even 'eerdere topics' aanpassen!
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_87727795
Euhm, geen idee, ik kwam vanavond thuis, zette er wat op, en t ding wiebelde.

Met andere woorden: heb er zelf niets mee gedaan, maar denk dat mijn vriendin m heeft "schoongemaakt"

Kan het dr nu niet vragen, want ze is aan t werk...

Dat t door vocht komt had ik al door, wel vreemd dat t, doordat t kleine blokjes aan elkaar gelijmd zijn, toch zo krom kan trekken.
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 20:46:55 #3
319308 Tink89
To live is to dance
pi_87728610
Ik heb nog steeds die nieuwe barkruk niet gevonden... :'(

Xx
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_87731675
Anna heeft me beloftes gedaan die ze niet heeft nagekomen. Ik zou de ontbrekende schroeven binnen 10 dagen per post ontvangen, maar heb mooi niks gekregen. En ik was eigenlijk wel tevreden over die mooie servicemogelijkheid.
..
pi_87748080
Bonjour beste ikeahelden,

kunnen jullie me wat vertellen over deze combi, want de website is er niet helemaal duidleijk over.
Deze expedit bureau-boekenkast combi hadden wij zien staan en leek ons leuk voor in ons nieuwe appartementje.

Bij thuis opmeten blijkt dat het net niet helemaal zal gaan passen op de manier waarop wij willen.

Nou wil ik weten, op de foto zie je alleen het bureau vast aan de boekenkast. Kan je/krijg je bij het bureau ook een tweede zijpaneel/poot, zodat je het bureau ook individueel ergens neer kan zetten? Of is het echt alleen in combi met de boekenkast te monteren?

Linkje
..non est vivere sed valere vita est ..
pi_87748263
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 12:23 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Bonjour beste ikeahelden,

kunnen jullie me wat vertellen over deze combi, want de website is er niet helemaal duidleijk over.
Deze expedit bureau-boekenkast combi hadden wij zien staan en leek ons leuk voor in ons nieuwe appartementje.
[ afbeelding ]
Bij thuis opmeten blijkt dat het net niet helemaal zal gaan passen op de manier waarop wij willen.

Nou wil ik weten, op de foto zie je alleen het bureau vast aan de boekenkast. Kan je/krijg je bij het bureau ook een tweede zijpaneel/poot, zodat je het bureau ook individueel ergens neer kan zetten? Of is het echt alleen in combi met de boekenkast te monteren?

Linkje
Nope, dat bureau bestaat alleen uit wat je daar ziet, 2 planken en bevestigingsmateriaal voor aan de kast.
pi_87748747
hm, dat valt even tegen dan:)
Dan moeten we toch op zoek naar wat anders..
Dit bureau was juist fijn omdat het ook redelijk diep was, en verder helemaal geen onzin van kastjes en lades waar je met je voeten tegen aan liep te trappen.
pi_87751778
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 12:41 schreef Augustus_Thijs het volgende:
hm, dat valt even tegen dan:)
Dan moeten we toch op zoek naar wat anders..
Dit bureau was juist fijn omdat het ook redelijk diep was, en verder helemaal geen onzin van kastjes en lades waar je met je voeten tegen aan liep te trappen.
je kan de tafel aan elke expedit kast vastzetten. dus ook de smallere (2vak breed) versie.
misschien helpt dat?
pi_87751877
Ik heb hem hier ook aan een 2x4 expedit zitten. Een 2x2 past niet, je zet hem namelijk vast met een metalen klem die rechts zo groot is als de plank van het bureau en links zo groot is als een smal EXPEDIT plankje.
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_87755293
Het probleem is niet zo zeer de breedte van de boekenkast, dus 2x4 of 4x4 maakt weinig uit.
De lengte van het bureau is te groot in combinatie met een boekenkast die ook nog weer 30cm diep is. Vandaar dat ik keek of dit bureau ook los te krijgen was. Dan kon ik de boekenkast nog ergens anders kwijt in dezelfde ruimte(om in dezelfde stijl te blijven)
pi_87755436
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 15:28 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Het probleem is niet zo zeer de breedte van de boekenkast, dus 2x4 of 4x4 maakt weinig uit.
De lengte van het bureau is te groot in combinatie met een boekenkast die ook nog weer 30cm diep is. Vandaar dat ik keek of dit bureau ook los te krijgen was. Dan kon ik de boekenkast nog ergens anders kwijt in dezelfde ruimte(om in dezelfde stijl te blijven)
ik weet niet welke kleur je wilt, maar er zijn tafelbladen van dezelfde kleur. hierbij kan je zelf een stel poten uitzoeken die bij je intrieur past.
tafelbladen
poten/schragen
  † In Memoriam † woensdag 20 oktober 2010 @ 16:29:31 #12
37843 lady-wrb
kortaf
pi_87757808
hoi,
sinds een half jaar hebben wij een ikea keuken.
prima ding hoor, maar de deur van de koelkast trekt nu al helemaal krom.
gebeurt dat wel vaker en valt dat onder de garantie?
(we hebben het hier over adel wit)
pi_87761722
Ik heb nog niet gezien dat iemand een linkje heeft gezet naar t kerstassortiment vd Ikea?

bij deze:

http://www.ikea.com/nl/nl(...)onal/winter_holidays
pi_87786935
Hoe zit het met het inkorten van de Enje en Isdan rolgrodijnen? Van die tweede staat op de site dat het kan, van die eerste niet maar lees je op internet dat het wel mogelijk is.

Ik ben namelijk opzoek naar een lichtdoorlatend rolgordijn wat op maat gemaakt moet worden.
pi_87794590
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 14:04 schreef Cerbie het volgende:
Ik heb hem hier ook aan een 2x4 expedit zitten. Een 2x2 past niet, je zet hem namelijk vast met een metalen klem die rechts zo groot is als de plank van het bureau en links zo groot is als een smal EXPEDIT plankje.
Kan je hem dan niet gewoon erin vastschroeven? Dus.. even zelf klussen ipv een IKEA bouwpakketje in elkaar klikken?
Omgekeerd ondersteboven binnenstebuiten achterstevoren.
pi_87796907
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 15:13 schreef Opdekop het volgende:

[..]

Kan je hem dan niet gewoon erin vastschroeven? Dus.. even zelf klussen ipv een IKEA bouwpakketje in elkaar klikken?
Met wat creativiteit moet dat wel lukken ja, maar ik weet niet of je mooie gaten geboord krijgt in het dikke deel van een EXPEDIT. Dat is een kern van karton met een beetje spaanplaat en fineer eromheen.
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_87797236
Hm, zit zelf nu ook te denken aan gewoon beetje kluswerk aan zo'n buro, en er zelf dus een poot/zijkant aan te zetten in plaats van de boekenkast..
Maar als dat karton met spaanplaat is, zal dat neit zo stevig worden...
  donderdag 21 oktober 2010 @ 22:02:45 #18
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_87811962
We zijn via via aan een Gulliverbedje gekomen van Ikea. Nu mist echter de plank die je nodig hebt als je zonder zijkant wil monteren. Heeft iemand enig idee hoe ik daar alsnog in berkenkleur aan kom? We hebben uiteraard geen aankoopbon, want tweedehands.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
  donderdag 21 oktober 2010 @ 22:58:56 #19
331 Merel
Be here now.
pi_87814500
Ik ga binnenkort naar zo'n achter-de-schermen-avond bij Ikea Delft. Ben benieuwd! :)
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_87851066
Waarom doen al die montagehandleidingen het niet? Of ligt het aan mij?

http://www.ikea.com/nl/nl(...)ngen_az.html?help=aa

Edit: Laat maar, via de US site gevonden, waar ik naar op zoek was.
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 12:52:19 #21
52191 DABAMaster