Heb je het nou over je vent of over een leerling?quote:Op zondag 17 oktober 2010 19:31 schreef j.t het volgende:
Ben boos.![]()
Heb notabene terwijl ik ziek ben eten staan koken (zuurkool met zuurkoolspek) en heb het alleen zitten op eten. Meneer was te druk bezig met zn computerspel.
Toen hij eenmaal aankwam, kreeg ik nog commentaar op het spek ook. Dus heb hem net heel boos met eten en al terug naar de computer gejaagd.
Is hij nou helemaal![]()
![]()
Fijn he relaties?quote:Op zondag 17 oktober 2010 19:31 schreef j.t het volgende:
Ben boos.![]()
Heb notabene terwijl ik ziek ben eten staan koken (zuurkool met zuurkoolspek) en heb het alleen zitten op eten. Meneer was te druk bezig met zn computerspel.
Toen hij eenmaal aankwam, kreeg ik nog commentaar op het spek ook. Dus heb hem net heel boos met eten en al terug naar de computer gejaagd.
Is hij nou helemaal![]()
![]()
Oh ja heeft een collega ook eens gedaan. Die viel ook enorm af.quote:Op zondag 17 oktober 2010 19:36 schreef progje het volgende:
@MI: je kan het zo goedkoop en/of duur maken als je zelf wiltMaar het is vooral heel veel groenten (lunch 250 gram avond eten 300/350 gram) , zo'n 60 gram magere kaas per dag, in totaal 250 gram vlees ongeveer en veel ei
![]()
Maar dit is fase 1, waarin je geen fruit en helemaal geen carbs mag uit (Brood, rijst, pasta e.d.)
Recept?quote:Op zondag 17 oktober 2010 19:37 schreef progje het volgende:
Ik heb zojuist groenten muffins gemaakt, ze zijn echt goed gelukt
En zien er lekker uit! Ideaal als ontbijt en mooi makkelijk mee te nemen ook.
ik zal eens kijken of het ergens online staat, anders zal ik het wel ff overtypenquote:
quote:Op zondag 17 oktober 2010 19:42 schreef sigme het volgende:
Ik heb vandaag gepekeld lamsvlees gegeten, dat wás toch lekker. Wow.
• Brinta
• Broodmaaltijd (5 sneden brood mayo komkommer kaas; pindakaas sambal komkommer, 1 zweeds broodje boter & jam)
• Speculaasbrok
• Dubbele boterham boter pindakaas sambal
• 1 Jopen bier
• Avondeten: gepekelde plak lamsbout; aardappelpuree, melkzure bonen, appelmoes
• Toe: custardpudding met bitterkoekjes
De hond had allerlei gaten in het hek ontdekt (lees: hij slingert zich op onwaarschijnlijke wijze door de kleinste spleten). Dus we hebben er nu gaas tegenaan geniet.
Verder twee moeders op bezoek gehad. De mijne vliegt morgen naar Turkije om bij een meneer te gaan logeren die ze alleen van internet kent. Over een maand verwacht ze terug te komen.
Schoonmoeder wist te vertellen dan een paar jongelui die laatst de krant haalden wegens molesteren van ambulancepersoneel onze gewaardeerde neefjes waren, die zeer onheus behandeld zijn. En dat van dat molesteren was ook beslist niet waar, maar ja, daar koop je zo weinig voor. Dat de ene (dodelijk) allergisch is voor standaardeten was trouwens gezeik van hun ouders, die zich maar eens druk moesten gaan maken over de opvoeding. Jaja, de sterke arm der wet heeft er weer een paar liefhebbers bij.
Nog een keertje lezenquote:
Ik snap m nog niet danquote:
Overigens vind ik het ook overkomen alsof de neefjes degenen zijn die het ambulancepersoneel in elkaar getrapt hebben... ligt denk ik aan de manier waarop je verwijst.quote:
Het komt zo over alsof zíj dus in de krant stonden als agressievelingen.quote:Op zondag 17 oktober 2010 19:42 schreef sigme het volgende:
Schoonmoeder wist te vertellen dan een paar jongelui die laatst de krant haalden wegens molesteren van ambulancepersoneel onze gewaardeerde neefjes waren, die zeer onheus behandeld zijn. En dat van dat molesteren was ook beslist niet waar, maar ja, daar koop je zo weinig voor. Dat de ene (dodelijk) allergisch is voor standaardeten was trouwens gezeik van hun ouders, die zich maar eens druk moesten gaan maken over de opvoeding. Jaja, de sterke arm der wet heeft er weer een paar liefhebbers bij.
Niet tussen vier plankjes hoop ikquote:Op zondag 17 oktober 2010 19:42 schreef sigme het volgende:
Ik heb vandaag gepekeld lamsvlees gegeten, dat wás toch lekker. Wow.
• Brinta
• Broodmaaltijd (5 sneden brood mayo komkommer kaas; pindakaas sambal komkommer, 1 zweeds broodje boter & jam)
• Speculaasbrok
• Dubbele boterham boter pindakaas sambal
• 1 Jopen bier
• Avondeten: gepekelde plak lamsbout; aardappelpuree, melkzure bonen, appelmoes
• Toe: custardpudding met bitterkoekjes
De hond had allerlei gaten in het hek ontdekt (lees: hij slingert zich op onwaarschijnlijke wijze door de kleinste spleten). Dus we hebben er nu gaas tegenaan geniet.
Verder twee moeders op bezoek gehad. De mijne vliegt morgen naar Turkije om bij een meneer te gaan logeren die ze alleen van internet kent. Over een maand verwacht ze terug te komen.
6 bedoel je?quote:Op zondag 17 oktober 2010 19:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Niet tussen vier plankjes hoop ik.
Leuke neefjes!.
Ik red me wel hoor. Hoop jij ook!quote:Op zondag 17 oktober 2010 19:12 schreef uniekhoorn het volgende:
Merel... gaat ook niet zo lekekr met je he?
Ja, daar ging ik ook vanuitquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:00 schreef Viking84 het volgende:
Er staat toch echt dat de neefjes het ambulancepersoneel gemolesteerd hebben.
klinkt lekker! Had al beetje op internet gekeken enzo. En daar stonden ingewikkelde dingen met meel en eiwitten etc. Dit is stuk simpeler! Ga het een keer doen (eerst die vormpjes kopen)quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:18 schreef progje het volgende:
Groentenmuffin is eigenlijk vergelijkbaar met een omelet
je flikkert de groenten naar keuze in een schaal, eieren erbij, geraspte kaas erbij + kruiden, goed roeren
Dit mengsel giet je in een muffin vorm.
20 minuten in een oven van 180 graden en klaar. (ik prikte er even met een sate prikker in om te kijken of ze echt gaar waren)
Ja dat staat in de krant.quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:00 schreef Viking84 het volgende:
Er staat toch echt dat de neefjes het ambulancepersoneel gemolesteerd hebben.
Begrijpend lezen is hier niet bepaald het sterkste puntquote:Op zondag 17 oktober 2010 19:42 schreef sigme het volgende:
die zeer onheus behandeld zijn. En dat van dat molesteren was ook beslist niet waar, maar ja, daar koop je zo weinig voor.
lijkt me heerlijk inderdaad...quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:19 schreef j.t het volgende:
Hoe tof als je zo goed kan dansen als de dansers van So you tink you can dance![]()
Dat is weer een andere vraagquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:24 schreef j.t het volgende:
Maar dan rijst de vraag:
hoe komen ze er dan bij dat zij de boel gemolesteerd hebben, als het eigenlijk allemaal meeviel? Want hoe kun je een beetje de boel molesteren etc?
We hebben duidelijkheid nodig Sigme
Ik kijk het nu ook (tegelijk met SYTYCD) Voornamelijk omdat het nu eens over een wesers land gaat. Benieuwd hoe dat zich afspeelt.quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:28 schreef progje het volgende:
Ik vind Grenzeloos verliefd wel ff interessant vandaag..
Het zou kunnen zijn dat mijn vriend en ik een tijd in Boston moeten gaan wonen voor ons werk...
Harvard?quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:28 schreef progje het volgende:
Het zou kunnen zijn dat mijn vriend en ik een tijd in Boston moeten gaan wonen voor ons werk...
Juist.quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:22 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja dat staat in de krant.
Maar dit zegt Sigme
[..]
Begrijpend lezen is hier niet bepaald het sterkste punt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan zou het eerder MIT zijnquote:
Hihi, ik grapte altijd met mn moeder dat ik me moest opgeven, toen ik naar Friesland ging verhuizen. Maar toen het eenmaal zo ver was, waren ze midden in de serie. Wilde me echt wel opgevenquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:39 schreef Perruche het volgende:
Wauw sigme, wat een verhaal, wat naar!
Grenzeloos verliefd vind ik leuk om te kijken maar lijkt me niets om aan mee te doen; ik hoef niet zo nodig met m'n hoofd op TV.
D was teppan kip en groente met witte rijst bij Nam Kee. Daarna nog 6 speculaasjes
Het hangt van het vergrijp af, maar volgens mij klopt het niet helemaal nee..quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:39 schreef sigme het volgende:
2 neefjes, de minderjarige is geen neefje.
Politie mag best lang vasthouden zonder advocaat.. Of dit allemaal zo mocht is nog maar de vraag, deels in elk geval met zekerheid niet (geen ouders inlichten bij minderjarige).
wat voor programma is dat? Wil ik het kijken, of ga ik mezelf dan heel zielig vinden?quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:28 schreef progje het volgende:
In deze nieuwe vierde reeks van Grenzeloos Verliefd worden tien dappere vrouwen gevolgd die Nederland achter zich laten met de intentie zich voorgoed bij hun grote liefde in het buitenland te vestigen. Maar zijn de verliefde vrouwen wel opgewassen tegen de enorme veranderingen die deze drastische beslissing met zich meebrengt? Loopt het sprookje voor ieder koppel goed af?quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:42 schreef AKnynke het volgende:
[..]
wat voor programma is dat? Wil ik het kijken, of ga ik mezelf dan heel zielig vinden?
Nee is leuk. En ik voel me er vaak heel verantwoordelijk en volwassen door, die mensen maken me toch soms keuzes... Beetje leedvermaak soms welquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:42 schreef AKnynke het volgende:
[..]
wat voor programma is dat? Wil ik het kijken, of ga ik mezelf dan heel zielig vinden?
tof, dank je!quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:43 schreef progje het volgende:
[..]
In deze nieuwe vierde reeks van Grenzeloos Verliefd worden tien dappere vrouwen gevolgd die Nederland achter zich laten met de intentie zich voorgoed bij hun grote liefde in het buitenland te vestigen. Maar zijn de verliefde vrouwen wel opgewassen tegen de enorme veranderingen die deze drastische beslissing met zich meebrengt? Loopt het sprookje voor ieder koppel goed af?
In het nieuwe seizoen van Grenzeloos Verliefd nemen tien vrouwelijke waaghalzen de stap om te emigreren. In elke aflevering staat één liefdesverhaal centraal. Uit de eerdere reeksen bleek dat wonen in een vreemd land, met vaak andere normen en waarden, niet altijd even makkelijk is. Meestal overwint de liefde de nodige barrières, maar dit seizoen gaat dit niet voor iedereen op. Onder andere de volgende drie stellen worden gevolgd tijdens hun romantische avontuur:
Mijn beste vriend is politie, maar andersom, neequote:Op zondag 17 oktober 2010 20:41 schreef MevrouwPuff het volgende:
Politie is je beste vriend hè...
Op zich goed dat er op ambulancepersoneel gelet wordt, maar ga er wel vanuit dat zij zo'n situatie wel als veilig (of niet) kunnen beoordelen.
Ah, de medische tak zit wel daar, vandaar.
Oh, hier in de province hebben ze dit weekend de boel kompleet uit de hand laten lopen.quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:47 schreef motorbloempje het volgende:
over het algemeen vind ik de politie, het idee politie, geweldig, alleen jammer dat er soms, net als in elk beroep en bij elk bedrijf, wel eens wat rotte appels bij zitten die het voor de rest verpesten
precies, ook over de politie kun je niet generaliseren op basis van een aantal foute types. die heb je overal. doorgaans doet de politie wat ze moeten doen...quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:47 schreef motorbloempje het volgende:
over het algemeen vind ik de politie, het idee politie, geweldig, alleen jammer dat er soms, net als in elk beroep en bij elk bedrijf, wel eens wat rotte appels bij zitten die het voor de rest verpesten
Zo ongeveer:quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:44 schreef Perruche het volgende:
[..]
Nee is leuk. En ik voel me er vaak heel verantwoordelijk en volwassen door, die mensen maken me toch soms keuzes... Beetje leedvermaak soms wel
Hoe is het met je geraspte vinger?
Die orchidee is mooi!quote:
Ervaring delenquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:01 schreef Tinkepink het volgende:sigme. Telegraaf bellen? Of Hart van Nederland? Die houden wel een dergelijk verhaal (weet ik uit ervaring
![]()
Bah. Wat een droevige dag. Was de rest van de dag wel leuk met de katterige familie? Of was het allemaal niks? En ben je d'r weer af of is het een nogmeerdaags feest?quote:Mijn daglijstje. Lees, huil en huiver
o. melkbrood met boter, melkbrood met jam
t. chocolade
l. patat met
t. chocolaatje
d. 10 stukjes sushi van dubieuze kwaliteit, gevolgd door falafel en döner (de döner was kippendöner en die was niet knapperig maar glibberig en sompig). Als toetje een mcsundae van de MacDrek. Die was wel goed overigens.
t. half flesje sportdrank
Ja, we zijn aardig aan elkaar gewaagd met calzone, (chocolade)croissants, gummibeertjes, toblerone en 3 pralines!quote:
Vertelquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:01 schreef Tinkepink het volgende:sigme. Telegraaf bellen? Of Hart van Nederland? Die houden wel een dergelijk verhaal (weet ik uit ervaring
![]()
Ik heb er stage gelopenquote:
Gelukkig maar! Zeker op jonge leeftijd kan zoiets grotere gevolgen hebben dan je in eerste instantie zou denken.quote:De jongens hebben beide hun baan wel weer terug, dus dat is alweer uit de lucht. Maar niet dankzij die fijne organisatie die mensen op 't rechte pad moet houden.
Ze zijn weer wegquote:[..]
Bah. Wat een droevige dag. Was de rest van de dag wel leuk met de katterige familie? Of was het allemaal niks? En ben je d'r weer af of is het een nogmeerdaags feest?
Die dingen koop ik alleen voor de helftquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:03 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Die orchidee is mooi!
Ik heb ook pas weer eentje gekocht. Zag hele mooie blauwe/turquoise, maar die waren vreselijk duur... 27,50 voor een potjeDus nu maar een roze gekocht voor 7,95.
Sigme, wat een naar verhaal
ja ik weet, maar ik voel me nu eigenlijk wat beter dan de afgelopen dagen.quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:18 schreef Merel het volgende:
Hey j.t., ik snap dat je je verantwoordelijk voelt voor je klas, maar je moet wel even goed uitzieken hoor! Niet te snel weer beginnen, dan komt het later alleen maar 3x zo erg weer terug.
Er is vervanging tot woensdag, maak er gebruik van! Krijg jij even de kans om uit te zieken. Bij koorts hoor je officieel aan te houden: aantal dagen dat je koorts had = aantal dagen dat je daarna ook rust moet houden. Dus als jij 3 dagen koorts hebt (sinds vrijdag), zou je tot woensdag inderdaad rust moeten houden. Verkleint de kans op opnieuw ziek worden ookquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:15 schreef j.t het volgende:
wow wow wow ...
krijg net mailtje van directeur. Heeft vervanging t/m woensdag aangevraagd. Morgen wordt blijkbaar niks, dus moet hij zelf voor de klas en dinsdag stond er iemand.
Dus ik mailde van wow, rustig. Koorts is gezakt naar verhoging, dus dinsdag haal ik misschien al wel! Eens kijken of hij het straks heeft gezien.
Dat is wel heel drastisch als ik al sinds vrijdag ziek ben.ben eigenlijk nooit langer dan 2 dagen ziek ...
Goed van je dat je meteen wil beginnen maar ziek even goed uitquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:22 schreef j.t het volgende:
[..]
ja ik weet, maar ik voel me nu eigenlijk wat beter dan de afgelopen dagen.
Weet iemand hier trouwens hoe het met je betaling zit wanneer je als leerkracht ziek bent? *Mn eerste baan en zulks*
Het is wel een hele grote. 4 takken.quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:08 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Die dingen koop ik alleen voor de helft7 euro is veel te duur.
Er is regelmatig sale en dan koop ik er 1 of 2.
Heb er nu voorlopig genoeg
Herkenbaarquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:31 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik heb geen geld dussss ik kom alleen maar leuke schoenen tegen voor de winter
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Slaap lekker!quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:29 schreef uniekhoorn het volgende:
Tink, dank je!
Wat een kutlijst ja!
Nou, welterusten dan maar...
Kusje op je vinger Nynke
Ik ben te zuinigquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:31 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Het is wel een hele grote. 4 takken.
Een andere zaak bij mij in de buurt vraagt 13,95 voor kleine orchideeën met 2 takken.
Leuk allemaalquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:31 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
http://www.myfavouriteshoes.nl/trends/mooi-voor-minder.html ?quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:31 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Awwwwquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:37 schreef Goodbye het volgende:
Morgen krijg ik als het goed is eindelijk uitslag van mijn sollicitatie. Kan ik mooi weer stoppen met hopen en terug naar de realiteit, dit weekend ben ik echt net een borderliner
Ja, en die is zelf ook nogal chagrijnig omdat hij het echt super druk heeft met zijn studie (naast een drukke baan)quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:39 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Awwwwlijdt jouw Mr daar ook zo zichtbaar onder?
je wordt gewoon doorbetaald. geloof dat na 2 weken wel je reiskostenvergoeding niet meer betaald wordt.quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:22 schreef j.t het volgende:
[..]
ja ik weet, maar ik voel me nu eigenlijk wat beter dan de afgelopen dagen.
Weet iemand hier trouwens hoe het met je betaling zit wanneer je als leerkracht ziek bent? *Mn eerste baan en zulks*
Ze zijn maar 20-25 euro per paarquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:39 schreef sigme het volgende:
[..]
http://www.myfavouriteshoes.nl/trends/mooi-voor-minder.html ?
Ik houuuuuu van jouquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:43 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ze zijn maar 20-25 euro per paar
http://www.alysamode.nl/
Oh..quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:43 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ze zijn maar 20-25 euro per paar
http://www.alysamode.nl/
Ik vind het ook een erg leuke blog!quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:46 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh..
Ik vind het toch een leuke blog, al geef ik erg weinig om schoenen.
Weet ik tochquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:45 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik houuuuuu van jouIk ga zo even een paar laarzen bestellen
Ik ook, goede links qua webshops ook!quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:46 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh..
Ik vind het toch een leuke blog, al geef ik erg weinig om schoenen.
Nee, maar voor dat bedrag hoeven ze ook niet super perfect te zijn. Maar dan heb ik in ieder geval iets voor tussendoor, vóór ik een perfect paar hebquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:47 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Weet ik tochZe zijn in het echt geloof ik niet super perfect, maar je kan er wel je staplaarzen van maken!
Mag volgens mij maar 6uur voor verhoor vasthouden. Bij verhoor kun je een advocaat vragen, dat duurt dan wel een uur extra. Maar dat was bij belediging van een ambtenaar. Weet niet of het verschil maakt.quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:39 schreef sigme het volgende:
2 neefjes, de minderjarige is geen neefje.
Politie mag best lang vasthouden zonder advocaat.. Of dit allemaal zo mocht is nog maar de vraag, deels in elk geval met zekerheid niet (geen ouders inlichten bij minderjarige).
quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:41 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
je wordt gewoon doorbetaald. geloof dat na 2 weken wel je reiskostenvergoeding niet meer betaald wordt.
Nachturen en weekenduren tellen geloof ik niet meequote:Op zondag 17 oktober 2010 21:50 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Mag volgens mij maar 6uur voor verhoor vasthouden. Bij verhoor kun je een advocaat vragen, dat duurt dan wel een uur extra. Maar dat was bij belediging van een ambtenaar. Weet niet of het verschil maakt.
Reiskosten verschilt ws per instelling/organisatie.quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:52 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Is dat zo in het onderwijs? Ik krijg geen reiskostenvergoeding als ik niet reis (en na twee dagen al 70%)
Staat niet in het foldertje!quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:54 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Nachturen en weekenduren tellen geloof ik niet mee!
Ja, dat weet ikquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:54 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Reiskosten verschilt ws per instelling/organisatie.
70% is het minimum dat een werkgever moet uitbetalen bij ziekte.
Ben je dan niet al sowieso aangenomen?quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:06 schreef Chicolate het volgende:
Spannend van je sollicitatie GB!
Doet me eraan denken, ik geloof dat ik woensdag ook een sollicitatie heb. Zo'n ronde met heel veel mensen tegelijk. Wat zijn nou dingen die je moet doen om op te vallen? (het gaat om bijlessen/examentraining geven) Ik begin te stralen als ik over mijn vak begin (kreeg ik te horen bij mn vorige sollicitaties en dat klopt ook wel), dat was positief, maar verder? Vind het een beetje eng, met zoveel andere mensen tegelijk.
Nee. Ze selecteren de mensen voor examentraining wel, omdat het heel veel geld kost voor de leerlingen om zoiets te mogen volgen. Ik denk zelf dat ik wel redelijk goede papieren heb (ervaring met bijles geven, op een school gewerkt, cursussen voor lesgeven gevolgd), maar weet niet hoe die anderen ervoor staan.quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:06 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ben je dan niet al sowieso aangenomen?
Dat klinkt al erg goedquote:Op zondag 17 oktober 2010 22:07 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Nee. Ze selecteren de mensen voor examentraining wel, omdat het heel veel geld kost voor de leerlingen om zoiets te mogen volgen. Ik denk zelf dat ik wel redelijk goede papieren heb (ervaring met bijles geven, op een school gewerkt, cursussen voor lesgeven gevolgd), maar weet niet hoe die anderen ervoor staan.
Hmm, ik heb nog wel spekjes die ik weg wil, maar dan zou ik beter meer kunnen gaan sporten dan minder eten.. Of heel veel groenten eten oid.. Ik zou iig niet minder willen wegen dan 58 kilo!quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:12 schreef MariaEtcetera het volgende:
Zow PFIn mijn optiek lijkt het zo weinig, maar jij bent natuurlijk lang niet zo breed gebouwd als ik
![]()
*duimt voor GeeBee en Chico*
En ehh dat stralen klinkt goed Chico!Verder gewoon *lame* jezelf zijn? Niet helemaal 'dolled up' daarheen gaan als je het type bent voor een slobbertrui en gympies. Wel netjes natuurlijk, maar ook gewoon erg Chico. En verder eventuele ervaring naar voren halen denk ik? Ik weet het ook niet zo goed
ik weet t niet precies, er was pas een mailtje waarvan ik dacht "wtf, natuurlijk betalen ze je geen reiskosten als je ziek bent!" maar sommige collega's waren nogal verontwaardigd...quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:52 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Is dat zo in het onderwijs? Ik krijg geen reiskostenvergoeding als ik niet reis (en na twee dagen al 70%)
quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:17 schreef AKnynke het volgende:
jeej, vanaf vandaag tot kerst zie ik de duutser elke twee weken!![]()
![]()
![]()
WOEIIIIII!!!!!!!!!quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:17 schreef AKnynke het volgende:
![]()
![]()
goede ontwikkeling!quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:17 schreef AKnynke het volgende:
![]()
![]()
wat fijnquote:Op zondag 17 oktober 2010 22:17 schreef AKnynke het volgende:
![]()
![]()
Zon soort tas heb ik maar dan zonder stikselquote:Op zondag 17 oktober 2010 22:13 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Dit vind ik ook een leuke site: http://www.froufrous.nl/labels/tassen
[ afbeelding ]
Dat is fijn nieuwsquote:Op zondag 17 oktober 2010 22:17 schreef AKnynke het volgende:
![]()
![]()
nee, plotselinge realisatie! Over 2 weken ga ik daarheen, en dan is m'n verjaardag 2 weken daarna en dan komt ie hierheen, en dan ga ik daar weer heen voor sinterklaas en idem dito voor kerst....Echt heel erg fijn!quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
WOEIIIIII!!!!!!!!!![]()
Lekker zeg! Onverwacht goed nieuws?
daar hebben we het nog niet over gehad, dat is wat lastiger. Wellicht dat we het apart vieren, dit jaar. Maar eens even kijken.quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:23 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat is fijn nieuwsEn met kerst zelf?
Tof zegquote:Op zondag 17 oktober 2010 22:25 schreef AKnynke het volgende:
[..]
nee, plotselinge realisatie! Over 2 weken ga ik daarheen, en dan is m'n verjaardag 2 weken daarna en dan komt ie hierheen, en dan ga ik daar weer heen voor sinterklaas en idem dito voor kerst....Echt heel erg fijn!
Wat fijnquote:Op zondag 17 oktober 2010 22:17 schreef AKnynke het volgende:
![]()
![]()
Gewoon jezelf zijn chico. Als dat tijdens je sollicitatie voldoende is, is dat daarna ook.quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:31 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Wat fijn![]()
Wat is eigenlijk een normaal vetpercentage voor een vrouw? (vind op google vooral waardes voor sportende, bodybuildende vrouwen) Want ik geloof dat ik binnenkort opgemeten ga worden.
@Maria: ja mijn medestudenten hebben juist wel allemaal ervaring in onderwijs enzo. Omdat het een makkelijk, goedbetaald bijbaantje is. Oh en ze hadden het in de advertentie ook over dat ze vooral tweedejaars of hoger aannemen vanwege benodigde overwicht. Dus nu twijfel ik of ik make up moet gaan smeren enzo om er oud genoeg uit te zien.
Eens! Anders zou je dat iedere keer als je er gaat werken moeten doenquote:Op zondag 17 oktober 2010 22:33 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Gewoon jezelf zijn chico. Als dat tijdens je sollicitatie voldoende is, is dat daarna ook.
Jullie hebben gelijkquote:Op zondag 17 oktober 2010 22:33 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Gewoon jezelf zijn chico. Als dat tijdens je sollicitatie voldoende is, is dat daarna ook.
Geen idee, het lijkt me ook niksquote:Op zondag 17 oktober 2010 22:41 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Jullie hebben gelijk. Doe gewoon mijn leukste, doch relaxte kleren aan en dan vinden ze me vast wel leuk
.
Maar heeft iemand hier ervaring met groepssollicitaties. Hoe werkt zoiets? (de autist in mij begint te stuiteren, weet niet wat ik ervan moet verwachten)
Ik ken het nietquote:Op zondag 17 oktober 2010 22:44 schreef Sts het volgende:
Heeft iemand hier al ooit een anona op? Verkopen ze die überhaupt in NL? Anders moet ik ze inslaan, ze zijn fantastisch
[ afbeelding ]
Nee, veel minder sappig en met grote pitten. All vond ik er vaag wel een soort peer-ananas smaakje aanzitten.quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:14 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik ken het nietIs het een soort peer?
O gut, ben ik net 'blij' dat ik niet meteen bakken met geld uitgeef aan die schoenenlinkjes die gepost worden, komt ze met tassen aan. Die hoef je niet eens te passenquote:Op zondag 17 oktober 2010 22:13 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Dit vind ik ook een leuke site: http://www.froufrous.nl/labels/tassen
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 18 oktober 2010 00:15 schreef loveli het volgende:
[..]
O gut, ben ik net 'blij' dat ik niet meteen bakken met geld uitgeef aan die schoenenlinkjes die gepost worden, komt ze met tassen aan. Die hoef je niet eens te passen
In de sneeuw pas ik op met hakken, maar da's vooral omdat ik m'n schoenen niet wil verpesten. En ik die niks aan m'n schoenen, hooguit draai ik een paar keer op de bal van m'n voet over stoeptegels voor ik met nieuwe schoenen op stap ga, maar meestal pas ik m'n schoenen aan aan het weer. En ik ben een sucker voor kwaliteitsschoenen met leren zool.quote:Op maandag 18 oktober 2010 00:35 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Loveli, wijd me in in je geheim!
Hoge schoenen zijn vaak best glad van zool, laat je daar wat stroefs onder maken? Is het oefenen? En zoals vorig jaar, toen het sneeuwde?
Omdat het dan een andere wereld is. Hoe is het met jou tegenwoordig?quote:Op maandag 18 oktober 2010 04:13 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
waarom komt inspiratie altijd in de nacht?
Je dag en nachtritme omgooien helpt daar niet echt bij. Ik doe het zelf nu ook en ik merk dat je daar niet vrolijker van wordt. Ik ga dus maar eens naar bed, welterusten.quote:Op maandag 18 oktober 2010 04:45 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Gaat wel. Nou ja, ik ga gewoon door met wat ik moet doen maar die lebensfroh is er een beetje af.
Geen lening als je binnen 10 jaar afstudeert.quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:09 schreef MevrouwPuff het volgende:
Goeiemorgen!
Even ontbijten en dan naar het zuiden voor de tandarts!
Zijn er hier mensen die een aanvullende beurs hebben ontvangen en een (empirisch) antwoord hebben op de vraag of aanvullende beurs nou wel of geen lening is?
Aanvullende beurs is geen lening mits je binnen 10 jaar klaar bent met je studie. Mocht je langer dan 4 jaar over je studie doen dan is alles wat je na die 4 jaar ontvangt een lening, dus ook de basisbeurs + aanvullende beurs. Aanvullende beurs is het deel wat je krijgt als je ouders niet of weinig kunnen bijdragen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:09 schreef MevrouwPuff het volgende:
Goeiemorgen!
Even ontbijten en dan naar het zuiden voor de tandarts!
Zijn er hier mensen die een aanvullende beurs hebben ontvangen en een (empirisch) antwoord hebben op de vraag of aanvullende beurs nou wel of geen lening is?
dit stukje gaat sowieso over mbo, en het gaat volgens mij over kwijtschelding als de rest van je prestatiebeurs óók geen gift zou worden, omdat je bijvoorbeeld niet afstudeert binnen de termijn.quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:39 schreef MevrouwPuff het volgende:
www.ib-groep.nl/particuli(...)anvullende_beurs.asp
Ja dat dacht ik ook altijd... Tot ik dit las en in de war raakte. Al twijfel ik ondertussen wel aan mn begrijpend lezen kwaliteiten.
In WGR is er ook nog geen ervaringsdeskundige, dus ik twijfel nog.
Ja nou ja ook leuke mensen gaan uit elkaar. Heb je iig een logeeradresje daar.. Wel heel jammer.quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:21 schreef progje het volgende:
Nee mijn broertje zegt dat hij ook niet in de UK wil wonen....
Ja graag stuur maar doorquote:Op maandag 18 oktober 2010 10:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hey P.F, jij wilde dit jaar SecretSanta organiseren toch? Want ik krijg net een mailtje van lootjestrekken.nl met daarin alle namen en emailadressen van de mensen die vorig jaar meededen. Misschien heb je daar nog wat aan?
quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:50 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]probeer eens een tijdje niet op facebook te komen...Misschien dat dat helpt..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
Nou ja dat is het niet. Het ligt gewoon aan mij. Ik moet er aan wennen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:00 schreef _aurum_ het volgende:
Facebook wordt in het buitenland heel veel gebruikt.
Maar als het beter werkt voor jou, dan verwijder je zijn account toch?
En sterkte meis
Ik sport al redelijk wat en ik studeer alleen maar in een stilte ruimtequote:Op maandag 18 oktober 2010 11:25 schreef Tinkepink het volgende:
helpt meer sporten bij jou niet? Of studeren in een studiezaal?
Gaat z'n gangetjequote:
Praat je altijd in meervoud?quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:02 schreef MevrouwPuff het volgende:
Zij die een half uur geleden nog zonder cariës door het leven gingen, groeten u!
Nog maar 2 wekenquote:Op maandag 18 oktober 2010 12:03 schreef boem-dikkie het volgende:
Goed! Officieel per 1 november, officieus per 28 oktober. Wel lekker, want dan is het herfstvakantie en weekend, dus dan kunnen er lekker veel mensen helpen en hebben we zelf ook vrij! We hebben een bankje gekocht. Driezits met zo'n stuk eraan (vergeet de naam steeds). Gister even internet, tv, gas en elektra geregeld. En water kun je maximaal 5 dagen van te voren pas regelen, dus dat moet dan maar even. Oma heeft een mooie bijdrage geleverd in het budget voor verf en behang, dus dat wordt ook gefinancierd!
Desnoods stuur je eerst een mail ofzo met de strekking: "Het heeft niets met jou persoonlijk te maken, maar elke keer geconfronteerd worden met jouw facebookprofiel vind ik (nog) te pijnlijk. Daarom heb ik besloten je voorlopig even te verwijderen. Als ik weer toe ben aan contact, laat ik het je weten." Dan weet hij hoe het zit en het lijkt me sterk dat hij dat kinderachtig zal vinden.quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:17 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Dat vind ik echt kinderachtigMaar het gaat niet echt alleen om facebook, ik kan moeilijk ook verhuizen
!!
Kinderachtig is het sowieso niet. Zeker niet als je hem zou laten weten waarom.quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:28 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Desnoods stuur je eerst een mail ofzo met de strekking: "Het heeft niets met jou persoonlijk te maken, maar elke keer geconfronteerd worden met jouw facebookprofiel vind ik (nog) te pijnlijk. Daarom heb ik besloten je voorlopig even te verwijderen. Als ik weer toe ben aan contact, laat ik het je weten." Dan weet hij hoe het zit en het lijkt me sterk dat hij dat kinderachtig zal vinden.
Verder, ik kan me voorstellen dat het moeilijk is, verder gaan met je leven (stomme term ook), maar ik weet niet zo goed hoe ik je kan helpen...
Ik ben hevig ontstemd door het gaatje in m'n gebit jaquote:
I hear you!quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:41 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ik ben hevig ontstemd door het gaatje in m'n gebit ja!
als je de belastingdienst nu niet betaald, dan krijg je alleen maar een aanmaning, en die krijg je niet eens over 6 dagen. Dus, die over 6 dagen betalen...quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:34 schreef j.t het volgende:
Pff!
Moet dus voor morgen 232 euro aan de belastingsdienst over maken. En het rottige, over 6 dagen pas salaris. Waarin ik dus achterstallige dagen krijg uitbetaald. Dus mn salaris loopt achter. En ondertussen moet ik dit soort bedragen betalen.
En ja, deze brief heb ik al een maand in bezit. Maar toch is het kut, komt allemaal tegelijk.
- terug betalen zorgtoeslag
- motorrijtuig belasting
En dat laatste moet in 1x. Ook al heb ik aangevraagd het in termijnen te willen doen. Ja sorry mevrouw, die aanvraag duurt ongeveer 6 weken om te verwerken.![]()
Nou, dan maar rood staan dus. En daar heb ik toch zo'n ongelooflijke hekel aan
als je dat vaker doet, dan krijg je meteen de administratiekosten erbij de volgende keer dat je niet betaalt.quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:42 schreef AKnynke het volgende:
[..]
als je de belastingdienst nu niet betaald, dan krijg je alleen maar een aanmaning, en die krijg je niet eens over 6 dagen. Dus, die over 6 dagen betalen...
Dat moet je toch via een bezwaarschrift aanvragen?quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:34 schreef j.t het volgende:
En dat laatste moet in 1x. Ook al heb ik aangevraagd het in termijnen te willen doen. Ja sorry mevrouw, die aanvraag duurt ongeveer 6 weken om te verwerken.![]()
Ja, het is ook niet de hele nette oplossing, maar het is een oplossing.quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
als je dat vaker doet, dan krijg je meteen de administratiekosten erbij de volgende keer dat je niet betaalt.
Zo heb ik eens een acceptgiro van de wegenbelasting over het hoofd gezien, kreeg ik een brief dat ik de volgende keer moest betalen als ik weer te laat zou zijn bij de eerste acceptgiro.
Ik zou de belastingdienst altijd te vriend houdenquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:56 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ja, het is ook niet de hele nette oplossing, maar het is een oplossing.
nee, was gewoon een kaart, waarin je kon aankruisen dat je in termijnen wilt betalen. Maar die kaart verwerken duurt 6 weken.quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:56 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Dat moet je toch via een bezwaarschrift aanvragen?
De behandeling daarvan duurt inderdaad zes weken, maar zolang er een bezwaarschrift loopt hoef je niet te betalen.
geen probleem hierquote:Op maandag 18 oktober 2010 14:14 schreef j.t het volgende:
[..]
Wie kan er nou in een keer 232 euro in een maand betalen?
Ik niet hoor!
Tegenwoordig lukt dat gelukkig wel, maar toen ik net dit huisje kreeg was dat ook wel even moeilijk.quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:14 schreef j.t het volgende:
Wie kan er nou in een keer 232 euro in een maand betalen?
Ik niet hoor!
Ja jij hebt hiervoor fulltime gewerkt..quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:21 schreef motorbloempje het volgende:
er zijn ook studenten met een buffer
daar heb ik geen buffer aan overgehouden hoorquote:Op maandag 18 oktober 2010 14:23 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja jij hebt hiervoor fulltime gewerkt..
Ook studenten die geen huishouden delen, bijlenen, veel geld van ouders krijgen of voor hun studententijd al een buffer hadden?quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:21 schreef motorbloempje het volgende:
er zijn ook studenten met een buffer
Hmm, ja jij woont wel samen he.. Met huurtoeslag+stufi kan ik net mijn huur betalen en dan moet ik nog eten etc.. En eten is duur hier!!!quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
daar heb ik geen buffer aan overgehouden hoor![]()
Heb pas een buffer opgebouwd toen ik weer ging studeren
Mijn buffer is compleet verdwenen bij de aanschaf van mn nieuwe auto. Heb door verkoop van mn oude auto een klein buffertje nu, bijna 200 euro.quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:21 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Tegenwoordig lukt dat gelukkig wel, maar toen ik net dit huisje kreeg was dat ook wel even moeilijk.
Kun je het niet even van je vriend lenen?
ja, die ken ik ook jaquote:Op maandag 18 oktober 2010 14:24 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ook studenten die geen huishouden delen, bijlenen, veel geld van ouders krijgen of voor hun studententijd al een buffer hadden?
Ik kan me niet herinneren dat ik ooit een buffer heb gehad namelijk.
Zoveel bespaar je ook weer niet bij de Lidl en hij moet wel in de buurt zitten..quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:25 schreef motorbloempje het volgende:
Is jouw Lidl duurder dan de mijne dan?
Huh, dat vind ik best krom?quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:26 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, die ken ik ook jaen die werken er gewoon hard voor
ikzelf heb wat bijgeleend, juist voor die buffer, die ik gelukkig nu niet meer aan hoef te vullen met bijgeleend geldkan dat prima zelf bijvullen met wat ik overhoud van mijn salaris.
maargoed, naast mn motor heb ik dan ook echt niet veel grote uitgaven
tsja, ik moet er ook flink voor omfietsenquote:Op maandag 18 oktober 2010 14:28 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Zoveel bespaar je ook weer niet bij de Lidl en hij moet wel in de buurt zitten..
Mag je vinden. Heb er bewust voor gekozenquote:Op maandag 18 oktober 2010 14:29 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Huh, dat vind ik best krom?
Volgens mij is euroshopper/bonus net zo voordelig? Weet ik niet zeker hoor, maar ik koop toch al nooit vlees en dure dingen en ik heb wel meer uitgaven dan alleen eten natuurlijk.quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
tsja, ik moet er ook flink voor omfietsenmaargoed, dan bespaar je ook écht wat, ja
Uhm, ik ben nog steeds van mening van wel. Want ik kan me over een jaar ook niet veroorloven om dan weer een andere te kopen. Want zoals het er nu uit ziet, komt er geen verbetering in geld (eerder verslechtering als ik kijk naar mijn meneer)quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:28 schreef motorbloempje het volgende:
was het dan wel zo verstandig om die nieuwe auto te kopen als je ook een goedkopere had kunnen kopen die je zeker het jaar door zou helpen?
als je door die auto je buffer kwijt bent...dit soort dingen (afbetalen en zulks) dat zie je toch aankomen?
Ja, ik had niet zoveel tijd om te werken omdat ik veel vrijwilligerswerk deed.quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:26 schreef motorbloempje het volgende:
ja, die ken ik ook jaen die werken er gewoon hard voor
groente vooral, dat heb je niet van de euroshopperquote:Op maandag 18 oktober 2010 14:30 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Volgens mij is euroshopper/bonus net zo voordelig? Weet ik niet zeker hoor, maar ik koop toch al nooit vlees en dure dingen en ik heb wel meer uitgaven dan alleen eten natuurlijk.
Hihi, gelukkig zit ik niet diep hoor. Sta eigenlijk nooit rood en als dat het geval is nooit meer dan 3 tientjes ofzo.quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:31 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ja, ik had niet zoveel tijd om te werken omdat ik veel vrijwilligerswerk deed.
Net genoeg om rond te komen, maar geen buffer dus.
Ik werkte wel hard, maar onbetaald. Het is maar net waar je voor kiest natuurlijk.![]()
J.T., als je diep zit kan het alleen maar beter gaan.
Lekker naar boven kijken dus, komt goed.
Euroshopper sperzieboontjesquote:Op maandag 18 oktober 2010 14:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
groente vooral, dat heb je niet van de euroshopper
Ik zou alleen nog een brood halen en rijst of zo. Ik eet geloof ik wat minderquote:Op maandag 18 oktober 2010 14:34 schreef motorbloempje het volgende:
Net weekboodschappen gedaan bij de Lidl: 26 euro
5 1 pakken melk
Griekse Yoghurt
Cracottes crackers
bak vruchtenkwark
gerookte forel
surimisticks
champignons
2 avocado's
bananen
paprika's
trostomaten
zuurkool
pindakaas
surinaamse eiersalade
stuk belegen kaas
2 blikken tomatenblokjes
blik tonijn
cottage cheese
kipfilet met bieslook (beleg)
aardappelenda's echt nagenoeg niet te doen bij de AH
Lidl is inderdaad de bom. Koop er ook alles. Maar jij eet wel heel anders dan ik zie ik.quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:34 schreef motorbloempje het volgende:
Net weekboodschappen gedaan bij de Lidl: 26 euro
5 pakken melk
Griekse Yoghurt
Cracottes
bak vruchtenkwark
gerookte forel
surimisticks
champignons
2 avocado's
bananen
paprika's
trostomaten
zuurkool
pindakaas
surinaamse eiersalade
stuk belegen kaas
2 blikken tomatenblokjes
blik tonijn
cottage cheese
kipfilet met bieslook (beleg)
aardappelenda's echt nagenoeg niet te doen bij de AH
![]()
een paprika is bij de AH 1 euro? of zo iets.. nee dat doe ik ook niet, ik fiets wel vaak langs de turk!quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:35 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb nog nooit euroshopper paprika's gezien bijvoorbeelddie groente is écht wel goedkoper
De turk is goedkoper dan de lidlquote:Op maandag 18 oktober 2010 14:36 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
een paprika is bij de AH 1 euro? of zo iets.. nee dat doe ik ook niet, ik fiets wel vaak langs de turk!
hebben veel vlees in de vriezer liggen én eten regelmatig vegetarischquote:Op maandag 18 oktober 2010 14:36 schreef j.t het volgende:
[..]
Lidl is inderdaad de bom. Koop er ook alles. Maar jij eet wel heel anders dan ik zie ik.
Heb net weekboodschappen bij de Lidl voor 50 euro gedaan.
hier nietquote:Op maandag 18 oktober 2010 14:38 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
De turk is goedkoper dan de lidl
De turk is namelijk een keten met constante kwaliteitquote:Op maandag 18 oktober 2010 14:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
hier nieten de kwaliteit is voor veel dingen echt om te huilen. Net wel wat pepers gehaald, maar de aubergine lagen te schimmelen
er ligt idd altijd wel iets dat al weg gegooid had moeten wordenquote:Op maandag 18 oktober 2010 14:41 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
De turk is namelijk een keten met constante kwaliteit?
Ik vind donderdag/vrijdag/zaterdag best wel ongezond en zondag een beetje karig maar wel veel kcal denk ik. Tenzij je weinig broodproducten neemt en veeel groenten?quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:39 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
hebben veel vlees in de vriezer liggen én eten regelmatig vegetarischomdat 't én lekker is, én gewoon geld scheelt
Ons weekmenu:
Maandag: zuurkoolstamppot met gegrilde kalkoenreepjes en mosterd --> kalkoenreepjes hadden we nog
Dinsdag: verse pasta pesto met gegrilde zalm --> zelf pasta maken, pesto hadden we nog van zaterdag, zalm nog in de vriezer
Woensdag: korma curry met naan en hete eieren --> met basisingredienten kost dit nog geen 2 euro per persoon, misschien doen we er wat kip in
Donderdag: wraps met rundvlees, guacamole en pico de gallo --> ligt nog wat onbestemd vlees in de vriezer wat rund zou kunnen zijn. Van bloem en margarine zelf wraps maken, wat avocado en tomaten en ui (hebben nog 3kg liggen) klaar!
Vrijdag: kipshoarma met verse pita's en knoflookyoghurt --> restje kip uit de vriezer! En dan met restjes groente en wat yoghurt (over van naanbrood)
Zaterdag: <gourmetten buiten de deur>, Mr.Mo eet alleen
Zondag: Uiensoep met zelfgebakken ciabatta --> soep = ingevroren, en wederom met bloem zelf maken
kost echt geen flikker
Want? Je hebt opeens toch geen auto gekocht?quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Toch nuttig, zo'n anwb-aankoopkeuring!
hahahaha, nee ik bedoel dat er wel 100 zijn per stad en allemaal zelfstandige ondernemers, dus je kunt ze niet vergelijken alsof ze 't zelfde zijnquote:Op maandag 18 oktober 2010 14:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
er ligt idd altijd wel iets dat al weg gegooid had moeten worden
Ook voorgesneden heb je een budget (voorheen euroshopper) variant, dat zijn die met een zwart-wit label.quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:31 schreef motorbloempje het volgende:
groente vooral, dat heb je niet van de euroshopper
Die in een wit net zijn volgens mij ook budget.quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:35 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb nog nooit euroshopper paprika's gezien bijvoorbeelddie groente is écht wel goedkoper
Ik vind wraps en shoarma echt in het pizza/friet/gourmet hoekje vallen. Beter 1 keer per week-1keer per twee weken. Maar dat ben ik!quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:45 schreef motorbloempje het volgende:
donderdag: mager rundvlees, veel pico de gallo, wat guacamole en twee vers gemaakte wraps
vrijdag: 1 kipfiletje, zelf gekruid, met 2 personen, de rest is groente (veel), geen knoflooksaus maar yoghurt
zondag is gewoon makkelijk na een avond gourmetten
ja, dat ben jij...quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:46 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik vind wraps en shoarma echt in het pizza/friet/gourmet hoekje vallen. Beter 1 keer per week-1keer per twee weken. Maar dat ben ik!
Je zult mij niet horen zeggen dat ze vooruit gaan. Ik geef alleen maar aan dat ze budget groenten hebben.quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:46 schreef motorbloempje het volgende:
wow, ze gaan vooruit bij de AH![]()
nou ja, LIDL is mijn held, AH kom ik alleen als ze iets niet bij de Turk én Lidl hebben
ja, dat hadden ze vroeger nietquote:Op maandag 18 oktober 2010 14:47 schreef loveli het volgende:
[..]
Je zult mij niet horen zeggen dat ze vooruit gaan. Ik geef alleen maar aan dat ze budget groenten hebben.
Ik eet prima gevarieerd, gezond en ben niet van plan er iets aan te gaan wijzigenquote:Op maandag 18 oktober 2010 14:48 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik bedoel voor 't afvallen (daar is dit topic tenslotte voor)
Wanneer vroeger? Is al een aardige tijd geleden dat de budget gesneden groente nog euroshopper heette.quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, dat hadden ze vroeger nietdus ik denk dat dat een vooruitgang is
ja hoor!quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:50 schreef Phaidra het volgende:
Wraps stop ik wel altijd propvol groenten en ik eet er max. 2 en dan heel erg gevuld. Dus veel meer vulling dan wrap. Dan is het toch best gezond?
Het was niet vervelend bedoeld hoor. Maar laat maar.quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik eet prima gevarieerd, gezond en ben niet van plan er iets aan te gaan wijzigeneet van alles precies genoeg. Ik vind het gevarieerder dan alleen pasta en rijst met groenten en heb plezier in koken en lekker eten. Maak nagenoeg alles zelf, beheer dus zelf wat er in gaat, en eet >500 gram groente per dag
![]()
vroeger toen ik nog boodschappen bij de AH deed omdat ik te lui was om naar de Aldi te fietsen. Toen ik nog in Den Haag woonde dusquote:Op maandag 18 oktober 2010 14:50 schreef loveli het volgende:
[..]
Wanneer vroeger? Is al een aardige tijd geleden dat de budget gesneden groente nog euroshopper heette.
Het lijkt mij zo veel deeg als je al 2x per dag brood eet (ik eet meestal 1x per dag brood) en omdat wraps vaak niet volkoren zijn.quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:50 schreef Phaidra het volgende:
Wraps stop ik wel altijd propvol groenten en ik eet er max. 2 en dan heel erg gevuld. Dus veel meer vulling dan wrap. Dan is het toch best gezond?
XM, what's up met de auto??
Had ik trouwens al verteld dat ik gister 15 km gewandeld heb? Het was wat aan de frisse kant, maar wel heel mooi!!
O, in de tijd dat mensen nog wisten dat andijvie als krop groeit en niet in reepjes.quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
vroeger toen ik nog boodschappen bij de AH deed omdat ik te lui was om naar de Aldi te fietsen. Toen ik nog in Den Haag woonde dus
toen de lucht nog schoon was, en seks viesquote:Op maandag 18 oktober 2010 14:53 schreef loveli het volgende:
[..]
O, in de tijd dat mensen nog wisten dat andijvie als krop groeit en niet in reepjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |