Niet tussen vier plankjes hoop ikquote:Op zondag 17 oktober 2010 19:42 schreef sigme het volgende:
Ik heb vandaag gepekeld lamsvlees gegeten, dat wás toch lekker. Wow.
• Brinta
• Broodmaaltijd (5 sneden brood mayo komkommer kaas; pindakaas sambal komkommer, 1 zweeds broodje boter & jam)
• Speculaasbrok
• Dubbele boterham boter pindakaas sambal
• 1 Jopen bier
• Avondeten: gepekelde plak lamsbout; aardappelpuree, melkzure bonen, appelmoes
• Toe: custardpudding met bitterkoekjes
De hond had allerlei gaten in het hek ontdekt (lees: hij slingert zich op onwaarschijnlijke wijze door de kleinste spleten). Dus we hebben er nu gaas tegenaan geniet.
Verder twee moeders op bezoek gehad. De mijne vliegt morgen naar Turkije om bij een meneer te gaan logeren die ze alleen van internet kent. Over een maand verwacht ze terug te komen.
Schoonmoeder wist te vertellen dan een paar jongelui die laatst de krant haalden wegens molesteren van ambulancepersoneel onze gewaardeerde neefjes waren, die zeer onheus behandeld zijn. En dat van dat molesteren was ook beslist niet waar, maar ja, daar koop je zo weinig voor. Dat de ene (dodelijk) allergisch is voor standaardeten was trouwens gezeik van hun ouders, die zich maar eens druk moesten gaan maken over de opvoeding. Jaja, de sterke arm der wet heeft er weer een paar liefhebbers bij.
6 bedoel je?quote:Op zondag 17 oktober 2010 19:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Niet tussen vier plankjes hoop ik.
Leuke neefjes!.
Ik red me wel hoor. Hoop jij ook!quote:Op zondag 17 oktober 2010 19:12 schreef uniekhoorn het volgende:
Merel... gaat ook niet zo lekekr met je he?
Ja, daar ging ik ook vanuitquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:00 schreef Viking84 het volgende:
Er staat toch echt dat de neefjes het ambulancepersoneel gemolesteerd hebben.
klinkt lekker! Had al beetje op internet gekeken enzo. En daar stonden ingewikkelde dingen met meel en eiwitten etc. Dit is stuk simpeler! Ga het een keer doen (eerst die vormpjes kopen)quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:18 schreef progje het volgende:
Groentenmuffin is eigenlijk vergelijkbaar met een omelet
je flikkert de groenten naar keuze in een schaal, eieren erbij, geraspte kaas erbij + kruiden, goed roeren
Dit mengsel giet je in een muffin vorm.
20 minuten in een oven van 180 graden en klaar. (ik prikte er even met een sate prikker in om te kijken of ze echt gaar waren)
Ja dat staat in de krant.quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:00 schreef Viking84 het volgende:
Er staat toch echt dat de neefjes het ambulancepersoneel gemolesteerd hebben.
Begrijpend lezen is hier niet bepaald het sterkste puntquote:Op zondag 17 oktober 2010 19:42 schreef sigme het volgende:
die zeer onheus behandeld zijn. En dat van dat molesteren was ook beslist niet waar, maar ja, daar koop je zo weinig voor.
lijkt me heerlijk inderdaad...quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:19 schreef j.t het volgende:
Hoe tof als je zo goed kan dansen als de dansers van So you tink you can dance![]()
Dat is weer een andere vraagquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:24 schreef j.t het volgende:
Maar dan rijst de vraag:
hoe komen ze er dan bij dat zij de boel gemolesteerd hebben, als het eigenlijk allemaal meeviel? Want hoe kun je een beetje de boel molesteren etc?
We hebben duidelijkheid nodig Sigme
Ik kijk het nu ook (tegelijk met SYTYCD) Voornamelijk omdat het nu eens over een wesers land gaat. Benieuwd hoe dat zich afspeelt.quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:28 schreef progje het volgende:
Ik vind Grenzeloos verliefd wel ff interessant vandaag..
Het zou kunnen zijn dat mijn vriend en ik een tijd in Boston moeten gaan wonen voor ons werk...
Harvard?quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:28 schreef progje het volgende:
Ik vind Grenzeloos verliefd wel ff interessant vandaag..
Het zou kunnen zijn dat mijn vriend en ik een tijd in Boston moeten gaan wonen voor ons werk...
Juist.quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:22 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja dat staat in de krant.
Maar dit zegt Sigme
[..]
Begrijpend lezen is hier niet bepaald het sterkste punt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |