Heb je het nou over je vent of over een leerling?quote:Op zondag 17 oktober 2010 19:31 schreef j.t het volgende:
Ben boos.![]()
Heb notabene terwijl ik ziek ben eten staan koken (zuurkool met zuurkoolspek) en heb het alleen zitten op eten. Meneer was te druk bezig met zn computerspel.
Toen hij eenmaal aankwam, kreeg ik nog commentaar op het spek ook. Dus heb hem net heel boos met eten en al terug naar de computer gejaagd.
Is hij nou helemaal![]()
![]()
Fijn he relaties?quote:Op zondag 17 oktober 2010 19:31 schreef j.t het volgende:
Ben boos.![]()
Heb notabene terwijl ik ziek ben eten staan koken (zuurkool met zuurkoolspek) en heb het alleen zitten op eten. Meneer was te druk bezig met zn computerspel.
Toen hij eenmaal aankwam, kreeg ik nog commentaar op het spek ook. Dus heb hem net heel boos met eten en al terug naar de computer gejaagd.
Is hij nou helemaal![]()
![]()
Oh ja heeft een collega ook eens gedaan. Die viel ook enorm af.quote:Op zondag 17 oktober 2010 19:36 schreef progje het volgende:
@MI: je kan het zo goedkoop en/of duur maken als je zelf wiltMaar het is vooral heel veel groenten (lunch 250 gram avond eten 300/350 gram) , zo'n 60 gram magere kaas per dag, in totaal 250 gram vlees ongeveer en veel ei
![]()
Maar dit is fase 1, waarin je geen fruit en helemaal geen carbs mag uit (Brood, rijst, pasta e.d.)
Recept?quote:Op zondag 17 oktober 2010 19:37 schreef progje het volgende:
Ik heb zojuist groenten muffins gemaakt, ze zijn echt goed gelukt
En zien er lekker uit! Ideaal als ontbijt en mooi makkelijk mee te nemen ook.
ik zal eens kijken of het ergens online staat, anders zal ik het wel ff overtypenquote:
quote:Op zondag 17 oktober 2010 19:42 schreef sigme het volgende:
Ik heb vandaag gepekeld lamsvlees gegeten, dat wás toch lekker. Wow.
• Brinta
• Broodmaaltijd (5 sneden brood mayo komkommer kaas; pindakaas sambal komkommer, 1 zweeds broodje boter & jam)
• Speculaasbrok
• Dubbele boterham boter pindakaas sambal
• 1 Jopen bier
• Avondeten: gepekelde plak lamsbout; aardappelpuree, melkzure bonen, appelmoes
• Toe: custardpudding met bitterkoekjes
De hond had allerlei gaten in het hek ontdekt (lees: hij slingert zich op onwaarschijnlijke wijze door de kleinste spleten). Dus we hebben er nu gaas tegenaan geniet.
Verder twee moeders op bezoek gehad. De mijne vliegt morgen naar Turkije om bij een meneer te gaan logeren die ze alleen van internet kent. Over een maand verwacht ze terug te komen.
Schoonmoeder wist te vertellen dan een paar jongelui die laatst de krant haalden wegens molesteren van ambulancepersoneel onze gewaardeerde neefjes waren, die zeer onheus behandeld zijn. En dat van dat molesteren was ook beslist niet waar, maar ja, daar koop je zo weinig voor. Dat de ene (dodelijk) allergisch is voor standaardeten was trouwens gezeik van hun ouders, die zich maar eens druk moesten gaan maken over de opvoeding. Jaja, de sterke arm der wet heeft er weer een paar liefhebbers bij.
Nog een keertje lezenquote:
Ik snap m nog niet danquote:
Overigens vind ik het ook overkomen alsof de neefjes degenen zijn die het ambulancepersoneel in elkaar getrapt hebben... ligt denk ik aan de manier waarop je verwijst.quote:
Het komt zo over alsof zíj dus in de krant stonden als agressievelingen.quote:Op zondag 17 oktober 2010 19:42 schreef sigme het volgende:
Schoonmoeder wist te vertellen dan een paar jongelui die laatst de krant haalden wegens molesteren van ambulancepersoneel onze gewaardeerde neefjes waren, die zeer onheus behandeld zijn. En dat van dat molesteren was ook beslist niet waar, maar ja, daar koop je zo weinig voor. Dat de ene (dodelijk) allergisch is voor standaardeten was trouwens gezeik van hun ouders, die zich maar eens druk moesten gaan maken over de opvoeding. Jaja, de sterke arm der wet heeft er weer een paar liefhebbers bij.
Niet tussen vier plankjes hoop ikquote:Op zondag 17 oktober 2010 19:42 schreef sigme het volgende:
Ik heb vandaag gepekeld lamsvlees gegeten, dat wás toch lekker. Wow.
• Brinta
• Broodmaaltijd (5 sneden brood mayo komkommer kaas; pindakaas sambal komkommer, 1 zweeds broodje boter & jam)
• Speculaasbrok
• Dubbele boterham boter pindakaas sambal
• 1 Jopen bier
• Avondeten: gepekelde plak lamsbout; aardappelpuree, melkzure bonen, appelmoes
• Toe: custardpudding met bitterkoekjes
De hond had allerlei gaten in het hek ontdekt (lees: hij slingert zich op onwaarschijnlijke wijze door de kleinste spleten). Dus we hebben er nu gaas tegenaan geniet.
Verder twee moeders op bezoek gehad. De mijne vliegt morgen naar Turkije om bij een meneer te gaan logeren die ze alleen van internet kent. Over een maand verwacht ze terug te komen.
6 bedoel je?quote:Op zondag 17 oktober 2010 19:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Niet tussen vier plankjes hoop ik.
Leuke neefjes!.
Ik red me wel hoor. Hoop jij ook!quote:Op zondag 17 oktober 2010 19:12 schreef uniekhoorn het volgende:
Merel... gaat ook niet zo lekekr met je he?
Ja, daar ging ik ook vanuitquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:00 schreef Viking84 het volgende:
Er staat toch echt dat de neefjes het ambulancepersoneel gemolesteerd hebben.
klinkt lekker! Had al beetje op internet gekeken enzo. En daar stonden ingewikkelde dingen met meel en eiwitten etc. Dit is stuk simpeler! Ga het een keer doen (eerst die vormpjes kopen)quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:18 schreef progje het volgende:
Groentenmuffin is eigenlijk vergelijkbaar met een omelet
je flikkert de groenten naar keuze in een schaal, eieren erbij, geraspte kaas erbij + kruiden, goed roeren
Dit mengsel giet je in een muffin vorm.
20 minuten in een oven van 180 graden en klaar. (ik prikte er even met een sate prikker in om te kijken of ze echt gaar waren)
Ja dat staat in de krant.quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:00 schreef Viking84 het volgende:
Er staat toch echt dat de neefjes het ambulancepersoneel gemolesteerd hebben.
Begrijpend lezen is hier niet bepaald het sterkste puntquote:Op zondag 17 oktober 2010 19:42 schreef sigme het volgende:
die zeer onheus behandeld zijn. En dat van dat molesteren was ook beslist niet waar, maar ja, daar koop je zo weinig voor.
lijkt me heerlijk inderdaad...quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:19 schreef j.t het volgende:
Hoe tof als je zo goed kan dansen als de dansers van So you tink you can dance![]()
Dat is weer een andere vraagquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:24 schreef j.t het volgende:
Maar dan rijst de vraag:
hoe komen ze er dan bij dat zij de boel gemolesteerd hebben, als het eigenlijk allemaal meeviel? Want hoe kun je een beetje de boel molesteren etc?
We hebben duidelijkheid nodig Sigme
Ik kijk het nu ook (tegelijk met SYTYCD) Voornamelijk omdat het nu eens over een wesers land gaat. Benieuwd hoe dat zich afspeelt.quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:28 schreef progje het volgende:
Ik vind Grenzeloos verliefd wel ff interessant vandaag..
Het zou kunnen zijn dat mijn vriend en ik een tijd in Boston moeten gaan wonen voor ons werk...
Harvard?quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:28 schreef progje het volgende:
Het zou kunnen zijn dat mijn vriend en ik een tijd in Boston moeten gaan wonen voor ons werk...
Juist.quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:22 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja dat staat in de krant.
Maar dit zegt Sigme
[..]
Begrijpend lezen is hier niet bepaald het sterkste punt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan zou het eerder MIT zijnquote:
Hihi, ik grapte altijd met mn moeder dat ik me moest opgeven, toen ik naar Friesland ging verhuizen. Maar toen het eenmaal zo ver was, waren ze midden in de serie. Wilde me echt wel opgevenquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:39 schreef Perruche het volgende:
Wauw sigme, wat een verhaal, wat naar!
Grenzeloos verliefd vind ik leuk om te kijken maar lijkt me niets om aan mee te doen; ik hoef niet zo nodig met m'n hoofd op TV.
D was teppan kip en groente met witte rijst bij Nam Kee. Daarna nog 6 speculaasjes
Het hangt van het vergrijp af, maar volgens mij klopt het niet helemaal nee..quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:39 schreef sigme het volgende:
2 neefjes, de minderjarige is geen neefje.
Politie mag best lang vasthouden zonder advocaat.. Of dit allemaal zo mocht is nog maar de vraag, deels in elk geval met zekerheid niet (geen ouders inlichten bij minderjarige).
wat voor programma is dat? Wil ik het kijken, of ga ik mezelf dan heel zielig vinden?quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:28 schreef progje het volgende:
In deze nieuwe vierde reeks van Grenzeloos Verliefd worden tien dappere vrouwen gevolgd die Nederland achter zich laten met de intentie zich voorgoed bij hun grote liefde in het buitenland te vestigen. Maar zijn de verliefde vrouwen wel opgewassen tegen de enorme veranderingen die deze drastische beslissing met zich meebrengt? Loopt het sprookje voor ieder koppel goed af?quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:42 schreef AKnynke het volgende:
[..]
wat voor programma is dat? Wil ik het kijken, of ga ik mezelf dan heel zielig vinden?
Nee is leuk. En ik voel me er vaak heel verantwoordelijk en volwassen door, die mensen maken me toch soms keuzes... Beetje leedvermaak soms welquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:42 schreef AKnynke het volgende:
[..]
wat voor programma is dat? Wil ik het kijken, of ga ik mezelf dan heel zielig vinden?
tof, dank je!quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:43 schreef progje het volgende:
[..]
In deze nieuwe vierde reeks van Grenzeloos Verliefd worden tien dappere vrouwen gevolgd die Nederland achter zich laten met de intentie zich voorgoed bij hun grote liefde in het buitenland te vestigen. Maar zijn de verliefde vrouwen wel opgewassen tegen de enorme veranderingen die deze drastische beslissing met zich meebrengt? Loopt het sprookje voor ieder koppel goed af?
In het nieuwe seizoen van Grenzeloos Verliefd nemen tien vrouwelijke waaghalzen de stap om te emigreren. In elke aflevering staat één liefdesverhaal centraal. Uit de eerdere reeksen bleek dat wonen in een vreemd land, met vaak andere normen en waarden, niet altijd even makkelijk is. Meestal overwint de liefde de nodige barrières, maar dit seizoen gaat dit niet voor iedereen op. Onder andere de volgende drie stellen worden gevolgd tijdens hun romantische avontuur:
Mijn beste vriend is politie, maar andersom, neequote:Op zondag 17 oktober 2010 20:41 schreef MevrouwPuff het volgende:
Politie is je beste vriend hè...
Op zich goed dat er op ambulancepersoneel gelet wordt, maar ga er wel vanuit dat zij zo'n situatie wel als veilig (of niet) kunnen beoordelen.
Ah, de medische tak zit wel daar, vandaar.
Oh, hier in de province hebben ze dit weekend de boel kompleet uit de hand laten lopen.quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:47 schreef motorbloempje het volgende:
over het algemeen vind ik de politie, het idee politie, geweldig, alleen jammer dat er soms, net als in elk beroep en bij elk bedrijf, wel eens wat rotte appels bij zitten die het voor de rest verpesten
precies, ook over de politie kun je niet generaliseren op basis van een aantal foute types. die heb je overal. doorgaans doet de politie wat ze moeten doen...quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:47 schreef motorbloempje het volgende:
over het algemeen vind ik de politie, het idee politie, geweldig, alleen jammer dat er soms, net als in elk beroep en bij elk bedrijf, wel eens wat rotte appels bij zitten die het voor de rest verpesten
Zo ongeveer:quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:44 schreef Perruche het volgende:
[..]
Nee is leuk. En ik voel me er vaak heel verantwoordelijk en volwassen door, die mensen maken me toch soms keuzes... Beetje leedvermaak soms wel
Hoe is het met je geraspte vinger?
Die orchidee is mooi!quote:
Ervaring delenquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:01 schreef Tinkepink het volgende:sigme. Telegraaf bellen? Of Hart van Nederland? Die houden wel een dergelijk verhaal (weet ik uit ervaring
![]()
Bah. Wat een droevige dag. Was de rest van de dag wel leuk met de katterige familie? Of was het allemaal niks? En ben je d'r weer af of is het een nogmeerdaags feest?quote:Mijn daglijstje. Lees, huil en huiver
o. melkbrood met boter, melkbrood met jam
t. chocolade
l. patat met
t. chocolaatje
d. 10 stukjes sushi van dubieuze kwaliteit, gevolgd door falafel en döner (de döner was kippendöner en die was niet knapperig maar glibberig en sompig). Als toetje een mcsundae van de MacDrek. Die was wel goed overigens.
t. half flesje sportdrank
Ja, we zijn aardig aan elkaar gewaagd met calzone, (chocolade)croissants, gummibeertjes, toblerone en 3 pralines!quote:
Vertelquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:01 schreef Tinkepink het volgende:sigme. Telegraaf bellen? Of Hart van Nederland? Die houden wel een dergelijk verhaal (weet ik uit ervaring
![]()
Ik heb er stage gelopenquote:
Gelukkig maar! Zeker op jonge leeftijd kan zoiets grotere gevolgen hebben dan je in eerste instantie zou denken.quote:De jongens hebben beide hun baan wel weer terug, dus dat is alweer uit de lucht. Maar niet dankzij die fijne organisatie die mensen op 't rechte pad moet houden.
Ze zijn weer wegquote:[..]
Bah. Wat een droevige dag. Was de rest van de dag wel leuk met de katterige familie? Of was het allemaal niks? En ben je d'r weer af of is het een nogmeerdaags feest?
Die dingen koop ik alleen voor de helftquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:03 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Die orchidee is mooi!
Ik heb ook pas weer eentje gekocht. Zag hele mooie blauwe/turquoise, maar die waren vreselijk duur... 27,50 voor een potjeDus nu maar een roze gekocht voor 7,95.
Sigme, wat een naar verhaal
ja ik weet, maar ik voel me nu eigenlijk wat beter dan de afgelopen dagen.quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:18 schreef Merel het volgende:
Hey j.t., ik snap dat je je verantwoordelijk voelt voor je klas, maar je moet wel even goed uitzieken hoor! Niet te snel weer beginnen, dan komt het later alleen maar 3x zo erg weer terug.
Er is vervanging tot woensdag, maak er gebruik van! Krijg jij even de kans om uit te zieken. Bij koorts hoor je officieel aan te houden: aantal dagen dat je koorts had = aantal dagen dat je daarna ook rust moet houden. Dus als jij 3 dagen koorts hebt (sinds vrijdag), zou je tot woensdag inderdaad rust moeten houden. Verkleint de kans op opnieuw ziek worden ookquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:15 schreef j.t het volgende:
wow wow wow ...
krijg net mailtje van directeur. Heeft vervanging t/m woensdag aangevraagd. Morgen wordt blijkbaar niks, dus moet hij zelf voor de klas en dinsdag stond er iemand.
Dus ik mailde van wow, rustig. Koorts is gezakt naar verhoging, dus dinsdag haal ik misschien al wel! Eens kijken of hij het straks heeft gezien.
Dat is wel heel drastisch als ik al sinds vrijdag ziek ben.ben eigenlijk nooit langer dan 2 dagen ziek ...
Goed van je dat je meteen wil beginnen maar ziek even goed uitquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:22 schreef j.t het volgende:
[..]
ja ik weet, maar ik voel me nu eigenlijk wat beter dan de afgelopen dagen.
Weet iemand hier trouwens hoe het met je betaling zit wanneer je als leerkracht ziek bent? *Mn eerste baan en zulks*
Het is wel een hele grote. 4 takken.quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:08 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Die dingen koop ik alleen voor de helft7 euro is veel te duur.
Er is regelmatig sale en dan koop ik er 1 of 2.
Heb er nu voorlopig genoeg
Herkenbaarquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:31 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik heb geen geld dussss ik kom alleen maar leuke schoenen tegen voor de winter
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Slaap lekker!quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:29 schreef uniekhoorn het volgende:
Tink, dank je!
Wat een kutlijst ja!
Nou, welterusten dan maar...
Kusje op je vinger Nynke
Ik ben te zuinigquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:31 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Het is wel een hele grote. 4 takken.
Een andere zaak bij mij in de buurt vraagt 13,95 voor kleine orchideeën met 2 takken.
Leuk allemaalquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:31 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
http://www.myfavouriteshoes.nl/trends/mooi-voor-minder.html ?quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:31 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Awwwwquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:37 schreef Goodbye het volgende:
Morgen krijg ik als het goed is eindelijk uitslag van mijn sollicitatie. Kan ik mooi weer stoppen met hopen en terug naar de realiteit, dit weekend ben ik echt net een borderliner
Ja, en die is zelf ook nogal chagrijnig omdat hij het echt super druk heeft met zijn studie (naast een drukke baan)quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:39 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Awwwwlijdt jouw Mr daar ook zo zichtbaar onder?
je wordt gewoon doorbetaald. geloof dat na 2 weken wel je reiskostenvergoeding niet meer betaald wordt.quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:22 schreef j.t het volgende:
[..]
ja ik weet, maar ik voel me nu eigenlijk wat beter dan de afgelopen dagen.
Weet iemand hier trouwens hoe het met je betaling zit wanneer je als leerkracht ziek bent? *Mn eerste baan en zulks*
Ze zijn maar 20-25 euro per paarquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:39 schreef sigme het volgende:
[..]
http://www.myfavouriteshoes.nl/trends/mooi-voor-minder.html ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |