abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87596790
Ik kom net terug van m'n werk (als barkeeper) in Winschoten... ja dat kleine stadje in het uiterste noord oosten van ons land.

Het hele marktplein heeft uiteindelijk zijn deuren maar moeten sluiten want de hel brak zowaar los vannacht.

In de discotheek aan het marktplein was vanavond een "scholieren party" voor kinderen tussen de 14 en 18 jaar, iets dat eindigde in hevige gevechten met ruim 100 man tegen de politie.
Wat begint als een klein opstootje en een flink gevecht uiteindelijk was voor de politie reden om in te grijpen midden op het plein, toen besloten beide zijden zich maar tegen de politie te keren en trokken sommigen uit alle hoeken en gaten stokken waarmee ze deze agenten te lijf gingen.

Dit bracht weer bekijks van ruim 100 andere scholiertjes en alles dat in de omgeving aan dronken volk te vinden was en deze begonnen zich er ook mee te bemoeien. De politie wist al snel versterking te krijgen maar het kwaad was al geschied, ruim 100 man van tussen de 14 en 20 jaar oud begonnen massaal op de politie in te beuken met als gevolg dat de politie een aantal honden los liet om van zich af te bijten....
Ik zag notabene nog hoe een (ongeveer) 14 jarig meisje eerst in haar enkel werd gebeten door één van de honden en vervolgens door de agenten met een gummiknuppel neer werd geslagen.

Uiteindelijk zag ik hoe ongeveer 5 jongens geboeid werden afgevoerd en de politie besloot de zaak te sussen door zich met z'n allen terug te trekken op de naastgelegen parkeerplaats.

De menigte was alleen maar groter geworden, en een hoop van deze jongens en meisjes besloten maar om vanaf het marktplein met zoveel mogelijk stenen en glazen richting de politie auto's te gooien... waarbij ook andere auto's beschadigd raakten.

De agenten probeerden nog een aantal keer de sterke arm der wet te laten zien door in groepen met knuppels en honden de menigte uit elkaar te drijven maar gooiden uiteindelijk de handdoek in de ring en gingen er vandoor.

Er werd uiteindelijk een stoet richting het politie bureau georganiseerd om daar de boel maar aan gort te slaan, hier heb ik verder niets meer van gezien of gehoord.... de rest bleef nog een tijdje rond schreeuwen en rellen op het marktplein alvorens ze een pizza of shoarma schotel gingen halen.

Hoe een kinder feestje.... in een plaatselijke discotheek kan uitlopen tot iets als bovenstaande..... ik heb dit nog nooit hier meegemaakt en ik vind het gewoonweg BELACHELIJK!

Dat er de volgende keer nog een stuk harder opgetreden mag worden! :(

[ Bericht 0% gewijzigd door horned_reaper op 16-10-2010 10:37:37 ]
pi_87596828
Welke kroeg werk je?

Je dient ontslagen te worden voor werkverzuim, uit het raam kijken ipv glazen volschenken... Schande!!!
pi_87596843
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 03:00 schreef opgebaarde het volgende:
Welke kroeg werk je?

Je dient ontslagen te worden voor werkverzuim, uit het raam kijken ipv glazen volschenken... Schande!!!
Ik mag dan wel student zijn... maar gelukkig bepaal ik zelf wanneer ik de kroeg daar open of dicht gooi ;)

Ik stond trouwens al net op het punt om te sluiten, er zat alleen nog een handjevol stamgasten binnen waarmee we gezamenlijk buiten even een kijkje gingen nemen. Ik wist ook niet hoe snel ik de deur om slot moest gooien want het volk dat er allemaal voorbij kwam wou ik niet in de kroeg hebben.
pi_87596848
En uiteindelijk lezen we vanmiddag dat er sprake was van 'enkele schermutselingen' :')
Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?
pi_87596860
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 03:03 schreef Lo-Fi het volgende:
En uiteindelijk lezen we vanmiddag dat er sprake was van 'enkele schermutselingen' :')
Er zijn meer als genoeg mensen aan het filmen geweest... dus de eerste youtube filmpjes zullen in de loop van de komende dag wel verschijnen. :)
pi_87596902
Of het nu een interessant onderwerp is of niet.... zeg nu zelf, het is gewoonweg van de zotte dat 16 jarige jongetjes massaal met stokken op de politie beginnen in te slaan.....

Maar goed, dit zal vast een nieuwe trend zijn ofzo........

En nu ga ik slapen, good night ;)
oO<
pi_87596915
tmtdnr

Uitgaan, kids, zuipen, rotzooi.
Who cares tis altijd een berg gezeik als lui gaan zuipen en zichzelf niet meer in de hand hebben.
pi_87597171
Wat schiet de politie ermee op om met zn alle op 15-16 jarige jochies in te slaan?
  Redactie Frontpage zaterdag 16 oktober 2010 @ 04:56:23 #9
38148 crew  Innisdemon
pi_87597277
quote:
Ik mag dan wel student zijn.
quote:
toen besloten beide zeiden zich maar tegen de politie te keren
:')

[ Bericht 11% gewijzigd door Innisdemon op 16-10-2010 05:02:23 ]
'Me' is géén bezittelijk voornaamwoord
pi_87597310
Terechte klacht.
pi_87597323
lol. waarom pakte je jouw wapen of choice er niet bij ?
pi_87597565
Ik snap niet waarom de politie niet gewoon M16's machinegeweren heeft, die ze vervolgens met rubber kogels inzet. Dan kan je met slechts een paar man politie een grote groep mensen zonder problemen makkelijk uit elkaar drijven en de rust weer herstellen.
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 08:33:47 #13
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_87597599
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 08:28 schreef von_Preussen het volgende:
Ik snap niet waarom de politie niet gewoon M16's machinegeweren heeft, die ze vervolgens met rubber kogels inzet. Dan kan je met slechts een paar man politie een grote groep mensen zonder problemen makkelijk uit elkaar drijven en de rust weer herstellen.
Ik snap heel goed waarom ze die niet hebben.
pi_87597624
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 08:33 schreef Sander het volgende:
Ik snap heel goed waarom ze die niet hebben.
Ja. Iets met burgerrechten ;)
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 08:47:24 #15
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_87597650
Het gebeurt zo vaak dat de politie de rellen eigenlijk erger maakt dan ze te stoppen. Vele korpsen zijn gewoon niet bekwaam voor dergelijke acties.
pi_87597721
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 08:41 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Ja. Iets met burgerrechten ;)
Wat is dat nu weer voor zwak gelul dan?

Wat is nu het verschil tussen een hap uit je been door een politiehond of een stevige, pijnlijke blauwe plek d.m.v. een rubberen kogel?
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 09:12:43 #17
128471 doctor.starbucks
Cafe maciato, high fat foam, e
pi_87597803
vreemd, niks op de campingzender vh noorden.
Starbucks, waar blijf je
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 09:16:48 #18
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_87597846
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 09:01 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Wat is dat nu weer voor zwak gelul dan?

Wat is nu het verschil tussen een hap uit je been door een politiehond of een stevige, pijnlijke blauwe plek d.m.v. een rubberen kogel?
Ja, een close-range rubber kogel levert alleen een blauwe plek op.
pi_87597867
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 09:16 schreef Sander het volgende:

[..]

Ja, een close-range rubber kogel levert alleen een blauwe plek op.
Boehoefuckinghoe, wat ik ermee bedoel te zeggen is dat het letselbeeld niet zwaarder zal zijn dan wanneer er een politiehond op losgaat. Israël heeft al jarenlang met succes rubberen kogels in de palestijnse gebieden ingezet, daar kan in de politie in oost-Groningen dus nog wat van leren.
pi_87598140
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 09:12 schreef doctor.starbucks het volgende:
vreemd, niks op de campingzender vh noorden.
Vreemd, inderdaad. Heb ze ff gemaild.

Uitgaan in Winschoten, altijd gezellig. :')
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 09:43:55 #21
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_87598146
Of gewoon granaten de menigte in tyfen. Als je weer bij bewustzijn komt tussen de afgerukte ledematen ben je ook wel uitgereld denk ik. :')
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_87598881
Ik heb wel een paar hele slechte filmpjes op mijn simpele mobieltje.... die plaats ik hier anders wel even vanavond :)
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 10:42:27 #23
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_87599038
geloof me je wil liever met een stungun of een ruber kogel geraakt worden dan dat je een hondenbeet hebt.. Die beten geven echt lelijke littekens.
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 10:44:23 #24
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_87599068
Spannend :o
pi_87599877
Als ik daar was even filmen op nothingtoxic, theync dumpen enzo
en dan thuis lekker fappen :9~ scholieren die inelkaar geslagen worden _O_
Jah Rastafari Pride
Haile Selassie (23 juli 1892 – 27 augustus 1975)
Jah Bless! 400Years, 400Years.
http://www.theconsoleplace.co.uk/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')