Ik mag dan wel student zijn... maar gelukkig bepaal ik zelf wanneer ik de kroeg daar open of dicht gooiquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 03:00 schreef opgebaarde het volgende:
Welke kroeg werk je?
Je dient ontslagen te worden voor werkverzuim, uit het raam kijken ipv glazen volschenken... Schande!!!
Er zijn meer als genoeg mensen aan het filmen geweest... dus de eerste youtube filmpjes zullen in de loop van de komende dag wel verschijnen.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 03:03 schreef Lo-Fi het volgende:
En uiteindelijk lezen we vanmiddag dat er sprake was van 'enkele schermutselingen'
quote:Ik mag dan wel student zijn.
quote:toen besloten beide zeiden zich maar tegen de politie te keren
Ik snap heel goed waarom ze die niet hebben.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 08:28 schreef von_Preussen het volgende:
Ik snap niet waarom de politie niet gewoon M16's machinegeweren heeft, die ze vervolgens met rubber kogels inzet. Dan kan je met slechts een paar man politie een grote groep mensen zonder problemen makkelijk uit elkaar drijven en de rust weer herstellen.
Ja. Iets met burgerrechtenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 08:33 schreef Sander het volgende:
Ik snap heel goed waarom ze die niet hebben.
Wat is dat nu weer voor zwak gelul dan?quote:
Ja, een close-range rubber kogel levert alleen een blauwe plek op.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 09:01 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wat is dat nu weer voor zwak gelul dan?
Wat is nu het verschil tussen een hap uit je been door een politiehond of een stevige, pijnlijke blauwe plek d.m.v. een rubberen kogel?
Boehoefuckinghoe, wat ik ermee bedoel te zeggen is dat het letselbeeld niet zwaarder zal zijn dan wanneer er een politiehond op losgaat. Israël heeft al jarenlang met succes rubberen kogels in de palestijnse gebieden ingezet, daar kan in de politie in oost-Groningen dus nog wat van leren.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 09:16 schreef Sander het volgende:
[..]
Ja, een close-range rubber kogel levert alleen een blauwe plek op.
Vreemd, inderdaad. Heb ze ff gemaild.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 09:12 schreef doctor.starbucks het volgende:
vreemd, niks op de campingzender vh noorden.
Speciaal voor jou samenvatting:quote:
bron: http://www.rtvnoord.nl/nieuws/nieuws.asp?pid=95505quote:Rellen op Marktplein Winschoten
Geplaatst: zaterdag 16 oktober 2010 11:52
WINSCHOTEN - Een grote groep scholieren heeft zich vannacht op het Marktplein in Winschoten tegen de politie gekeerd bij de aanhouding van één van hen.
Tijdens de schermutseling werd een politiehond ingezet. De jongeren gooiden onder meer stenen naar de politie. Eén agent raakte licht gewond aan het oog, ook een aantal jongeren raakten gewond. Ze moesten zich in het ziekenhuis laten behandelen.
waar slaat dat nou weer op dan ?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:08 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Speciaal voor jou samenvatting:
Ik en vast veel andere mensen in dit topic zijn van mening dat Chuck-_-Norris == the cancer of teh interwebs.
Hulde voor de politie.quote:Ik zag notabene nog hoe een (ongeveer) 14 jarig meisje eerst in haar enkel werd gebeten door één van de honden en vervolgens door de agenten met een gummiknuppel neer werd geslagen.
Joehoe... het is niet jou recht om een politie agent in elkaar te timmeren. In de agent het nodig vind is het wel zijn recht om jou in elkaar te timmeren.quote:
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 15:47 schreef Chuck-_-Norris het volgende:
[..]
waar slaat dat nou weer op dan ?
Dan denken ze de volgende keer weer een keer extra na voordat ze zich als mongolen gaan gedragenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 04:05 schreef Twest1 het volgende:
Wat schiet de politie ermee op om met zn alle op 15-16 jarige jochies in te slaan?
Dat was wel een agent van twee meter lang en drie meter breed, niet een of andere doos die bij "gelijke geschiktheid" is aangenomen.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 16:41 schreef Daywalk3r het volgende:
Zo gaat het tegenwoordig.
Geen respect meer.
Mijn collega vertelde nog over "vroeger".
Dan was er ruzie in 't cafe en dan kwam 1 agent eraan. Die roste een x met z'n knuppel op de ruzie makers en alles was weer rustig en kalm.
VET !! Ik wil ook bij de ME met een hond erbij.quote:Ik zag notabene nog hoe een (ongeveer) 14 jarig meisje eerst in haar enkel werd gebeten door één van de honden en vervolgens door de agenten met een gummiknuppel neer werd geslagen.
Jy moet egt MBO pliesie opleding volge..!!quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 16:47 schreef LangeJan het volgende:
[..]
VET !! Ik wil ook bij de ME met een hond erbij.
Ze geven opquote:...maar gooiden uiteindelijk de handdoek in de ring en gingen er vandoor.
GBOquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 16:44 schreef Nobu het volgende:
[..]
Dat was wel een agent van twee meter lang en drie meter breed, niet een of andere doos die bij "gelijke geschiktheid" is aangenomen.
NOSquote:WINSCHOTEN - Een groep van ongeveer 300 scholieren en omstanders heeft zich vannacht op het Marktplein in Winschoten tegen de politie gekeerd bij de aanhouding van één van hen.
Na afloop van een schoolfeest verzamelde zich een grote groep feestgangers op het Marktplein. In deze groep ging een 17-jarige man uit Winschoten door het lint en begon vervolgens wild om zich heen te slaan. Het kostte de agenten veel moeite de man tot bedaren te brengen.
Besloten werd de jongen omwille van zijn eigen veiligheid aan te houden. De groep van ongeveer 300 omstanders bemoeide zich met het optreden van de agenten. Zij bekogelden de politieagenten met stenen en glaswerk. Een politieagente raakte door een rondvliegende steen gewond.
Agenten sommeerden de groep om zich van het Marktplein te verwijderen, maar hier werd geen gehoor aan gegeven. Daarop voerden de agenten een aantal charges uit waarbij ook een politiehond werd ingezet. Bij de schermutselingen raakten een aantal mensen gewond. Nadat de agenten assistentie hadden gekregen van collega’s keerde de rust weer terug. De politie heeft nog geen aanhoudingen kunnen verrichten.
Wat ik wel heel vreemd vond.... want ik heb zeker meerdere personen geboeid tegen de muur gedrukt zien worden.... of zijn die weer vrij gelatenquote:In Winschoten is vanochtend een groep van ongeveer 300 mensen slaags geraakt met de politie. Dat gebeurde op een plein na afloop van een schoolfeest.
Een jongen van 17 ging door het lint, waarna de politie hem aanhield. Een grote groep omstanders bemoeide zich er vervolgens mee. Ze bekogelden de agenten met stenen en glas.
De menigte werd gesommeerd het plein te verlaten, maar ging niet in op het bevel. Daarop gebruikte de politie de wapenstok en werden honden ingezet.
Eén agente raakte gewond aan haar oog. Een paar mensen zijn met bijtwonden naar het ziekenhuis gebracht. Er is niemand aangehouden in Winschoten.
Ga dan in Israël wonen kankeridioot.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 09:19 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Boehoefuckinghoe, wat ik ermee bedoel te zeggen is dat het letselbeeld niet zwaarder zal zijn dan wanneer er een politiehond op losgaat. Israël heeft al jarenlang met succes rubberen kogels in de palestijnse gebieden ingezet, daar kan in de politie in oost-Groningen dus nog wat van leren.
quote:WINSCHOTEN - Op het Marktplein in Winschoten zijn in de nacht van vrijdag op zaterdag rellen uitgebroken tussen een groep van 300 feestende scholieren en de politie. Daarbij raakte een agente gewond aan haar oog door een rondvliegende steen.
De politie moest massaal in actie komen...
De groep kreeg het aan de stok met de politiemensen nadat een 17-jarige feestvierder was gearresteerd omdat hij wild om zich heen sloeg en volledig door het lint ging. De groep trok stenen uit de straat en bekogelde de ruim veertig agenten daarmee. Ook kregen de dienders glazen om hun oren. Een politievrouw raakte door een rondvliegende steen gewond aan haar oog en moest naar een ziekenhuis. Ook sneuvelde er een ruit van een politiewagen. Pas nadat er charges met wapenstokken en een politiehond waren verricht, keerde de rust weer terug. ,,We tolereren dit gedrag absoluut niet. Het bizarre is dat wij de jongen die totaal flipte gewoon wilden helpen. Omdat hij zich niet wilde laten helpen, hebben we hem voor zijn eigen veiligheid meegenomen. Kennelijk heeft de groep dat anders geïnterpreteerd en heeft gemeend om ons te moeten bekogelen. We hopen dat ouders hun kroost ertoe zetten om zich bij ons te melden’’, aldus politiewoordvoerder Visser.
Na afloop bleek dat de politiehond bij de charges flink om zich heen heeft gebeten. Meerdere feestgangers liepen bijtwonden op en moesten worden behandeld in een ziekenhuis. Alle gewonden konden na behandeling het ziekenhuis weer verlaten. De politie heeft nog geen aanhoudingen kunnen verrichten. De recherche is een onderzoek gestart. Regiopolitie Groningen neemt het incident hoog op en accepteert geweld tegen haar agenten niet. Tegen verdachten van geweld tegen politieambtenaren worden door het Openbaar Ministerie fiks hogere straffen geëist. De politie is dan ook op zoek naar mensen die getuige zijn geweest van dit geweldsincident en/of weten welke personen met stenen en glaswerk naar de politie hebben gegooid.
tl:dr.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 15:47 schreef Chuck-_-Norris het volgende:
[..]
waar slaat dat nou weer op dan ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |