Dan zou het eerder MIT zijnquote:
Hihi, ik grapte altijd met mn moeder dat ik me moest opgeven, toen ik naar Friesland ging verhuizen. Maar toen het eenmaal zo ver was, waren ze midden in de serie. Wilde me echt wel opgevenquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:39 schreef Perruche het volgende:
Wauw sigme, wat een verhaal, wat naar!
Grenzeloos verliefd vind ik leuk om te kijken maar lijkt me niets om aan mee te doen; ik hoef niet zo nodig met m'n hoofd op TV.
D was teppan kip en groente met witte rijst bij Nam Kee. Daarna nog 6 speculaasjes
Het hangt van het vergrijp af, maar volgens mij klopt het niet helemaal nee..quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:39 schreef sigme het volgende:
2 neefjes, de minderjarige is geen neefje.
Politie mag best lang vasthouden zonder advocaat.. Of dit allemaal zo mocht is nog maar de vraag, deels in elk geval met zekerheid niet (geen ouders inlichten bij minderjarige).
wat voor programma is dat? Wil ik het kijken, of ga ik mezelf dan heel zielig vinden?quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:28 schreef progje het volgende:
Ik vind Grenzeloos verliefd wel ff interessant vandaag..
Het zou kunnen zijn dat mijn vriend en ik een tijd in Boston moeten gaan wonen voor ons werk...
In deze nieuwe vierde reeks van Grenzeloos Verliefd worden tien dappere vrouwen gevolgd die Nederland achter zich laten met de intentie zich voorgoed bij hun grote liefde in het buitenland te vestigen. Maar zijn de verliefde vrouwen wel opgewassen tegen de enorme veranderingen die deze drastische beslissing met zich meebrengt? Loopt het sprookje voor ieder koppel goed af?quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:42 schreef AKnynke het volgende:
[..]
wat voor programma is dat? Wil ik het kijken, of ga ik mezelf dan heel zielig vinden?
Nee is leuk. En ik voel me er vaak heel verantwoordelijk en volwassen door, die mensen maken me toch soms keuzes... Beetje leedvermaak soms welquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:42 schreef AKnynke het volgende:
[..]
wat voor programma is dat? Wil ik het kijken, of ga ik mezelf dan heel zielig vinden?
tof, dank je!quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:43 schreef progje het volgende:
[..]
In deze nieuwe vierde reeks van Grenzeloos Verliefd worden tien dappere vrouwen gevolgd die Nederland achter zich laten met de intentie zich voorgoed bij hun grote liefde in het buitenland te vestigen. Maar zijn de verliefde vrouwen wel opgewassen tegen de enorme veranderingen die deze drastische beslissing met zich meebrengt? Loopt het sprookje voor ieder koppel goed af?
In het nieuwe seizoen van Grenzeloos Verliefd nemen tien vrouwelijke waaghalzen de stap om te emigreren. In elke aflevering staat één liefdesverhaal centraal. Uit de eerdere reeksen bleek dat wonen in een vreemd land, met vaak andere normen en waarden, niet altijd even makkelijk is. Meestal overwint de liefde de nodige barričres, maar dit seizoen gaat dit niet voor iedereen op. Onder andere de volgende drie stellen worden gevolgd tijdens hun romantische avontuur:
Mijn beste vriend is politie, maar andersom, neequote:Op zondag 17 oktober 2010 20:41 schreef MevrouwPuff het volgende:
Politie is je beste vriend hč...
Op zich goed dat er op ambulancepersoneel gelet wordt, maar ga er wel vanuit dat zij zo'n situatie wel als veilig (of niet) kunnen beoordelen.
Ah, de medische tak zit wel daar, vandaar.
Oh, hier in de province hebben ze dit weekend de boel kompleet uit de hand laten lopen.quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:47 schreef motorbloempje het volgende:
over het algemeen vind ik de politie, het idee politie, geweldig, alleen jammer dat er soms, net als in elk beroep en bij elk bedrijf, wel eens wat rotte appels bij zitten die het voor de rest verpesten
precies, ook over de politie kun je niet generaliseren op basis van een aantal foute types. die heb je overal. doorgaans doet de politie wat ze moeten doen...quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:47 schreef motorbloempje het volgende:
over het algemeen vind ik de politie, het idee politie, geweldig, alleen jammer dat er soms, net als in elk beroep en bij elk bedrijf, wel eens wat rotte appels bij zitten die het voor de rest verpesten
Zo ongeveer:quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:44 schreef Perruche het volgende:
[..]
Nee is leuk. En ik voel me er vaak heel verantwoordelijk en volwassen door, die mensen maken me toch soms keuzes... Beetje leedvermaak soms wel
Hoe is het met je geraspte vinger?
Die orchidee is mooi!quote:
Ervaring delenquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:01 schreef Tinkepink het volgende:sigme. Telegraaf bellen? Of Hart van Nederland? Die houden wel een dergelijk verhaal (weet ik uit ervaring
![]()
Bah. Wat een droevige dag. Was de rest van de dag wel leuk met de katterige familie? Of was het allemaal niks? En ben je d'r weer af of is het een nogmeerdaags feest?quote:Mijn daglijstje. Lees, huil en huiver
o. melkbrood met boter, melkbrood met jam
t. chocolade
l. patat met
t. chocolaatje
d. 10 stukjes sushi van dubieuze kwaliteit, gevolgd door falafel en döner (de döner was kippendöner en die was niet knapperig maar glibberig en sompig). Als toetje een mcsundae van de MacDrek. Die was wel goed overigens.
t. half flesje sportdrank
Ja, we zijn aardig aan elkaar gewaagd met calzone, (chocolade)croissants, gummibeertjes, toblerone en 3 pralines!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |