abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87645033
2 neefjes, de minderjarige is geen neefje.
Politie mag best lang vasthouden zonder advocaat.. Of dit allemaal zo mocht is nog maar de vraag, deels in elk geval met zekerheid niet (geen ouders inlichten bij minderjarige).
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_87645038
Wauw sigme, wat een verhaal, wat naar!

Grenzeloos verliefd vind ik leuk om te kijken maar lijkt me niets om aan mee te doen; ik hoef niet zo nodig met m'n hoofd op TV.

D was teppan kip en groente met witte rijst bij Nam Kee. Daarna nog 6 speculaasjes :')
pi_87645057
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 20:31 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Harvard?
Dan zou het eerder MIT zijn ;)

Maar nee, ik werk voor een Amerikaans bedrijf...

We hebben nu een vestiging in NL en die heeft een development afdeling. Maar de Amerikaanse vestiging heeft alleen maar marketing en sales. Nu moeten mijn vriend en ik daar waarschijnlijk een tijd heen om daar mensen in te gaan werken en zo.

ben laatst al wel 3 weken in Boston geweest.. wel een leuke ervaring maar er lang moeten wonen hoeft van mij niet zo nodig
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_87645141
Politie is je beste vriend hč...
Op zich goed dat er op ambulancepersoneel gelet wordt, maar ga er wel vanuit dat zij zo'n situatie wel als veilig (of niet) kunnen beoordelen.
Ah, de medische tak zit wel daar :P , vandaar.
pi_87645156
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 20:39 schreef Perruche het volgende:
Wauw sigme, wat een verhaal, wat naar!

Grenzeloos verliefd vind ik leuk om te kijken maar lijkt me niets om aan mee te doen; ik hoef niet zo nodig met m'n hoofd op TV.

D was teppan kip en groente met witte rijst bij Nam Kee. Daarna nog 6 speculaasjes :')
Hihi, ik grapte altijd met mn moeder dat ik me moest opgeven, toen ik naar Friesland ging verhuizen. Maar toen het eenmaal zo ver was, waren ze midden in de serie. Wilde me echt wel opgeven :9

Sigme: ik snap het. Ik zou ook niet weten wat wel en niet mag. Maar vervelend klinkt het allemaal zeker wel!
Zoekt en gij zult vinden, vindt gij het niet, dan is het zoek.
pi_87645211
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 20:39 schreef sigme het volgende:
2 neefjes, de minderjarige is geen neefje.
Politie mag best lang vasthouden zonder advocaat.. Of dit allemaal zo mocht is nog maar de vraag, deels in elk geval met zekerheid niet (geen ouders inlichten bij minderjarige).
Het hangt van het vergrijp af, maar volgens mij klopt het niet helemaal nee..
  zondag 17 oktober 2010 @ 20:42:50 #57
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_87645227
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 20:28 schreef progje het volgende:
Ik vind Grenzeloos verliefd wel ff interessant vandaag..

Het zou kunnen zijn dat mijn vriend en ik een tijd in Boston moeten gaan wonen voor ons werk...
wat voor programma is dat? Wil ik het kijken, of ga ik mezelf dan heel zielig vinden?
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_87645280
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 20:42 schreef AKnynke het volgende:

[..]

wat voor programma is dat? Wil ik het kijken, of ga ik mezelf dan heel zielig vinden?
In deze nieuwe vierde reeks van Grenzeloos Verliefd worden tien dappere vrouwen gevolgd die Nederland achter zich laten met de intentie zich voorgoed bij hun grote liefde in het buitenland te vestigen. Maar zijn de verliefde vrouwen wel opgewassen tegen de enorme veranderingen die deze drastische beslissing met zich meebrengt? Loopt het sprookje voor ieder koppel goed af?

In het nieuwe seizoen van Grenzeloos Verliefd nemen tien vrouwelijke waaghalzen de stap om te emigreren. In elke aflevering staat één liefdesverhaal centraal. Uit de eerdere reeksen bleek dat wonen in een vreemd land, met vaak andere normen en waarden, niet altijd even makkelijk is. Meestal overwint de liefde de nodige barričres, maar dit seizoen gaat dit niet voor iedereen op. Onder andere de volgende drie stellen worden gevolgd tijdens hun romantische avontuur:
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_87645335
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 20:42 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Nee is leuk. En ik voel me er vaak heel verantwoordelijk en volwassen door, die mensen maken me toch soms keuzes... Beetje leedvermaak soms wel :P

Hoe is het met je geraspte vinger?
  zondag 17 oktober 2010 @ 20:45:22 #60
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_87645368
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 20:43 schreef progje het volgende:

[..]

In deze nieuwe vierde reeks van Grenzeloos Verliefd worden tien dappere vrouwen gevolgd die Nederland achter zich laten met de intentie zich voorgoed bij hun grote liefde in het buitenland te vestigen. Maar zijn de verliefde vrouwen wel opgewassen tegen de enorme veranderingen die deze drastische beslissing met zich meebrengt? Loopt het sprookje voor ieder koppel goed af?

In het nieuwe seizoen van Grenzeloos Verliefd nemen tien vrouwelijke waaghalzen de stap om te emigreren. In elke aflevering staat één liefdesverhaal centraal. Uit de eerdere reeksen bleek dat wonen in een vreemd land, met vaak andere normen en waarden, niet altijd even makkelijk is. Meestal overwint de liefde de nodige barričres, maar dit seizoen gaat dit niet voor iedereen op. Onder andere de volgende drie stellen worden gevolgd tijdens hun romantische avontuur:
tof, dank je!

Niets voor mij, geloof ik.
pi_87645388
Als ze nou een eens programma zouden maken over buitenlanders die succesvol naar NL emigreren he. Dan zou er veel meer begrip voor immigranten komen. Toch?
pi_87645405
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 20:41 schreef MevrouwPuff het volgende:
Politie is je beste vriend hč...
Op zich goed dat er op ambulancepersoneel gelet wordt, maar ga er wel vanuit dat zij zo'n situatie wel als veilig (of niet) kunnen beoordelen.
Ah, de medische tak zit wel daar :P , vandaar.
Mijn beste vriend is politie, maar andersom, nee :P
pi_87645497
over het algemeen vind ik de politie, het idee politie, geweldig, alleen jammer dat er soms, net als in elk beroep en bij elk bedrijf, wel eens wat rotte appels bij zitten die het voor de rest verpesten -O-
Ja doei.
pi_87645765
Opvrolijkmateriaal ;)

Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_87645817
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 20:47 schreef motorbloempje het volgende:
over het algemeen vind ik de politie, het idee politie, geweldig, alleen jammer dat er soms, net als in elk beroep en bij elk bedrijf, wel eens wat rotte appels bij zitten die het voor de rest verpesten -O-
Oh, hier in de province hebben ze dit weekend de boel kompleet uit de hand laten lopen.
Ik heb het niet zo op politie, het idee is onmisbaar, maar de uitvoeders zijn tegenwoordig te vaak eerder een bron van escalatie dan een handhaver van rust en orde.

-edit: dit weekend: Wat een belachelijke nacht! :( -
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_87645829
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 20:47 schreef motorbloempje het volgende:
precies, ook over de politie kun je niet generaliseren op basis van een aantal foute types. die heb je overal. doorgaans doet de politie wat ze moeten doen...
Kwak
  zondag 17 oktober 2010 @ 20:53:44 #67
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_87645867
Whoa sigme -O- Ik weet niks van dat soort dingen af, maar bah wat naar!

Mo: stimmt uiteraard. Ik moet mezelf alleen vaak terugfluiten van een gevoel van "bwah politie!", wat me met de paplepel is ingegoten wegens een pa uit een land met een militair regime en dus een gigantisch wantrouwen jegens uniformen :')
En gisteren zei een politiemeneer in York op het station tegen me dat ik mn afval gewoon op de grond mocht gooien toen ik vroeg waar de vuilnisbak was :o Ik echt zo: "Really!? :o -O- ):O " Hij: "Yeah, there are no bins here, they'll clean it later". Whutwhut.

Perruche: dát vind ik best een goed idee :D Denk alleen dat mensen het alsnog niet willen zien dan, mensen die er negatief tegenover staan bedoel ik. Of dat die dan juist grapjes gaan maken over culturele verschillen, want soms is dat natuurlijk hysterisch hilarisch ende zo.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  zondag 17 oktober 2010 @ 20:57:46 #68
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_87646083
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 20:44 schreef Perruche het volgende:

[..]

Nee is leuk. En ik voel me er vaak heel verantwoordelijk en volwassen door, die mensen maken me toch soms keuzes... Beetje leedvermaak soms wel :P

Hoe is het met je geraspte vinger?
Zo ongeveer:
pi_87646107
Bij de AH kortingsbonnen deze week 50% korting op maaltijdsalades. Raad eens wat ik donderdag (=dag met geen tijd om te koken en ik pizza wilde doen) ga eten :9.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  zondag 17 oktober 2010 @ 21:01:15 #70
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_87646272
:X sigme. Telegraaf bellen? Of Hart van Nederland? Die houden wel een dergelijk verhaal (weet ik uit ervaring :')
Mijn daglijstje. Lees, huil en huiver
o. melkbrood met boter, melkbrood met jam
t. chocolade
l. patat met
t. chocolaatje
d. 10 stukjes sushi van dubieuze kwaliteit, gevolgd door falafel en döner (de döner was kippendöner en die was niet knapperig maar glibberig en sompig :X ). Als toetje een mcsundae van de MacDrek. Die was wel goed overigens.
t. half flesje sportdrank
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  zondag 17 oktober 2010 @ 21:02:18 #71
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87646323
sigme; wat een bizar verhaal :o!

En Tink wat een crappy lijst! :')
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_87646384
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 20:51 schreef Ml-etje het volgende:
Opvrolijkmateriaal ;)

[ afbeelding ]
Die orchidee is mooi!

Ik heb ook pas weer eentje gekocht. Zag hele mooie blauwe/turquoise, maar die waren vreselijk duur... 27,50 voor een potje :X Dus nu maar een roze gekocht voor 7,95.

Sigme, wat een naar verhaal :{
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  zondag 17 oktober 2010 @ 21:03:25 #73
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_87646391
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 21:02 schreef XcUZ_Me het volgende:

En Tink wat een crappy lijst! :')
Ja :Y Ben je niet trots op me? *)
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_87646452
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 21:01 schreef Tinkepink het volgende:
:X sigme. Telegraaf bellen? Of Hart van Nederland? Die houden wel een dergelijk verhaal (weet ik uit ervaring :')
Ervaring delen ;) ?

De jongens hebben beide hun baan wel weer terug, dus dat is alweer uit de lucht. Maar niet dankzij die fijne organisatie die mensen op 't rechte pad moet houden.

quote:
Mijn daglijstje. Lees, huil en huiver
o. melkbrood met boter, melkbrood met jam
t. chocolade
l. patat met
t. chocolaatje
d. 10 stukjes sushi van dubieuze kwaliteit, gevolgd door falafel en döner (de döner was kippendöner en die was niet knapperig maar glibberig en sompig :X ). Als toetje een mcsundae van de MacDrek. Die was wel goed overigens.
t. half flesje sportdrank
Bah. Wat een droevige dag. Was de rest van de dag wel leuk met de katterige familie? Of was het allemaal niks? En ben je d'r weer af of is het een nogmeerdaags feest?
  zondag 17 oktober 2010 @ 21:04:51 #75
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87646479
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 21:03 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ja :Y Ben je niet trots op me? *)
Ja, we zijn aardig aan elkaar gewaagd met calzone, (chocolade)croissants, gummibeertjes, toblerone en 3 pralines!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')