Vertelquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:01 schreef Tinkepink het volgende:sigme. Telegraaf bellen? Of Hart van Nederland? Die houden wel een dergelijk verhaal (weet ik uit ervaring
![]()
Ik heb er stage gelopenquote:
Gelukkig maar! Zeker op jonge leeftijd kan zoiets grotere gevolgen hebben dan je in eerste instantie zou denken.quote:De jongens hebben beide hun baan wel weer terug, dus dat is alweer uit de lucht. Maar niet dankzij die fijne organisatie die mensen op 't rechte pad moet houden.
Ze zijn weer wegquote:[..]
Bah. Wat een droevige dag. Was de rest van de dag wel leuk met de katterige familie? Of was het allemaal niks? En ben je d'r weer af of is het een nogmeerdaags feest?
Die dingen koop ik alleen voor de helftquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:03 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Die orchidee is mooi!
Ik heb ook pas weer eentje gekocht. Zag hele mooie blauwe/turquoise, maar die waren vreselijk duur... 27,50 voor een potjeDus nu maar een roze gekocht voor 7,95.
Sigme, wat een naar verhaal
ja ik weet, maar ik voel me nu eigenlijk wat beter dan de afgelopen dagen.quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:18 schreef Merel het volgende:
Hey j.t., ik snap dat je je verantwoordelijk voelt voor je klas, maar je moet wel even goed uitzieken hoor! Niet te snel weer beginnen, dan komt het later alleen maar 3x zo erg weer terug.
Er is vervanging tot woensdag, maak er gebruik van! Krijg jij even de kans om uit te zieken. Bij koorts hoor je officieel aan te houden: aantal dagen dat je koorts had = aantal dagen dat je daarna ook rust moet houden. Dus als jij 3 dagen koorts hebt (sinds vrijdag), zou je tot woensdag inderdaad rust moeten houden. Verkleint de kans op opnieuw ziek worden ookquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:15 schreef j.t het volgende:
wow wow wow ...
krijg net mailtje van directeur. Heeft vervanging t/m woensdag aangevraagd. Morgen wordt blijkbaar niks, dus moet hij zelf voor de klas en dinsdag stond er iemand.
Dus ik mailde van wow, rustig. Koorts is gezakt naar verhoging, dus dinsdag haal ik misschien al wel! Eens kijken of hij het straks heeft gezien.
Dat is wel heel drastisch als ik al sinds vrijdag ziek ben.ben eigenlijk nooit langer dan 2 dagen ziek ...
Goed van je dat je meteen wil beginnen maar ziek even goed uitquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:22 schreef j.t het volgende:
[..]
ja ik weet, maar ik voel me nu eigenlijk wat beter dan de afgelopen dagen.
Weet iemand hier trouwens hoe het met je betaling zit wanneer je als leerkracht ziek bent? *Mn eerste baan en zulks*
Het is wel een hele grote. 4 takken.quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:08 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Die dingen koop ik alleen voor de helft7 euro is veel te duur.
Er is regelmatig sale en dan koop ik er 1 of 2.
Heb er nu voorlopig genoeg
Herkenbaarquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:31 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik heb geen geld dussss ik kom alleen maar leuke schoenen tegen voor de winter
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Slaap lekker!quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:29 schreef uniekhoorn het volgende:
Tink, dank je!
Wat een kutlijst ja!
Nou, welterusten dan maar...
Kusje op je vinger Nynke
Ik ben te zuinigquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:31 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Het is wel een hele grote. 4 takken.
Een andere zaak bij mij in de buurt vraagt 13,95 voor kleine orchideeėn met 2 takken.
Leuk allemaalquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:31 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
http://www.myfavouriteshoes.nl/trends/mooi-voor-minder.html ?quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:31 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Awwwwquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:37 schreef Goodbye het volgende:
Morgen krijg ik als het goed is eindelijk uitslag van mijn sollicitatie. Kan ik mooi weer stoppen met hopen en terug naar de realiteit, dit weekend ben ik echt net een borderliner
Ja, en die is zelf ook nogal chagrijnig omdat hij het echt super druk heeft met zijn studie (naast een drukke baan)quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:39 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Awwwwlijdt jouw Mr daar ook zo zichtbaar onder?
je wordt gewoon doorbetaald. geloof dat na 2 weken wel je reiskostenvergoeding niet meer betaald wordt.quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:22 schreef j.t het volgende:
[..]
ja ik weet, maar ik voel me nu eigenlijk wat beter dan de afgelopen dagen.
Weet iemand hier trouwens hoe het met je betaling zit wanneer je als leerkracht ziek bent? *Mn eerste baan en zulks*
Ze zijn maar 20-25 euro per paarquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:39 schreef sigme het volgende:
[..]
http://www.myfavouriteshoes.nl/trends/mooi-voor-minder.html ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |