abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 17 oktober 2010 @ 21:05:52 #76
331 Merel
Be here now.
pi_87646535
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 21:01 schreef Tinkepink het volgende:
:X sigme. Telegraaf bellen? Of Hart van Nederland? Die houden wel een dergelijk verhaal (weet ik uit ervaring :')
Vertel 8-)
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  zondag 17 oktober 2010 @ 21:07:13 #77
331 Merel
Be here now.
pi_87646606
Aan mijn lijstje mag een handje geraspte kaas (ik had trek en niks anders in huis!) en een glaasje drambuie toegevoegd worden :9
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  zondag 17 oktober 2010 @ 21:07:50 #78
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_87646646
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 21:04 schreef sigme het volgende:

[..]

Ervaring delen ;) ?
Ik heb er stage gelopen :')
quote:
De jongens hebben beide hun baan wel weer terug, dus dat is alweer uit de lucht. Maar niet dankzij die fijne organisatie die mensen op 't rechte pad moet houden.
Gelukkig maar! Zeker op jonge leeftijd kan zoiets grotere gevolgen hebben dan je in eerste instantie zou denken.
quote:
[..]

Bah. Wat een droevige dag. Was de rest van de dag wel leuk met de katterige familie? Of was het allemaal niks? En ben je d'r weer af of is het een nogmeerdaags feest?
Ze zijn weer weg *O*
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_87646703
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 21:03 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Die orchidee is mooi!

Ik heb ook pas weer eentje gekocht. Zag hele mooie blauwe/turquoise, maar die waren vreselijk duur... 27,50 voor een potje :X Dus nu maar een roze gekocht voor 7,95.

Sigme, wat een naar verhaal :{
Die dingen koop ik alleen voor de helft :@ 7 euro is veel te duur.
Er is regelmatig sale en dan koop ik er 1 of 2.
Heb er nu voorlopig genoeg :)
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_87647036
wow wow wow ...

krijg net mailtje van directeur. Heeft vervanging t/m woensdag aangevraagd. Morgen wordt blijkbaar niks, dus moet hij zelf voor de klas en dinsdag stond er iemand.
Dus ik mailde van wow, rustig. Koorts is gezakt naar verhoging, dus dinsdag haal ik misschien al wel! Eens kijken of hij het straks heeft gezien.

Dat is wel heel drastisch als ik al sinds vrijdag ziek ben.ben eigenlijk nooit langer dan 2 dagen ziek ...
Zoekt en gij zult vinden, vindt gij het niet, dan is het zoek.
  zondag 17 oktober 2010 @ 21:18:07 #81
331 Merel
Be here now.
pi_87647190
Hey j.t., ik snap dat je je verantwoordelijk voelt voor je klas, maar je moet wel even goed uitzieken hoor! Niet te snel weer beginnen, dan komt het later alleen maar 3x zo erg weer terug.
  zondag 17 oktober 2010 @ 21:20:42 #82
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87647349
Ik snap nog steeds niets van dat verhaal van sigme, maar ik lees het morgen nog wel eens.

En m'n zus meldt net dat ze niet meedoet met het traditionele Sinterklaasfeest bij m'n ouders thuis, omdat haar jongste nog gelooft. Ja en? We deden het ook al zo als we het vroeger deden toen ik nog geloofde. Dus morgen maar even mailen dat ze echt wel mee moet doen.
Niet meer actief op Fok!
pi_87647435
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 21:18 schreef Merel het volgende:
Hey j.t., ik snap dat je je verantwoordelijk voelt voor je klas, maar je moet wel even goed uitzieken hoor! Niet te snel weer beginnen, dan komt het later alleen maar 3x zo erg weer terug.
ja ik weet, maar ik voel me nu eigenlijk wat beter dan de afgelopen dagen.
Weet iemand hier trouwens hoe het met je betaling zit wanneer je als leerkracht ziek bent? *Mn eerste baan en zulks*
pi_87647439
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 21:15 schreef j.t het volgende:
wow wow wow ...

krijg net mailtje van directeur. Heeft vervanging t/m woensdag aangevraagd. Morgen wordt blijkbaar niks, dus moet hij zelf voor de klas en dinsdag stond er iemand.
Dus ik mailde van wow, rustig. Koorts is gezakt naar verhoging, dus dinsdag haal ik misschien al wel! Eens kijken of hij het straks heeft gezien.

Dat is wel heel drastisch als ik al sinds vrijdag ziek ben.ben eigenlijk nooit langer dan 2 dagen ziek ...
Er is vervanging tot woensdag, maak er gebruik van! Krijg jij even de kans om uit te zieken. Bij koorts hoor je officieel aan te houden: aantal dagen dat je koorts had = aantal dagen dat je daarna ook rust moet houden. Dus als jij 3 dagen koorts hebt (sinds vrijdag), zou je tot woensdag inderdaad rust moeten houden. Verkleint de kans op opnieuw ziek worden ook :).
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_87647789
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 21:22 schreef j.t het volgende:

[..]

Weet iemand hier trouwens hoe het met je betaling zit wanneer je als leerkracht ziek bent? *Mn eerste baan en zulks*
Goed van je dat je meteen wil beginnen maar ziek even goed uit ;)
Enne normaal krijg je gewoon doorbetaald, maar kan wel minder zijn.
Hier zitten meer leerkrachten toch? Die weten het vast.
  zondag 17 oktober 2010 @ 21:29:07 #86
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_87647857
Tink, dank je!
Wat een kutlijst ja!

Nou, welterusten dan maar...

Kusje op je vinger Nynke
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_87647929
'truste uniekje :*.
Morgen weer vroeg pissen?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_87648032
Ik heb geen geld dussss ik kom alleen maar leuke schoenen tegen voor de winter
pi_87648060
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 21:08 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Die dingen koop ik alleen voor de helft :@ 7 euro is veel te duur.
Er is regelmatig sale en dan koop ik er 1 of 2.
Heb er nu voorlopig genoeg :)
Het is wel een hele grote. 4 takken.

Een andere zaak bij mij in de buurt vraagt 13,95 voor kleine orchideeėn met 2 takken.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_87648083
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 21:31 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Herkenbaar :')
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  zondag 17 oktober 2010 @ 21:34:17 #91
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_87648219
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 21:29 schreef uniekhoorn het volgende:
Tink, dank je!
Wat een kutlijst ja!

Nou, welterusten dan maar...

Kusje op je vinger Nynke
Slaap lekker!
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_87648399
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 21:31 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Het is wel een hele grote. 4 takken.

Een andere zaak bij mij in de buurt vraagt 13,95 voor kleine orchideeėn met 2 takken.
Ik ben te zuinig ;) heb zoiets van even wachten en tak 2 en 3 komen eraan.
Volgende week eens bij de Intratuin kijken voor wat nieuws ze zijn hier uitgebloeid dus ik zet ze weg tot ze weer knoppen hebben.
quote:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Leuk allemaal :Y alleen ik zou er geen stap op kunnen verzetten :D
  zondag 17 oktober 2010 @ 21:37:27 #93
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87648452
Ik vind het allemaal niks :@. Scheelt weer geld *).
Niet meer actief op Fok!
pi_87648480
:W Morgen krijg ik als het goed is eindelijk uitslag van mijn sollicitatie. Kan ik mooi weer stoppen met hopen en terug naar de realiteit, dit weekend ben ik echt net een borderliner :')
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_87648581
quote:
http://www.myfavouriteshoes.nl/trends/mooi-voor-minder.html ?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_87648619
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 21:37 schreef Goodbye het volgende:
:W Morgen krijg ik als het goed is eindelijk uitslag van mijn sollicitatie. Kan ik mooi weer stoppen met hopen en terug naar de realiteit, dit weekend ben ik echt net een borderliner :')
Awwww :* lijdt jouw Mr daar ook zo zichtbaar onder? :')
pi_87648673
Ik weet, jullie hebben gelijk. Maar blugh, geeft toch ook weer stress als iemand anders in de klas staat hoor. Met name omdat er paar autistjes inzitten die dat dus eigenlijk niet aan kunnen.
Van de week was er 1 thuis gebleven, die was helemaal over zijn toeren/zenuwachtig etc omdat er aangekondigd iemand anders in de klas stond (mn duo had bijzonder verlof dag en ik had andere wekzaamheden op school)
Dus dan voel ik me extra bezwaard en zou ik het liefst meteen weer bij een beetje verbetering voor de klas springen. Ik wacht mn directeur even af. Het is nl al aangevraagd, dus ik weet niet in hoeverre dat teruggedraaid kan worden.

Ik heb trek. Dus ik denk dat ik nog bordje zuurkool neem, wat mijn lijstje als volgt maakt:

O: karnemelk
L: bord bouillon en 2 broodjes
T: kiwi en beetje melk
D: zuurkool met spek
T: zuurkool met spek
pi_87648722
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 21:39 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Awwww :* lijdt jouw Mr daar ook zo zichtbaar onder? :')
Ja, en die is zelf ook nogal chagrijnig omdat hij het echt super druk heeft met zijn studie (naast een drukke baan) _O-

Maar komt wel goed, zodra ik morgen weet waar ik aan toe ben zorg ik wel weer voor de positieve noot :D
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_87648764
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 21:22 schreef j.t het volgende:

[..]

je wordt gewoon doorbetaald. geloof dat na 2 weken wel je reiskostenvergoeding niet meer betaald wordt.
Kwak
pi_87648891
quote:
Ze zijn maar 20-25 euro per paar :)
http://www.alysamode.nl/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')