als je de belastingdienst nu niet betaald, dan krijg je alleen maar een aanmaning, en die krijg je niet eens over 6 dagen. Dus, die over 6 dagen betalen...quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:34 schreef j.t het volgende:
Pff!
Moet dus voor morgen 232 euro aan de belastingsdienst over maken. En het rottige, over 6 dagen pas salaris. Waarin ik dus achterstallige dagen krijg uitbetaald. Dus mn salaris loopt achter. En ondertussen moet ik dit soort bedragen betalen.
En ja, deze brief heb ik al een maand in bezit. Maar toch is het kut, komt allemaal tegelijk.
- terug betalen zorgtoeslag
- motorrijtuig belasting
En dat laatste moet in 1x. Ook al heb ik aangevraagd het in termijnen te willen doen. Ja sorry mevrouw, die aanvraag duurt ongeveer 6 weken om te verwerken.![]()
Nou, dan maar rood staan dus. En daar heb ik toch zo'n ongelooflijke hekel aan
als je dat vaker doet, dan krijg je meteen de administratiekosten erbij de volgende keer dat je niet betaalt.quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:42 schreef AKnynke het volgende:
[..]
als je de belastingdienst nu niet betaald, dan krijg je alleen maar een aanmaning, en die krijg je niet eens over 6 dagen. Dus, die over 6 dagen betalen...
Dat moet je toch via een bezwaarschrift aanvragen?quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:34 schreef j.t het volgende:
En dat laatste moet in 1x. Ook al heb ik aangevraagd het in termijnen te willen doen. Ja sorry mevrouw, die aanvraag duurt ongeveer 6 weken om te verwerken.![]()
Ja, het is ook niet de hele nette oplossing, maar het is een oplossing.quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
als je dat vaker doet, dan krijg je meteen de administratiekosten erbij de volgende keer dat je niet betaalt.
Zo heb ik eens een acceptgiro van de wegenbelasting over het hoofd gezien, kreeg ik een brief dat ik de volgende keer moest betalen als ik weer te laat zou zijn bij de eerste acceptgiro.
Ik zou de belastingdienst altijd te vriend houdenquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:56 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ja, het is ook niet de hele nette oplossing, maar het is een oplossing.
nee, was gewoon een kaart, waarin je kon aankruisen dat je in termijnen wilt betalen. Maar die kaart verwerken duurt 6 weken.quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:56 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Dat moet je toch via een bezwaarschrift aanvragen?
De behandeling daarvan duurt inderdaad zes weken, maar zolang er een bezwaarschrift loopt hoef je niet te betalen.
geen probleem hierquote:Op maandag 18 oktober 2010 14:14 schreef j.t het volgende:
[..]
Wie kan er nou in een keer 232 euro in een maand betalen?
Ik niet hoor!
Tegenwoordig lukt dat gelukkig wel, maar toen ik net dit huisje kreeg was dat ook wel even moeilijk.quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:14 schreef j.t het volgende:
Wie kan er nou in een keer 232 euro in een maand betalen?
Ik niet hoor!
Ja jij hebt hiervoor fulltime gewerkt..quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:21 schreef motorbloempje het volgende:
er zijn ook studenten met een buffer
daar heb ik geen buffer aan overgehouden hoorquote:Op maandag 18 oktober 2010 14:23 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja jij hebt hiervoor fulltime gewerkt..
Ook studenten die geen huishouden delen, bijlenen, veel geld van ouders krijgen of voor hun studententijd al een buffer hadden?quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:21 schreef motorbloempje het volgende:
er zijn ook studenten met een buffer
Hmm, ja jij woont wel samen he.. Met huurtoeslag+stufi kan ik net mijn huur betalen en dan moet ik nog eten etc.. En eten is duur hier!!!quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
daar heb ik geen buffer aan overgehouden hoor![]()
Heb pas een buffer opgebouwd toen ik weer ging studeren
Mijn buffer is compleet verdwenen bij de aanschaf van mn nieuwe auto. Heb door verkoop van mn oude auto een klein buffertje nu, bijna 200 euro.quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:21 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Tegenwoordig lukt dat gelukkig wel, maar toen ik net dit huisje kreeg was dat ook wel even moeilijk.
Kun je het niet even van je vriend lenen?
ja, die ken ik ook jaquote:Op maandag 18 oktober 2010 14:24 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ook studenten die geen huishouden delen, bijlenen, veel geld van ouders krijgen of voor hun studententijd al een buffer hadden?
Ik kan me niet herinneren dat ik ooit een buffer heb gehad namelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |