abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87669377
Lijstje:

O: hardgekookt eitje, melk
T: kinderbueno
L: 2 croissantjes, melk
T: nog geen idee
D: kip madras
T: nog geen idee
pi_87669920
Pff!
Moet dus voor morgen 232 euro aan de belastingsdienst over maken. En het rottige, over 6 dagen pas salaris. Waarin ik dus achterstallige dagen krijg uitbetaald. Dus mn salaris loopt achter. En ondertussen moet ik dit soort bedragen betalen.
En ja, deze brief heb ik al een maand in bezit. Maar toch is het kut, komt allemaal tegelijk.

- terug betalen zorgtoeslag
- motorrijtuig belasting

En dat laatste moet in 1x. Ook al heb ik aangevraagd het in termijnen te willen doen. Ja sorry mevrouw, die aanvraag duurt ongeveer 6 weken om te verwerken. :{

Nou, dan maar rood staan dus. En daar heb ik toch zo'n ongelooflijke hekel aan :(
Zoekt en gij zult vinden, vindt gij het niet, dan is het zoek.
  maandag 18 oktober 2010 @ 13:40:53 #228
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87670172
Toch nuttig, zo'n anwb-aankoopkeuring!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  maandag 18 oktober 2010 @ 13:42:24 #229
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_87670226
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 13:34 schreef j.t het volgende:
Pff!
Moet dus voor morgen 232 euro aan de belastingsdienst over maken. En het rottige, over 6 dagen pas salaris. Waarin ik dus achterstallige dagen krijg uitbetaald. Dus mn salaris loopt achter. En ondertussen moet ik dit soort bedragen betalen.
En ja, deze brief heb ik al een maand in bezit. Maar toch is het kut, komt allemaal tegelijk.

- terug betalen zorgtoeslag
- motorrijtuig belasting

En dat laatste moet in 1x. Ook al heb ik aangevraagd het in termijnen te willen doen. Ja sorry mevrouw, die aanvraag duurt ongeveer 6 weken om te verwerken. :{

Nou, dan maar rood staan dus. En daar heb ik toch zo'n ongelooflijke hekel aan :(
als je de belastingdienst nu niet betaald, dan krijg je alleen maar een aanmaning, en die krijg je niet eens over 6 dagen. Dus, die over 6 dagen betalen...
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_87670623
Die zorgtoeslag kan toch gewoon in termijnen?
http://www.toeslagen.nl/p(...)gtoeslag2009-14.html
pi_87670713
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 13:42 schreef AKnynke het volgende:

[..]

als je de belastingdienst nu niet betaald, dan krijg je alleen maar een aanmaning, en die krijg je niet eens over 6 dagen. Dus, die over 6 dagen betalen...
als je dat vaker doet, dan krijg je meteen de administratiekosten erbij de volgende keer dat je niet betaalt.

Zo heb ik eens een acceptgiro van de wegenbelasting over het hoofd gezien, kreeg ik een brief dat ik de volgende keer moest betalen als ik weer te laat zou zijn bij de eerste acceptgiro.
Ja doei.
pi_87670789
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 13:34 schreef j.t het volgende:
Dat moet je toch via een bezwaarschrift aanvragen?
De behandeling daarvan duurt inderdaad zes weken, maar zolang er een bezwaarschrift loopt hoef je niet te betalen.
  maandag 18 oktober 2010 @ 13:56:08 #233
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_87670795
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 13:53 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

als je dat vaker doet, dan krijg je meteen de administratiekosten erbij de volgende keer dat je niet betaalt.

Zo heb ik eens een acceptgiro van de wegenbelasting over het hoofd gezien, kreeg ik een brief dat ik de volgende keer moest betalen als ik weer te laat zou zijn bij de eerste acceptgiro.
Ja, het is ook niet de hele nette oplossing, maar het is een oplossing.
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_87671140
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 13:56 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Ja, het is ook niet de hele nette oplossing, maar het is een oplossing.
Ik zou de belastingdienst altijd te vriend houden :)
Ja doei.
  maandag 18 oktober 2010 @ 14:05:55 #235
331 Merel
Be here now.
pi_87671144
Lijstje:

O - bak yoghurt
B - fietsen (naar werk blijkt zo'n 16 km te zijn)
T - 3 roomboterkoekjes
D - kippensoep, halve wrap met zalm en sla, bruine boterham boter en old amsterdam, bruine boterham filet americain, beker melk
T - appel, banaan
B - weer terugfietsen
D - zuurkoolstamp (mét ananas, zonder spekjes)
T - glaasje drambuie

Jammer van de koekjes, maar lijkt me verder prima toch?
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_87671439
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 13:56 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Dat moet je toch via een bezwaarschrift aanvragen?
De behandeling daarvan duurt inderdaad zes weken, maar zolang er een bezwaarschrift loopt hoef je niet te betalen.
nee, was gewoon een kaart, waarin je kon aankruisen dat je in termijnen wilt betalen. Maar die kaart verwerken duurt 6 weken.
Ik heb nog nooit belastingdienst te laat betaald. Dus als ik het nu 'per ongeluk' vergeet... dan krijg ik niet meteen een boete?
Die afdelingen daar werken ook compleet apart van elkaar. De een wist niet dat de ander ook dingen in rekening bij me had gebracht. Resulterend in 6 acceptgiro's voor dezelfde maand, komend op 232 euro. Wie kan er nou in een keer 232 euro in een maand betalen?
Ik niet hoor!
pi_87671487
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 14:14 schreef j.t het volgende:

[..]

Wie kan er nou in een keer 232 euro in een maand betalen?
Ik niet hoor!
geen probleem hier :) zorg gewoon voor een goede buffer ^O^
Ja doei.
pi_87671546
Ik zou in principe nu wel 232 euro kunnen betalen maar dan heb ik wel een hele karige maand..

Een buffer heb ik eigenlijk niet, maar ja, student he
pi_87671700
er zijn ook studenten met een buffer ^O^
Ja doei.
pi_87671710
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 14:14 schreef j.t het volgende:
Wie kan er nou in een keer 232 euro in een maand betalen?
Ik niet hoor!
Tegenwoordig lukt dat gelukkig wel, maar toen ik net dit huisje kreeg was dat ook wel even moeilijk.
Kun je het niet even van je vriend lenen?
pi_87671767
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 14:21 schreef motorbloempje het volgende:
Ja jij hebt hiervoor fulltime gewerkt..
pi_87671783
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 14:23 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Ja jij hebt hiervoor fulltime gewerkt..
daar heb ik geen buffer aan overgehouden hoor :) toen was ik wat minder verstandig, met leven met -1000 als 0 :)

Heb pas een buffer opgebouwd toen ik weer ging studeren :)
Ja doei.
pi_87671800
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 14:21 schreef motorbloempje het volgende:
Ook studenten die geen huishouden delen, bijlenen, veel geld van ouders krijgen of voor hun studententijd al een buffer hadden?
Ik kan me niet herinneren dat ik ooit een buffer heb gehad namelijk. :?
pi_87671830
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 14:23 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

daar heb ik geen buffer aan overgehouden hoor :)
Heb pas een buffer opgebouwd toen ik weer ging studeren :)
Hmm, ja jij woont wel samen he.. Met huurtoeslag+stufi kan ik net mijn huur betalen en dan moet ik nog eten etc.. En eten is duur hier!!!
pi_87671837
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 14:21 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Tegenwoordig lukt dat gelukkig wel, maar toen ik net dit huisje kreeg was dat ook wel even moeilijk.
Kun je het niet even van je vriend lenen?
Mijn buffer is compleet verdwenen bij de aanschaf van mn nieuwe auto. Heb door verkoop van mn oude auto een klein buffertje nu, bijna 200 euro.
Maar ja, als je geen boete meteen krijg, dan wil ik het er best op wagen. En meteen als salaris binnen is overstorten bij belastingdienst.
En mijn vriend? :') Die moet vrijdag in rechtbank zijn, dan wordt zn ontslag definitief gemaakt. En hij is student, dus hij verdiende al bijna niks. Hij geeft mij boodschappen geld (ik betaal de rest) en hij betaalt zijn zorg en dan is zijn geld op.
Ik ben met mijn 3 dagen werk de hoofdkost winnaar met maar liefst: 1200 euro in de maand! Jeej!

Wij hebben nog nooit zo karig erbij gezeten als nu -O-

Edit: daarbij gezegd dat ik sinds juni al achter de feiten aan loop, omdat mijn werk nog steeds niet 7 dagen werk had uitbetaald. En dat is paar honderd euro. Dat komt nu wel bij volgende salaris (or so they say) ben benieuwd
pi_87671841
Is jouw Lidl duurder dan de mijne dan?
Ja doei.
pi_87671856
Volgens mij is Amsterdam echt duurder, een frietje kost hier snel 2,80 en bij mijn ouders 1,70!
pi_87671866
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 14:24 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Ook studenten die geen huishouden delen, bijlenen, veel geld van ouders krijgen of voor hun studententijd al een buffer hadden?
Ik kan me niet herinneren dat ik ooit een buffer heb gehad namelijk. :?
ja, die ken ik ook ja :) en die werken er gewoon hard voor :)

ikzelf heb wat bijgeleend, juist voor die buffer, die ik gelukkig nu niet meer aan hoef te vullen met bijgeleend geld :) kan dat prima zelf bijvullen met wat ik overhoud van mijn salaris.

maargoed, naast mn motor heb ik dan ook echt niet veel grote uitgaven :)
Ja doei.
pi_87671926
Ow en idd, vanaf januari mn studenten lening afbetalen á 100 euro in de maand. Zucht, komt er ook nog eens bij.
pi_87671953
was het dan wel zo verstandig om die nieuwe auto te kopen als je ook een goedkopere had kunnen kopen die je zeker het jaar door zou helpen?

als je door die auto je buffer kwijt bent... :{ dit soort dingen (afbetalen en zulks) dat zie je toch aankomen?
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')