ik weet t niet precies, er was pas een mailtje waarvan ik dacht "wtf, natuurlijk betalen ze je geen reiskosten als je ziek bent!" maar sommige collega's waren nogal verontwaardigd...quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:52 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Is dat zo in het onderwijs? Ik krijg geen reiskostenvergoeding als ik niet reis (en na twee dagen al 70%)
quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:17 schreef AKnynke het volgende:
jeej, vanaf vandaag tot kerst zie ik de duutser elke twee weken!![]()
![]()
![]()
WOEIIIIII!!!!!!!!!quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:17 schreef AKnynke het volgende:
![]()
![]()
goede ontwikkeling!quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:17 schreef AKnynke het volgende:
![]()
![]()
wat fijnquote:Op zondag 17 oktober 2010 22:17 schreef AKnynke het volgende:
![]()
![]()
Zon soort tas heb ik maar dan zonder stikselquote:Op zondag 17 oktober 2010 22:13 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Dit vind ik ook een leuke site: http://www.froufrous.nl/labels/tassen
[ afbeelding ]
Dat is fijn nieuwsquote:Op zondag 17 oktober 2010 22:17 schreef AKnynke het volgende:
![]()
![]()
nee, plotselinge realisatie! Over 2 weken ga ik daarheen, en dan is m'n verjaardag 2 weken daarna en dan komt ie hierheen, en dan ga ik daar weer heen voor sinterklaas en idem dito voor kerst....Echt heel erg fijn!quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
WOEIIIIII!!!!!!!!!![]()
Lekker zeg! Onverwacht goed nieuws?
daar hebben we het nog niet over gehad, dat is wat lastiger. Wellicht dat we het apart vieren, dit jaar. Maar eens even kijken.quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:23 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat is fijn nieuwsEn met kerst zelf?
Tof zegquote:Op zondag 17 oktober 2010 22:25 schreef AKnynke het volgende:
[..]
nee, plotselinge realisatie! Over 2 weken ga ik daarheen, en dan is m'n verjaardag 2 weken daarna en dan komt ie hierheen, en dan ga ik daar weer heen voor sinterklaas en idem dito voor kerst....Echt heel erg fijn!
Wat fijnquote:Op zondag 17 oktober 2010 22:17 schreef AKnynke het volgende:
![]()
![]()
Gewoon jezelf zijn chico. Als dat tijdens je sollicitatie voldoende is, is dat daarna ook.quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:31 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Wat fijn![]()
Wat is eigenlijk een normaal vetpercentage voor een vrouw? (vind op google vooral waardes voor sportende, bodybuildende vrouwen) Want ik geloof dat ik binnenkort opgemeten ga worden.
@Maria: ja mijn medestudenten hebben juist wel allemaal ervaring in onderwijs enzo. Omdat het een makkelijk, goedbetaald bijbaantje is. Oh en ze hadden het in de advertentie ook over dat ze vooral tweedejaars of hoger aannemen vanwege benodigde overwicht. Dus nu twijfel ik of ik make up moet gaan smeren enzo om er oud genoeg uit te zien.
Eens! Anders zou je dat iedere keer als je er gaat werken moeten doenquote:Op zondag 17 oktober 2010 22:33 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Gewoon jezelf zijn chico. Als dat tijdens je sollicitatie voldoende is, is dat daarna ook.
Jullie hebben gelijkquote:Op zondag 17 oktober 2010 22:33 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Gewoon jezelf zijn chico. Als dat tijdens je sollicitatie voldoende is, is dat daarna ook.
Geen idee, het lijkt me ook niksquote:Op zondag 17 oktober 2010 22:41 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Jullie hebben gelijk. Doe gewoon mijn leukste, doch relaxte kleren aan en dan vinden ze me vast wel leuk
.
Maar heeft iemand hier ervaring met groepssollicitaties. Hoe werkt zoiets? (de autist in mij begint te stuiteren, weet niet wat ik ervan moet verwachten)
Ik ken het nietquote:Op zondag 17 oktober 2010 22:44 schreef Sts het volgende:
Heeft iemand hier al ooit een anona op? Verkopen ze die überhaupt in NL? Anders moet ik ze inslaan, ze zijn fantastisch
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |