abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87649005
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 21:43 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Ze zijn maar 20-25 euro per paar :)
http://www.alysamode.nl/
Ik houuuuuu van jou *; Ik ga zo even een paar laarzen bestellen :9~
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_87649037
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 21:43 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Ze zijn maar 20-25 euro per paar :)
http://www.alysamode.nl/
Oh..

Ik vind het toch een leuke blog, al geef ik erg weinig om schoenen ;).
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_87649080
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 21:46 schreef sigme het volgende:

[..]

Oh..

Ik vind het ook een erg leuke blog!
pi_87649111
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 21:45 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ik houuuuuu van jou *; Ik ga zo even een paar laarzen bestellen :9~
Weet ik toch oO< Ze zijn in het echt geloof ik niet super perfect, maar je kan er wel je staplaarzen van maken!
pi_87649124
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 21:46 schreef sigme het volgende:

[..]

Oh..

Ik ook, goede links qua webshops ook! :Y
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_87649129
Whaaaa! Wat een gave site PF!!!
Zoekt en gij zult vinden, vindt gij het niet, dan is het zoek.
pi_87649169
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 21:47 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Weet ik toch oO< Ze zijn in het echt geloof ik niet super perfect, maar je kan er wel je staplaarzen van maken!
Nee, maar voor dat bedrag hoeven ze ook niet super perfect te zijn. Maar dan heb ik in ieder geval iets voor tussendoor, vóór ik een perfect paar heb :9
  zondag 17 oktober 2010 @ 21:50:40 #108
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_87649304
Oe PF, die laatste vind ik wel tof! O+ Hopelijk komt de geldtrein snel binnen :P

Koesje voor Nynke's vinger, en hoera dat Tink de familiedag overleefd heeft :P
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_87649312
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 20:39 schreef sigme het volgende:
2 neefjes, de minderjarige is geen neefje.
Politie mag best lang vasthouden zonder advocaat.. Of dit allemaal zo mocht is nog maar de vraag, deels in elk geval met zekerheid niet (geen ouders inlichten bij minderjarige).
Mag volgens mij maar 6uur voor verhoor vasthouden. Bij verhoor kun je een advocaat vragen, dat duurt dan wel een uur extra. Maar dat was bij belediging van een ambtenaar. Weet niet of het verschil maakt.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  zondag 17 oktober 2010 @ 21:52:16 #110
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_87649416
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 21:41 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

je wordt gewoon doorbetaald. geloof dat na 2 weken wel je reiskostenvergoeding niet meer betaald wordt.
:o Is dat zo in het onderwijs? Ik krijg geen reiskostenvergoeding als ik niet reis (en na twee dagen al 70%)
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_87649553
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 21:50 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Mag volgens mij maar 6uur voor verhoor vasthouden. Bij verhoor kun je een advocaat vragen, dat duurt dan wel een uur extra. Maar dat was bij belediging van een ambtenaar. Weet niet of het verschil maakt.
Nachturen en weekenduren tellen geloof ik niet mee :')!
pi_87649574
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 21:52 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

:o Is dat zo in het onderwijs? Ik krijg geen reiskostenvergoeding als ik niet reis (en na twee dagen al 70%)
Reiskosten verschilt ws per instelling/organisatie.
70% is het minimum dat een werkgever moet uitbetalen bij ziekte.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_87649737
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 21:54 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Nachturen en weekenduren tellen geloof ik niet mee :')!
Staat niet in het foldertje! :(
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_87649838
Mijn reiskosten moet ik apart aanvragen en dan de dagen aankruisen waarop ik heb gewerkt.
Dus mn ziektedagen vul ik dan natuurlijk niet in. Dus neem ook aan dat ik die niet uitbetaald krijg.
Onze reiskosten zijn sowieso belabberd. Hooguit een tank per maand. En er gaan er 4-5 doorheen alleen voor werk.
Vanaf 10 km tot 60 km. Dus ik krijg 50 van de 75 km vergoed :P

Zuurkool was lekker :P
  zondag 17 oktober 2010 @ 21:58:18 #115
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_87649854
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 21:54 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Reiskosten verschilt ws per instelling/organisatie.
70% is het minimum dat een werkgever moet uitbetalen bij ziekte.
Ja, dat weet ik :P Daarom zette ik er ook bij ''in het onderwijs''. Viel vroeger ook onder de onderwijscao en was vergeten hoe goed ik het had.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_87650035
Zie trouwens erg veel mooie schoenen op die site van PF. Helaas vallen heleboel schoenen in mijn smaak met hakhoogte 11cm. Dat gaat me helaas wat te ver .. zucht O+ :{
pi_87650272
Ik woog vanochtend 61,4! En vorige week 62,5-63 kilo. Dus ik ben toch een beetje afgevallen, misschien wel door detox kuur. Ik had ook sowieso niet verwacht meer dan 2 kilo af te vallen..
pi_87650443
Spannend van je sollicitatie GB!

Doet me eraan denken, ik geloof dat ik woensdag ook een sollicitatie heb. Zo'n ronde met heel veel mensen tegelijk. Wat zijn nou dingen die je moet doen om op te vallen? (het gaat om bijlessen/examentraining geven) Ik begin te stralen als ik over mijn vak begin (kreeg ik te horen bij mn vorige sollicitaties en dat klopt ook wel), dat was positief, maar verder? Vind het een beetje eng, met zoveel andere mensen tegelijk :@.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_87650484
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 22:06 schreef Chicolate het volgende:
Spannend van je sollicitatie GB!

Doet me eraan denken, ik geloof dat ik woensdag ook een sollicitatie heb. Zo'n ronde met heel veel mensen tegelijk. Wat zijn nou dingen die je moet doen om op te vallen? (het gaat om bijlessen/examentraining geven) Ik begin te stralen als ik over mijn vak begin (kreeg ik te horen bij mn vorige sollicitaties en dat klopt ook wel), dat was positief, maar verder? Vind het een beetje eng, met zoveel andere mensen tegelijk :@.
Ben je dan niet al sowieso aangenomen?
pi_87650587
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 22:06 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Ben je dan niet al sowieso aangenomen?
Nee. Ze selecteren de mensen voor examentraining wel, omdat het heel veel geld kost voor de leerlingen om zoiets te mogen volgen. Ik denk zelf dat ik wel redelijk goede papieren heb (ervaring met bijles geven, op een school gewerkt, cursussen voor lesgeven gevolgd), maar weet niet hoe die anderen ervoor staan.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_87650680

[ Bericht 100% gewijzigd door ihatefastcars op 17-10-2010 22:28:08 ]
  zondag 17 oktober 2010 @ 22:12:16 #122
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_87650901
Zow PF :o In mijn optiek lijkt het zo weinig, maar jij bent natuurlijk lang niet zo breed gebouwd als ik :D

*duimt voor GeeBee en Chico*
En ehh dat stralen klinkt goed Chico! O+ Verder gewoon *lame* jezelf zijn? Niet helemaal 'dolled up' daarheen gaan als je het type bent voor een slobbertrui en gympies. Wel netjes natuurlijk, maar ook gewoon erg Chico. En verder eventuele ervaring naar voren halen denk ik? Ik weet het ook niet zo goed :@
  zondag 17 oktober 2010 @ 22:13:15 #123
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_87650964
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 22:07 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Nee. Ze selecteren de mensen voor examentraining wel, omdat het heel veel geld kost voor de leerlingen om zoiets te mogen volgen. Ik denk zelf dat ik wel redelijk goede papieren heb (ervaring met bijles geven, op een school gewerkt, cursussen voor lesgeven gevolgd), maar weet niet hoe die anderen ervoor staan.
Dat klinkt al erg goed :Y Denk dat je niet moet onderschatten hoe weinig mensen dat allemaal al gedaan hebben :P
pi_87650999
Dit vind ik ook een leuke site: http://www.froufrous.nl/labels/tassen
pi_87651205
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 22:12 schreef MariaEtcetera het volgende:
Zow PF :o In mijn optiek lijkt het zo weinig, maar jij bent natuurlijk lang niet zo breed gebouwd als ik :D

*duimt voor GeeBee en Chico*
En ehh dat stralen klinkt goed Chico! O+ Verder gewoon *lame* jezelf zijn? Niet helemaal 'dolled up' daarheen gaan als je het type bent voor een slobbertrui en gympies. Wel netjes natuurlijk, maar ook gewoon erg Chico. En verder eventuele ervaring naar voren halen denk ik? Ik weet het ook niet zo goed :@
Hmm, ik heb nog wel spekjes die ik weg wil, maar dan zou ik beter meer kunnen gaan sporten dan minder eten.. Of heel veel groenten eten oid.. Ik zou iig niet minder willen wegen dan 58 kilo!

[ Bericht 0% gewijzigd door Principessa.Farfallus op 17-10-2010 22:28:27 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')