Zoveel bespaar je ook weer niet bij de Lidl en hij moet wel in de buurt zitten..quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:25 schreef motorbloempje het volgende:
Is jouw Lidl duurder dan de mijne dan?
Huh, dat vind ik best krom?quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:26 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, die ken ik ook jaen die werken er gewoon hard voor
ikzelf heb wat bijgeleend, juist voor die buffer, die ik gelukkig nu niet meer aan hoef te vullen met bijgeleend geldkan dat prima zelf bijvullen met wat ik overhoud van mijn salaris.
maargoed, naast mn motor heb ik dan ook echt niet veel grote uitgaven
tsja, ik moet er ook flink voor omfietsenquote:Op maandag 18 oktober 2010 14:28 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Zoveel bespaar je ook weer niet bij de Lidl en hij moet wel in de buurt zitten..
Mag je vinden. Heb er bewust voor gekozenquote:Op maandag 18 oktober 2010 14:29 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Huh, dat vind ik best krom?
Volgens mij is euroshopper/bonus net zo voordelig? Weet ik niet zeker hoor, maar ik koop toch al nooit vlees en dure dingen en ik heb wel meer uitgaven dan alleen eten natuurlijk.quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
tsja, ik moet er ook flink voor omfietsenmaargoed, dan bespaar je ook écht wat, ja
Uhm, ik ben nog steeds van mening van wel. Want ik kan me over een jaar ook niet veroorloven om dan weer een andere te kopen. Want zoals het er nu uit ziet, komt er geen verbetering in geld (eerder verslechtering als ik kijk naar mijn meneer)quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:28 schreef motorbloempje het volgende:
was het dan wel zo verstandig om die nieuwe auto te kopen als je ook een goedkopere had kunnen kopen die je zeker het jaar door zou helpen?
als je door die auto je buffer kwijt bent...dit soort dingen (afbetalen en zulks) dat zie je toch aankomen?
Ja, ik had niet zoveel tijd om te werken omdat ik veel vrijwilligerswerk deed.quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:26 schreef motorbloempje het volgende:
ja, die ken ik ook jaen die werken er gewoon hard voor
groente vooral, dat heb je niet van de euroshopperquote:Op maandag 18 oktober 2010 14:30 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Volgens mij is euroshopper/bonus net zo voordelig? Weet ik niet zeker hoor, maar ik koop toch al nooit vlees en dure dingen en ik heb wel meer uitgaven dan alleen eten natuurlijk.
Hihi, gelukkig zit ik niet diep hoor. Sta eigenlijk nooit rood en als dat het geval is nooit meer dan 3 tientjes ofzo.quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:31 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ja, ik had niet zoveel tijd om te werken omdat ik veel vrijwilligerswerk deed.
Net genoeg om rond te komen, maar geen buffer dus.
Ik werkte wel hard, maar onbetaald. Het is maar net waar je voor kiest natuurlijk.![]()
J.T., als je diep zit kan het alleen maar beter gaan.
Lekker naar boven kijken dus, komt goed.
Euroshopper sperzieboontjesquote:Op maandag 18 oktober 2010 14:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
groente vooral, dat heb je niet van de euroshopper
Ik zou alleen nog een brood halen en rijst of zo. Ik eet geloof ik wat minderquote:Op maandag 18 oktober 2010 14:34 schreef motorbloempje het volgende:
Net weekboodschappen gedaan bij de Lidl: 26 euro
5 1 pakken melk
Griekse Yoghurt
Cracottes crackers
bak vruchtenkwark
gerookte forel
surimisticks
champignons
2 avocado's
bananen
paprika's
trostomaten
zuurkool
pindakaas
surinaamse eiersalade
stuk belegen kaas
2 blikken tomatenblokjes
blik tonijn
cottage cheese
kipfilet met bieslook (beleg)
aardappelenda's echt nagenoeg niet te doen bij de AH
Lidl is inderdaad de bom. Koop er ook alles. Maar jij eet wel heel anders dan ik zie ik.quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:34 schreef motorbloempje het volgende:
Net weekboodschappen gedaan bij de Lidl: 26 euro
5 pakken melk
Griekse Yoghurt
Cracottes
bak vruchtenkwark
gerookte forel
surimisticks
champignons
2 avocado's
bananen
paprika's
trostomaten
zuurkool
pindakaas
surinaamse eiersalade
stuk belegen kaas
2 blikken tomatenblokjes
blik tonijn
cottage cheese
kipfilet met bieslook (beleg)
aardappelenda's echt nagenoeg niet te doen bij de AH
![]()
een paprika is bij de AH 1 euro? of zo iets.. nee dat doe ik ook niet, ik fiets wel vaak langs de turk!quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:35 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb nog nooit euroshopper paprika's gezien bijvoorbeelddie groente is écht wel goedkoper
De turk is goedkoper dan de lidlquote:Op maandag 18 oktober 2010 14:36 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
een paprika is bij de AH 1 euro? of zo iets.. nee dat doe ik ook niet, ik fiets wel vaak langs de turk!
hebben veel vlees in de vriezer liggen én eten regelmatig vegetarischquote:Op maandag 18 oktober 2010 14:36 schreef j.t het volgende:
[..]
Lidl is inderdaad de bom. Koop er ook alles. Maar jij eet wel heel anders dan ik zie ik.
Heb net weekboodschappen bij de Lidl voor 50 euro gedaan.
hier nietquote:Op maandag 18 oktober 2010 14:38 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
De turk is goedkoper dan de lidl
De turk is namelijk een keten met constante kwaliteitquote:Op maandag 18 oktober 2010 14:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
hier nieten de kwaliteit is voor veel dingen echt om te huilen. Net wel wat pepers gehaald, maar de aubergine lagen te schimmelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |