Nou ja dat is het niet. Het ligt gewoon aan mij. Ik moet er aan wennen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:00 schreef _aurum_ het volgende:
Facebook wordt in het buitenland heel veel gebruikt.
Maar als het beter werkt voor jou, dan verwijder je zijn account toch?
En sterkte meis
Ik sport al redelijk wat en ik studeer alleen maar in een stilte ruimtequote:Op maandag 18 oktober 2010 11:25 schreef Tinkepink het volgende:
helpt meer sporten bij jou niet? Of studeren in een studiezaal?
Gaat z'n gangetjequote:
Praat je altijd in meervoud?quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:02 schreef MevrouwPuff het volgende:
Zij die een half uur geleden nog zonder cariës door het leven gingen, groeten u!
Nog maar 2 wekenquote:Op maandag 18 oktober 2010 12:03 schreef boem-dikkie het volgende:
Goed! Officieel per 1 november, officieus per 28 oktober. Wel lekker, want dan is het herfstvakantie en weekend, dus dan kunnen er lekker veel mensen helpen en hebben we zelf ook vrij! We hebben een bankje gekocht. Driezits met zo'n stuk eraan (vergeet de naam steeds). Gister even internet, tv, gas en elektra geregeld. En water kun je maximaal 5 dagen van te voren pas regelen, dus dat moet dan maar even. Oma heeft een mooie bijdrage geleverd in het budget voor verf en behang, dus dat wordt ook gefinancierd!
Desnoods stuur je eerst een mail ofzo met de strekking: "Het heeft niets met jou persoonlijk te maken, maar elke keer geconfronteerd worden met jouw facebookprofiel vind ik (nog) te pijnlijk. Daarom heb ik besloten je voorlopig even te verwijderen. Als ik weer toe ben aan contact, laat ik het je weten." Dan weet hij hoe het zit en het lijkt me sterk dat hij dat kinderachtig zal vinden.quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:17 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Dat vind ik echt kinderachtigMaar het gaat niet echt alleen om facebook, ik kan moeilijk ook verhuizen
!!
Kinderachtig is het sowieso niet. Zeker niet als je hem zou laten weten waarom.quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:28 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Desnoods stuur je eerst een mail ofzo met de strekking: "Het heeft niets met jou persoonlijk te maken, maar elke keer geconfronteerd worden met jouw facebookprofiel vind ik (nog) te pijnlijk. Daarom heb ik besloten je voorlopig even te verwijderen. Als ik weer toe ben aan contact, laat ik het je weten." Dan weet hij hoe het zit en het lijkt me sterk dat hij dat kinderachtig zal vinden.
Verder, ik kan me voorstellen dat het moeilijk is, verder gaan met je leven (stomme term ook), maar ik weet niet zo goed hoe ik je kan helpen...
Ik ben hevig ontstemd door het gaatje in m'n gebit jaquote:
I hear you!quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:41 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ik ben hevig ontstemd door het gaatje in m'n gebit ja!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |