abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87664441
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 11:00 schreef _aurum_ het volgende:
Facebook wordt in het buitenland heel veel gebruikt.

Maar als het beter werkt voor jou, dan verwijder je zijn account toch?

En sterkte meis :*
Nou ja dat is het niet. Het ligt gewoon aan mij. Ik moet er aan wennen.

Ennnn ik kan er ook niet tegen dat wanneer ik 20 mensen op 1 dag email/sms er 1 antwoord. Wordt op een gegeven moment ook een beetje vervelend..
pi_87664524
Lijstje:

O: SB groenten muffin + 2 plakjes rookvlees + 250ML magere yoghurt
T: 1 plakje rookvlees + cherry tomaten + la vache light kaasje
L: salade van 100gram gerookte kipfilet + bleekselderij + tomaat +paprika + komkommer + radijs , bij elkaar zo’n 300 gram. Dressing van olijfolie + balsamico azijn
T: 2 plakjes rookvlees met light zuivel spread + 2 bleekselderij stengels
D: 2 tartaartjes + broccoli + spruitjes bij elkaar zo’n 350 gram
T: 250ML magere yoghurt
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_87664552
Concentreren lukt weer een beetje minder goed, maar ja.

[ Bericht 89% gewijzigd door Principessa.Farfallus op 18-10-2010 12:49:23 ]
  maandag 18 oktober 2010 @ 11:25:13 #204
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_87665120
helpt meer sporten bij jou niet? Of studeren in een studiezaal?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_87665148
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 11:25 schreef Tinkepink het volgende:
helpt meer sporten bij jou niet? Of studeren in een studiezaal?
Ik sport al redelijk wat en ik studeer alleen maar in een stilte ruimte :{ Ik kan vanavond niet sporten (griepprik halen en al ziek) dus ik ga met een vriend naar de bioscoop. Dan heb ik nog 1 sociaal ding gedaan en 1 iemand gezien. Ik ga nu elke dag iets 'leuks' inplannen om naar toe te leven (samen eten, bioscoop, etc.)
  maandag 18 oktober 2010 @ 11:27:53 #206
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_87665198
Hoi. :*
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_87665231
Hee dikkie :*!
  maandag 18 oktober 2010 @ 11:31:39 #208
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_87665310
Hoe is het hier?
pi_87665561
Oh Piefertje :* Gooi hem uit je FB. Het is het enige dat helpt. Als ie terug is kun je hem evt. weer toevoegen (of niet O-) ). Denk dat je plan van 1 leuk ding per dag plannen wel een goeie is.

Ik ben helemaal alleen op 't werk, Q-music aan :+ en boeken scannen. Wat saai en stoffig is *HOEST*, maar het is me wel gelukt om de scanner op een studentenpc aan te sluiten :7 Nu hopen dat de ICT-meneer er nooit achter komt, die is nog ehhhh... bezitterig.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_87665571
Ik sla even over ik ben net al geweest :P!
pi_87666288
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 11:31 schreef boem-dikkie het volgende:
Hoe is het hier?
Gaat z'n gangetje ;)

En met boem?
Hoest met je woonboot?
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_87666386
Zij die een half uur geleden nog zonder cariës door het leven gingen, groeten u!
  maandag 18 oktober 2010 @ 12:03:18 #213
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_87666411
Goed! Officieel per 1 november, officieus per 28 oktober. Wel lekker, want dan is het herfstvakantie en weekend, dus dan kunnen er lekker veel mensen helpen en hebben we zelf ook vrij! We hebben een bankje gekocht. Driezits met zo'n stuk eraan (vergeet de naam steeds). Gister even internet, tv, gas en elektra geregeld. En water kun je maximaal 5 dagen van te voren pas regelen, dus dat moet dan maar even. Oma heeft een mooie bijdrage geleverd in het budget voor verf en behang, dus dat wordt ook gefinancierd! O+
  maandag 18 oktober 2010 @ 12:03:42 #214
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_87666424
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 12:02 schreef MevrouwPuff het volgende:
Zij die een half uur geleden nog zonder cariës door het leven gingen, groeten u!
Praat je altijd in meervoud?
pi_87666909
Pief: :* Verwijderen uit facebook lijkt me het beste, zoals al door meer mensen is geopperd.
pi_87666941
Dat vind ik echt kinderachtig :o Maar het gaat niet echt alleen om facebook, ik kan moeilijk ook verhuizen :P!!
pi_87667285
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 12:03 schreef boem-dikkie het volgende:
Goed! Officieel per 1 november, officieus per 28 oktober. Wel lekker, want dan is het herfstvakantie en weekend, dus dan kunnen er lekker veel mensen helpen en hebben we zelf ook vrij! We hebben een bankje gekocht. Driezits met zo'n stuk eraan (vergeet de naam steeds). Gister even internet, tv, gas en elektra geregeld. En water kun je maximaal 5 dagen van te voren pas regelen, dus dat moet dan maar even. Oma heeft een mooie bijdrage geleverd in het budget voor verf en behang, dus dat wordt ook gefinancierd! O+
Nog maar 2 weken :o
Veel plezier in ieder geval met het klussen :P

Oma's O+
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_87667334
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 12:17 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Dat vind ik echt kinderachtig :o Maar het gaat niet echt alleen om facebook, ik kan moeilijk ook verhuizen :P!!
Desnoods stuur je eerst een mail ofzo met de strekking: "Het heeft niets met jou persoonlijk te maken, maar elke keer geconfronteerd worden met jouw facebookprofiel vind ik (nog) te pijnlijk. Daarom heb ik besloten je voorlopig even te verwijderen. Als ik weer toe ben aan contact, laat ik het je weten." Dan weet hij hoe het zit en het lijkt me sterk dat hij dat kinderachtig zal vinden.

Verder :* , ik kan me voorstellen dat het moeilijk is, verder gaan met je leven (stomme term ook), maar ik weet niet zo goed hoe ik je kan helpen... -O-
Neem een kijkje in mijn vogelhuisje O+
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_87667458
Ik vind het ook oprecht leuk om hem te spreken, echt! Maar het is irritant dat hij daarna in mijn hoofd blijft zitten. Z'n facebook op zich tegen komen is niet echt pijnlijk, alleen vervelend als ik serieuze dingen moet doen (ben ik net goed bezig, ga ik in m'n pauze op facebook.. kgg)

En als ik met vrienden ben, denk ik er totaal niet aan. Maar dat is ook niet iedere dag.
pi_87667479
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 12:28 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Desnoods stuur je eerst een mail ofzo met de strekking: "Het heeft niets met jou persoonlijk te maken, maar elke keer geconfronteerd worden met jouw facebookprofiel vind ik (nog) te pijnlijk. Daarom heb ik besloten je voorlopig even te verwijderen. Als ik weer toe ben aan contact, laat ik het je weten." Dan weet hij hoe het zit en het lijkt me sterk dat hij dat kinderachtig zal vinden.

Verder :* , ik kan me voorstellen dat het moeilijk is, verder gaan met je leven (stomme term ook), maar ik weet niet zo goed hoe ik je kan helpen... -O-
Kinderachtig is het sowieso niet. Zeker niet als je hem zou laten weten waarom.

Wil ook niet zeggen dat je geen contact meer kunt hebben, maar dan word je ook niet op onverwachte momenten geconfronteerd met info waar je niet op zit te wachten.

Tegen de tijd dat hij terug is, heb je het misschien al een beter plaatsje kunnen geven. Verhuizen lijkt me ook wat ver gaan :p
  maandag 18 oktober 2010 @ 12:32:54 #221
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_87667503
PF :* Je kan ook zn berichtjes even op onzichtbaar zetten he :Y Dan verwijder je hem niet helemaal.

Yours truly moet aan d'r ritme werken oO< Onregelmatig slapen zorgt bij mij voor (indien mogelijk) te lang slapen en dan hoofdpijn :') Discipline!! *vuist op tafel*
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_87667588
O wacht! Volgens mij heb ik hem als prominent aangevinkt, dat verklaard een hoop :')
Hm, nee toch niet. Ach jaaa.
pi_87667824
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 12:03 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

Praat je altijd in meervoud?
Ik ben hevig ontstemd door het gaatje in m'n gebit ja ;( !

Maar klinkt echt superleuk je woning! Gefeliciteerd ^O^
pi_87667932
Nou hopelijk is dat het PF.
Net gebeld met directeur. Ik ga woensdag weer aan het werk. Hij had net gebeld met inval voor morgen, dus ik zei dat ik daar dan nog even gebruik van ging maken.
Ik mail nog even wat dingen die kant op voor morgen en dan kan ik vandaag nog relaxen en bijkomen. En dan morgen weer in het ritme proberen te komen. Dus vroeger op staan, wat schoolwerk verrichten enzo.
Ik ga zo eerst eens ontbijten met melk en Special K (ook al vind ik melk vies, maar het staat er vd zuurkool dus het moet maar op)
Zoekt en gij zult vinden, vindt gij het niet, dan is het zoek.
pi_87668860
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 12:41 schreef MevrouwPuff het volgende:

Ik ben hevig ontstemd door het gaatje in m'n gebit ja ;( !

I hear you!

Ben vandaag naar de tandarts geweest. Foto's gemaakt, nu moet ik woensdag bellen of er soms stiekeme gaatjes zitten. Zou dan ook de eerste keer voor mij zijn. En ik zou me hetzelfde voelen als jij, lol.
:*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')