Nee, veel minder sappig en met grote pitten. All vond ik er vaag wel een soort peer-ananas smaakje aanzitten.quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:14 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik ken het nietIs het een soort peer?
O gut, ben ik net 'blij' dat ik niet meteen bakken met geld uitgeef aan die schoenenlinkjes die gepost worden, komt ze met tassen aan. Die hoef je niet eens te passenquote:Op zondag 17 oktober 2010 22:13 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Dit vind ik ook een leuke site: http://www.froufrous.nl/labels/tassen
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 18 oktober 2010 00:15 schreef loveli het volgende:
[..]
O gut, ben ik net 'blij' dat ik niet meteen bakken met geld uitgeef aan die schoenenlinkjes die gepost worden, komt ze met tassen aan. Die hoef je niet eens te passen
In de sneeuw pas ik op met hakken, maar da's vooral omdat ik m'n schoenen niet wil verpesten. En ik die niks aan m'n schoenen, hooguit draai ik een paar keer op de bal van m'n voet over stoeptegels voor ik met nieuwe schoenen op stap ga, maar meestal pas ik m'n schoenen aan aan het weer. En ik ben een sucker voor kwaliteitsschoenen met leren zool.quote:Op maandag 18 oktober 2010 00:35 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Loveli, wijd me in in je geheim!
Hoge schoenen zijn vaak best glad van zool, laat je daar wat stroefs onder maken? Is het oefenen? En zoals vorig jaar, toen het sneeuwde?
Omdat het dan een andere wereld is. Hoe is het met jou tegenwoordig?quote:Op maandag 18 oktober 2010 04:13 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
waarom komt inspiratie altijd in de nacht?
Je dag en nachtritme omgooien helpt daar niet echt bij. Ik doe het zelf nu ook en ik merk dat je daar niet vrolijker van wordt. Ik ga dus maar eens naar bed, welterusten.quote:Op maandag 18 oktober 2010 04:45 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Gaat wel. Nou ja, ik ga gewoon door met wat ik moet doen maar die lebensfroh is er een beetje af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |