Ik houuuuuu van jouquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:43 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ze zijn maar 20-25 euro per paar
http://www.alysamode.nl/
Oh..quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:43 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ze zijn maar 20-25 euro per paar
http://www.alysamode.nl/
Ik vind het ook een erg leuke blog!quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:46 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh..
Ik vind het toch een leuke blog, al geef ik erg weinig om schoenen.
Weet ik tochquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:45 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik houuuuuu van jouIk ga zo even een paar laarzen bestellen
Ik ook, goede links qua webshops ook!quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:46 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh..
Ik vind het toch een leuke blog, al geef ik erg weinig om schoenen.
Nee, maar voor dat bedrag hoeven ze ook niet super perfect te zijn. Maar dan heb ik in ieder geval iets voor tussendoor, vóór ik een perfect paar hebquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:47 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Weet ik tochZe zijn in het echt geloof ik niet super perfect, maar je kan er wel je staplaarzen van maken!
Mag volgens mij maar 6uur voor verhoor vasthouden. Bij verhoor kun je een advocaat vragen, dat duurt dan wel een uur extra. Maar dat was bij belediging van een ambtenaar. Weet niet of het verschil maakt.quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:39 schreef sigme het volgende:
2 neefjes, de minderjarige is geen neefje.
Politie mag best lang vasthouden zonder advocaat.. Of dit allemaal zo mocht is nog maar de vraag, deels in elk geval met zekerheid niet (geen ouders inlichten bij minderjarige).
quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:41 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
je wordt gewoon doorbetaald. geloof dat na 2 weken wel je reiskostenvergoeding niet meer betaald wordt.
Nachturen en weekenduren tellen geloof ik niet meequote:Op zondag 17 oktober 2010 21:50 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Mag volgens mij maar 6uur voor verhoor vasthouden. Bij verhoor kun je een advocaat vragen, dat duurt dan wel een uur extra. Maar dat was bij belediging van een ambtenaar. Weet niet of het verschil maakt.
Reiskosten verschilt ws per instelling/organisatie.quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:52 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Is dat zo in het onderwijs? Ik krijg geen reiskostenvergoeding als ik niet reis (en na twee dagen al 70%)
Staat niet in het foldertje!quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:54 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Nachturen en weekenduren tellen geloof ik niet mee!
Ja, dat weet ikquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:54 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Reiskosten verschilt ws per instelling/organisatie.
70% is het minimum dat een werkgever moet uitbetalen bij ziekte.
Ben je dan niet al sowieso aangenomen?quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:06 schreef Chicolate het volgende:
Spannend van je sollicitatie GB!
Doet me eraan denken, ik geloof dat ik woensdag ook een sollicitatie heb. Zo'n ronde met heel veel mensen tegelijk. Wat zijn nou dingen die je moet doen om op te vallen? (het gaat om bijlessen/examentraining geven) Ik begin te stralen als ik over mijn vak begin (kreeg ik te horen bij mn vorige sollicitaties en dat klopt ook wel), dat was positief, maar verder? Vind het een beetje eng, met zoveel andere mensen tegelijk.
Nee. Ze selecteren de mensen voor examentraining wel, omdat het heel veel geld kost voor de leerlingen om zoiets te mogen volgen. Ik denk zelf dat ik wel redelijk goede papieren heb (ervaring met bijles geven, op een school gewerkt, cursussen voor lesgeven gevolgd), maar weet niet hoe die anderen ervoor staan.quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:06 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ben je dan niet al sowieso aangenomen?
Dat klinkt al erg goedquote:Op zondag 17 oktober 2010 22:07 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Nee. Ze selecteren de mensen voor examentraining wel, omdat het heel veel geld kost voor de leerlingen om zoiets te mogen volgen. Ik denk zelf dat ik wel redelijk goede papieren heb (ervaring met bijles geven, op een school gewerkt, cursussen voor lesgeven gevolgd), maar weet niet hoe die anderen ervoor staan.
Hmm, ik heb nog wel spekjes die ik weg wil, maar dan zou ik beter meer kunnen gaan sporten dan minder eten.. Of heel veel groenten eten oid.. Ik zou iig niet minder willen wegen dan 58 kilo!quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:12 schreef MariaEtcetera het volgende:
Zow PFIn mijn optiek lijkt het zo weinig, maar jij bent natuurlijk lang niet zo breed gebouwd als ik
![]()
*duimt voor GeeBee en Chico*
En ehh dat stralen klinkt goed Chico!Verder gewoon *lame* jezelf zijn? Niet helemaal 'dolled up' daarheen gaan als je het type bent voor een slobbertrui en gympies. Wel netjes natuurlijk, maar ook gewoon erg Chico. En verder eventuele ervaring naar voren halen denk ik? Ik weet het ook niet zo goed
ik weet t niet precies, er was pas een mailtje waarvan ik dacht "wtf, natuurlijk betalen ze je geen reiskosten als je ziek bent!" maar sommige collega's waren nogal verontwaardigd...quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:52 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Is dat zo in het onderwijs? Ik krijg geen reiskostenvergoeding als ik niet reis (en na twee dagen al 70%)
quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:17 schreef AKnynke het volgende:
jeej, vanaf vandaag tot kerst zie ik de duutser elke twee weken!![]()
![]()
![]()
WOEIIIIII!!!!!!!!!quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:17 schreef AKnynke het volgende:
![]()
![]()
goede ontwikkeling!quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:17 schreef AKnynke het volgende:
![]()
![]()
wat fijnquote:Op zondag 17 oktober 2010 22:17 schreef AKnynke het volgende:
![]()
![]()
Zon soort tas heb ik maar dan zonder stikselquote:Op zondag 17 oktober 2010 22:13 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Dit vind ik ook een leuke site: http://www.froufrous.nl/labels/tassen
[ afbeelding ]
Dat is fijn nieuwsquote:Op zondag 17 oktober 2010 22:17 schreef AKnynke het volgende:
![]()
![]()
nee, plotselinge realisatie! Over 2 weken ga ik daarheen, en dan is m'n verjaardag 2 weken daarna en dan komt ie hierheen, en dan ga ik daar weer heen voor sinterklaas en idem dito voor kerst....Echt heel erg fijn!quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
WOEIIIIII!!!!!!!!!![]()
Lekker zeg! Onverwacht goed nieuws?
daar hebben we het nog niet over gehad, dat is wat lastiger. Wellicht dat we het apart vieren, dit jaar. Maar eens even kijken.quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:23 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat is fijn nieuwsEn met kerst zelf?
Tof zegquote:Op zondag 17 oktober 2010 22:25 schreef AKnynke het volgende:
[..]
nee, plotselinge realisatie! Over 2 weken ga ik daarheen, en dan is m'n verjaardag 2 weken daarna en dan komt ie hierheen, en dan ga ik daar weer heen voor sinterklaas en idem dito voor kerst....Echt heel erg fijn!
Wat fijnquote:Op zondag 17 oktober 2010 22:17 schreef AKnynke het volgende:
![]()
![]()
Gewoon jezelf zijn chico. Als dat tijdens je sollicitatie voldoende is, is dat daarna ook.quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:31 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Wat fijn![]()
Wat is eigenlijk een normaal vetpercentage voor een vrouw? (vind op google vooral waardes voor sportende, bodybuildende vrouwen) Want ik geloof dat ik binnenkort opgemeten ga worden.
@Maria: ja mijn medestudenten hebben juist wel allemaal ervaring in onderwijs enzo. Omdat het een makkelijk, goedbetaald bijbaantje is. Oh en ze hadden het in de advertentie ook over dat ze vooral tweedejaars of hoger aannemen vanwege benodigde overwicht. Dus nu twijfel ik of ik make up moet gaan smeren enzo om er oud genoeg uit te zien.
Eens! Anders zou je dat iedere keer als je er gaat werken moeten doenquote:Op zondag 17 oktober 2010 22:33 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Gewoon jezelf zijn chico. Als dat tijdens je sollicitatie voldoende is, is dat daarna ook.
Jullie hebben gelijkquote:Op zondag 17 oktober 2010 22:33 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Gewoon jezelf zijn chico. Als dat tijdens je sollicitatie voldoende is, is dat daarna ook.
Geen idee, het lijkt me ook niksquote:Op zondag 17 oktober 2010 22:41 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Jullie hebben gelijk. Doe gewoon mijn leukste, doch relaxte kleren aan en dan vinden ze me vast wel leuk
.
Maar heeft iemand hier ervaring met groepssollicitaties. Hoe werkt zoiets? (de autist in mij begint te stuiteren, weet niet wat ik ervan moet verwachten)
Ik ken het nietquote:Op zondag 17 oktober 2010 22:44 schreef Sts het volgende:
Heeft iemand hier al ooit een anona op? Verkopen ze die überhaupt in NL? Anders moet ik ze inslaan, ze zijn fantastisch
[ afbeelding ]
Nee, veel minder sappig en met grote pitten. All vond ik er vaag wel een soort peer-ananas smaakje aanzitten.quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:14 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik ken het nietIs het een soort peer?
O gut, ben ik net 'blij' dat ik niet meteen bakken met geld uitgeef aan die schoenenlinkjes die gepost worden, komt ze met tassen aan. Die hoef je niet eens te passenquote:Op zondag 17 oktober 2010 22:13 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Dit vind ik ook een leuke site: http://www.froufrous.nl/labels/tassen
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 18 oktober 2010 00:15 schreef loveli het volgende:
[..]
O gut, ben ik net 'blij' dat ik niet meteen bakken met geld uitgeef aan die schoenenlinkjes die gepost worden, komt ze met tassen aan. Die hoef je niet eens te passen
In de sneeuw pas ik op met hakken, maar da's vooral omdat ik m'n schoenen niet wil verpesten. En ik die niks aan m'n schoenen, hooguit draai ik een paar keer op de bal van m'n voet over stoeptegels voor ik met nieuwe schoenen op stap ga, maar meestal pas ik m'n schoenen aan aan het weer. En ik ben een sucker voor kwaliteitsschoenen met leren zool.quote:Op maandag 18 oktober 2010 00:35 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Loveli, wijd me in in je geheim!
Hoge schoenen zijn vaak best glad van zool, laat je daar wat stroefs onder maken? Is het oefenen? En zoals vorig jaar, toen het sneeuwde?
Omdat het dan een andere wereld is. Hoe is het met jou tegenwoordig?quote:Op maandag 18 oktober 2010 04:13 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
waarom komt inspiratie altijd in de nacht?
Je dag en nachtritme omgooien helpt daar niet echt bij. Ik doe het zelf nu ook en ik merk dat je daar niet vrolijker van wordt. Ik ga dus maar eens naar bed, welterusten.quote:Op maandag 18 oktober 2010 04:45 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Gaat wel. Nou ja, ik ga gewoon door met wat ik moet doen maar die lebensfroh is er een beetje af.
Geen lening als je binnen 10 jaar afstudeert.quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:09 schreef MevrouwPuff het volgende:
Goeiemorgen!
Even ontbijten en dan naar het zuiden voor de tandarts!
Zijn er hier mensen die een aanvullende beurs hebben ontvangen en een (empirisch) antwoord hebben op de vraag of aanvullende beurs nou wel of geen lening is?
Aanvullende beurs is geen lening mits je binnen 10 jaar klaar bent met je studie. Mocht je langer dan 4 jaar over je studie doen dan is alles wat je na die 4 jaar ontvangt een lening, dus ook de basisbeurs + aanvullende beurs. Aanvullende beurs is het deel wat je krijgt als je ouders niet of weinig kunnen bijdragen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:09 schreef MevrouwPuff het volgende:
Goeiemorgen!
Even ontbijten en dan naar het zuiden voor de tandarts!
Zijn er hier mensen die een aanvullende beurs hebben ontvangen en een (empirisch) antwoord hebben op de vraag of aanvullende beurs nou wel of geen lening is?
dit stukje gaat sowieso over mbo, en het gaat volgens mij over kwijtschelding als de rest van je prestatiebeurs óók geen gift zou worden, omdat je bijvoorbeeld niet afstudeert binnen de termijn.quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:39 schreef MevrouwPuff het volgende:
www.ib-groep.nl/particuli(...)anvullende_beurs.asp
Ja dat dacht ik ook altijd... Tot ik dit las en in de war raakte. Al twijfel ik ondertussen wel aan mn begrijpend lezen kwaliteiten.
In WGR is er ook nog geen ervaringsdeskundige, dus ik twijfel nog.
Ja nou ja ook leuke mensen gaan uit elkaar. Heb je iig een logeeradresje daar.. Wel heel jammer.quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:21 schreef progje het volgende:
Nee mijn broertje zegt dat hij ook niet in de UK wil wonen....
Ja graag stuur maar doorquote:Op maandag 18 oktober 2010 10:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hey P.F, jij wilde dit jaar SecretSanta organiseren toch? Want ik krijg net een mailtje van lootjestrekken.nl met daarin alle namen en emailadressen van de mensen die vorig jaar meededen. Misschien heb je daar nog wat aan?
quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:50 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]probeer eens een tijdje niet op facebook te komen...Misschien dat dat helpt..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |