abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87661716
Basisbeurs is zelfde Lening. Extra geld lenen is wel een echte lening.
pi_87661721
aanvullende beurs krijg je ook terug volgens mij als je afstudeert binnen 10 jaar :)
Ja doei.
pi_87662101
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 09:09 schreef MevrouwPuff het volgende:
Goeiemorgen!
Even ontbijten en dan naar het zuiden voor de tandarts!
Zijn er hier mensen die een aanvullende beurs hebben ontvangen en een (empirisch) antwoord hebben op de vraag of aanvullende beurs nou wel of geen lening is?
Geen lening als je binnen 10 jaar afstudeert.
Wat Moblo zegt dus ;)
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_87662199
www.ib-groep.nl/particuli(...)anvullende_beurs.asp
Ja dat dacht ik ook altijd... Tot ik dit las en in de war raakte. Al twijfel ik ondertussen wel aan mn begrijpend lezen kwaliteiten :') .
In WGR is er ook nog geen ervaringsdeskundige, dus ik twijfel nog.
pi_87662456
mogguh! Het is koud buiten!! Vanmorgen echt met capuchon op hardgelopen. *bibber*

S: Evy 13
O: Allbran+sinasappel
T: shake
L: 2 roggebrood ham/pindakaas
S: benen trainen
D: Aardappels, zuurkool en rookworst
T: eitjes.
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_87663101
pfff mijn broertje en vriendin zijn uit elkaar.. begrijp er nog geen reet van, hoe dat nou opeens kan..

Bah ik baal echt, ik vond het echt een hele leuke meid O+

Maar ze woonde in Engeland en is voor mijn broertje naar NL verhuisd.. Maar ze kon hier toch niet wennen.
Dat is nu de reden dat ze uit elkaar zijn, maar het is allemaal zo plotseling opeens, daarom begrijp ik het ff niet ;(
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_87663141
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 09:09 schreef MevrouwPuff het volgende:
Goeiemorgen!
Even ontbijten en dan naar het zuiden voor de tandarts!
Zijn er hier mensen die een aanvullende beurs hebben ontvangen en een (empirisch) antwoord hebben op de vraag of aanvullende beurs nou wel of geen lening is?
Aanvullende beurs is geen lening mits je binnen 10 jaar klaar bent met je studie. Mocht je langer dan 4 jaar over je studie doen dan is alles wat je na die 4 jaar ontvangt een lening, dus ook de basisbeurs + aanvullende beurs. Aanvullende beurs is het deel wat je krijgt als je ouders niet of weinig kunnen bijdragen.
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_87663173
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 09:39 schreef MevrouwPuff het volgende:
www.ib-groep.nl/particuli(...)anvullende_beurs.asp
Ja dat dacht ik ook altijd... Tot ik dit las en in de war raakte. Al twijfel ik ondertussen wel aan mn begrijpend lezen kwaliteiten :') .
In WGR is er ook nog geen ervaringsdeskundige, dus ik twijfel nog.
dit stukje gaat sowieso over mbo, en het gaat volgens mij over kwijtschelding als de rest van je prestatiebeurs óók geen gift zou worden, omdat je bijvoorbeeld niet afstudeert binnen de termijn.

maar ik kan ook geen eenduidig antwoord vinden. misschien maar even bellen?
Kwak
pi_87663200
Wat rot voor je broertje progje! Zeker als het niet goed kunnen wennen de reden is. Wil hij niet toevallig naar UK (voor tijdelijk?)
pi_87663223
Nee mijn broertje zegt dat hij ook niet in de UK wil wonen.... ;(
pi_87663493
he wat een narigheid progje :*

ik heb een vrije dag, geen college en werkgroep vandaag. moet dus een heleboel bijwerken en inhalen en nakijken... én mn huis een beetje op orde krijgen. dag begon vroeg, moest half negen bij de dietiste zijn. nu even ontbijten ( :@ ) en dan aan de slag
Kwak
pi_87663499
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 10:21 schreef progje het volgende:
Nee mijn broertje zegt dat hij ook niet in de UK wil wonen.... ;(
Ja nou ja ook leuke mensen gaan uit elkaar. Heb je iig een logeeradresje daar.. Wel heel jammer.
pi_87663649
-dubbel-

[ Bericht 96% gewijzigd door Principessa.Farfallus op 18-10-2010 12:47:50 ]
  maandag 18 oktober 2010 @ 10:39:25 #189
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87663728
Goeiemorgen!

Lekker uitgeslapen *O*. Het is hier bloedjeheet :% . En ik dacht dat ik de kachel altijd hoog had staan :').

Het meisje dat hier een weekje woont heeft van alles meegenomen: koeken, druiven, peren, eigen frisdrank, vleeswaren etc. Is dat nou gebruikelijk? Want dat kennen wij helemaal niet hier: je verblijft een week ergens en je betaalt kostgeld en that's it. Mijn moeder voelt zich in verlegenheid gebracht.
Niet meer actief op Fok!
pi_87663919
PF. :*
Wat is er gebeurd?
pi_87663937
Morning!!

Viking: ongeacht of het nou hoort of niet, het is toch best aardig? Zou het zelf neit doen maar zou me er niet te druk om maken ;)

PF :*

*O*
pi_87663942
Hey P.F, jij wilde dit jaar SecretSanta organiseren toch? Want ik krijg net een mailtje van lootjestrekken.nl met daarin alle namen en emailadressen van de mensen die vorig jaar meededen. Misschien heb je daar nog wat aan?
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_87663988
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 10:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hey P.F, jij wilde dit jaar SecretSanta organiseren toch? Want ik krijg net een mailtje van lootjestrekken.nl met daarin alle namen en emailadressen van de mensen die vorig jaar meededen. Misschien heb je daar nog wat aan?
Ja graag stuur maar door :) (Kan wel in een PM toch?)
pi_87664048
Heb hem ontvangen dank je!

[ Bericht 96% gewijzigd door Principessa.Farfallus op 18-10-2010 12:48:07 ]
pi_87664119
ah P.F. toch, het is ook zo moeilijk zoiets :*
pi_87664165
.

[ Bericht 51% gewijzigd door Principessa.Farfallus op 18-10-2010 12:48:18 ]
  maandag 18 oktober 2010 @ 10:55:31 #197
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_87664176
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 10:50 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
probeer eens een tijdje niet op facebook te komen...Misschien dat dat helpt..
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_87664219
Ja kan het proberen

[ Bericht 93% gewijzigd door Principessa.Farfallus op 18-10-2010 12:48:39 ]
pi_87664342
Facebook wordt in het buitenland heel veel gebruikt.

Maar als het beter werkt voor jou, dan verwijder je zijn account toch?

En sterkte meis :*
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  maandag 18 oktober 2010 @ 11:02:15 #200
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_87664395
misschien heeft hij het er wel net zo moeilijk mee pf, al zal hij dat waarschijnlijk niet toe willen geven.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')