Geen lening als je binnen 10 jaar afstudeert.quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:09 schreef MevrouwPuff het volgende:
Goeiemorgen!
Even ontbijten en dan naar het zuiden voor de tandarts!
Zijn er hier mensen die een aanvullende beurs hebben ontvangen en een (empirisch) antwoord hebben op de vraag of aanvullende beurs nou wel of geen lening is?
Aanvullende beurs is geen lening mits je binnen 10 jaar klaar bent met je studie. Mocht je langer dan 4 jaar over je studie doen dan is alles wat je na die 4 jaar ontvangt een lening, dus ook de basisbeurs + aanvullende beurs. Aanvullende beurs is het deel wat je krijgt als je ouders niet of weinig kunnen bijdragen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:09 schreef MevrouwPuff het volgende:
Goeiemorgen!
Even ontbijten en dan naar het zuiden voor de tandarts!
Zijn er hier mensen die een aanvullende beurs hebben ontvangen en een (empirisch) antwoord hebben op de vraag of aanvullende beurs nou wel of geen lening is?
dit stukje gaat sowieso over mbo, en het gaat volgens mij over kwijtschelding als de rest van je prestatiebeurs óók geen gift zou worden, omdat je bijvoorbeeld niet afstudeert binnen de termijn.quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:39 schreef MevrouwPuff het volgende:
www.ib-groep.nl/particuli(...)anvullende_beurs.asp
Ja dat dacht ik ook altijd... Tot ik dit las en in de war raakte. Al twijfel ik ondertussen wel aan mn begrijpend lezen kwaliteiten.
In WGR is er ook nog geen ervaringsdeskundige, dus ik twijfel nog.
Ja nou ja ook leuke mensen gaan uit elkaar. Heb je iig een logeeradresje daar.. Wel heel jammer.quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:21 schreef progje het volgende:
Nee mijn broertje zegt dat hij ook niet in de UK wil wonen....
Ja graag stuur maar doorquote:Op maandag 18 oktober 2010 10:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hey P.F, jij wilde dit jaar SecretSanta organiseren toch? Want ik krijg net een mailtje van lootjestrekken.nl met daarin alle namen en emailadressen van de mensen die vorig jaar meededen. Misschien heb je daar nog wat aan?
quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:50 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]probeer eens een tijdje niet op facebook te komen...Misschien dat dat helpt..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |