ola bebequote:
ik dacht er vd week nog aanquote:
Ja gozah. Dat hoort gewoon, kan ik er wat aan doen dat het weg is.quote:
ik zocht hem alquote:Op zondag 10 oktober 2010 00:18 schreef Harajuku. het volgende:
Het rokershoekje 85! Waar Pezu en Queen bee zijnteruggekeerd
Moet toch even reminiscing soms, weettog.quote:
Doe dat nou niet, dan krijgt die arme knul weer zo'n achterlijke hetze over zich heenquote:Op zondag 10 oktober 2010 00:26 schreef PeZu het volgende:
Piovan
Wie is dat lekkertje met die wc rol
ja leuke tijdenquote:Op zondag 10 oktober 2010 00:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Moet toch even reminiscing soms, weettog.
hij is toch allang weg?quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:26 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Doe dat nou niet, dan krijgt die arme knul weer zo'n achterlijke hetze over zich heen
Nou en? Dan komen al die newbs het iig niet verzieken zoals de vorige keer. En dat hoort gewoon, jaquote:
temper temper bebequote:Op zondag 10 oktober 2010 00:30 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nou en? Dan komen al die newbs het iig niet verzieken zoals de vorige keer. En dat hoort gewoon, ja
niet zeuren of wegwezen svpquote:Op zondag 10 oktober 2010 00:31 schreef Snaavel het volgende:
Jongens, kunnen jullie alsjeblieft die sigaret uit doen, ik rook hier nog meer dan jullie door al dat meeroken.
Nee maar goed ik ben erquote:
Camel Light heet tegenwoordig Blue. Erg grappig als je Camel Light aan zo'n kassasletje van 16 vraagt. Weten ze niet wat je bedoeltquote:
rot op met zeuren of ga gewoon wegquote:Op zondag 10 oktober 2010 00:35 schreef chroestjov het volgende:
Ik heb net Ab Klink gebeld, en hij komt hoor als jullie niet ophouden.....
Jullie maken het bagger.quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:36 schreef MYV het volgende:
Is dit niet gewoon een overdagse nachtbagger?
Een echte man rookt toch regulars johquote:Op zondag 10 oktober 2010 00:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Camel Light heet tegenwoordig Blue. Erg grappig als je Camel Light aan zo'n kassasletje van 16 vraagt. Weten ze niet wat je bedoelt
Oi, hier wat pics voor verbetering:quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
Nee maar goed ik ben er![]()
und mit dich dan
een echte man koopt een pak sjag, knipt de zijkanten eraf en steekt hem opquote:Op zondag 10 oktober 2010 00:37 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Jullie maken het bagger.
[..]
Een echte man rookt toch regulars joh
Volgens mij weten ze wel wat je bedoelt, maar vragen zich af of je echt een 29 jarige yuppenvrouw bent op weg naar een cocktailbar.quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Camel Light heet tegenwoordig Blue. Erg grappig als je Camel Light aan zo'n kassasletje van 16 vraagt. Weten ze niet wat je bedoelt
Die roken Kent. Met van die gaatjes.quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:39 schreef Stranger het volgende:
[..]
Volgens mij weten ze wel wat je bedoelt, maar vragen zich af of je echt een 29 jarige yuppenvrouw bent op weg naar een cocktailbar.
Als ze denken dat ik een vrouw ben is er toch echt wat mis met zequote:Op zondag 10 oktober 2010 00:39 schreef Stranger het volgende:
[..]
Volgens mij weten ze wel wat je bedoelt, maar vragen zich af of je echt een 29 jarige yuppenvrouw bent op weg naar een cocktailbar.
ik luusterde net voordat je deze opende nazi haloquote:Op zondag 10 oktober 2010 00:41 schreef Harajuku. het volgende:
She knows forbidden things, they have a lovely luuuuuuuuure
quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik luusterde net voordat je deze opende nazi halo
muziekjes sturenquote:
You speak my name I hear nothingquote:
ja ik ben dus vergeten nd shop te gaan vandaagquote:
Net zoveel als dat we van jou willen zienquote:
Ah, op die fiets. Da's kut.quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik ben dus vergeten nd shop te gaan vandaag![]()
en het is gvd niet voor fun
ja extreem kutquote:
quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
zomaar ff bellen wie er wiet komt brengen
Die Zomaar is wel aardig/quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja extreem kut_!
zomaar ff bellen wie er wiet komt brengen
je lacht maar hulp is onderwegquote:
hij moest wel ander massive schuldgevoelquote:
quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:55 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik ben jaloers. Heb me maar aan Merlot vergrepen.
Ik ook. Deze.quote:Op zondag 10 oktober 2010 01:03 schreef PeZu het volgende:
ik heb nog steeds 1 liedje op repeat staan, ik lijk wel een sheldon
Een sheldon? Wat is dat dan? Ik ben niet meer zo hip dat ik alle slang ken denk ik.quote:Op zondag 10 oktober 2010 01:03 schreef PeZu het volgende:
When you're the boy that I wantquote:Op zondag 10 oktober 2010 01:03 schreef krioro het volgende:
I don't believe in TV
I don't believe in the fear
When you are searching for stars
You will be looking right here
Sheldonquote:Op zondag 10 oktober 2010 01:03 schreef PeZu het volgende:
ik heb van de week alle afleveringen weer eens gekeken ivm vervelingquote:Op zondag 10 oktober 2010 01:06 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
When you're the boy that I want
I will be waiting right here
I don't know what to believe
Sew up the sore make it fake
I'll be the girl that you hate
[..]
Sheldon
sheldon is de nerdebaasquote:Op zondag 10 oktober 2010 01:06 schreef krioro het volgende:
[..]
Een sheldon? Wat is dat dan? Ik ben niet meer zo hip dat ik alle slang ken denk ik.
mja sommige nummers van steen kan ik nog wel diggen maar die spinal man oh man kan die niet gewoon opfokken met zijn gare kut stemquote:
You end up dead in the endquote:Op zondag 10 oktober 2010 01:06 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
I will be waiting right here
I don't know what to believe
Sew up the sore make it fake
I'll be the girl that you hate
Ohhhh ja, I remember now.quote:Op zondag 10 oktober 2010 01:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
sheldon is de nerdebaas![]()
uit the big bang theory
Toch, de rhymes zijn tof.quote:Op zondag 10 oktober 2010 01:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
mja sommige nummers van steen kan ik nog wel diggen maar die spinal man oh man kan die niet gewoon opfokken met zijn gare kut stem
dat doe ik ook vaakquote:Op zondag 10 oktober 2010 01:13 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ben niet hip. Ik luister naar muziek wat ik al tig jaar ken of 50 jaar oud is.
And I found a dream that I could speak toquote:Op zondag 10 oktober 2010 01:13 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ben niet hip. Ik luister naar muziek wat ik al tig jaar ken of 50 jaar oud is.
I'M A GENIE IN A BOTTLE BAAAABEHHHquote:Op zondag 10 oktober 2010 01:16 schreef krioro het volgende:
[..]
And I found a dream that I could speak to
A dream that I can call my own
I found a thrill to press my cheek to
A thrill that I have never known
rub me the right wayquote:Op zondag 10 oktober 2010 01:17 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
I'M A GENIE IN A BOTTLE BAAAABEHHH
Van the Beatles doen we hier natuurlijk Yesterdayquote:
And I can tell by the way you, walk that walkquote:Op zondag 10 oktober 2010 01:16 schreef krioro het volgende:
[..]
And I found a dream that I could speak to
A dream that I can call my own
I found a thrill to press my cheek to
A thrill that I have never known
Die mag ookquote:
wist ikquote:
Well, well, well, well, well, wellquote:Op zondag 10 oktober 2010 01:21 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
And I can tell by the way you, walk that walk
And I can hear by the way you, talk that talk
And I can know by the way you, treat your girl
That I can give you all lovin' in whole wide world
ooo all I wanna do, all I wanna do is
cook your bread
Just to make sure
your well fed
I dont want you
Sad and blue
And I just wanna make, love to you
Love to you
ooooo yeah
Love to you
oooo
Love to you
Ga jij eens even lekker on heavens door knockenquote:Op zondag 10 oktober 2010 01:31 schreef PeZu het volgende:
over knocking gesproken, hoe was die opmerking voor kutnewbies ook alweer bebe? ga je eens knocken on heaves door ofzo?
ja die jaquote:Op zondag 10 oktober 2010 01:32 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ga jij eens even lekker on heavens door knocken
zoetquote:Op zondag 10 oktober 2010 01:33 schreef Harajuku. het volgende:
Wie heeft er wel eens sex on the beach gedronken en hoe smaakt dat?
Wat is dat nu weerquote:Op zondag 10 oktober 2010 01:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
zoet![]()
maar het was al jaren terug, laatst wel een slippery nipple op
ook een pikstaartje en ook zoetquote:
quote:
Drink je nuquote:Op zondag 10 oktober 2010 01:37 schreef krioro het volgende:
[..]
. Ik mag alleen maar vodka drinken.
wieso dasquote:Op zondag 10 oktober 2010 01:37 schreef krioro het volgende:
[..]
. Ik mag alleen maar vodka drinken.
Hoe ken jij datquote:
black snake moan is legendarisch, het hielp ons door de zware dagen tijden shet katoen plukkenquote:
ik sprak tezz van de week nogquote:
dat is haast geen toeval meerquote:Op zondag 10 oktober 2010 02:52 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Ik ook!
Wat een toeval dat het nu allemaal weer een beetje actief wordt!
ik tot zojuistquote:Op zondag 10 oktober 2010 08:56 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Dolle boel![]()
Heb het uitslapen toch nog kunnen rekken naar half 9
Eigenlijk mag ik hier niet meer posten, als niet rokerquote:
ik heb nooit gerookt toen het hoeksje open wasquote:Op zondag 10 oktober 2010 11:25 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Eigenlijk mag ik hier niet meer posten, als niet roker
Maar dan weer wel als oud-sc-rokershoekje-poster!
Toch!?
Niet?quote:Op zondag 10 oktober 2010 11:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb nooit gerookt toen het hoeksje open was![]()
btw hara het was hoeksje
ooh ja dat klopt, dat kan een enkele keer geweest zijn toen ik an het drinken was dan wil ik nog wel eens een peukje aanjagenquote:Op zondag 10 oktober 2010 11:35 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Niet?
Ik kan nog pics herinneren van jou met een peuk op je lip, toch?
Ik heb gisteren jointjes gerookt!quote:Op zondag 10 oktober 2010 11:35 schreef JanPiraat het volgende:
Mn eerste peuk van de dag is zo weer een feit
ik kon je niet vinden, ik had je speciaal toegevoegd voor het hoeksjequote:
Waar had je me toegevoegd?quote:Op zondag 10 oktober 2010 12:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik kon je niet vinden, ik had je speciaal toegevoegd voor het hoeksje
msnquote:
He wat raar? Ik heb het nu open staan en zie geen bericht! Heb je wel het goede emailadres? Ik PM je even!quote:
Sorry. Hing gisteravond boven een fles Ouzo.quote:
quote:Op zondag 10 oktober 2010 12:46 schreef Tezz het volgende:
[..]
Sorry. Hing gisteravond boven een fles Ouzo.
En nu heb ik hoooooooooooofdpijn.
[..]
[..]
PeZu en ik hebben het samen maar een beetje gezellig gemaaktquote:Op zondag 10 oktober 2010 12:46 schreef Tezz het volgende:
[..]
quote failquote:
Heb chrome meerdere kansen gegeven. FF nooit problemen meegehad en werkt heel fijnquote:
chrome is zoveel snellerquote:Op zondag 10 oktober 2010 12:52 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Heb chrome meerdere kansen gegeven. FF nooit problemen meegehad en werkt heel fijn![]()
@ Tezz: Nu met koppijn je huis schoonmaken? Brrrr!!!
Gisteren zaten we tot vroeg in de ochtend bij vrienden. Op 1 of andere vage manier wordt ik zo fucking sociaal en krijg ik zin om dingen op te ruimen etc.quote:Op zondag 10 oktober 2010 12:53 schreef Tezz het volgende:
Ja. En mijn man is natuurlijk voetballen. En zal zeker een lange derde helft hebben, dus ik zit hier met de shit te kijken.
Ouzo.![]()
Sigaretten.
Zatte vrienden.
Oh! Kom je even bij mij langs???quote:Op zondag 10 oktober 2010 12:56 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Gisteren zaten we tot vroeg in de ochtend bij vrienden. Op 1 of andere vage manier wordt ik zo fucking sociaal en krijg ik zin om dingen op te ruimen etc.
Dus ik heb om 8uur 's ochtends gestofzogen, afgewassen en delen van de vloer geboend
Omdat nu nog te gaan doenquote:
Tis wel ver fietsen naar mijn huis Anusje!quote:Op zondag 10 oktober 2010 12:59 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Omdat nu nog te gaan doen![]()
Voor het volgende feestje @ huize Tezz verwacht ik een PM en ik zal de boel netjes achterlaten voordat ik naar huis ga![]()
Dat zal mij niet weerhoudenquote:Op zondag 10 oktober 2010 13:00 schreef Tezz het volgende:
[..]
Tis wel ver fietsen naar mijn huis Anusje!
Maar goed, ik onthoud het!
quote:Op zondag 10 oktober 2010 13:02 schreef Berenanus het volgende:
brb, even dat spacende-vrouw-geval hier in de zon even aandacht geven
Ik blow heul niet!quote:Op zondag 10 oktober 2010 13:04 schreef JanPiraat het volgende:
Even een jointje roken anders loop ik achter op Berenanus
Kloptquote:Op zondag 10 oktober 2010 13:20 schreef Tezz het volgende:
Volgens mij rook jij niet eens Anus, of wel?
Ik wil ook een niet-roker zijn. Maar ik ben een zwakkeling.quote:Op zondag 10 oktober 2010 13:20 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Klopt
Maar gisteren wel een aantal jointjes meegerookt hoor
Ik vond stoppen heel makkelijk. Maar dat had misschien ook wel met mijn (medische) motivatie te makenquote:Op zondag 10 oktober 2010 13:21 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik wil ook een niet-roker zijn. Maar ik ben een zwakkeling.
Sorry liet me gaanquote:Op zondag 10 oktober 2010 13:55 schreef Harajuku. het volgende:
Moet dit topic nu worden zoals 38593586995604 andere op ONZ?
Altijd een mooi moment als iemand die het nooit doet opeens mee gaat doenquote:Op zondag 10 oktober 2010 13:20 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Klopt
Maar gisteren wel een aantal jointjes meegerookt hoor
Je lag vorige week nog te neuken, niet zo aanstellenquote:Op zondag 10 oktober 2010 13:56 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Ben wanhopig enzo he, dan krijg je dat!
Altijd weer even proberen hèquote:
Eigenlijk blowde ik altijd al, alleen sinds ik stopte met roken, was blowen ook ineens niet meer aangenaamquote:Op zondag 10 oktober 2010 14:10 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Altijd een mooi moment als iemand die het nooit doet opeens mee gaat doen![]()
OW!?quote:Op zondag 10 oktober 2010 14:11 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je lag vorige week nog te neuken, niet zo aanstellen
Mensen die niet roken, oud worden maar dan wel als pleeggeval die niks meer kan dan in bed liggen en z'n luier volschijten.quote:
Je kan ze ook van de grond rapen, die besparing zie ik dagelijks plaatsvinden rond Utrecht Centraalquote:Op zondag 10 oktober 2010 14:24 schreef RitseB het volgende:
[..]
Geld besparen,over een week zit ik op kamers,.
Beter dan je leven vergooien!quote:Op zondag 10 oktober 2010 14:14 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mensen die niet roken, oud worden maar dan wel als pleeggeval die niks meer kan dan in bed liggen en z'n luier volschijten.
Drink je ook Schultenbrau?quote:Op zondag 10 oktober 2010 14:24 schreef RitseB het volgende:
[..]
Geld besparen,over een week zit ik op kamers,.
Ja. Ik stak een peuk op en toen flikkerde ik van een flat.quote:
Die is van de C1000, komt uit de zelfde fabriek als Bavarie, goed te zuipen als hij koud is.quote:Op zondag 10 oktober 2010 14:28 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Daar heb ik nog nooit van gehoord.
Om 15.00?quote:Op zondag 10 oktober 2010 15:45 schreef JanPiraat het volgende:
Ik was buiten met een peuk en een koude halve liter
Gelijk heb jequote:Op zondag 10 oktober 2010 15:45 schreef JanPiraat het volgende:
Ik was buiten met een peuk en een koude halve liter
Ik was buiten!quote:Op zondag 10 oktober 2010 14:43 schreef PeZu het volgende:
Waarom zijn jullie binnen? Ga naar buiten tis heerlijk
Ik zit hier nu met van die kleine waterige ogen nog een beetje lam te zijnquote:Op zondag 10 oktober 2010 19:55 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik was buiten!![]()
Maar kater is nog niet over.
PeZu! Leuk man! Waar is de rest? Ik ben niet weggeweest hoorquote:
Jij wel.quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:04 schreef Broodmongool het volgende:
Jongens, mag ik hier ook djonko's blazen?
Oh ik ben weer begonnen met drank. Helpt misschien.quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:29 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Ik zit hier nu met van die kleine waterige ogen nog een beetje lam te zijn
ik kreeg net een krat warsteinerquote:Op zondag 10 oktober 2010 22:17 schreef Tezz het volgende:
[..]
Oh ik ben weer begonnen met drank. Helpt misschien.
Ja, stond nog een fles Sambuca open. Die moet op natuurlijk!
Warsteiner! Dat vind ik een super biertje voor in de zomer. Lekker licht en fris!quote:
het was vandaag een mooie nazomerdag dus piest pesas!quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:43 schreef Tezz het volgende:
[..]
Warsteiner! Dat vind ik een super biertje voor in de zomer. Lekker licht en fris!
In de winter drink ik eigenlijk nauwelijks bier (ja in de kroeg, maar thuis niet). Of het moet een speciaal biertje zijn. Palm of een winterbokje of zo...
Ja, het was heerlijk! Ben in het bos geweest (bij de vogeltjesquote:Op zondag 10 oktober 2010 22:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
het was vandaag een mooie nazomerdag dus piest pesas!
haha mja met de jaren merk je dat een nachtje doorhalen steeds harder aankomtquote:Op zondag 10 oktober 2010 22:50 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja, het was heerlijk! Ben in het bos geweest (bij de vogeltjes![]()
) en daarna nog even bij mijn ouders een borrel gepakt. En toen kwam ik thuis en toen riep de bank mij heel hard: 'Lig op mij! Slaap'. Pff. Ouwe muts dat ik ben.
Dat nachtje doorhalen is geen enkel punt. De dag erna wel.quote:Op zondag 10 oktober 2010 23:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
haha mja met de jaren merk je dat een nachtje doorhalen steeds harder aankomt
whehehequote:Op zondag 10 oktober 2010 23:10 schreef Tezz het volgende:
[..]
Dat nachtje doorhalen is geen enkel punt. De dag erna wel.
Zit ik morgen weer op het werk met wallen waar minstens 20 hoeren op kunnen werken....
trustequote:Op zondag 10 oktober 2010 23:13 schreef Tezz het volgende:
Tis ook wel bedtijd nu eigenlijk. Kan ik de schade wellicht nog enigszins beperken.
Ja dat dacht ik dus ook. Heb van 23.00 tot 23.30 op bed gelegen, maar zag er geen toekomst in. Dus ben er weerquote:Op zondag 10 oktober 2010 23:13 schreef Tezz het volgende:
Tis ook wel bedtijd nu eigenlijk. Kan ik de schade wellicht nog enigszins beperken.
Nou, ik ben wel braaf naar bed gegaan maar heb het half 2 zien worden. Kon dus echt niet slapen..... En nu ben ik boos op de wekker.quote:Op zondag 10 oktober 2010 23:51 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik dus ook. Heb van 23.00 tot 23.30 op bed gelegen, maar zag er geen toekomst in. Dus ben er weer
Nou daar zou ik geen half uur mee wachten hoor!quote:Op maandag 11 oktober 2010 07:28 schreef JanPiraat het volgende:
over een half uur sta ik in de albert heijn voor peukenn !!
Njah anders sta ik voor een gesloten deurquote:Op maandag 11 oktober 2010 07:36 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nou daar zou ik geen half uur mee wachten hoor!
Oh ja dat is niet handig natuurlijk...quote:Op maandag 11 oktober 2010 07:39 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Njah anders sta ik voor een gesloten deur
Omdat rokers fucking gezellig zijnquote:Op maandag 11 oktober 2010 07:49 schreef eucalyptus het volgende:
Waarom kom ik toch altijd in de rokershoek terecht met m'n astma. Ik zit hier verdomme te hoesten!
Ik zoek ook nog zulk werkquote:Op maandag 11 oktober 2010 08:13 schreef Tezz het volgende:
Nou vandaag weer afkicken op het werk......... Ik mag naar buiten wanneer ik wil maar ik heb het zo ontzettend druk dat ik niet zo heel vaak ga! Dus. De plicht roept.
Vooral vandaagquote:Op maandag 11 oktober 2010 08:38 schreef Harajuku. het volgende:
't Voelt de laatste week echt als winter.
Mijn tenen en vingers zijn het met je eens. Dat wordt weer rot buiten roken.quote:Op maandag 11 oktober 2010 08:40 schreef Michhas het volgende:
[..]
Vooral vandaag![]()
Het is echt brrrrrrr-koud
Neeee het is heerlijk om buiten te roken als het koud isquote:Op maandag 11 oktober 2010 08:41 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Mijn tenen en vingers zijn het met je eens. Dat wordt weer rot buiten roken.
Die is alleen voor echte rokersquote:Op maandag 11 oktober 2010 08:45 schreef Maanvis het volgende:
roken doe ik niet maar ik lust dat glaasje sake uit de OP wel.
njahhh zeg waar was je zaterdag en zondagmiddag dan ?quote:Op maandag 11 oktober 2010 08:38 schreef Harajuku. het volgende:
't Voelt de laatste week echt als winter.
Ja ja, dat was zonnig enzo, maar vroeg in de avond ook gelijk alweer blauwe tenen.quote:Op maandag 11 oktober 2010 08:54 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
njahhh zeg waar was je zaterdag en zondagmiddag dan ?
Inderdaad, zonnig, maar nog steeds ijskoud brrrrquote:Op maandag 11 oktober 2010 08:55 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja ja, dat was zonnig enzo, maar vroeg in de avond ook gelijk alweer blauwe tenen.
quote:Op maandag 11 oktober 2010 09:23 schreef Harajuku. het volgende:
Ja hè. Als de zon schijnt op 23 december is het ook niet gelijk warm
Tezz!quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:16 schreef Tezz het volgende:
E!!!
Oh ik word helemaal sentimenteel van al die nostalgie....
Volgens mij heb ik het rond half 2 weer geprobeerd en toen ging het primaquote:Op maandag 11 oktober 2010 07:27 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nou, ik ben wel braaf naar bed gegaan maar heb het half 2 zien worden. Kon dus echt niet slapen..... En nu ben ik boos op de wekker.
Nou, ik werk bij een bibliotheekstichting en de subsidies gaan verdwijnen dus ik ben bang dat ik binnenkort ook op zoek moet naar iets anders...quote:
Nou. We hebben het jaren vol gehouden met deze reeks. Soms wel 5 topics per dag vol! Maar toen ineens was het dood..........quote:Op maandag 11 oktober 2010 08:14 schreef honkeytonk het volgende:
Hoe kan het dat ik dit topic nog nooit heb gezien? Staat deze reeks altijd in gewoon ONZ?
Haha. (ik jou ook).quote:Op maandag 11 oktober 2010 09:30 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Tezz!Ik hou je nog altijd in de gaten op Hyves
Djarum super?quote:Op maandag 11 oktober 2010 09:33 schreef Harajuku. het volgende:
Tezz, Thomas, Pezu en Ludo zie ik ook wel zonder het hoekje. Maar een Djarum, en een Oranjekoek zie ik alleen hier.
Posten.quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:01 schreef Tezz het volgende:
[..]
Haha. (ik jou ook).
Heb je mijn nieuwe kapsel gezien? Foto heb ik zaterdagmiddag geplaatst...
Dat heet een meme.quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:04 schreef Michhas het volgende:
[..]
Waarom altijd 12Waarom is niemand een keer 11
Ik ben 11 en wat is 12?quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:04 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik ben al zes jaar 29. Heb ik toch wel een aantal jaren vol kunnen houden. Helaas wordt het nu genant.quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:04 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nee.quote:
Maar ik heb geen Hyhyvesquote:Op maandag 11 oktober 2010 15:06 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nee.
Je mag mijn hyve. Maar ik post echt geen foto van mezelf op fok! . Ben je gestoord?
Ik zie jou soms nog wel posten.quote:
Man, je kunt geen CUL-topic openen zonder Tezz tegen te komen.quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:07 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik zie jou soms nog wel posten.
Oh, dan lurk je veel in CUL?quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:07 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik zie jou soms nog wel posten.
Ja, die foto is onder invloed van jou gemaakt!quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:07 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Maar ik heb geen Hyhyves
En je hoofd staat in je fotoboek anyway
Welnee, zelden tot nooit. Maar wanneer ik de actieve topics bekijk zie ik jou naam vaak voorbij komen.quote:
Ga je washandjes toch opruimen, mens!quote:
Die drogen daar eerst voor ze bij de rest van de was mogen.quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:30 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ga je washandjes toch opruimen, mens!
En iedereen weet waarom.quote:
Ik ben geil op de goal zoal Fret Rutten dat noemt, dus zulke niet te missen voorzetten kop ik graag binnen. Daarnaast zit er stiekem ook een kern van waarheid in natuurlijk.quote:
Nee, ook in GC blijkbaar terwijl dat topic toch echt in ONZ stond.quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:37 schreef Tezz het volgende:
Ik post trouwens niet alleen in CUL hoor.
Maar over het algemeen is het dat wel allemaal, KUL.quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:37 schreef Tezz het volgende:
Ik post trouwens niet alleen in CUL hoor.
quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:37 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik ben geil op de goal zoal Fret Rutten dat noemt, dus zulke niet te missen voorzetten kop ik graag binnen. Daarnaast zit er stiekem ook een kern van waarheid in natuurlijk.
Welk topic bedoel je?quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:37 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee, ook in GC blijkbaar terwijl dat topic toch echt in ONZ stond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |