Om 15.00?quote:Op zondag 10 oktober 2010 15:45 schreef JanPiraat het volgende:
Ik was buiten met een peuk en een koude halve liter
Gelijk heb jequote:Op zondag 10 oktober 2010 15:45 schreef JanPiraat het volgende:
Ik was buiten met een peuk en een koude halve liter
Ik was buiten!quote:Op zondag 10 oktober 2010 14:43 schreef PeZu het volgende:
Waarom zijn jullie binnen? Ga naar buiten tis heerlijk
Ik zit hier nu met van die kleine waterige ogen nog een beetje lam te zijnquote:Op zondag 10 oktober 2010 19:55 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik was buiten!![]()
Maar kater is nog niet over.
PeZu! Leuk man! Waar is de rest? Ik ben niet weggeweest hoorquote:
Jij wel.quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:04 schreef Broodmongool het volgende:
Jongens, mag ik hier ook djonko's blazen?
Oh ik ben weer begonnen met drank. Helpt misschien.quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:29 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Ik zit hier nu met van die kleine waterige ogen nog een beetje lam te zijn
ik kreeg net een krat warsteinerquote:Op zondag 10 oktober 2010 22:17 schreef Tezz het volgende:
[..]
Oh ik ben weer begonnen met drank. Helpt misschien.
Ja, stond nog een fles Sambuca open. Die moet op natuurlijk!
Warsteiner! Dat vind ik een super biertje voor in de zomer. Lekker licht en fris!quote:
het was vandaag een mooie nazomerdag dus piest pesas!quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:43 schreef Tezz het volgende:
[..]
Warsteiner! Dat vind ik een super biertje voor in de zomer. Lekker licht en fris!
In de winter drink ik eigenlijk nauwelijks bier (ja in de kroeg, maar thuis niet). Of het moet een speciaal biertje zijn. Palm of een winterbokje of zo...
Ja, het was heerlijk! Ben in het bos geweest (bij de vogeltjesquote:Op zondag 10 oktober 2010 22:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
het was vandaag een mooie nazomerdag dus piest pesas!
haha mja met de jaren merk je dat een nachtje doorhalen steeds harder aankomtquote:Op zondag 10 oktober 2010 22:50 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja, het was heerlijk! Ben in het bos geweest (bij de vogeltjes![]()
) en daarna nog even bij mijn ouders een borrel gepakt. En toen kwam ik thuis en toen riep de bank mij heel hard: 'Lig op mij! Slaap'. Pff. Ouwe muts dat ik ben.
Dat nachtje doorhalen is geen enkel punt. De dag erna wel.quote:Op zondag 10 oktober 2010 23:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
haha mja met de jaren merk je dat een nachtje doorhalen steeds harder aankomt
whehehequote:Op zondag 10 oktober 2010 23:10 schreef Tezz het volgende:
[..]
Dat nachtje doorhalen is geen enkel punt. De dag erna wel.
Zit ik morgen weer op het werk met wallen waar minstens 20 hoeren op kunnen werken....
trustequote:Op zondag 10 oktober 2010 23:13 schreef Tezz het volgende:
Tis ook wel bedtijd nu eigenlijk. Kan ik de schade wellicht nog enigszins beperken.
Ja dat dacht ik dus ook. Heb van 23.00 tot 23.30 op bed gelegen, maar zag er geen toekomst in. Dus ben er weerquote:Op zondag 10 oktober 2010 23:13 schreef Tezz het volgende:
Tis ook wel bedtijd nu eigenlijk. Kan ik de schade wellicht nog enigszins beperken.
Nou, ik ben wel braaf naar bed gegaan maar heb het half 2 zien worden. Kon dus echt niet slapen..... En nu ben ik boos op de wekker.quote:Op zondag 10 oktober 2010 23:51 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik dus ook. Heb van 23.00 tot 23.30 op bed gelegen, maar zag er geen toekomst in. Dus ben er weer
Nou daar zou ik geen half uur mee wachten hoor!quote:Op maandag 11 oktober 2010 07:28 schreef JanPiraat het volgende:
over een half uur sta ik in de albert heijn voor peukenn !!
Njah anders sta ik voor een gesloten deurquote:Op maandag 11 oktober 2010 07:36 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nou daar zou ik geen half uur mee wachten hoor!
Oh ja dat is niet handig natuurlijk...quote:Op maandag 11 oktober 2010 07:39 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Njah anders sta ik voor een gesloten deur
Omdat rokers fucking gezellig zijnquote:Op maandag 11 oktober 2010 07:49 schreef eucalyptus het volgende:
Waarom kom ik toch altijd in de rokershoek terecht met m'n astma. Ik zit hier verdomme te hoesten!
Ik zoek ook nog zulk werkquote:Op maandag 11 oktober 2010 08:13 schreef Tezz het volgende:
Nou vandaag weer afkicken op het werk......... Ik mag naar buiten wanneer ik wil maar ik heb het zo ontzettend druk dat ik niet zo heel vaak ga! Dus. De plicht roept.
Vooral vandaagquote:Op maandag 11 oktober 2010 08:38 schreef Harajuku. het volgende:
't Voelt de laatste week echt als winter.
Mijn tenen en vingers zijn het met je eens. Dat wordt weer rot buiten roken.quote:Op maandag 11 oktober 2010 08:40 schreef Michhas het volgende:
[..]
Vooral vandaag![]()
Het is echt brrrrrrr-koud
Neeee het is heerlijk om buiten te roken als het koud isquote:Op maandag 11 oktober 2010 08:41 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Mijn tenen en vingers zijn het met je eens. Dat wordt weer rot buiten roken.
Die is alleen voor echte rokersquote:Op maandag 11 oktober 2010 08:45 schreef Maanvis het volgende:
roken doe ik niet maar ik lust dat glaasje sake uit de OP wel.
njahhh zeg waar was je zaterdag en zondagmiddag dan ?quote:Op maandag 11 oktober 2010 08:38 schreef Harajuku. het volgende:
't Voelt de laatste week echt als winter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |