Sorry liet me gaanquote:Op zondag 10 oktober 2010 13:55 schreef Harajuku. het volgende:
Moet dit topic nu worden zoals 38593586995604 andere op ONZ?
Altijd een mooi moment als iemand die het nooit doet opeens mee gaat doenquote:Op zondag 10 oktober 2010 13:20 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Klopt
Maar gisteren wel een aantal jointjes meegerookt hoor
Je lag vorige week nog te neuken, niet zo aanstellenquote:Op zondag 10 oktober 2010 13:56 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Ben wanhopig enzo he, dan krijg je dat!
Altijd weer even proberen hèquote:
Eigenlijk blowde ik altijd al, alleen sinds ik stopte met roken, was blowen ook ineens niet meer aangenaamquote:Op zondag 10 oktober 2010 14:10 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Altijd een mooi moment als iemand die het nooit doet opeens mee gaat doen![]()
OW!?quote:Op zondag 10 oktober 2010 14:11 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je lag vorige week nog te neuken, niet zo aanstellen
Mensen die niet roken, oud worden maar dan wel als pleeggeval die niks meer kan dan in bed liggen en z'n luier volschijten.quote:
Je kan ze ook van de grond rapen, die besparing zie ik dagelijks plaatsvinden rond Utrecht Centraalquote:Op zondag 10 oktober 2010 14:24 schreef RitseB het volgende:
[..]
Geld besparen,over een week zit ik op kamers,.
Beter dan je leven vergooien!quote:Op zondag 10 oktober 2010 14:14 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mensen die niet roken, oud worden maar dan wel als pleeggeval die niks meer kan dan in bed liggen en z'n luier volschijten.
Drink je ook Schultenbrau?quote:Op zondag 10 oktober 2010 14:24 schreef RitseB het volgende:
[..]
Geld besparen,over een week zit ik op kamers,.
Ja. Ik stak een peuk op en toen flikkerde ik van een flat.quote:
Die is van de C1000, komt uit de zelfde fabriek als Bavarie, goed te zuipen als hij koud is.quote:Op zondag 10 oktober 2010 14:28 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Daar heb ik nog nooit van gehoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |