Neeeeeeeee, wat leukquote:
O daar zullen ze blij mee zijnquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dan neem ik ze mee volgende week
Dat klinkt leuk en warmquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja, de kinderen, vriendinnen, ik () en mijn opa
Ik wil ook badkamersquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:28 schreef iBenny het volgende:
Onze badkamers zijn helemaal Winnie the Pooh
Is ook pas net nieuwquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:29 schreef charmed_angel het volgende:
Beter die tekst als je mobiel beneerste keer dat ik het zie
Let op, dit topic wordt over 2 posts automatisch gesloten.
Dan zal ik eens kijken wat voor prulletjes we hier hebben liggenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:30 schreef Kally het volgende:
[..]
O daar zullen ze blij mee zijn![]()
Oudste heeft die verzameldoos gekocht maar het wil niet lukken ik ga zelden naar de plus
En Benny alles is welkom bij de jongste
Als ik de wc opnieuw ga doen (zo snel mogelijk) dan blijf ik wel die foto's houden jaquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat klinkt leuk en warm
[..]
Ik wil ook badkamers
Ik denk dat ze jou en C_A eeuwig dankbaar zijnquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dan zal ik eens kijken wat voor prulletjes we hier hebben liggen
En ik ken wel Ornst en Beppe!quote:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En ik ken wel Ornst en Beppe!
Bebbie!
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat is van een hoger niveau dan ooc
Ik vind het stiekum wel leukquote:
hoezo afvalscheiden?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:38 schreef iBenny het volgende:
Sjeuzes, we krijgen net een brief dat we binnenkort 4 containers in de tuin hebben___!
2 duobakken en daar komt een plastic en een oudpapierbak bij
Nog even en je hebt alleen maar bakken, kun je de tuin niet meer inquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:38 schreef iBenny het volgende:
Sjeuzes, we krijgen net een brief dat we binnenkort 4 containers in de tuin hebben___!
2 duobakken en daar komt een plastic en een oudpapierbak bij
Is het ookquote:
Oh cool vanaf waar komt dat? 290 of zo?quote:
Ik heb/had 4 bakken voor de deur en alles ging in de restafval! Groente, fruit, tuinmannen, glasbakken, olietankers, accu's, dieselmotoren, pakken vla.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Nog even en je hebt alleen maar bakken, kun je de tuin niet meer in
Preciesquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Nog even en je hebt alleen maar bakken, kun je de tuin niet meer in
Disney/pixar films, sowieso hebben kinderfilms altijd wel een moraal, terwijl het bij de meeste mannenfilms tieten schieten en bandieten is.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Is het ook
Soms kijk ik liever een kinderfilm dan een film van hoger niveau.
Ik wil 'Verschrikkelijke Ikke en de rest kan stikke' zien
Geen ruis meer, maar moderne pixels!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:40 schreef Kally het volgende:
Trouwens het is wel leuk dat 10 oktober op digitaal over, maar dan moet vooral je digitale ontvanger niet ineens raar gaan doen![]()
heb alleen maar blokkerig beeld
Ik ben naar een show geweest met de oudste en ze waren bij het Sinterklaasfeest toen wij gingen, maar ze doen het echt leuk hoor, je merkt ook echt dat ze gek op kinderen zijnquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Is het ook
Soms kijk ik liever een kinderfilm dan een film van hoger niveau.
Ik wil 'Verschrikkelijke Ikke en de rest kan stikke' zien
Zoiets jaquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh cool vanaf waar komt dat? 290 of zo?
0900-9808quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee Benny die trut van je laat me gewoon stikken
Disney/Pixar blijft leuk, ik ga zoveel mogelijk naar de bios met de jongens danquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Disney/pixar films, sowieso hebben kinderfilms altijd wel een moraal, terwijl het bij de meeste mannenfilms tieten schieten en bandieten is.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben naar een show geweest met de oudste en ze waren bij het Sinterklaasfeest toen wij gingen, maar ze doen het echt leuk hoor, je merkt ook echt dat ze gek op kinderen zijn![]()
En we hebben natuurlijk een Ernst pet
Krijgt ze een liter benzine? Romantischquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:43 schreef Pheno het volgende:
Oh ja, de tiende ben ik vijf jaar getrouwd. Even naar het tankstation.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben naar een show geweest met de oudste en ze waren bij het Sinterklaasfeest toen wij gingen, maar ze doen het echt leuk hoor, je merkt ook echt dat ze gek op kinderen zijn![]()
Bobbie bedoel je?quote:En we hebben natuurlijk een Ernst pet
quote:
Nee, ik moet tanken.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Krijgt ze een liter benzine? Romantisch
quote:
Ik denk dat ik weet wat je bedoelt, al ken ik veel van dat soort hangsystemen, dus of ik exact de goeie weetquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:37 schreef Kally het volgende:
O en Pisces ken jij die plastic hangdingen () waar je foto's en/of kaarten in kunt doen, je hebt ze enkele rij of breder.
Die wil ik ook nog ophangen met knutsels en leuke kleurtjes papier enzo
ik ben nog kindquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Disney/Pixar blijft leuk, ik ga zoveel mogelijk naar de bios met de jongens dan
O ja Bobbiequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Al dacht ik dat van Bassie en Aadriaan ook
[..]
Bobbie bedoel je?
Ja juist van de jongens, kunstwerkenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik weet wat je bedoelt, al ken ik veel van dat soort hangsystemen, dus of ik exact de goeie weet
Knutsels bedoel je ook van je jongens?
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:45 schreef Kally het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat is net zo'n eikel als die Baantjer-kerel, wat een gefrustreerde 60+erquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:46 schreef Kally het volgende:
[..]
O ja Bobbie![]()
En Bassiewat een kwal is dat zonder die rode neus, gatver nee die houdt alleen van Bassie
Oh dat is leukquote:
Ik ook somsquote:
Maar voorquote:
Zeik dan ook nietquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:49 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Maar voorMiauw
maak ik graag een uitzondering.
Ik kon het vrij makkelijk terugvinden eigenlijkquote:
Och het is niet een echt naamtopic, het is de MiauwSCquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:49 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Maar voorMiauw
maak ik graag een uitzondering.
O ja ook zo'n walgelijke vent, hij zat een met Daphne Deckers aan tafel ergens, en had commentaar op haar boeken dat ze durfde te klagen dat een bevalling pijn deed. Ze gaf hem een sneer, iets over oertijd en zijn vrouw die uitgewoond achter het aanrecht stondquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is net zo'n eikel als die Baantjer-kerel, wat een gefrustreerde 60+er
Vroeger was alles beter!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:51 schreef Kally het volgende:
[..]
O ja ook zo'n walgelijke vent, hij zat een met Daphne Deckers aan tafel ergens, en had commentaar op haar boeken dat ze durfde te klagen dat een bevalling pijn deed. Ze gaf hem een sneer, iets over oertijd en zijn vrouw die uitgewoond achter het aanrecht stond
JAAAAAAAAquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:51 schreef Kally het volgende:
[..]
O ja ook zo'n walgelijke vent, hij zat een met Daphne Deckers aan tafel ergens, en had commentaar op haar boeken dat ze durfde te klagen dat een bevalling pijn deed. Ze gaf hem een sneer, iets over oertijd en zijn vrouw die uitgewoond achter het aanrecht stond
Man, alsof jij kooktquote:
Ik vond het al een sukkel en toen was ik er wel klaar mee jaquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
JAAAAAAAA, Barend en van Dorp, sinds die aflevering vind ik hem zo'n eikel.
![]()
En ik geloof dat half NL dat ook vond
VAN WOEDE! DE ARROGANTIE VAN VROUWEN TEGENWOORDIG! VROEGER WAS IK EEN U VOOR JE!quote:
Dat jij een vriendin hebt.quote:
Ja ik ben een U voor jou, knullekequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
VAN WOEDE! DE ARROGANTIE VAN VROUWEN TEGENWOORDIG! VROEGER WAS IK EEN U VOOR JE!
Qua leeftijd ben je nog steeds een u ja!quote:
Die kookt!quote:
Gare flappie ben jij zegquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
VAN WOEDE! DE ARROGANTIE VAN VROUWEN TEGENWOORDIG! VROEGER WAS IK EEN U VOOR JE!
ooohh, wat errogquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Qua leeftijd ben je nog steeds een u ja!
quote:
Yepquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Qua leeftijd ben je nog steeds een u ja!
quote:
Dat zegt alleen maar dat hij in het echt best wel meevalt.quote:
Dat moet wel.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zegt alleen maar dat hij in het echt best wel meevalt.
Nah, ik ken hem irlquote:
Of een totaal uitgefreakte non aan de haak geslagen heeftquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zegt alleen maar dat hij in het echt best wel meevalt.
Dank je...ga jij maar weer spelen met je treintjesquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Of een totaal uitgefreakte non aan de haak geslagen heeft
Wie?quote:
Oh hoortie bij jou ja? Hoe moet ik dat nou weten hmmquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:01 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dank je...ga jij maar weer spelen met je treintjes
Ookquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Of een totaal uitgefreakte non aan de haak geslagen heeft
check de PIquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh hoortie bij jou ja? Hoe moet ik dat nou weten hmm![]()
Sorriekes heur
Geweldig programma.quote:
quote:

Oh, even zappen en ik zie weer een real life soap. Waar moet ik ze van kennen, als ik onder mijn tektonische plaat vandaan zou zijn gekomen?quote:
Als ze boos is kruip ik met de poezen onder de bank en hoop dat ze niet al te lang boos blijft!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Ook![]()
helemaal para girl dat![]()
Maar zij is erger dan hij irl
Klopt...quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, even zappen en ik zie weer een real life soap. Waar moet ik ze van kennen, als ik onder mijn tektonische plaat vandaan zou zijn gekomen?
Hihi ik moest lachenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als ze boos is kruip ik met de poezen onder de bank en hoop dat ze niet al te lang boos blijft!
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, even zappen en ik zie weer een real life soap. Waar moet ik ze van kennen, als ik onder mijn tektonische plaat vandaan zou zijn gekomen?
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als ze boos is kruip ik met de poezen onder de bank en hoop dat ze niet al te lang boos blijft!
Oi hou eens op met die Femke/Wouterquote:
Oh dat wil ik graag een keertje zienquote:
Dat is dus afgelopenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh dat wil ik graag een keertje zien, welke dag komt dat?
Oh. Nope, doesn't ring a bell.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Roddelbladen, gewoon een rijke familie die in beeld wil, o en ze heeft een sextape die Kim
Gewoon een paar Paris Hilton figuren bij elkaar dus?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Roddelbladen, gewoon een rijke familie die in beeld wil, o en ze heeft een sextape die Kim
Ja vergelijkbaar wel jaquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gewoon een paar Paris Hilton figuren bij elkaar dus?
Oh ja, meestal als ik iets ontdek heb ik te lang onder de steen gezetenquote:
Nog een RLS?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja vergelijkbaar wel ja![]()
Nou ja Kim doet het redelijk goed heeft nu een eigen rls maar mij boeit ze niet
Ik dacht dat je dat wel wistquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ja, meestal als ik iets ontdek heb ik te lang onder de steen gezeten
Een van die Kardashians zusjes die was meegenomen naar de gevangenis voor rijden onder invloedquote:
Die vond jou een hoer?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Een van die Kardashians zusjes die was meegenomen naar de gevangenis voor rijden onder invloed
Ah, was jij dat die in mijn zij porde.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ja, meestal als ik iets ontdek heb ik te lang onder de steen gezeten
Ja en haar sextape natuurlijkquote:
Nu wordt het de moeite waard. Link? Pics? Tits? Ass?quote:
Ze heeft er zelf toch ook 1, zonder haar familie?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:10 schreef Bellatrix het volgende:
Kim heeft toch maar een RLS, gewoon Keeping up with the Kardashians.
Nee knuppel, dat zei ze over zichzelfquote:
Nou nee niet als je haar wiki bekijkt.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Ze heeft er zelf toch ook 1, zonder haar familie?
Dat moet wel gewoon in scene gezet zijnquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:12 schreef Pheno het volgende:
Weer een kutprogamma, my parents gonna love you...
O ik dacht dat ergens te hebben gelezen, in de maak dan misschien, of ze neemt gewoon deze over dat kan ookquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:12 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nou nee niet als je haar wiki bekijkt.
het leek anders wel zoquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee knuppel, dat zei ze over zichzelf
Dat schijnt de bedoeling te zijn geweest. Tokkiepubliek dat er in trapt en hoppa, de campinglui hebben weer wat te lachen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat moet wel gewoon in scene gezet zijn
Hierzie.quote:
Ik zal jullie nooit begrijpenquote:
Ja ik weet hetquote:
Idd, het plot is als dusdanig dat het gewoon veel te veel kanten op kan (ook 'vooraf') wil je er een goeie show van kunnen maken. Dus het zoveelste gescripte RLS / candid programmaquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat schijnt de bedoeling te zijn geweest. Tokkiepubliek dat er in trapt en hoppa, de campinglui hebben weer wat te lachen.
Ik ben ook niet te volgenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hierzie.
[..]
Ik zal jullie nooit begrijpen
We kijken een programma op tv. Waar doosie dat over zichzelf zeiquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hierzie.
[..]
Ik zal jullie nooit begrijpen
Ze hebben aan mij geen kijker. Ik zap nu ook maar doelloos rond, wachtend op half 9.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Idd, het plot is als dusdanig dat het gewoon veel te veel kanten op kan (ook 'vooraf') wil je er een goeie show van kunnen maken. Dus het zoveelste gescripte RLS / candid programma
Ja over gehoord, maar vergeten. Kijk veel te weinig tv.quote:
Om als een echte tokkie voetbal te gaan kijken?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze hebben aan mij geen kijker. Ik zap nu ook maar doelloos rond, wachtend op half 9.
Ohw, ik dacht dat je wel redelijk vaak tv keekquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja over gehoord, maar vergeten. Kijk veel te weinig tv.
Dat ik ervan wist was al bijzonder op zich
Nee. Ik kijk nooit voetbal, zelfs geen WKquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:16 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Om als een echte tokkie voetbal te gaan kijken?
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:17 schreef iBenny het volgende:
"Dat is toch fantastisch?!"
Ik moet nu bij de Kwantum-reclame aan Postalgold denken
quote:
quote:
Niet als een echte tokkie, wel voetbalquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:16 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Om als een echte tokkie voetbal te gaan kijken?
Jij maakt altijd grapjes die eigenlijk helemaal niet grappig zijn. Gewoon eigenlijk niks.quote:
het is ook niet als in grappiggrapje bedoeldquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:20 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jij maakt altijd grapjes die eigenlijk helemaal niet grappig zijn. Gewoon eigenlijk niks.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, ik dacht dat je wel redelijk vaak tv keek
Zeg dan niks.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
het is ook niet als in grappiggrapje bedoeld
quote:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:20 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jij maakt altijd grapjes die eigenlijk helemaal niet grappig zijn. Gewoon eigenlijk niks.
Ik eigenlijk alleen op vrijdag- en zondagavondquote:
quote:
sorryquote:
Ja ik ook zoiets, weekend of een enkel programma door de weekquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik eigenlijk alleen op vrijdag- en zondagavond
quote:
Ik vind het aanbod dan ook niet geweldig. Tenminste, ik kan het zelf niet boeiend vinden. Zelfs de docukanalen vallen in de herhaling.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja ik ook zoiets, weekend of een enkel programma door de week
quote:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Tape over je mond, toetsenbord uit je computer halen...
hmmm, klinkt niet heel moeilijk
Dat hangt er vanaf. Iemand is me nog geld schuldig en als diegene blijft weigeren te betalen kan ik helaas niet komen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:59 schreef Kally het volgende:
Vliegje, weet je al of je komt volgende week?
Naar de meet dan?
lastig met wifiquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:24 schreef Loveless85 het volgende:
Netwerkkabel doorknippen helpt ook nog weleens
Oke, hopen dat hij het wel doet danquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:26 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf. Iemand is me nog geld schuldig en als diegene blijft weigeren te betalen kan ik helaas niet komen.
wie is der kleinquote:
Nee hoor, of komt je telefoon/internet al wireless je huis binnen? Er zit vast wel een netwerkkabel voor je wireless routerquote:
Nee, slaan is inderdaad lekkerder.quote:
Zullen mijn ouders blij mee zijnquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee hoor, of komt je telefoon/internet al wireless je huis binnen? Er zit vast wel een netwerkkabel voor je wireless router
Naatjequote:
buren hebben open verbindingquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee hoor, of komt je telefoon/internet al wireless je huis binnen? Er zit vast wel een netwerkkabel voor je wireless router
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:27 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee, slaan is inderdaad lekkerder.
moet ie op naaldhakken gaan lopenquote:
Met of zonder hakken?quote:
Zij. Oud-huisgenoot.quote:
Gewoon een keer naartoe gaan en zeggen dat je het geld terug wilt. Als ze het niet bij de hand heeft meenemen naar een pinautomaat.quote:
Dat is dus het probleem, ze is teruggegaan naar haar ouders in Alkmaar ofzo.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:29 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Gewoon een keer naartoe gaan en zeggen dat je het geld terug wilt. Als ze het niet bij de hand heeft meenemen naar een pinautomaat.
1 meter 5quote:
bij weigering in natura eisenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:29 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Gewoon een keer naartoe gaan en zeggen dat je het geld terug wilt. Als ze het niet bij de hand heeft meenemen naar een pinautomaat.
Vrouwenquote:
Ik kan daar echt slecht tegen, ik zou dat wijf echt helemaal gek bellen. En dan natuurlijk de extra belkosten verrekenen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:30 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat is dus het probleem, ze is teruggegaan naar haar ouders in Alkmaar ofzo.
nou niet gaan mauwen hequote:
1.69 m.quote:
je kan beter kippen houdenquote:
Deur intrappen, chick meenemen naar pinautomaat, laten pinnen of in natura opeisenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:30 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat is dus het probleem, ze is teruggegaan naar haar ouders in Alkmaar ofzo.
Niet als het een lillik wief is.quote:
Met 1.70 jaquote:
je bent gegroeidquote:
Mja. Ik was zelf ook niet altijd op tijd met de betalingenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:32 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik kan daar echt slecht tegen, ik zou dat wijf echt helemaal gek bellen. En dan natuurlijk de extra belkosten verrekenen.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:32 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Niet als het een lillik wief is.
Ja de intro blijft een beetje kneuterig he, ik vind 'm ook qua stijl het NET nietquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:33 schreef Pisces29 het volgende:
Oh my, ik had 4 nog op staan, nu hoor ik 3 keer "the voice of HOLLAND", jemig, spreek alles dan op z'n Engels uit ipv als een boer
Nou en, moet ie maar een betrouwbaar wijf als vriendin nemen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:33 schreef Fir3fly het volgende:
Ik denk niet dat haar vriend het me in dank af zal nemen als ik betaling in natura ga eisen.
is jouw probleem toch nietquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:33 schreef Fir3fly het volgende:
Ik denk niet dat haar vriend het me in dank af zal nemen als ik betaling in natura ga eisen.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nou en, moet ie maar een betrouwbaar wijf als vriendin nemen.
dit dusquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:34 schreef crv het volgende:
[..]
is jouw probleem toch niet
Moet ze maar betalen
Ik erger me sowieso aan 'Holland'quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:33 schreef Pisces29 het volgende:
Oh my, ik had 4 nog op staan, nu hoor ik 3 keer "the voice of HOLLAND", jemig, spreek alles dan op z'n Engels uit ipv als een boer
Ja ik had het toch de uitspraak gewoon "lekker" verwacht van RTLquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja de intro blijft een beetje kneuterig he, ik vind 'm ook qua stijl het NET niet
Ik ook, in andere landen zeggen ze niet anders, en het bekt misschien ook wel lekkerder dan The Netherlands maar toch kan ik het niet uitstaan.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:35 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik erger me sowieso aan 'Holland'.
The voice klonk tofquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:35 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik erger me sowieso aan 'Holland'.
>????quote:
wat nog steedsquote:
Die Belgen ook altijd, zeer irritantquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:36 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik ook, in andere landen zeggen ze niet anders, en het bekt misschien ook wel lekkerder dan The Netherlands maar toch kan ik het niet uitstaan.
Nee jij zegt je bent gegroeid, wanneer dan vorig jaar zei ik ook 1.69quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:37 schreef crv het volgende:
[..]
wat nog steeds![]()
Dacht dat jij al uitgegroeid zou zijn of zit je nog in je groeifase
Vorig jaar kende ik jou nog niet.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee jij zegt je bent gegroeid, wanneer dan vorig jaar zei ik ook 1.69
dacht dat je 1.05 wasquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee jij zegt je bent gegroeid, wanneer dan vorig jaar zei ik ook 1.69
Nee, SBS zou er 'De stem waar iedereen in Nederland op zit te wachten!!!!' van hebben gemaakt.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
The voice klonk tof
Dit klinkt totaal niet, eerder als iets van SBS
en de leeftijd ?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:39 schreef naatje_1 het volgende:
1.80 hier, althans, dat was de laatste meting
Hetzelfde denk ik.quote:
Nee en nu ga ik je vol op de mond nemenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:39 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Vorig jaar kende ik jou nog niet.
Dat kan heul niet, dan kon ik niet bij de stofzuigerquote:
En we roken allebei dus daar hoeven we het niet voor te laten.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee en nu ga ik je vol op de mond nemen
Get in line sister.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Heb je ook zo'n mooie doorrookte stem!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:42 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
En we roken allebei dus daar hoeven we het niet voor te laten.
Oehhhhquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:42 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
En we roken allebei dus daar hoeven we het niet voor te laten.
Neequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Heb je ook zo'n mooie doorrookte stem!
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Jij ging mij doen en niet Bellaquote:
Nee totaal niet.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Heb je ook zo'n mooie doorrookte stem!
Ga jij mee dan?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
Dan ga ik ook maar knuffelen met Vaduz op de bank
Ik had het dan ook tegen Bellaquote:
Ik doe meequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:45 schreef crv het volgende:
Ik heb besloten deze klotedag te besluiten door het op een zuipen te zetten [ afbeelding ]
Nee maar ik was toch de enige voor jequote:
Ik laat wel wat over hoor.quote:
Proost crvquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:45 schreef crv het volgende:
Ik heb besloten deze klotedag te besluiten door het op een zuipen te zetten [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat kan heul niet, dan kon ik niet bij de stofzuiger
Proostquote:
O ja dat is waarquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee maar ik was toch de enige voor je
Moiquote:
zit je in een bierbadquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh ik was alvast begonnen net in bad
chillquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Warm bad, paar kouwe biertjes, muziekje erbij.
Ideaal
Wat saai.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:46 schreef Kally het volgende:
[..]
O ja dat is waar![]()
oke ik zal me gedragen![]()
manlief mee ?quote:
Ja dat is ook wel waarquote:
mijn webcam doet het niequote:
O oké nooit van gehoord, maar heb je al gehoord van die nieuwe animatiefilm? Despicable me geloof ik.quote:
Ik moest ook lachen!quote:
Ja met jou samenquote:
wou dat ik dat kon, maar moet nog ff volhoudenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja wel lekker begin van het weekend. Ff relaxen
Ach wat boeit dat nouquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:51 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
O oké nooit van gehoord, maar heb je al gehoord van die nieuwe animatiefilm? Despicable me geloof ik.
Alsof dat kan!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:51 schreef crv het volgende:
ow en als ik nog dommer ga lullen als normaal sorry vast
quote:
dat kan nietquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:51 schreef crv het volgende:
ow en als ik nog dommer ga lullen als normaal sorry vast
Maar ook 2 voor Nederland!!!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:53 schreef Loveless85 het volgende:
Hoppataa, in 3 minuten tijd 2 mega kansen voor fuckin Moldavie
ja was de Jong er maar bij, gebeurde er tenminste nog watquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:51 schreef Loveless85 het volgende:
Ik voel het aan mn water, dit word weer zo'n saaie kutwedstrijd die we net met 1-0 of 2-1 winnen
En wat weet jij daarvanquote:
Dat volkslied was wel een grote faalactiequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:53 schreef Loveless85 het volgende:
Hoppataa, in 3 minuten tijd 2 mega kansen voor fuckin Moldavie
nog zo eenquote:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:54 schreef charmed_angel het volgende:
jongens ik ben weg.....
Ik heb opeens ongeloofliijke koppijn en buikpijn, dat ik me bed inkruip
Hopelijk voel je je beter danquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:54 schreef charmed_angel het volgende:
jongens ik ben weg.....
Dat heb ik gemist, wat was er?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat volkslied was wel een grote faalactie
sterkte schatteboutjequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:54 schreef charmed_angel het volgende:
jongens ik ben weg.....
Dat laatste keer dat ik dat zei was ik zwanger!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:54 schreef charmed_angel het volgende:
jongens ik ben weg.....
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat laatste keer dat ik dat zei was ik zwanger!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |