quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:17 schreef iBenny het volgende:
"Dat is toch fantastisch?!"
Ik moet nu bij de Kwantum-reclame aan Postalgold denken
quote:
quote:
Niet als een echte tokkie, wel voetbalquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:16 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Om als een echte tokkie voetbal te gaan kijken?
Jij maakt altijd grapjes die eigenlijk helemaal niet grappig zijn. Gewoon eigenlijk niks.quote:
het is ook niet als in grappiggrapje bedoeldquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:20 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jij maakt altijd grapjes die eigenlijk helemaal niet grappig zijn. Gewoon eigenlijk niks.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, ik dacht dat je wel redelijk vaak tv keek
Zeg dan niks.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
het is ook niet als in grappiggrapje bedoeld
quote:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:20 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jij maakt altijd grapjes die eigenlijk helemaal niet grappig zijn. Gewoon eigenlijk niks.
Ik eigenlijk alleen op vrijdag- en zondagavondquote:
quote:
sorryquote:
Ja ik ook zoiets, weekend of een enkel programma door de weekquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik eigenlijk alleen op vrijdag- en zondagavond
quote:
Ik vind het aanbod dan ook niet geweldig. Tenminste, ik kan het zelf niet boeiend vinden. Zelfs de docukanalen vallen in de herhaling.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja ik ook zoiets, weekend of een enkel programma door de week
quote:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Tape over je mond, toetsenbord uit je computer halen...
hmmm, klinkt niet heel moeilijk
Dat hangt er vanaf. Iemand is me nog geld schuldig en als diegene blijft weigeren te betalen kan ik helaas niet komen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:59 schreef Kally het volgende:
Vliegje, weet je al of je komt volgende week?
Naar de meet dan?
lastig met wifiquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:24 schreef Loveless85 het volgende:
Netwerkkabel doorknippen helpt ook nog weleens
Oke, hopen dat hij het wel doet danquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:26 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf. Iemand is me nog geld schuldig en als diegene blijft weigeren te betalen kan ik helaas niet komen.
wie is der kleinquote:
Nee hoor, of komt je telefoon/internet al wireless je huis binnen? Er zit vast wel een netwerkkabel voor je wireless routerquote:
Nee, slaan is inderdaad lekkerder.quote:
Zullen mijn ouders blij mee zijnquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee hoor, of komt je telefoon/internet al wireless je huis binnen? Er zit vast wel een netwerkkabel voor je wireless router
Naatjequote:
buren hebben open verbindingquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee hoor, of komt je telefoon/internet al wireless je huis binnen? Er zit vast wel een netwerkkabel voor je wireless router
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:27 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee, slaan is inderdaad lekkerder.
moet ie op naaldhakken gaan lopenquote:
Met of zonder hakken?quote:
Zij. Oud-huisgenoot.quote:
Gewoon een keer naartoe gaan en zeggen dat je het geld terug wilt. Als ze het niet bij de hand heeft meenemen naar een pinautomaat.quote:
Dat is dus het probleem, ze is teruggegaan naar haar ouders in Alkmaar ofzo.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:29 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Gewoon een keer naartoe gaan en zeggen dat je het geld terug wilt. Als ze het niet bij de hand heeft meenemen naar een pinautomaat.
1 meter 5quote:
bij weigering in natura eisenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:29 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Gewoon een keer naartoe gaan en zeggen dat je het geld terug wilt. Als ze het niet bij de hand heeft meenemen naar een pinautomaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |